Skutki podatkowe wygaśnięcia obowiązku podatkowego w zakresie podatku od wpłat z zysku przez jednoosobową (...)

Skutki podatkowe wygaśnięcia obowiązku podatkowego w zakresie podatku od wpłat z zysku przez jednoosobową spółkę Skarbu Państwa oraz sposób dokonania rozliczenia wpłat z zysku.

INTERPRETACJA INDYWIDUALNA

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 5 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki przedstawione we wniosku z dnia 12 listopada 2009r. (data wpływu do tut. Biura 20 listopada 2009r.), o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej skutków podatkowych wygaśnięcia obowiązku podatkowego w zakresie podatku od wpłat z zysku przez jednoosobowe spółki Skarbu Państwa oraz sposobu dokonania rozliczenia wpłat z zysku - jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 20 listopada 2009r. do tut. Biura wpłynął ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej skutków podatkowych wygaśnięcia obowiązku podatkowego w zakresie podatku od wpłat z zysku przez jednoosobowe spółki Skarbu Państwa oraz sposobu dokonania rozliczenia wpłat z zysku.

W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny.

Spółka akcyjna będąca wnioskodawcą, na skutek dokonanego obniżenia kapitału zakładowego, uzyskała status jednoosobowej spółki Skarbu Państwa, tj. spółki, w której 100% akcji należy do jednego akcjonariusza, jakim jest Skarb Państwa. W sierpniu 2009r. spółka przystąpiła do procesu zamiany akcji objętych konsolidacją spółek na akcje spółki konsolidującej, prowadzonego na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 września 2007r. o zasadach nabywania od Skarbu Państwa akcji w procesie konsolidacji spółek sektora elektroenergetycznego, (Dz. U. Nr 191, poz. 1367 ze zm.) (dalej ?Ustawa Konsolidacyjna') oraz rozporządzenia Ministra Skarbu Państwa z dnia 19 lutego 2008r. w sprawie sposobu określenia liczby akcji spółki konsolidującej podlegających zamianie i trybu dokonywania zamiany akcji lub prawa do akcji spółki konsolidowanej na akcje spółki konsolidującej (Dz. U. Nr 41, poz. 250 ze zm.) (dalej: ?Rozporządzenie Konsolidacyjne'). Zgodnie z art. 5 ust. 1 Ustawy Konsolidacyjnej prawo do nabycia akcji spółki w drodze zamiany akcji spółek konsolidowanych przysługuje tzw. ?uprawnionym pracownikom' w rozumieniu art. 3 pkt 3 Ustawy Konsolidacyjnej, pośród których wymieniono w szczególności pracowników uprawnionych do nieodpłatnego nabycia akcji spółki Skarbu Państwa na podstawie przepisów ustawy z dnia 20 sierpnia 1996r. o komercjalizacji i prywatyzacji przedsiębiorstw państwowych oraz ?uprawnionym akcjonariuszom, do których ustawa zalicza akcjonariuszy spółki konsolidowanej, którzy jako uprawnieni pracownicy nabyli nieodpłatnie akcje spółki konsolidowanej na podstawie przepisów ustawy o komercjalizacji i prywatyzacji przedsiębiorstw państwowych, jak również pozostałych akcjonariuszy spółki konsolidowanej.

Na skutek przeprowadzenia wskazanego postępowania dotychczasowym akcjonariuszom spółek konsolidowanych, będącym pracownikami tychże spółek, którzy nabyli akcje w procesie prywatyzacji spółek konsolidowanych, jak i innym akcjonariuszom spółek konsolidowanych, w tym osobom prawnym, (czyli uprawnionym akcjonariuszom w rozumieniu art. 2 pkt 4 Ustawy Konsolidacyjnej), w zamian za posiadane przez nich akcie spółek konsolidowanych zostały wydane akcje imienne wyemitowane przez spółkę. Z chwilą wydania pierwszej akcji wskazanym wyżej osobom tj. zawarcia pierwszej umowy zamiany akcji i odbioru przez nabywającego dokumentu akcji lub odcinka zbiorowego akcji, spółka utraciła status jednoosobowej spółki Skarbu Państwa, tj. Skarb Państwa przestał być jedynym (100%) akcjonariuszem wnioskodawcy.

