Logowanie

Porozmawiajmy o naszych prawach

Napisz na forum

Porady prawne specjalistów e-prawnik.pl

Pomoc prawna online

najwyższa jakość

gdzie można złożyć skargę na prac, obsługi w orange??

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
  • gdzie można złożyć skargę na prac, obsługi w orange??

    Odpowiedz Cytuj
  • gdzie mogę złożyć skargę na pracownika orange?
  • Reklama

  • jak napisać zażalenie do orange?
  • Pomoc
    Wysłany: 2012-12-19 14:45:50

    Witam, W załączeniu link , gdzie zawarte są informacje odnośnie kontaktu : http://www.Orange.pl/esupport_b2c_contact.phtml?footerlink=true Pozdrawiam
  • Marta
    Wysłany: 2014-07-29 20:02:51

    Też mam takie samo pytanie bo obsługa waszych klijętów w waszych salonach to kpina,Są opryskliwi i nie mili nie wspomne o pomocy której nie potrafią udzielić.Prosze o jakich kontakt z kimś komu jeszcze zalezy na tej sieci i na rozwiązaniu problemu waszych od lat klijętów.
  • Nju
    Wysłany: 2017-01-14 04:44:29

    Potwierdzam.Brak podstawowych zasad kultury u mlodego pracownika orange. Osobiscie jestem dotknieta agresją słowną i fochem , ze mnie nie obsluzy jesli nie zdemontuje telefonu by wyciągnąc karte potrzebną do rejestracji( wczesniej pracownicy nie mieli zadnego problemu z pomocą klientowi w takich sprawach).Mialam wrazenie ze mloda dziewczyna z tatuazem na szyi pomylila mnie z kims kogo nienawidzi. Nie mogla przestac mi ublizac ....kiedy poprosilam o pomoc kierownika salonu ..sprawe zalagodzil i obsluzyl mnie jak przystalo na osobe reprezentujaca salon orage. Tragedia.Nikomu nie polecam salonu w Szczecinie na ostatnim poziomie Centrum Handlowego Galaxy.Szerokim lukiem trzeba omijac ladną blondynkiem z kwiatowym tatuazem po prawej stronie szyi.Nazwisko i imę tez zanotowa?am.
  • minus
    Wysłany: 2017-01-29 14:22:17

    W salonie Orange w Arkadii można liczyć tylko na Panów. Panie zachowują się jakby klient był dla nich a nie one dla klienta. Wywołują numer kiedy chcą i są aroganckie. Kiedy zgłosiłam, że z mojego aparatu słabo słychać Pani stwierdziła - coś takiego jeszcze nikt tego nie reklamował, ale może Pani zostawić telefon na tydzień lub dwa plus oczywiście umowa i gwarancja. O pomocy nie ma mowy. Kiedy o nią poprosiłam w sprawie zainstalowania internetu i umożliwienia wysyłania MMS-ów odesłano mnie do telefonu w salonie. Operatorka "stawała na rzęsach" żeby mi pomóc natomiast osoba w salonie stwierdziła, że ma dużo klientów i mi nie pomoże. A ja to co papuga? Przecież odczekałam swoje. Odesłała mnie do domu. Może w domu ktoś Pani pomoże. No to po co te salony? A PANIENKI to chyba są w pracy a nie na balu. Dwie osoby przede mną zrezygnowały z zakupu bo trzy obsługujące panie stwierdziły, że nie obsłużą bo jeszcze nie nacisnęły numeru.I dalej rozmawiały. Po 5 minutach straciły dwóch klientów. A przycisk nacisnęły po ich wyjściu. I to wszystko z dnia 28.01.2017r.
  • Gesunio
    Wysłany: 2017-02-21 19:17:56

