Forum prawne

Sprawdzenie poprawności pisma

Witam,
Dnia 1 lutego zareklamowałam wadliwą klawiaturę z tytułu rękojmi wysyłając pismo emailem, kupiłam ją jako konsument. Sprzedawca na pewno się z nią zapoznał, ponieważ odpisał mi na jaki adres mam wysłać wadliwą klawiaturę. Tego samego dnia odesłałam ją do sklepu i następnego dnia została ona odebrana (mam potwierdzenie). Wczoraj minęło od tego momentu 14 dni, zgodnie z prawem reklamacja została uznana. Chcąc wymusić jakąś reakcję, zamierzam wysłać poniższe pismo do sprzedawcy. Prosiłabym o zwrócenie uwagi, czy jest ono napisane zgodnie z prawem i czy ma sens. Jak widać żądałam wymiany towaru na nowy, wolny od wad. Dodam, że reklamacja pisana była przez rzecznika praw konsumenta, więc na pewno wszystko było z nią ok.

Działając w imieniu własnym, w związku z brakiem odpowiedzi na reklamację złożoną dnia 01.02.2017 w terminie 14 dni, w oparciu o przepis art. 561 § 5 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. ? Kodeks cywilny, wzywam Państwa do niezwłocznej wymiany towaru w postaci klawiatury SteelSeries 6GV2 na nowy, wolny od wad.
Wyznaczam Państwu termin na spełnienie powyższego żądania wynoszący 7 dni, liczone od dnia daty niniejszego pisma. Jednocześnie informuję, że niezrealizowanie tego żądania w wyznaczonym terminie, skutkowało będzie odstąpieniem przeze mnie od umowy sprzedaży zawartej dnia 19.12.2016.

2017.2.16 20:18:51

Nie ma jeszcze odpowiedzi w temacie: Sprawdzenie poprawności pisma

DODAJ POST W TEMACIE

Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!

Masz inne pytanie do prawnika?

Potrzebujesz pomocy prawnej?

Zapytaj prawnika