Logowanie

Porozmawiajmy o naszych prawach

Napisz na forum

Porady prawne specjalistów e-prawnik.pl

Pomoc prawna online

najwyższa jakość

Zatrzymane prawo jazdy

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
  • -
    Wysłany: 2004-08-25 00:00:00

    Zatrzymali mi prawo jazdy miałem 13mg/dm3 po 15 min 11mg/dm3 czyli pół godz za wczesnie wyjechałem. Jakie będą konsekfencje i czy da się je jakos zminimalizować?

    (sabkomp)

    Odpowiedz Cytuj
  • beza
    Wysłany: 2004-08-26 11:07:59

    Oby nie!! Może jakby Ci zabrali jeszcze samochód to byś się nauczył być kierowcą. Mądry uczy się na cudzych błędach .... głupi na własnych.
    Odpowiedz Cytuj
  • Reklama

  • wkor
    Wysłany: 2004-08-26 12:36:34

    Praktycznie się nie da. Na rozprawie, jak już do niej dojdzie otrzymasz prawdopodobnie zakaz prowadzia taki, jak minął okres kiedy byłeś bez prawa, bo czekałeś na rozprawę. No i jakąś małą grzywienkę.
    Odpowiedz Cytuj
  • Sabkomp
    Wysłany: 2004-08-26 17:14:10

    A madralinscy sa wredni.
    Odpowiedz Cytuj
  • sabkomp
    Wysłany: 2004-08-28 08:43:05

    Dzieki , to jest bardzo optymistyczna wersja ale ja sady GRODZKIE nie wierze czyt. "kolegium do spraw wykroczen" Kiedys jechalem samochodem znajomego i psy znalazly na polce gaz lzawiacy a ja nawet nie wiedzialem co to jest i dostalem paragraf naruszenie ust. O BRONI I AMUNICJI!! Jelopy w bagazniku mialem 50 telefonow z przemytu :-)
    Odpowiedz Cytuj
  • anka
    Wysłany: 2004-08-30 18:46:54

    Prawdopodobnie w Wydziale Grodzkim zapadnie wyrok skazujący Cie na kare ograniczenia wolności,nawiązkę oraz zakaz prowadzenia pojazdow mechanicznych . Kara ograniczenia wolności to bezpłatna praca na rzecz społeczności lokalnej
    Odpowiedz Cytuj
  • zulus
    Wysłany: 2004-12-03 17:45:55

    Zabrali mi w zeszlym roku mialem 0,85 promila dostalem 6 miesięcy w zawiasach na 2 lata i zabrali prawko na rok. Jak będziesz na rozprawie proponuję przyznac sie do winy ale za wszelką cenę targój się z prokuratorem zeby zabrali ci na rok!!! bo jak ci zabiorą na jeden dzien dłużej to masz przed soba od początku egzamin. grzywna około 1000zł na rzecz ofiar poszkodowanych w wypadkach. I za nic na swiecie nie prowadz w tym okresie samochodu bo jak cię dupną to leżysz po całości.
    Odpowiedz Cytuj
  • ...---...
    Wysłany: 2004-12-25 11:20:18

    to miałeś większego pecha ode mnie ;) ja za 0,81 (0,78 po godzinie) dostałem jedynie 1000 grzywny i prawko na rok zabrali... a co do jazdy bez dokumentu to się w całej rozciągłości zgadzam
    Odpowiedz Cytuj
  • moo
    Wysłany: 2005-05-06 09:35:12

    ja czekam na sprawę, pierwsze badanie 0,42 mg/l po 20 min 0,49 mg/l, na przesłuchaniu przyznałem się do winy i zaproponowali mi prawko na rok, 8 miesiecy w zawieszeniu na 2 lata i 800PLN, nie poddałem się dobrowolniej karze a tak chciałem, ponieważ nie mogę mieć w prcy wyroku(zwolnia mnie), zatrzymali mnie pod moim blokiem jak wstawiałem auto na parking strzeżony, nie wyjeżdzałem poza osiedlową drogę i jechałem 10 km/h... czy mam szansę nie dostać wyroku? czy moge siena jakieśprzepisy/ na cokolwiek powołać? co mam mówić?
    Odpowiedz Cytuj
  • moo
    Wysłany: 2005-05-06 09:37:02

    ja czekam na sprawę, pierwsze badanie 0,42 mg/l po 20 min 0,49 mg/l, na przesłuchaniu przyznałem się do winy i zaproponowali mi prawko na rok, 8 miesiecy w zawieszeniu na 2 lata i 800PLN, nie poddałem się dobrowolniej karze a tak chciałem, ponieważ nie mogę mieć w prcy wyroku(zwolnia mnie), zatrzymali mnie pod moim blokiem jak wstawiałem auto na parking strzeżony, nie wyjeżdzałem poza osiedlową drogę i jechałem 10 km/h... czy mam szansę nie dostać wyroku? czy moge siena jakieśprzepisy/ na cokolwiek powołać? co mam mówić?
    Odpowiedz Cytuj
  • Zbigniew 45
    Wysłany: 2005-08-13 20:45:52

    ja tez czekam ..... badanie o.89mg/l...nigdy nie bylem ukarany .. Czy grozi mi wyrok bez zawieszenia ? Oczywiscie nie bylo ani kolizji , ani ucieczki .....jechalem ok. 400m drozka osiedlowa
    Odpowiedz Cytuj
  • Wadolek
    Wysłany: 2005-12-22 10:30:28