    Moja sprawa i przedłużenie umowy dla całej rodziny trwa już 2 miesiące. Za pierwszym podejściem konsultantka doradziła nam żeby wziąść w pakiecie internet z modemem, bo to obniży nam koszty o ok 50 zł. Ok zgodziliśmy się! Więc Pani zrobiła przysłowiowy "klik" w komputerze po czym powiedziała, że ta oferta z dniem dzisiejszym straciła moc, ale nie może anulować zamówienia. Dlatego poprosiła nas o nie odbieranie przesyłki. I tak kilkanaście dni minęło, zanim weszliśmy w statut klienta do ponownego rozpatrzenia. Po tych kilkunastu dniach zadzwonił inny kolsuntant, nie rozumiem dlaczego sprawy od początku do końca nie prowadzi jedna osoba, ale w korporacjach, chyba tak jest i od nowa ustalanie nowej lepszej oferty. Ja i syn wybraliśmy oferty z telefonem, dla żony aparatu który wybrała, akurat nie było na stanach magazynowych. (Paradoks: sprzedają aparaty telefoniczne, ale ich nie mają), to tak jak by w piekarni nie było chleba;-). Oczywiście w trakcie tego zawieszenia, spowodowanego brakiem aparatu, pięć połączeń dziennie od Orange z propozycją przedłużenia umowy, no szok co chwilę kto inny dzwoni. Zero kompatybilności. Oczywiście konsultanci którzy znali temat i obiecywali zadzwonić jak już będzie owy aparat dostępny chyba poumierali. Po ok trzech tygodniach żona zadzwoniła, opowiedziała swoją historię po raz kolejny z zapytaniem czy aparat o który wnioskowała, może już jest na stanie? Pan że zdziwieniem odparł, że jak najbardziej więc wszystko przekalkulował i stwierdził, że może go żona dostać ale już w innej ofercie i z wpłatą wstępną dwu krotnie wyższą. Czyli co? reklamacj z naszej strony i odpowiedź od Orange po 3 tygodniach. Zupełnie nie w temacie, typowe kopiuj/wklej. Jaja jak berety. W końcu tydzień temu jest porozumienie, tak by się mogło wydawać, przesyłkę konsultant zobowiązuje się wysłać do salonu z umową i tu napiszę gdzie: do Czeladzi do M1. W Czeladzi w owym M1 są dwa salony z logo Orange. Żona określiła do którego sobie życzymy. W dniu dzisiejszym, po otrzymaniu SMS-a, że przesyłka do odbioru, jadę szczęśliwy, siadam na krzesło, przedstawiam historię. Pani szuka, szuka, napięcie rośnie, sprawdza w komputerze. W końcu jest, ale w tym drugim salonie, Pani przeprasza i biegnie do zaprzyjaźnionego salonu. Przynosi pudełko z umową łącznie z aparatem, a tu nagle zong. Dokumentacja przypisana do salonu w którym grzeję stołek, natomiast sprzęt do tego drugiego i oczywiście pat w pertraktacjach , gdyż nie da się tematu rozwiązać. Ciśnienie wzrosło w mojej pustej pale do 160.Pani bez poczucia czego kolejek, zero utożsamiana się z firmą która jej płaci stwierdza, że to nie jej wina i nie jej problem. Poprosiłem więc kierownika. Jakie było moje zdziwienie kiedy Pani kierownik, Pani Katarzyna L wyskoczyła z kańciapy z zapytaniem o co mi chodzi, przecież wszystko już mam wyjaśnione, a tak w ogóle zabieram jej czas, który powinna już spędzać w domu. Na koniec dodała, że jestem bezczelny i kawał chama. Tak reasumując, dajcie sobie spokój z tą "firmą", szkoda Waszego zdrowia ,idźcie gdzie indziej, ale nie do Orange. Całkowity brak poszanowania klienta i totalny tumiwisizm. Widocznie na to pozwala władza "firmy". Ważne że cyferki się zgadzają.
  • Marek
    Wysłany: 2017-07-05 18:28:52

    Ciekawa ta firma. Odpowiadam w firmie kontrakty z operatorami. Chciałem uzyskać ofertę na 100 numerów głosowych i 50 "tabletowych" Mimo zapewnień lalek z infolinii, wczoraj podobno nawet rozmawiałem z panienką od reklamacji, żaden hrabia nie zechciał zadzwonić Tak trzymać - ciekawy jestem czy szefostwo odsłuchuje od czasu do czasu rozmowy swoich lalaek i sprawdza jak zakończył się biznes, Raz nawet od oranga dostałem sms-a z potwierdzeniem dnia i godziny spotkania i zgadnijcie szanowni pomarańczowi bosowie (jedno "s" od bosego)co się stało Upewniłem się z kim mam do czynienia. Żegnam państwa
  • Ania
    Wysłany: 2017-10-12 10:25:32

    Komsultanci brak kompetencji zero pomocy z ich strony nie przyjmuja zgloszen rozlanczaja sie nie chca sluchac skarg itd.!!!!!Na polaczenie z konsultantem czekalam godzine dwadziescie powiedzialam w czym rzecz i ze chce zlozyc sksrge to rozlaczyl sie!!!!Nie polecam tej sieci!!!!!
  • Magda
    Wysłany: 2017-10-16 15:16:10

    Przedluzam umowę i biorę Nowy telefon. W salonie byłam W piatek, Pan powiedział, że telefonu nie ma na magazynie, ale W poniedziałek go zamówi, więc W srode najpóźniej powinien być. Jest sroda, idę do salonu, a Pan ZAPOMNIAL zamówić telefon i zamówił go dopiero W ten dzień. Poinformował mnie, że W piątek będzie do odebrania. Kurier W piątek nie zawitał W salonie, ale zostałam zapewniona na 100 procent, że telefon jest W tej paczce i będzie w poniedziałek. Dzisiaj jest poniedziałek i okazało się, że telefonu nie ma W danej paczce i jutro dostanę dopiero informacje co dalej:) bardzo nieprofesjonalne podejście do klienta.
  • maaa
    Wysłany: 2017-11-04 00:03:51

