Witam, Dwa tygodnie temu zareklamowalam buty sportowe Reebok. Powodem Bylo odklejanie sie podeszwy w obu butach i pekniecie na szwach w jednym. Reklamacja oczywiscie zostala przyjeta. Po tygodniu dostalam list polecony informujacy mnie o odmowie. Zadzwonilam do sklepu z zaptaniem co jest powodem odrzucenia reklamacji i uslyszalam ze buty zostaly "zniszczone wrecz zdewastowane" i w taki wypadku nie przysluguje mi ani wymiana ani naprawa ani tymbardziej zwrot pieniedzy. Od mementu zauwazenia usterek wyszlam w nich jeszcze ok 4 razy z tego wzgledu ze mam tylko jedna pare sportowych butow ktorych uzywam tylko rano i wieczorem na spacery z psem i nie mialam mozliwisci zalozenia innych a kupno nowych tylko dlatego ze tamte musze zareklamowac wydaje mi sie absurdalne. Dowiedzalam sie juz ze na reklamacje mam dwa miesiace od zauwazenia usterek. Ja oddalam je w ciagu miesiaca a argumentacja sklepu o "zdewastowaniu butow" jest dla mnie smieszna. Co powinnam teraz zrobic? Czy mam pisac jakies odwolanie od reklamacji? Jak to umotywowac i jakie sa szanse na wygrana? Dodam jeszcze ze buty sa wykonance z cieniutkiej skorki na bardzo cienkien podeszwie polaczonej z cholewka skorka. Przetarla sie wlasnie skorka z tylu buta i to wlasnie nazwali "dewastacja". Przesle jeszcze linka do zakupionego przezemnie modelu http://www.allegro.pl/item356171373_ree ... atis_.html Z gory dziekuje za wszelkie odpowiedzi i pozdrawiam.
Odpowiedzi w temacie: Reklamacja butow - odmowa (186)
Należy zadzwonić na bezpłatną infolinię konsumencką w godzinach 9-17 tel. 0 800 800 008. Potrzebne jest więcej szczegółów: ile czasu minęło od zakupu? jakie było żądanie reklamacyjne i co było jego podstawą? czy niezgodność towaru z umową, czy też udzielona gwarancja producenta? Prawdopodobnie będzie potrzebna pomoc fachowca dla wyegzekwowania od nieuczciwego sprzedawcy swoich praw. Można się więc zwrócić o pomoc do: Miejskiego rzecznika konsumentów W-wa, Górskiego 7, tel. 826 17 12, lub Federacji Konsumentów tel. 827 11 73 Pozdrawiam bpbrd
Witam,pracuję w sklepie obuwniczym.Z tego co piszesz wydaje mi się,że poprostu cie zbyto,firmy typu adidas i reebok tak wlaśnie postępują.Z twojego opisu wynika,że jest to wada nieistotna,którą zgodnie z ustawą sprzedawca ma obowiązek usunąć,dodatkowo jesli wada nastąpiła do 6 miesięcy od zakupienia tzn, że była ukryta już w dniu zakupienia.Polecam udać się do Państwowej Inspekcji Handlowej i złożyć sprawę do sądu koncumenckiego lub wysłać buty do Centralnego Labolatorium Obuwniczego w Krakowie,gdzie zostanie wydana ekspertyza napewno na toja korzyść a jest ona wiążąca dla wszystkich sklepów obuwniczych w Polsce.Ekspertyza jest płatna ok.70-90zł,ale gdy jest na twoją korzyść to sklep zwraca ci za buty iza ekspertyzę.Postrasz ich tym w sklepie a napewno zmienią zdanie.
Witam, Poszlam z cala sprawa po prostu do znajomego prawnika, ktory pomogl mi napisac odwolanie od decyzji sklepu. Teraz czekam na odpowiedz. Ale dziekuje bardzo za odzew. Jezeli nie poskutkuje to tak wlasnie zrobie. Pozdrawiam cieplo
Witam!! Odebrałam dzisiaj odp. na reklamację z identycznym uzasadnieniem...proszę przesłać mi też taki wzór odwołania, mój meil: karolinak9@o2.pl Dziękuję bardzo!!
witam serdecznie. Jestem nowa na jakimkolwiek forum, ale właśnie również otrzymałam odmowe reklamacji. Zauważyłam że wszscy proszą o wzór odmowy więc postanowiłam również o nią poprosić jeżeli jest to możliwe? jeżeli można to proszę przesłać na moją skrzynkę glorcia10@wp.pl dziękuję!!!!
Witam na wstępie przyznam że mam identyczny problem z firmą adidas w związku z czym mam zamiar się odwołać od negatywnego rozpatrzenia mojej reklamacji. Proszę prześlijcie mi ten wzór odwołania na meila RadekSzpinda@interia.eu z góry dziękuje za pomoc
Witam ja oczywiście zwracam się z tą samą prośbą czy mogłabym prosić o przesłanie wzoru takiego odwołania na adres: paulina172@interia.pl.
Z góry dziękuję
Hej. Witam wszystkich. Mam ten sam problem co Wy i też proszę o pomoc w postaci takiego odwołania na: rodrigezzz@tlen.pl. Z góry dziękuje i pozdrawiam. Już mam dość kupowania butów przez internet. Jedno wielkie oszustwo w mojej sytuacji.