    Mnie dzisiaj zatrzymali.. GDzies ok 8:30. Mialem rowniez 0.13 mg a po 15 min tez wlasnie 0.11. Czy nie dziwne ze takie same wartosci? Moze te ich alkomaty sa trefne. Nie pilem dzisiaj. Mialem lekkiego kaca po wczorajszym... Jak mam sie zachowac na rozprawie? Czy do rozprawy nie moge juz jezdzic? Co jezeli mnie zatrzymaja ponownie? Musze jezdzic! Czy ze wzgledu na to ze o 0.03 przekroczylem a po 15 min 0.01 moze cos da sie wytargowac z sedzia!?? Jak mam sie zachowac tam? Nigdy nie bylem w sadzie! W dodatku mialem 65 w terenie zabud... nie dal mi kredytowanego do reki, ale moze w protokole bedzie wypisane i w sadzie sie okaze ze jeszcze mandat musze zaplacic! Co o tym myslicie! Prosze o powazne wypowiedzi.
    Odpowiedz Cytuj
  • koras
    Wysłany: 2005-12-26 22:21:08

    mnie zatrzymali miałem 0,54 a potem 0.56 co mi za to grozi
    Odpowiedz Cytuj
  • Damyk
    Wysłany: 2006-02-28 13:45:04

    Mnie w zeszłym roku zatrzymali o 7:30, miałem 0,32mg/l i 0,29mg/l Poddałem sie dobrowolnie karze, umorzono mi warunkowo postępowanie karne i zatrzymano prawko na rok (za 29 dni je odbieram) Dostałem też 500 zł nawiązki i 150 zł kosztów sądowych.
    Odpowiedz Cytuj
  • pepe
    Wysłany: 2006-03-24 16:57:06

    To jak? Umorzono Ci postępowanie i nie oddano Ci prawka? Nie rozumiem. Chyba na tym to polega, że piszesz wniosek o umorzenie po to by oddali prawko.
    Odpowiedz Cytuj
  • alko
    Wysłany: 2006-06-14 19:56:15

    ja mialem 0,9 prom przy pierwszym badaniu i 1,03 przy drugim. skonczylo sie to zatrzymaniem prawa jazdy i 1000zł.
    Odpowiedz Cytuj
  • alko
    Wysłany: 2006-06-14 19:57:13

    zapomnialem napisac ze na rok ;)
    Odpowiedz Cytuj
  • Adamoo
    Wysłany: 2006-07-31 20:59:49

    mam tą samą sytuacje !!! miałem 0.88 również bez kolizji ani ucieczki i również jechałem kawałeczek dróżką osiedlową ... Pech :/ czego moge sie spodziewać ??? Mam tylko ogromną nadzieje, że zabiorą mi na krócej niż 1 rok aby nie zdawać powtórnie egzaminu ... :(
    Odpowiedz Cytuj
  • yankes
    Wysłany: 2007-04-14 22:36:16

    Witam widze ze nie jestem sam pechowy... jechalem sobie z dziewczyna i zapiekankami jakies 45 na godzine i mnie dmuchneli:P wyszlo 0,42mg noc w areszcie auto na parkingu rano przesluchanie przyznalem sie i policjant zadzwonil do prokuratora i mi powiedzieli ze 500 zlotych na poczet kary musze zaplacic i wezma mi prawko na rok po kilku tygodniach przyszlo pismo ze musze zrobic badania psychotechniczne i lekarskie, zrobilem wynik pozytywny swistek juz w wydziale komunikacji co mnie teraz czeka?? jakas rozprawa jeszcze ?? da sie jakos wykabinowac mniejszy okres bez prawka??
    Odpowiedz Cytuj
  • OLO
    Wysłany: 2007-07-01 12:24:21

    WITAM,MIALEM WYPADEK DROGOWY ZGINAL KOLEGA ZATRZYMALI MI PRAWKO BYLEM TRZEZWY NA JAK DLUGO ZABRALI TO PRAWKO CZY KTOS WIE ?
    Odpowiedz Cytuj
  • mike
    Wysłany: 2007-08-21 02:07:40

    To zalezy w jakim kraju zostaly zatrzymane,i od tego czy udowodnia Ci wine ,np:nadmierna predkosc itd, wtedy zabiora i dopiero po czterech latach zglosic sie na egzamin,pozdrawiam
    Odpowiedz Cytuj
  • MINIOL
    Wysłany: 2007-11-28 00:52:47