    Zero kompetencji,naciąganie klienta,reklamacja ciągnie się od 5 miesięcy,każda następna rozmowa z konsultantem kończy się nierozwiązaniem problemu,kolejne minuty naliczane do rachunku i kolejne udawadnianie że nie jestem wielbłądem,koszmar,nie polecam i na pewno ,kiedy wreszcie będzie to możliwe zrezygnuję z tej firmy.
  • Sz
    Wysłany: 2017-12-16 22:19:51

    Bardzo odradzam wizyte w Sosnowcu w salonie orange przy ul Sienkiewicza (centrum handlowe plaza), chyba ze ktos ma ochote na aroganckie i agresywne zachowanie pracujacego tak pana Dawida D. (ciemny blondyn o nienachalnym spojrzeniu i ustach zacisnietych z nienawisci), ow czlowiek nie posiada zadnej wiedzy, uzywa zwrotow typu "niech sobie zlozy wniosek", zero poprawnego i profensjonalnego sposobu wypowiedzi, od naszego wejscia do salonu byl naburmuszony i wyjatkowo niemily (zanim ktokolwiek z nas opisal o co chodzi), niestety nasza wizyta i sprawa byla zbyt duzym problemem dla konsultanta Dawida i jego agresja rosla z minuty na minute, po wytknieciu mu chamskiego zachowania straszyl mnie policja i monitoringiem ze sklepu (wow, serio? Takie rzeczy tylko w Polsce), nie wiem czy policja moglaby tutaj cos poradzic, ale dobry terapeuta na pewno! Dlaczego orange zatrudnia takich ludzi? Nigdy w zyciu nikt mnie tak podle jako klienta nie potraktowal i mimo powyzszych komentarzy bede dociekac sprawiedliwosci i wyciagniecia konsekwencji skandalicznego zachowania pana Dawida, moze szkolenie z komunikacji werbalnej i poprawnej polszczyzny? Moze lekcja zmiany podejscia zeby nie musial miec do klientow salonu pretensji, ze przez nich musi pracowac w pracy! Zenada.
  • E. Szczecin
    Wysłany: 2017-12-22 13:14:16

    Ja przenoszę numer telefonu stacjonarnego z jednego lokalu do drugiego ta sama ulica 4 lokale dalej ( z Neti do Orange ) od 08.2017 ..... w dniu dzisiejszym 22.12.17 otrzymałam informację od Pani cyt. " systemy Orange są nieudolne i sprawa się przedawniła proszę pójść do siedziby głównej i tam zacząć jeszcze raz" Nieudolność, niekompetentność i nie wiedza osób obsługujących jest przerażająca ...... (szkoda że nie wypada mi kląć....)
  • CraigSig
    Wysłany: 2017-12-23 22:50:52

    ?????????? ????? ?? ???-????? http://mangoo77.mangoosteen.com ?????????? ????? ??????????? ????????????? ???????? ??? ????????? Mangoosteen. ? ??? ??????? ?????????? ?? 15 ????????? ?? 14 ?????. ???????? ???????? ?????? ? ????????. ????? ???????? ???????? ?????????????? ??????????, ??????? ???? ????? ?? ?????? ????????? ??????????. ?? ?????????? ?????????? ????? 25 ?????? ????? ?????????????? ??????. ????? ? ?????? ????????? ???????? ?????? ???????? ???????? ?????. ? ??????? ?????? ?? ???????? ? ?????????. ????????? ???????????? ????????, ? ????? ?????????? ???????? ????????? ??????? ??? ???????? ???????? ??????????. ??????? ????????? ?????? Mangoosteen ???????? ?????? ? ?????? ?????????, ? ??????? ?????????? ??????? ?????????? ???????? ??????????????. ????????? ?????????? ????? ???????????????, ??????? ? ???????? ????? ??????? ? ??????, ?????? ??????????? ???????? ????????? ? ?????????. ????? ??????????????? ???????? ????? ?? ???????? ?????? ??????????????. ? ?????? ?????? ????????? ????? ??????? ????????????? ???????? ? ????????. ?????????? ????? Mangoosteen ????? ?? ????????-????? http://mangoo77.mangoosteen.com.
  • CraigSig
    Wysłany: 2017-12-24 05:28:19

