Logowanie

Porozmawiajmy o naszych prawach

Napisz na forum

Porady prawne specjalistów e-prawnik.pl

Pomoc prawna online

najwyższa jakość

Zaświadczenie nabycia działki przez prapradziadka - 1939 r. Wskazanie kierunku spraw!

• AUTOR
    WIADOMOŚĆ
  • Witam serdecznie drodzy forumowicze. Jestem zupełnie zielony w tych sprawach i nie liczę na jakaś wielką pomoc merytoryczną a raczej o skierowanie mnie w odpowiednim kierunku, jeśli wogóle jest sens się tym zajmować. Znalazłem w dokumentach rodzinnych po wskazówkach mojego Ojca dokument "Oświadczenie o zakupie działki" z podanym numerem KW, który potwierdza zakup przez prapradziadka działki pod Warszawa w 1939 r. Byłem później w Wydziale Geodezji (gdzieś okolice Rakowieckiej jeśli dobrze pamiętam). Wysłałem do nich pismo i w odpowiedzi dostałem info, że ta KW nie istnieje. Jednak jest tam założona inna KW, której numeru nie podali ale było info, że znajdują się na tym terenie lasy państwowe.

I teraz moją prośba o pomoc.

1. Czy jest wogóle jakiś sens próbować dochodzić czegoś na podstawie posiadanego dokumentu? Czy to bez sensu?

2. Gdzie najlepiej kierować się z prośbą o pomoc w tej kwestii, być może ma ktoś kontakt do osób które zajmują się głównie tego typu sprawami?

Z góry dziękuję za jakąkolwiek pomoc. Pozdrawiam serdecznie.

Odpowiedz Cytuj
  • CraigSig
    Wysłany: 2017-12-23 22:50:55