Forum prawne

Rezerwacja

Witam, zamówiłem/złożyłem rezerwacje produktu na sklepie internetowym Alsen.pl. Nie dałem żadnej zaliczki ani nie wpłaciłem żadnej kwoty na ich konto.
Napisze to trochę na chłopski rozum
Popełniłem błąd zamawiając ten produkt, nie chce go teraz kupić. Czy musze isc do sklepu albo napisać coś aby cofnąć ta rezerwacje i wyrazić niechęć kupna tego produktu?
Co do tej pory zrobiłem:
Zamówiłem rezerwacje na stronie Alsen.pl
Potwierdziłem rezerwacje poprzez skrzynkę e-mail
NIE bylem w sklepie i NIE odebrałem produktu.
Jest to dla mnie ważne bo nie chce stracić pieniędzy na produkt którego nie potrzebuje.

Na e-mail otrzymałem miedzy innymi: Twoje zamówienie (rezerwacja towaru) o numerze 30******481 zostało zrealizowane, możesz zakupić zarezerwowane produkty w sklepie ALSEN ***.

Podczas składania zamówienia lub rezerwacji(daj Boże aby to była rezerwacja tylko) wybralem opcje Płatność w sklepie i odbiór w sklepie a w regulaminie napisane jest tak: 14.c. c. przy odbiorze w sklepie sieci ALSEN ? opcja dostępna w przypadku rezerwacji towaru zgodnie z pkt 2 zd. 2 i nast. Regulaminu - należność pobiera podmiot prowadzący wybrany przez Kupującego sklep sieci ALSEN będący sprzedawcą zarezerwowanego towaru;

Licze na pomoc :)

2013.7.20 11:5:55

Nie ma jeszcze odpowiedzi w temacie: Rezerwacja

DODAJ POST W TEMACIE

Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!

Masz inne pytanie do prawnika?

Potrzebujesz pomocy prawnej?

Zapytaj prawnika