Forum prawne

Wadliwy laptop - rok przepychanki bez rozwiązania

Dzień dobry,

Prowadzę jednoosobową działalność gospodarczą. Dokładnie rok temu zakupiłem laptop na firmę. Laptop przez ten okres był praktycznie nie używany do celu w jakim go nabyłem, gdyż już w pierwszych tygodniach ujawniły się wady uniemożliwiające jego swobodne użytkowanie.

Laptop od tego czasu trafił trzy krotnie do serwisu w ramach gwarancji. Serwis mimo napraw nie usunął usterek. Komputronik w którym nabyłem sprzęt umywa ręce. Dwukrotnie wnosiłem o wymianę laptopa na nowy lub zwrot zapłaconej kwoty. Niestety bronią się zapisem w regulaminie i dają następująco odpowiedź:

[QUOTE]Podstawą odrzucenia Pańskiego roszczenia jest fakt, iż zgodnie z treścią Regulaminu Sklepu Komputronik S.A.: Jeżeli kupującym nie jest konsument odpowiedzialność z tytułu rękojmi jest wyłączona.[/QUOTE]

Jedyne co robią to przekazują laptopa do autoryzowanego serwisu a ten, jak już wspominałem nie umie poradzić sobie z wyeliminowaniem usterek.

Mam już dosyć tej przepychanki. Będę bardzo wdzięczny za poradę, co w takiej sytuacji mogę zrobić, by wyegzekwować moje roszczenia ?

2020.6.28 13:51:47

Nie ma jeszcze odpowiedzi w temacie: Wadliwy laptop - rok przepychanki bez rozwiązania

DODAJ POST W TEMACIE

Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!

Masz inne pytanie do prawnika?

Potrzebujesz pomocy prawnej?

Zapytaj prawnika