Forum prawne

zniewaga 216kk?

Jestem studentem zaocznym i ostatnio próbuje sobie dorobić(ze względu na problemy ze znalezieniem innej pracy) chodzac po domach i pytając ludzi czy nie są zainteresowani oknami plastykowymi( a dokładnie bezpłatnym spotkaniem z technikiem w sprawie przedstawienia oferty i zwymiarowania.).Wiem ze nie jest to wdzieczna praca, i ludzie niechetnie patrza, na wszelkie tego typu formy promocji.Jednakze sytuacja która miala dzis miejsce była maksymalnym "przegięciem".Mianowicie w bloku zadzwoniliśmy (chodze z dziewczyną zeby ludzie lepiej na nas patrzyli)do mieszkania.Chwile odczekalismy i odeszlismy.Zadzwonilismy do kolejnego i gdy nikt nie otwierał mielismy zejsc juz piętro nizej.W tym momencie z tego pierwszego mieszkania wyeciał męzczyzna (okoł 70tki)i zaczął nas wyzywac grożąc mi ze mnie wyrzuci z klatki jak sie zaraz nie wyniose.Użył wielu niecenzuralnych słów pod moim adresem nie mówiąc juz o bardzo agresywnym zachowaniu.Nie dałem sie zastraszyc i z telefonu komorkowego probowalem sie dodzwonic na policjeNie udalo sie, a dodzwonil sie "napastnik".Gdy nadjechal radiowóz przedstawilismy nasza wersje, a mezczyzna swoją (oczywisćie byl juz bardzo grzeczny i wogóle),dodatkowo stara sąsiadka potwierdzala ze to my sie zachowywalismy skandalicznie i obrazalismy go co oczywiscie bylo bzdurą.Moje pytanie czy ma sens wystepowanie na droge sądową z powództwa cywilnego w oparciu o art 216 par.1 kk lub jakis inny??? schodzilismy wczesniej juz pare takich bloków ,zachowujac sie kulturalnie jak ludzie na poziomie, i nikt nie miał do nas zadnych uwag.Prosze o porade.Czy ma to sens?Chciałbym zeby facet choc zapłacił jakies grosze na cel społeczny zeby sie pozniej zastanowil jak sie zachowuje.Dziekuje za wszelkie rady.

(Chen)

2004.9.7 0:0:0

Odpowiedzi w temacie: zniewaga 216kk? (4)