Forum prawne
Odmowa reklamacji przez sklep internetowy OleOle
Witam, chciałabym dowiedzieć się jakie mam prawa w związku z odmową przyjęcia mojej reklamacji przez sklep internetowy OleOle. Zakupiłam u nich lodówkę ze zmianą kierunku otwierania drzwi, przyjechali panowie, wnieśli lodówkę, rozpakowali i zmienili kierunek otwierania drzwi. Wszystko wyglądało dobrze więc podpisałam dokument odbioru. Jednak wieczorem w świetle okazało się, że na drzwiach chłodziarki są dość spore rysy (w świetle dziennym ich nie widać). Napisałam do sklepu o wymianę drzwi chłodziarki na bez rys. Dostałam odpowiedź:
Szanowny Kliencie,
wskazana przez Panią usterka ewidentnie wskazuje na uszkodzenie mechaniczne produktu.
W takiej sytuacji odpowiedzialność sprzedawcy jest wyłączona.
Zgodnie z informacją widniejącą na dokumencie odbioru produkt został przyjęty przez Panią bez widocznych uszkodzeń mechanicznych.
W związku z powyższym stanowisko Sklepu Internetowego OleOle pozostaje bez zmian.
Czy jeśli podpisałam dokument odbioru to już nie mam żadnych praw jeśli wada została zauważona po podpisaniu?
Pozdrawiam
Szanowny Kliencie,
wskazana przez Panią usterka ewidentnie wskazuje na uszkodzenie mechaniczne produktu.
W takiej sytuacji odpowiedzialność sprzedawcy jest wyłączona.
Zgodnie z informacją widniejącą na dokumencie odbioru produkt został przyjęty przez Panią bez widocznych uszkodzeń mechanicznych.
W związku z powyższym stanowisko Sklepu Internetowego OleOle pozostaje bez zmian.
Czy jeśli podpisałam dokument odbioru to już nie mam żadnych praw jeśli wada została zauważona po podpisaniu?
Pozdrawiam
Nie ma jeszcze odpowiedzi w temacie: Odmowa reklamacji przez sklep internetowy OleOle
DODAJ POST W TEMACIE
Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!
Masz inne pytanie do prawnika?