Forum prawne

naprawa grzecznościowa obuwia

Witam,
postaram się w punktach opisać problem i proszę o poradę w tej sprawie.

1) 01.2016 zakup obuwia
2) 04.2016 reklamacja obuwia z tytułu rękojmi za wady- przetarte zapiętki
3) telefon ze sklepu - obuwie naprawione (przyklejenie łatek/ przyszycie w miejscach przetarcia)
4) likwidacja sklepu w Krakowie i przejęcie wszystkich spraw przez sklep w Sosnowcu
5) 08.2017 ponowna reklamacja - farbowanie skóry i odklejanie
6) odmowna odpowiedź sklepu, towar proszę odebrać w terminie 6 m-cy - powód za duże buty lub niepoprawnie sznurowane, poprzednia naprawa była wykonana grześnościowo, nie z obowiązku, brak podstaw do uznania roszczeń (załącznik z opinią rzeczoznawcy)

Pytanie
1) czy na moją prośbę sklep ma obowiązek odesłać buty czy muszę osobiście to zrobić?
2) czy istnieje jakiś zapis w przepisach nt. naprawy grzecznościowej czy tę naprawę można traktować po prostu jako uznanie reklamacji, a zwrot "naprawa grzecznościowa" jest po prostu próbą oddalenia przez sklep roszczeń
3) jakie kroki mogę dalej podjąć?

Dziękuję za wszelką pomoc

2017.9.6 20:23:25

Nie ma jeszcze odpowiedzi w temacie: naprawa grzecznościowa obuwia

DODAJ POST W TEMACIE

Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!

Masz inne pytanie do prawnika?

Potrzebujesz pomocy prawnej?

Zapytaj prawnika