W związku z powyższym zadano następujące pytania.

  1. W jakim momencie ustał ciążący na spółce obowiązek uiszczania wpłat z zysku...
  2. Czy Spółka jest zobowiązana do składnia miesięcznych deklaracji na wpłaty z zysku za miesiące następujące po miesiącu, w którym ustał obowiązek w zakresie wpłat z zysku...
  3. Jak należy ustalić wysokość zaliczki na wpłatę z zysku za ostatni miesiąc podlegania obowiązkowi w zakresie wpłat z zysku...
  4. Czy Spółka jest zobowiązana do dokonania rocznego rozliczenia wpłat z zysku po zatwierdzeniu sprawozdania finansowego...
  5. Jak należy ustalić wysokość rocznej wpłaty z zysku w przypadku ustania obowiązku w zakresie wpłat z zysku w trakcie roku podatkowego...

Ad. 1

Zdaniem wnioskodawcy, zgodnie z art. 1 ustawy z dnia 1 grudnia 1995r. o wpłatach z zysku przez jednoosobowe spółki Skarbu Państwa (Dz. U. Nr 154, poz. 792 ze zm. (dalej ?Ustawa WZZ?))przepisy ustawy stosuje się do:

  • jednoosobowych spółek Skarbu Państwa oraz
  • spółek, w których wszystkie akcje są własnością Skarbu Państwa, z wyjątkiem akcji nieodpłatnie udostępnionych pracownikom na zasadach określonych w odrębnych przepisach.

W ocenie wnioskodawcy wskazany wyżej przepis art. 1 pkt 1 i 2 Ustawy WZZ należy interpretować w sposób ścisły, możliwie najbliższy jego literalnemu brzmieniu. W tym kontekście podkreślić należy, że na skutek zamiany akcji spółek konsolidowanych, Skarb Państwa, jako akcjonariusz wnioskodawcy udostępni własne akcje osobom niebędącym pracownikami wnioskodawcy (pracownikom spółek konsolidowanych), a udostępnienie to będzie miało charakter odpłatny - akcje spółki będą wydawane w zamian za akcje spółek konsolidowanych znajdujące się w posiadaniu uprawnionych akcjonariuszy. Tym samym można stwierdzić, że spółka na skutek udostępnienia jej akcji uprawnionym akcjonariuszom spółek konsolidowanych, z chwilą przeniesienia własności pierwszej własnej akcji na rzecz uprawnionego akcjonariusza, niezależnie od tego czy będzie nim pracownik spółki konsolidowanej czy inny uprawniony akcjonariusz, przestanie spełniać warunki do objęcia obowiązkiem w zakresie wpłat z zysku, na podstawie art. 1 Ustawy WZZ. Zgodnie z art. 3 Ustawy WZZ w przypadku zbycia akcji na zasadach i w trybie przepisów o prywatyzacji przedsiębiorstw państwowych, obowiązek w zakresie wpłaty z zysku ustaje z końcem miesiąca, w którym dokonano zbycia akcji. W ocenie wnioskodawcy, ponieważ powołany przepis jest jedyną regulacją Ustawy WZZ odnoszącą się do kwestii zakończenia podlegania obowiązkowi w zakresie wpłat zysku należy uznać, że odnosi się on odpowiednio także do innych niż zbycie akcji w trybie przepisów ustawy o komercjalizacji i prywatyzacji przedsiębiorstw państwowych, przypadków wyłączenia spółki z obowiązku w zakresie uiszczania wpłat z zysku.

W konsekwencji, zdaniem wnioskodawcy obowiązek dokonywania przez niego wpłat z zysku wygaśnie z końcem miesiąca, w którym spółka przeniesie własność pierwszej akcji w procesie zamiany akcji spółek konsolidowanych (tj. z końcem miesiąca, w którym wnioskodawca przestał spełniać określone w art. 1 pkt 1 Ustawy WZZ warunki podmiotowe podlegania obowiązkowi w zakresie wpłat z zysku).

