Forum prawne

Adres e-mail po odejściu z firmy

Witajcie

Mój były pracodawca na mojej służbowej skrzynce pocztowej ustawił autoresponder:

"Informuję, że od dnia 12 maja 2010 roku nie jestem już pracownikiem XXXX. Wszelką korespondencję proszę wysyłać na adres: xxxxxx@xxx.com Kontakt telefoniczny: 12 345 67 89

-Imię Nazwisko (podpis)"

Nie przypominam sobie, abym po odejściu:

- ustawiał taki autoresponder
- pozwalał komukolwiek na ustawienie takiego autorespondera
- pozwalał na podpisywanie się moim imieniem i nazwiskiem
- pozwalał na pisanie treści wiadomości tak jakbym ja to pisał

Proszę o informację czy mój były pracodawca może dalej przetwarzać moje dane osobowe, podszywać się pod moją osobę podpisując treść korespondencji moim imieniem i nazwiskiem?

2011.7.14 16:54:35

Odpowiedzi w temacie: Adres e-mail po odejściu z firmy (1)

Moim zdaniem nie powinien tak robić, co najwyżej ustawić automatyczną informację w swoim imieniu, że Pan już nie pracuje wraz z podaniem kontaktu na innego pracownika. Może Pan próbować wystąpić z powództwem od ochronę dóbr osobistych. Sugeruję wizytę u prawnika.

2011.7.15 21:42:14

DODAJ POST W TEMACIE

Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!

Masz inne pytanie do prawnika?

Potrzebujesz pomocy prawnej?

Zapytaj prawnika