Logowanie

Rejestracja

Poprzez założenie konta Użytkownika w serwisie e-prawnik.pl wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu wykonania zobowiązań przez Legalsupport sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, przy ul. Gabrieli Zapolskiej 36, kod poczt. 30-126, zarejestrowaną w Sądzie Rejonowym dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie, NIP 676-21-64-973, kapitał zakładowy 133.000,00 zł, zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
Równocześnie akceptuję regulamin serwisu e-Prawnik.pl

Bezpłatny dostęp tylko dla zarejestrowanych

masz już konto?

  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i akceptuję Regulamin serwisu e-Prawnik.pl (więcej)

  • Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Legalsupport sp. z o.o. informacji handlowej (więcej)

Klauzule niedozwolone

Sygnatura Data wpisu Branża Treść
XVII AmC 590/16 20.3.2017 Handel elektroniczny Termin w którym Klientowi przysługuje prawo do reklamacji produktu wynosi 30 dni od momentu odebrania towaru."
XVII AmC 1383/16 20.3.2017 Inne usługi "Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkodowego podpisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki."
XVII AmC 1361/16 20.3.2017 Sprzedaż konsumencka "Podstawą przyjęcia zwrotu jest dowód zakupu towaru (paragon fiskalny lub FV)"
XVII AmC 1067/16 20.3.2017 Inne usługi "Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego"
XVII AmC 943/16 20.3.2017 Handel elektroniczny "Sklep domitp.pl zastrzega sobie prawo do ewentualnych błędów."
XVII AmC 1452/16 20.3.2017 Inne usługi "Sprawdzenie stanu przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia, niezgodności z zamówieniem czy okradzenia przesyłki w transporcie."
XVII AmC 495/16 20.3.2017 Inne usługi "Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze i ewentualne spisanie protokołu uszkodzeń jest warunkiem koniecznym do uwzględnienia reklamacji na uszkodzenia towaru powstałe w transporcie"
XVII AmC 1352/16 20.3.2017 Sprzedaż konsumencka "Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie (przed wysłaniem towar jest szczegółowo sprawdzony przez fachowca oraz dokładnie zabezpieczony aby dostarczyć go w idealnym stanie)."
XVII AmC 2640/14 20.3.2017 Sprzedaż konsumencka "Jednak tylko wtedy, gdy produkt jest pełnowartościowy, czyli nie był używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony."
XVII AmC 2729/14 20.3.2017 Handel elektroniczny "Jednocześnie Klient zobowiązany jest do niezwłocznego zarejestrowania takiego zdarzenia, w celu wyjaśnienia sprawy, poprzez wypełnienie formularza reklamacyjnego i kontaktu telefonicznego z pracownikiem firmy EXTREME HOBBY, nie później niż w ciągu trzech dni roboczych od momentu doręczenia przesyłki"
XVII AmC 2728/14 20.3.2017 Handel elektroniczny "Jeśli otrzymany towar będzie posiadał wady techniczne, należy odesłać go na adres wskazany powyżej nie później niż w ciągu 10 dni od dnia otrzymania przesyłki."
XVII AmC 1812/14 20.3.2017 Inne usługi "Umowa dotycząca członkowstwa w Klubie zostaje zawarta na czas określony 12 miesięcy. Z dniem następującym po ostatnim dniu ww. okresu obowiązywania Umowy, Umowa ta ulega przedłużeniu na okres kolejnych 12 miesięcy, chyba że Członek Klubu albo Holmes Place nie później niż na 90 dni przed upływem okresu obowiązywania Umowy, wyśle listem poleconym drugiej Stronie Umowy oświadczenie o braku woli kontynuowania Umowy. W przypadku gdy Umowa przedłuży się, zgodnie z postanowieniami zdania poprzedniego, do przedłużenia Umowy na kolejne okresy 12 miesięczne, będą mieć zastosowanie zasady wskazane w zdaniu poprzednim."
XVII AmC 1198/16 16.2.2017 Sprzedaż konsumencka "Sklep nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem firmy kurierskiej i ewentualne wydłużenie czasu dostawy, a także za uszkodzenia towaru powstałe w trakcie dostawy od przewoźnika"
XVII AmC 1517/16 16.2.2017 Handel elektroniczny "Kupujący może odstąpić od umowy kupna poprzez zwrot towaru - przesyłka nie może być rozpakowana."
XVII AmC 1253/16 16.2.2017 Handel elektroniczny "Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych dostarczonego towaru, powstałych podczas transportu, będą rozpatrywane tylko w przypadku ich zgłoszenia przez Nabywcę przy odbiorze towaru od kuriera, wraz z wypełnionym protokołem szkody. Odbiorca przesyłki winien dokładnie opisać wadę przesyłki w protokole"
XVII AmC 1490/16 16.2.2017 Inne usługi "Aquamatic.pl zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości."
XVII AmC 1638/16 16.2.2017 Inne usługi "Jeżeli towar dostarczony do MAOR Julianna Orzechowska okaże się sprawny i firma nie wykryła usterki MAOR Julianna Orzechowska pobierze opłatę za diagnostykę i koszty przesyłki."
XVII AmC 1631/16 16.2.2017 Handel elektroniczny "SportowyRaj.pl nie ponosi odpowiedzialności z powodu nieterminowego dostarczenia przesyłek"
XVII AmC 1669/16 16.2.2017 Handel elektroniczny "Złożenie zamówienia wiąże się z akceptacją regulaminu."
XVII AmC 1568/16 16.2.2017 Inne usługi "Zastrzegamy sobie możliwość błędów w opisach produktów lub fotografiach produktów. Wszelkie błędy tego typu prosimy zgłaszać do obsługi sklepu. Błędy takie nie stanowią podstawy do reklamacji towaru jeśli towar nie jest towarem wadliwym."
XVII AmC 1504/16 16.2.2017 Inne usługi "Jeżeli towar dostarczony do serwisu okaże się sprawny i firma nie wykryła usterki serwis pobierze opłate za diagnostykę oraz koszty przesyłki."
XVII AmC 1670/16 16.2.2017 Inne usługi "Reklamacje dotyczące uszkodzeń powstałych podczas transportu muszą być zgłaszane na podstawie pisemnego protokołu uszkodzenia/ rozbieżności zawartości przesyłki. Protokół taki musi być sporządzony w momencie odbioru towaru w obecności kuriera, winien zawierać dokładny opis uszkodzenia/ braku datę, godzinę i czytelny podpis kuriera."
XVII AmC 1497/16 16.2.2017 Sprzedaż konsumencka "Podpisany przez Kupującego i kuriera protokół jest niezwykle ważnym dokumentem, gdyż stanowi podstawowy warunek umożliwiający dochodzenie przez Kupującego od Sprzedającego, a także Sprzedającego od Kuriera roszczeń wynikających z uszkodzeń lub niekompletnej przesyłki"
XVII AmC 1730/16 16.2.2017 Sprzedaż konsumencka "Składając zamówienie Kupujący akceptuje powyższy regulamin"
XVII AmC 1406/16 16.2.2017 Sprzedaż konsumencka "Zwracany towar nie może nosić śladów użycia lub być uszkodzony"
XVII AmC 924/16 16.2.2017 Sprzedaż konsumencka "GoDog zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w treści niniejszego Regulaminu bez wcześniejszego powiadamiania Klientów. Wszelkie zmiany Regulaminu obowiązują od daty opublikowania ich na stronie www.go-dog.pl;
XVII AmC 1075/16 16.2.2017 Inne usługi "GunSport.pl zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości."
XVII AmC 1091/16 16.2.2017 Handel elektroniczny "Koszty transportu towaru nie podlega zwrotowi"
XVII AmC 1625/16 16.2.2017 Sprzedaż konsumencka "Wraz z zwracanym towarem należy przesłać oryginał dowodu zakupu."
XVII AmC 846/16 16.2.2017 Handel elektroniczny "Firma FilipTiM nie jest odpowiedzialna za czas dostawy towarów przez przewoźnika oraz za uszkodzenia towaru powstałe w trakcie dostawy"
< >

