Logowanie

Porozmawiajmy o naszych prawach

Napisz na forum

Porady prawne specjalistów e-prawnik.pl

Pomoc prawna online

najwyższa jakość

Naprawa zepsutych portów USB w komputerze.

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
  • Witam!

    Niecałe 2 lata temu zakupiłem w sklepie Delkom komputer firmy Asus. Komputer posiadał gwarancję serwisu, parokrotnie go tam wysyłałem (naprawa matrycy, wymiana baterii etc.). Koło 2 miesięcy temu wysłałem ponownie laptopa na gwarancję, ponieważ posiadał (po raz drugi już) przejaśnienia na matrycy, miał wadliwy zasilacz oraz porty USB nie zawsze działały. Serwis odesłał nowy zasilacz, matrycy nie wymienił, ponieważ "nie obejmowało to gwarancji", na temat portów nic nie wspomnieli.
    Zwróciłem się do sklepu, w którym zakupiłem sprzęt, by zgodnie z umową doprowadzili sprzęt do stanu początkowego. W ciągu 2 tygodni laptop wrócił z nową matrycą, niestety na temat portów USB dalej nic. Jako że porty działały coraz gorzej postanowiłem znów oddać laptopa na gwarancję Asusa. Serwis stwierdził, że porty są uszkodzone mechanicznie (jakby miały być inaczej, skoro urządzenie trzeba wsadzić?). Znów zwróciłem się do sklepu. Dostałem taką samą informację ze zdjęciem wyłamanego gniazda. Napisałem do sklepu, że żądam bezpłatnej naprawy, ponieważ port jest może i wyłamany, ale tylko i wyłącznie z tego powodu, że nie został naprawiony przy pierwszym zgłoszeniu (urządzeniami trzeba było poruszać, żeby działały, jak już wspomniałem trwało to ponad 2 miesiące).

    Co mogę w takim wypadku zrobić?

    Pozdrawiam Adam Kleszcz.

    Odpowiedz Cytuj
  • Reklama

 

Dodaj post na forum:

Najnowsze tematy

Porady prawne e-prawnik.pl:


Informujemy, iż zgodnie z przepisem art. 25 ust. 1 pkt. 1 lit. b ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity: Dz. U. 2006 r. Nr 90 poz. 631), dalsze rozpowszechnianie artykułów i porad prawnych publikowanych w niniejszym serwisie jest zabronione.

Zadaj pytanie – porady prawne w 24h już od 30zł

* pola wymagane