    ?????????? ????? ?? ???-????? http://mangoo77.mangoosteen.com ?????????? ????? ???????? ????????????? ???????? ??? ???????? ???? Mangoosteen. ? ??? ????? ???????? ????? 15 ?? ?? ??????. ???????? ????????? ???????????? ? ????????. ????? ??????? ???????? ????? ????????????? ????????. ? ????? ??????? ????? 20 ?????? ????? ????????????? ??????. ????? ? ?????? ??????? ???????? ????????? ?????????? ???????? ?????. ? ????? ??????? ???????????? ?? ???????? ? ?????????. ????????? ???????????? ????????, ? ????? ?????????? ???????? ????????? ??????? ??? ???????????? ???????? ??????. ???????? ????????? ?????? Mangoosteen ???????? ?????? ? ???????? ???????, ? ??????? ?????????? ??????? ?????????? ??????????? ?????????. ????????? ?????????? ????? ???????????????, ??????? ? ????????? ????? ?????????? ? ?????, ?????? ?????????? ???????? ????????? ? ????. ????? ??????????????? ????????? ????? ?? ????? ?????? ??????????????. ? ?????? ???????? ??????? ????? ?????????? ????????????? ?????? ????????? ? ?????????????. ?????? ????? ?????????? ???????? ?? ????? http://mangoo77.mangoosteen.com.
  • ann
    Wysłany: 2018-01-07 20:14:53

    nie ma gorszej firmy niż Orange nigdy z czymś takim się nie spotkałam , jeszcze 6 miesięcy i rozwiązuję umowę z takim amatorstwem i nieodpowiedzialnością nigdy się nie spotkałam
  • kinga
    Wysłany: 2018-01-07 20:21:29

    nie ma gorszej firmy niż Orange , nawet nie chce się mi opowiadać całej historii, jedno wiem nigdy więcej nie chcę mieć z nimi do czynienia , każda inna , ale nie oni
  • Felix
    Wysłany: 2018-01-15 20:42:13

    Najgorsz firma telekomunikacyjna z jaką miałem okazje współpracowć . ODRADZAM WSZYSTKIM STARYM I NOWYM KLIENTOM !!! Obsługa klienta totalne dno . Nigdy więcej ORANGE . Jeżeli wystąpi problem nie załatwi się sprawy pozytywnie . Od połowy listopada do dnia dzisiejszego czekam za zamówionym telefonem i nic . Przy przedłużeniu umowy kwota stała ustalona za kilka telefonów . Drugi miesiąc z rzędu faktura przychodzi o ponad 150 zł więcej. Reklamacje nie przynoszą skutku . Odradzam i przestrzegam przed firmą ORANGE
  • Monika
    Wysłany: 2018-02-05 02:05:14

    Po kilkunastu latach jako klient w tej sieci czuję się oszukana i wprowadzona w błąd. Reklamacji nie uznali i wmawiają mi moją winę że niewyraźnie słuchałam operatora.A sprawa wygląda tak że wprowadzają ludzi w błąd i nie informują o dodatkowyvh kosztach i negatywnych skutkach przejścia na inny niby lepszy plan. Nie warto pisać reklamacji do nich bo zawsze na ich korzyść i tak będzie.Wielu ludzi jest pokrzywdzonych przez tą firmę .A nie każdy może skorzystać z adwokata i bronić swoich praw.Ja nie zrezygnuje będę walczyć do końca.Z rachunku 120 zł zrobili mi na 277 zł.Operator zaproponował mi rezygnację z jednego numeru i przejścia z drugim numerem na inny plan.Teraz płacę za sprzęt z wcześniejszej zerwaniej umowy. I za dwa numery co jeden miał być usunięty, z automatu podpisania nowej taryfy.Tak pięknie tłumaczył że winy w nim nie ma.A ja jako klient dobrze i uwarznie słuchałam ze zrozumieniem i wierzyłam Panu który reprezentuję doskonale swoją firmę...ale teraz wiem że tylko reprezentuję z tej gorszej strony.Dla mnie to bagno i jak najszybciej uciekam do innej sieci .
  • Monika, przykro nam jeśli jakaś sytuacja wywołała Twoje niezadowolenie. Zależy nam na jej wyjaśnieniu. Możesz podać numer zgłoszenia reklamacyjnego które do nas składałaś w tej sprawie? Sprawdzimy szczegóły.
 

Dodaj post na forum:

Porady prawne e-prawnik.pl:


Informujemy, iż zgodnie z przepisem art. 25 ust. 1 pkt. 1 lit. b ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity: Dz. U. 2006 r. Nr 90 poz. 631), dalsze rozpowszechnianie artykułów i porad prawnych publikowanych w niniejszym serwisie jest zabronione.

Zapytaj prawnika – skontaktujemy się z Tobą w ciągu godziny!

* pola wymagane