Forum prawne

Pierwsza praca

Od niedawna zaczęłam swoją pierwszą pracę i nie znam się za bardzo na przepisach. Ale po otrzymaniu 2-óch pierwszych wypłat zaczęłam się zastanawiać czy aby pracodawca wywiązuje się ze swoich obowiązków. Chodzi głównie o to czy pracodawca ma obowiązek wystawiania RMUA i np. paska wypłaty(wypłatę przelewają na konto), bo nic takiego nie dostałam i nie dostanę, bo pytałam ludzi pracujących w tej firmie i mówią, że czegoś takiego u nich nie ma. Dziwi mnie to, bo chyba to jest ważne ile pieniędzy idzie na ubezpieczenia. Jeszcze jest jedna rzecz, czy delegacje i premie są wypłacane razem z pensją? Proszę o radę, co mam robić, czy mam pójść do księgowej i prosić o te dokumenty?

2007.1.7 11:50:44

Nie ma jeszcze odpowiedzi w temacie: Pierwsza praca

DODAJ POST W TEMACIE

Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!

Masz inne pytanie do prawnika?

Potrzebujesz pomocy prawnej?

Zapytaj prawnika