Forum prawne

Nieprawidłowe dane przy zakładaniu konta

Witam, w czerwcu założyłam konto w ING, przez pół roku z racji wyjazdu nawet go nie aktywowalam, po powrocie okazało się ze bardzo dużo danych się nie zgadza, w szczególności imię w którym brakowało jednej literki - przez co prawnie karta nie mogła byc przeze mnie użytkowana bo widniały na niej nieprawidłowe dane. Poszłam do banku poprawilam dane i zamowiłam nową kartę, która przyszła znowu z błędnym imieniem. Znowu zamowiłam nową która przyszła z prawidłowym imieniem. Cała sytuacja trwała od 30 grudnia do 14 stycznia a więc ponad dwa tygodnie, gdzie zmuszona byłam żyć bez środków pieniężnych. Napisałam reklamacje, w której oczekiwałam zadośćuczynienia za tak podstawowe błędy pracowników banku, dostałam odpowiedź, że pieniądze można wypłacić w banku (co zawsze kosztuje a dodatkowo nie miałam zamiaru przejeżdżać pół miasta do banku skoro zdecydowałam się na tak mobilną sprawę jak karta platnicza) a jeśli poniosłam jakieś koszta mam udowodnić to rachunkami. Pytanie : jak mogę uzyskać jakieś zadośćuczynienie ze strony banku, bo nadal uważam że to nie był mój błąd i bank powinien ponieść konsekwencje za nierzetelnych pracowników. Wolałabym pominąć drogę sądową, czy zamknięcie konta zrobi na banku jakieś wrażenie? Pozdrawiam

2016.1.14 17:29:47

Nie ma jeszcze odpowiedzi w temacie: Nieprawidłowe dane przy zakładaniu konta

DODAJ POST W TEMACIE

Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!

Masz inne pytanie do prawnika?

Potrzebujesz pomocy prawnej?

Zapytaj prawnika