Forum prawne

Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!

Plagiat w pracy magisterskiej.

Witam.

Mam problem z pracą magisterską.

Oddałem prace do sprawdzenia profesorowi i recenzentowi jakieś 2 tygodnie temu.

Dziś po braku kontaktu z ich strony, postanowiłem sam zadzwonić i dowiedzieć się czegoś na temat ewentualnych poprawek w pracy. Dowiedziałem się niestety że w przyszłym tygodniu odbędzie się spotkanie w dyrektorem do spraw studenckich w związku z plagiatem. Niestety niczego więcej nie chciano mi powiedzieć.



Jestem studentem nauk humanistycznych. Co może mi grozić? Grozi mi wydalenie skoro sprawa zaszła aż do dyrektora? Czy to nie przesada, skoro prace poszła do sprawdzenia a nie do oddania jako wersja oficjalna? Przecież to praca magisterska, a nie doktorska czy profesorska?



Pomocy, bo mi ciśnienie skacze.

2011.10.20 10:38:24

Odpowiedzi w temacie: Plagiat w pracy magisterskiej. (10)

Skoro oddałeś pracę do sprawdzenia a nie jako formalnie gotową to nie rozumiem całej sytuacji. Czy oby nie przepisywałeś słowo w słowo ze źródeł?

2011.10.20 10:58:11

Obawiam się trochę. Znalazłem na necie że, jednej dziewczynie unieważniono pracę mgr. i nakazano 8 miesięcy prac społecznych!! Sic!!
Nie przepisywałem słowo w słowo, dużo tłumaczyłem, zmieniałem szyk wyrazów, dodawałem i rozbudowywałem zdania, także o to co sam znalazłem.
Jak praca magisterska ma być odkrywcza skoro to powielanie!! Osoba pisząca pracę jest w takim razie na starcie uznawana za plagiatora!?! Nie rozumiem czemu nie dało się zwrócić mi na to uwagę bez całej tej akcji...

2011.10.20 11:17:38

co to za uczelnia?? jaki kierunek??

2011.10.20 12:22:44

Często problemem jest nieumiejętnośc pisania pracy mgr, co może być omyłkowo wzięte przez kadre akademicka jako proba oszutwa.

2011.10.21 13:12:40

Najlepiej jeśli sprawdzisz sobie pracę przed oddaniem przez program plagiator jako użytkownik indywidualny. Sms sie płaci albo przelewem, siostra tak zrobiła.

2011.10.24 9:54:59