Logowanie

Porozmawiajmy o naszych prawach

Napisz na forum

Porady prawne specjalistów e-prawnik.pl

Pomoc prawna online

najwyższa jakość

Asertywna komunikacja

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
  • Asertywność jest taką kompetencją, która może pomóc Ci rozwinąć swoją karierę a także wzmocnić relacje z bliskimi. Dzięki temu, że będziesz bardziej świadomy swoich emocji a także nauczysz się rozpoznawać rozmaite stany u innych i lepiej je rozumieć, Twoje relacje z ludźmi staną się bardziej satysfakcjonujące. Będziesz również potrafił pracować efektywniej, ponieważ nauczysz się lepiej radzić sobie ze stresem w relacjach z otoczeniem i własnej pracy.

    Cele szkolenia:
    Nabycie podstawowej wiedzy na temat asertywności. Nauka technik dopasowania i
    prowadzenia w komunikacji dzięki czemu szybciej nawiążą kontakt ze swoim
    rozmówca i zrozumieją go lepiej, Doskonalenie umiejętności komunikacji z trudnym
    partnerem. Zwiększenie własnej samoświadomości.

    Korzyści dla uczestników:
    Dowiedzą się w jaki sposób lepiej zarządzać swoimi emocjami
    Poszerzą świadomość swoich praw w relacjach osobistych i społeczno-zawodowych i dowiedzą się w jaki sposób z nich korzystać
    Poznają werbalne i niewerbalne techniki komunikacji , dzięki którym będą lepiej nawiązywać i podtrzymywać kontakt z innymi
    Dowiedzą się w jaki sposób wpływać na zachowanie innych osób bez użycia manipulacji i agresji
    ? Rozwiną umiejętność reagowania na krytyczne oceny
    ? Dowiedzą się w jaki sposób konstruktywnie wyrażać krytykę i pochwały i nauczą się stosować tę wiedzę w praktyce
    ? Poszerzą umiejętność swobodnego wyrażania opinii i przekonań
    ? Dokonają analizy swoich nawyków i przekonań utrudniających pomyślne funkcjonowanie w życiu

    Zakres szkolenia:

    1. Model efektywnej komunikacji, komunikacja werbalna i niewerbalna
    3. Parafraza, klaryfikacja, pytania otwarte
    4. Rodzaje zachowań w komunikacji ? korzyści z zachowania asertywnego
    5. Moje prawa w relacjach z ludźmi
    6. Jak komunikować własne potrzeby?
    7. Jak konfrontować poglądy i wartości?
    8. Jak likwidować zniekształcenia w komunikacji?
    9. Jak reagować na agresje słowna?
    10. Jak asertywnie wyrażać złość?
    11. Asertywne wyrażanie krytyki

    Czas szkolenia: 30 godzin

    Metody pracy:

    - Wykłady, Praca w parach, Ćwiczenia, Studium przypadków, Dyskusje, Testy diagnostyczne


    Uczestnicy w ramach szkolenia otrzymają:
    - Skrypt szkoleniowy
    - Możliwość indywidualnych konsultacji w trakcie szkolenia
    - Certyfikat udziału w szkoleniu
    - Indywidualne sesje coachingowe do miesiąca po szkoleniu

    Ta oferta jest tylko naszą propozycją. Jeśli chcą Państwo otrzymać dokładny program szkolenia, chętnie przygotujemy go po wnikliwym badaniu potrzeb wśród Państwa pracowników.

    Inwestycja: Do negocjacji

    Trener: Władysław Ochojski

    Tel. 728 965 563
    Mail: biuro@wladyslawochojski.pl

    Odpowiedz Cytuj
  • Reklama

 

Dodaj post na forum:

Najnowsze tematy

Porady prawne e-prawnik.pl:


Informujemy, iż zgodnie z przepisem art. 25 ust. 1 pkt. 1 lit. b ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity: Dz. U. 2006 r. Nr 90 poz. 631), dalsze rozpowszechnianie artykułów i porad prawnych publikowanych w niniejszym serwisie jest zabronione.

Zadaj pytanie – porady prawne w 24h już od 30zł

* pola wymagane