Ad. 2

Zdaniem wnioskodawcy, zgodnie z art. 2 ust. 4 Ustawy WZZ spółki podlegające przepisom Ustawy WZZ zobowiązane są składać deklaracje o wysokości zysku po opodatkowaniu podatkiem dochodowym i wpłać na rachunek właściwego urzędu skarbowego zaliczki miesięczne na wpłatę z zysku. Na podstawie § 2 ust. 1 i § 6 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 21 lutego 1996r. w sprawie określenia trybu i terminów dokonywania wpłat z zysku oraz składania deklaracji przez jednoosobowe spółki Skarbu Państwa, a także określenia wzorów tych deklaracji (Dz. U. Nr 21, poz. 100 ze zm. (dalej? ?Rozporządzenie WZZ?)), do 28 dnia miesiąca następnego, za który należna jest wpłata, podatnik zobowiązany jest uiścić zaliczkę na wpłatę oraz złożyć właściwą deklarację. Z uwagi na fakt, iż wnioskodawca przestał spełniać określone w art. 1 pkt 1 Ustawy WZZ warunki podmiotowe podlegania obowiązkowi w zakresie wpłat z zysku, stoi on na stanowisku, iż zobowiązany jest do zapłaty zaliczki na wpłatę z zysku oraz złożenia deklaracji za ostatni miesiąc, w którym podlegał temu obowiązkowi tj. za sierpień 2009r., w terminie do 28 dnia miesiąca następnego (września 2009r.) W ocenie wnioskodawcy, nie ciąży na nim obowiązek wpłacania zaliczek na wpłatę z zysku oraz składania deklaracji za kolejne miesiące roku podatkowego, w których Wnioskodawca nie podlega obowiązkowi w zakresie wpłaty z zysku.

Ad. 3

Zgodnie z art. 2 ust. 5 Ustawy WZZ podstawą ustalenia wysokości zaliczki na wpłatę z zysku jest zysk po opodatkowaniu podatkiem dochodowym osiągnięty w danym okresie, liczony w rachunku narastającym. Mając na uwadze, że spółka objęta została obowiązkiem w zakresie wpłaty z zysku w trakcie roku podatkowego, wnioskodawca stoi na stanowisku, że zaliczka należna za ostatni okres miesięczny podlegania przez niego obowiązkowi w zakresie wpłaty z zysku, powinna zostać obliczona na podstawie:

  • wysokości zysku brutto uzyskanego przez spółkę począwszy od dnia rozpoczęcia podlegania obowiązkowi w zakresie wpłaty z zysku, do ostatniego dnia miesiąca, w którym miało miejsce zdarzenie skutkujące ustaniem tego obowiązku, oraz
  • wysokości zaliczek na podatek dochodowy od osób prawnych należnych za okres, w którym spółka podlegała obowiązkowi w zakresie wpłaty z zysku, łącznie z zaliczką na podatek należną za ostatni miesiąc, w którym podlegał temu obowiązkowi, mimo iż termin jej płatności przypada w miesiącu następnym.

Ad. 4

Zgodnie z § 5 pkt 1 Rozporządzenia WZZ, Spółki podlegające obowiązkowi w zakresie wpłaty z zysku zobowiązane są dokonać rozliczenia rocznego z tytułu wpłaty za rok obrotowy w terminie 14 dni po zatwierdzeniu sprawozdania finansowego składając przy tym deklarację wg wzoru określonego w Rozporządzeniu WZZ.

Wnioskodawca stoi na stanowisku, że pomimo ustania obowiązku w zakresie wpłaty z zysku w trakcie roku podatkowego, jest on zobowiązany, na podstawie wskazanego przepisu § 5 pkt 1 Rozporządzenia WZZ, do dokonania rocznego rozliczenia z tytułu wpłaty z zysku. Wprawdzie w momencie zatwierdzenia sprawozdania finansowego spółka nie będzie podlegała już przepisom Ustawy WZZ, to jednak z uwagi na fakt, iż przez część roku podatkowego ciążył na niej obowiązek wpłacania zaliczek na wpłatę z zysku, będzie ona zobowiązana dokonać rocznego rozliczenia z tytułu wpłaty z zysku

Ad. 5

Ani przepisy Ustawy WZZ, ani Rozporządzenie WZZ nie określają sposobu obliczenia wysokości rocznej wpłaty z zysku. Wyłączną regulację w tym zakresie stanowi przepis art. 2 ust. 1 Ustawy WZZ, zgodnie z którym spółki podlegające przepisom Ustawy WZZ zobowiązane są do dokonywania wpłat z zysku po opodatkowaniu podatkiem dochodowym na rzecz budżetu państwa.

