Forum prawne
Anulowanie zamówienia
Witam. Dziś o 7 rano wszedłem na stronę www.prosto.pl i znalazłem koszulkę która kosztowała 2 zł . Postanowiłem kupić ich 13 i sfinalizowałem zamówienie dokonując płatności. Przed chwilą dostałem informację ,że zamówienie zostało anulowane i koszulka zmieniła cenę na 150 zł. Wiem, że nastąpiła pomyłka ale mam pytanie czy mogę się ubiegać o sprzedaż choćby jednej koszulki w cenie 2zł jeżeli to oni zawinili i omyłkowo dali taką cenę ?
Odpowiedzi w temacie: Anulowanie zamówienia (3)
Dzień dobry,
zgodnie z regulaminem, zamieszczonym na wskazanej stronie:
1. Złożenie zamówienia stanowi ofertę w rozumieniu kodeksu cywilnego, złożoną Sprzedawcy przez Klienta.
i 2. Za chwilę zawarcia umowy uznaje się potwierdzenie przez sklep internetowy mailowo złożonego zamówienia.
Jeśli więc sklep nie potwierdził mailowo zamówienia, do zawarcia umowy nie doszło.
Pozdrawiam,
adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz
ulewicz.kancelaria@onet.eu
zgodnie z regulaminem, zamieszczonym na wskazanej stronie:
1. Złożenie zamówienia stanowi ofertę w rozumieniu kodeksu cywilnego, złożoną Sprzedawcy przez Klienta.
i 2. Za chwilę zawarcia umowy uznaje się potwierdzenie przez sklep internetowy mailowo złożonego zamówienia.
Jeśli więc sklep nie potwierdził mailowo zamówienia, do zawarcia umowy nie doszło.
Pozdrawiam,
adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz
ulewicz.kancelaria@onet.eu
TAKĄ INFORMACJĘ OTRZYMAŁEM NA MEILA PO ZAKUPIE KOSZULEK
Witamy,
właśnie w naszym sklepie złożyłeś zamówienie, które otrzymało numer 2016/06/1844.
Oto szczegóły zamówienia:
MADAGASCAR BLACK / M 2 PLN szt.: 13 16 PLN
Prześlij 25,99 PLN na konto:
62 1160 2202 0000 0000 9850 4740 Prosto Sp. z o.o.
Dla przelewów z zagranicznych banków:
PL 62 1160 2202 0000 0000 9850 4740
Kod SWIFT: BIGBPLPW.
W tytule przelewu podaj numer zamówienia! Przesyłka zostanie zrealizowana po zaksięgowaniu wpłaty na koncie.
--
Ekipa prosto.pl
Prosto Sp. z o.o.
ul. Hauke Bosaka 16a
01-540 Warszawa
tel: 668-838-900
sklep@prosto.pl
Witamy,
właśnie w naszym sklepie złożyłeś zamówienie, które otrzymało numer 2016/06/1844.
Oto szczegóły zamówienia:
MADAGASCAR BLACK / M 2 PLN szt.: 13 16 PLN
Prześlij 25,99 PLN na konto:
62 1160 2202 0000 0000 9850 4740 Prosto Sp. z o.o.
Dla przelewów z zagranicznych banków:
PL 62 1160 2202 0000 0000 9850 4740
Kod SWIFT: BIGBPLPW.
W tytule przelewu podaj numer zamówienia! Przesyłka zostanie zrealizowana po zaksięgowaniu wpłaty na koncie.
--
Ekipa prosto.pl
Prosto Sp. z o.o.
ul. Hauke Bosaka 16a
01-540 Warszawa
tel: 668-838-900
sklep@prosto.pl
Następnie dostałem meila po zapytaniu dlaczego móje zamówienie zostało anulowane..
Witamy,
Przepraszamy za zaistniałą sytuacje, natomiast w wyniku błędu systemu, została naliczona błędna cena. W tej sytuacji musimy anulować zamówienie. Zapraszamy do złożenia nowego zamówienia.
Pozdrawiamy,
Ekipa PROSTO
i kolejny meil:
Witamy,
Jesteśmy ludźmi i tak jak każdemu człowiekowi czasem się zdarzy, nie jesteśmy idealni i nie udało nam się szybko rozpoznać błędu. Wszystko jest tak jak Pan mówi, natomiast jak się Pan na pewno domyślił, to nie była prawidłowa cena i jestem pewien, że był Pan tego świadom. Z powodu błędu, zmuszeni byliśmy anulować zamówienie, gdyż cena nie była poprawna - spowodowana błędem systemu.
Proszę nam wierzyć, że zdecydowanie nie celowo chcieliśmy wprowadzić naszych klientów w błąd lub w jakikolwiek sposób ich pokrzywdzić. Natomiast nie możemy sprzedawać naszych produktów po cenie niższej od kosztów produkcji.
Jeszcze raz przepraszamy za zaistniałą sytuację.
Pozdrawiamy,
Ekipa PROSTO
Witamy,
Przepraszamy za zaistniałą sytuacje, natomiast w wyniku błędu systemu, została naliczona błędna cena. W tej sytuacji musimy anulować zamówienie. Zapraszamy do złożenia nowego zamówienia.
Pozdrawiamy,
Ekipa PROSTO
i kolejny meil:
Witamy,
Jesteśmy ludźmi i tak jak każdemu człowiekowi czasem się zdarzy, nie jesteśmy idealni i nie udało nam się szybko rozpoznać błędu. Wszystko jest tak jak Pan mówi, natomiast jak się Pan na pewno domyślił, to nie była prawidłowa cena i jestem pewien, że był Pan tego świadom. Z powodu błędu, zmuszeni byliśmy anulować zamówienie, gdyż cena nie była poprawna - spowodowana błędem systemu.
Proszę nam wierzyć, że zdecydowanie nie celowo chcieliśmy wprowadzić naszych klientów w błąd lub w jakikolwiek sposób ich pokrzywdzić. Natomiast nie możemy sprzedawać naszych produktów po cenie niższej od kosztów produkcji.
Jeszcze raz przepraszamy za zaistniałą sytuację.
Pozdrawiamy,
Ekipa PROSTO
DODAJ POST W TEMACIE
Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!
Masz inne pytanie do prawnika?