    Poznań 4 rano wychodze z ziomkami z klubu pulsar. Wsiadliśmy do auta ble ble ble ... ble ble ble ..... 1,6 promila. 2 lata bez prawka. 2 tys kary łącznie. Nasrane w papierach. Pytam sie czy było warto??? naprawde czuje sie teraz jak gówno
    Odpowiedz Cytuj
  • tuu i tamm
    Wysłany: 2008-02-09 20:47:43

  • jaaaaa
    Wysłany: 2008-03-17 15:54:41

    Mnie też to spotkało kilka dni temu... wypiłam piwko i po jakims czasie wsiadłam do auta i jebbb.. złapali mnie... za pierwszym razem miałam 0,23 a za drugim 0,22 później jak czekałam na lawete to za 3razem miałam 0,19 ale to juz sie nie liczyło. powidzieli mi ze mam czekać na telefon bo mam mieć przesłuchanie a pozniej rozprawa, powiedzieli mi też ze mogę sie starać o ugode, czyli że ja zaproponuje im ok 1500 zł rekompensaty i jesli sąd sie zgodzi na ugode to oddadza mi prawko, a jak sie nie zgodzi to min 6 m-cy bez prawka... jak w praktyce to wyglada? i co o tym myślicie?
    Odpowiedz Cytuj
  • kusmier
    Wysłany: 2009-01-06 22:12:57

    mi wzieli za te same liczby prawko na pol roku i 6 stowek grywny
    Odpowiedz Cytuj
  • Witam Mam pytanie co grozi osobie, która została zatrzymana i okazało się że jest pod wpływem alkoholu zabrano mu prawo jazdy kategorii B a co się dzieje jeśli ma on jeszcze kategorię C też mu zabierają?Z góry dziękuję za odpowiedzi
    Odpowiedz Cytuj

Najnowsze tematy

Porady prawne e-prawnik.pl:


  • Zatrzymanie prawa jazdy

    Zostało mi zatrzymane prawo jazdy z art.178a. Przy parkowaniu na parkingu przy supermarkecie, zahaczyłem sąsiednie auto, byłem pod wpływem alkoholu.Prawo jazdy zostało zatrzymane. Ale nie ma jeszcze wyroku sądu.Czy ja mogę bez prawa jazdy prowadzić samochód?. Co ewentualnie może mi grozić za prowadzenie auta bez prawa jazdy?

  • Odebranie prawa jazdy a jazda na rowerze

    Zostałem ukarany grzywną oraz zatrzymaniem prawa jazdy na okres jednego roku. Zostałem zatrzymany wskutek prowadzenia pojazdu pod wpływem alkoholu, ze wskazaniem 0,25. Odebranie dokumentu prawa jazdy nastąpiło w sierpniu 2006 roku. Uprawiam rekreacyjnie sport- rower górski. Mam zalecenie od lekarza uprawiania takiej rekreacji w związku z wadą serca. Czy w sytuacji kiedy mam zatrzymane prawo jazdy mogę poruszać się po drogach na rowerze, czy też zatrzymanie prawa jazdy wiąże się z zakazem poruszania również na rowerze?

  • Zakaz prowadzenia pojazdów za wykroczenie

    We wrześniu po orzeczeniu kolegium, została orzeczona kara zakazu prowadzenia pojazdów przez okres 6 miesięcy, lecz prawo jazdy nie zostało fizycznie zatrzymane. Dopiero w styczniu dostałem pismo o zwrot prawa jazdy do właściwego urzędu! Od kiedy będzie liczony termin 6 miesięcy? Od orzeczenia czy od momentu zwrotu prawa jazdy do urzędu? Proszę o odpowiedź w związku z tym że pytając o to w kilku kolegiach i urzędach otrzymywałem sprzeczne informacje.

  • Prawo jazdy wydane za granicą a uprawnienia w Polsce

    Prawo jazdy wydane za granicą pozwala prowadzić pojazdy w Polsce?

  • Zatrzymanie prawa jazdy

    Sąd wydał postanowienie w przedmiocie zatrzymania mojej osobie z dniem 6.12.05 prawa jazdy za wykroczenie z art. 87 § 1 k.w. na podstawie art.137 ust.1 ustawy z 26.06.1997 prawo o ruchu drogowym, jednak w wydanym postanowieniu sąd nie określił na jaki okres zatrzymuje mojej osobie prawo jazdy. Czy w takim przypadku skoro sąd nie określił termin zatrzymania prawa jazdy, oznacza to że mam minimalny okres 6 miesięcy, czy też mogę złożyć zażalenie na to postanowienie w celu ustalenia okresu zatrzymania prawa jazdy.

Informujemy, iż zgodnie z przepisem art. 25 ust. 1 pkt. 1 lit. b ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity: Dz. U. 2006 r. Nr 90 poz. 631), dalsze rozpowszechnianie artykułów i porad prawnych publikowanych w niniejszym serwisie jest zabronione.

Zadaj pytanie – porady prawne w 24h już od 30zł

* pola wymagane