W ocenie wnioskodawcy roczne rozliczenie z tytułu wpłaty z zysku powinno w jego przypadku dotyczyć wyłącznie zysku osiągniętego w okresie od pierwszego dnia podlegania przez spółkę obowiązkowi w zakresie wpłaty z zysku do ostatniego dnia miesiąca, w którym spółka przestała podlegać temu obowiązkowi. Obliczając wysokość rocznej wpłaty z zysku, oprócz kwoty zysku brutto za wskazany wyżej okres wnioskodawca powinien uwzględnić wysokość podatku dochodowego od osób prawnych należnego za ten okres.

W ocenie wnioskodawcy, mając na uwadze iż obowiązek złożenia rozliczenia rocznego w zakresie wpłaty z zysku powstaje po zatwierdzeniu sprawozdania finansowego spółki (rozliczenie należy złożyć w terminie 14 dni od tej daty) roczna wpłata z zysku powinna zostać obliczona z uwzględnieniem:

  • wysokości zysku brutto uzyskanego przez wnioskodawcę począwszy od dnia rozpoczęcia podlegania obowiązkowi w zakresie wpłaty z zysku, do ostatniego dnia miesiąca, w którym miało miejsce zdarzenie skutkujące ustaniem tego obowiązku, ustalonego na podstawie zatwierdzonego sprawozdania finansowego Wnioskodawcy;
  • kwoty podatku dochodowego obliczonej w oparciu o kwotę zysku brutto za okres podlegania przez wnioskodawcę obowiązkowi w zakresie wpłaty z zysku, wynikającej z rozliczenia rocznego.

Na poparcie swego stanowiska wnioskodawca powołuje interpretacje indywidualne wydane w imieniu Ministra Finansów przez Dyrektora Izby Skarbowej w Warszawie z dnia z 19 czerwca 2009r., Znak: IPPB3/423-153/09-2/ER, z dnia z 28 października 2008r., Znak: IPPB3/4231198/08-2/ER oraz z dnia 5 sierpnia 2008r, Znak: IP-PB3-423-701/08-2/ER.

W świetle obowiązującego stanu prawnego stanowisko wnioskodawcy w sprawie oceny prawnej przedstawionego stanu faktycznego uznaje się za prawidłowe.

Zgodnie z art. 1 ustawy z dnia 1 grudnia 1995r. o wpłatach z zysku przez jednoosobowe spółki Skarbu Państwa (Dz. U. Nr 154, poz. 792 ze zm.) przepisy ustawy, stosuje się do:

  • jednoosobowych spółek Skarbu Państwa,
  • spółek, w których wszystkie akcje (udziały) są własnością Skarbu Państwa, z wyjątkiem akcji (udziałów) nieodpłatnie udostępnionych pracownikom na zasadach określonych w odrębnych przepisach.

Z kolei w myśl art. 3 ww. ustawy w przypadku zbycia akcji (udziałów) na zasadach i w trybie przepisów o prywatyzacji przedsiębiorstw państwowych, obowiązek dokonywania wpłat z zysku ustaje z końcem miesiąca, w którym dokonano zbycia akcji (udziałów).

Przekształcenia własnościowe, które mają miejsce w związku z konsolidacją sektora energetycznego odbywają się na bazie przyjętego przez Radę Ministrów ?Programu dla elektroenergetyki?. Powyższe zmiany przeprowadzane są m.in. w oparciu o przepisy ustawy z dnia 30 sierpnia 1996r. o komercjalizacji i prywatyzacji (t. j. Dz. U. z 2002r. Nr 171, poz. 1397 ze zm.).

Z przedstawionego stanu faktycznego wynika, że wnioskodawca w sierpniu przystąpił do procesu zamiany akcji spółek konsolidowanych. Wnioskodawca w zamiany za akcje spółek konsolidowanych udostępnił własne akcje osobom nie będącym pracownikami wnioskodawcy. Tym samym Skarb Państwa przestał być jedynym akcjonariuszem wnioskodawcy.

Stanowisko wnioskodawcy, zgodnie z którym obowiązek dokonywania wpłat z zysku ustał z końcem miesiąca, w którym nastąpiło przeniesienie własności pierwszej akcji w procesie zamiany akcji spółek konsolidowanych tj. z końcem miesiąca, w którym wnioskodawca utracił status jednoosobowej spółki Skarbu Państwa, należało uznać za prawidłowe.

Na mocy art. 2 ust. 1 ustawy o wpłatach z zysku przez jednoosobowe spółki Skarbu Państwa, jednoosobowe spółki Skarbu Państwa, o których mowa w art. 1, są obowiązane do dokonywania wpłat z zysku po opodatkowaniu podatkiem dochodowym, zwanym dalej ?wpłatami z zysku?, na rzecz budżetu państwa.

Stosowanie do art. 2 ust. 2 ustawy, wpłaty z zysku dokonywane są zaliczkowo w okresach miesięcznych lub kwartalnych. Ostateczne rozliczenie następuje po zatwierdzeniu sprawozdania finansowego.

Zgodnie natomiast z art. 2 ust. 4 powołanej ustawy, spółki są obowiązane składać deklaracje o wysokości zysku po opodatkowaniu podatkiem dochodowym, osiągniętego od początku roku obrotowego, i wpłacać na rachunek urzędu skarbowego, właściwego według siedziby spółki, zaliczki miesięczne (kwartalne) w wysokości różnicy między wpłatami z zysku należnymi z zysku osiągniętego od początku roku obrotowego a sumą zaliczek należnych za poprzednie miesiące (kwartały). Podstawą ustalenia wysokości zaliczki jest zysk po opodatkowaniu podatkiem dochodowym osiągnięty w danym okresie, liczony w rachunku narastającym (art. 2 ust. 5). Zgodnie natomiast z art. 4 tej ustawy wpłaty z zysku dokonywane są w wysokości 15% zysku, o którym mowa w art. 2 ust. 1.

Stosownie do § 2 ust. 1 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 21 lutego 1996r. w sprawie określenia trybu i terminów dokonywania wpłat z zysku oraz składania deklaracji przez jednoosobowe spółki Skarbu Państwa, a także określenia wzorów tych deklaracji (Dz. U. Nr 21, poz. 100 ze zm.), spółki dokonujące wpłat z zysku na rzecz budżetu państwa w okresach miesięcznych ustalają i dokonują tych wpłat w terminie do dnia 28 każdego miesiąca roku obrotowego za miesiąc poprzedni, na podstawie deklaracji, której wzór stanowi załącznik nr 1 do rozporządzenia.

Równocześnie w myśl § 5 ww. rozporządzenia Spółki są obowiązane dokonać ostatecznego rozliczenia wpłat z zysku do budżetu państwa w terminie 14 dni po zatwierdzeniu sprawozdania finansowego, na podstawie deklaracji, której wzór stanowi załącznik nr 3 do rozporządzenia (WZS-1R).

Z powyższego wynika, iż ostatnią zaliczkę Spółka, która w ciągu roku przestała spełniać warunki określone w art. 1 pkt 1 ustawy o wpłatach z zysku przez jednoosobowe spółki Skarbu Państwa, winna wpłacić do dnia 28 następnego miesiąca. Jeśli więc Spółka przestała podlegać obowiązkowi dokonywania wpłat z zysku w miesiącu sierpniu, to ostatnią zaliczę powinna uiścić do dnia 28 września.

Równocześnie Spółka powinna dokonać rozliczenia rocznego wpłat z zysku i złożyć deklarację (WZS-1R) za okres, w którym istniał obowiązek dokonywania wpłat z zysku w terminie 14 dni po zatwierdzeniu sprawozdania finansowego. Nie ma bowiem przepisów szczególnych ustanawiających odstępstwo od tej zasady i w tym przypadku fakt, iż Spółka utraciła status jednoosobowej spółki Skarbu Państwa przed końcem roku obrotowego nie ma znaczenia.

Odnosząc się natomiast do sposobu ustalenia wysokości zaliczki na wpłatę z zysku za ostatni miesiąc podlegania obowiązkowi w zakresie wpłat z zysku oraz mając na uwadze, że Spółka objęta została obowiązkiem w zakresie wpłat z zysku w trakcie roku podatkowego, należy potwierdzić stanowisko wnioskodawcy, iż wyliczenie zaliczki powinno nastąpić na podstawie zysku po opodatkowaniu, osiągniętego za okres od dnia, w którym Spółka stała się podmiotem, o którym mowa w art. 1 ww. ustawy, do końca miesiąca, w którym nastąpiło zbycie akcji Spółki, będących w posiadaniu Skarbu Państwa.

Za taki sam okres, po zatwierdzeniu sprawozdania finansowego, Spółka powinna obliczyć wpłaty z zysku za rok 2009. W tym celu Spółka powinna ustalić w rachunku narastającym zysk brutto uzyskany w okresie, w którym podlegała obowiązkowi dokonywania wpłat z zysku, wynikający z ostatecznego rozliczenia i rzeczywistą wysokość podatku należnego od dochodu osiągniętego za ten okres.

Pomimo, iż we wzorze deklaracji WZS-R1 zawarte jest sformułowania, iż jest to deklaracja za rok obrotowy, w pozycjach 4 i 5 należy wykazać rzeczywisty okres za jaki składana jest deklaracja. A zatem w pozycji 4 deklaracji należy wpisać datę, w której Spółka została zobowiązana na podstawie ustawy do dokonywania wpłat z zysku. Natomiast w pozycji 5 deklaracji należy wpisać ostatni dzień miesiąca, w którym Spółka utraciła status jednoosobowej spółki Skarbu Państwa.

Stosownie do powyższego, stanowisko wnioskodawcy odnośnie braku obowiązku składania miesięcznych deklaracji za kolejne miesiące roku podatkowego, w których nie podlega już obowiązkowi dokonywania wpłat z zysku, konieczności rocznego rozliczenia wpłat z zysku po zatwierdzeniu sprawozdania finansowego, sposobu ustalenia wysokości zaliczki na wpłatę z zysku za ostatni miesiąc podlegania obowiązkowi w zakresie wpłat z zysku oraz wysokości rocznej wpłaty z zysku, również należało uznać za prawidłowe.

Interpretacja dotyczy zaistniałego stanu faktycznego przedstawionego przez wnioskodawcę i stanu prawnego obowiązującego w dacie zaistnienia zdarzenia w przedstawionym stanie faktycznym.

Stronie przysługuje prawo do wniesienia skargi na niniejszą interpretację przepisów prawa podatkowego z powodu jej niezgodności z prawem. Skargę wnosi się do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Gliwicach, ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego 2, 44-101 Gliwice po uprzednim wezwaniu na piśmie organu, który wydał interpretację w terminie 14 dni od dnia, w którym skarżący dowiedział się lub mógł się dowiedzieć o jej wydaniu ? do usunięcia naruszenia prawa (art. 52 § 3 ustawy z dnia 30 sierpnia 2002r. Prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi ? Dz. U. Nr 153, poz. 1270 ze zm.). Skargę do WSA wnosi się (w dwóch egzemplarzach ? art. 47 ww. ustawy) w terminie trzydziestu dni od dnia doręczenia odpowiedzi organu na wezwanie do usunięcia naruszenia prawa, a jeżeli organ nie udzielił odpowiedzi na wezwanie, w terminie sześćdziesięciu dni od dnia wniesienia tego wezwania (art. 53 § 2 ww. ustawy).

Skargę wnosi się za pośrednictwem organu, którego działanie lub bezczynność są przedmiotem skargi (art. 54 § 1 ww. ustawy) na adres: Izba Skarbowa w Katowicach Biuro Krajowej Informacji Podatkowej w Bielsku-Białej, ul. Traugutta 2a, 43-300 Bielsko-Biała.


Referencje

IPPB3/423-153/09-2/ER, interpretacja indywidualna

IP-PB3-423-701/08-2/ER, interpretacja indywidualna

Masz inne pytanie do prawnika?

Potrzebujesz pomocy prawnej?

Zapytaj prawnika