Pomoc prawna online

Zaufało nam już:
  • 0
  • 2
  • 8
  • 8
  • 4
  • 5
  • 6
  • osób

Opinie naszych klientów

  • Robert

    ocena usługi:

  • Mirosława

    ocena usługi:

    Porada wyczerpująca, napisana zrozumiałym językiem.Dziękuję i polecam
  • Leszek

    ocena usługi:

    Dobra robota
  • DOROTA

    ocena usługi:

    Jestem zadowolona.Pozdrawiam. DOROTA
  • Anna

    ocena usługi:

    Rzetelność, klarowność, szybkość. Polecam serdecznie. W przypadku kolejnych kwestii do rozstrzygnięcia na pewno skorzystam właśnie z pomocy e-prawnika.
  • Weronika

    ocena usługi:

    Porada opisana jasno i wyczerpująco. Polecam
  • Dagmara i Tomasz

    ocena usługi:

    Porada wyczerpująca. Jestem zadowolona. Szybko, sprawnie, niedrogo. Dziękuję i pozdrawiam !
  • Małgorzata

    ocena usługi:

  • Maria

    ocena usługi:

  • Agnieszka

    ocena usługi:

  • Sebastian

    ocena usługi:

  • Sebastian

    ocena usługi:

  • Jolanta

    ocena usługi:

    Ogólnie jestem zadowolona.Pozdrawiam.
  • Ryszard

    ocena usługi:

    Wszystko Profesjonalnie , mam jeszcze inną sprawę którą zaraz opiszę.
  • Katarzyna

    ocena usługi:

  • Lukasz

    ocena usługi:

    Sytuacja przedstawiona i wyjaśniona bardzo jasno i w oparciu od akty prawne i przedstawiona na przykładzie podobnych spraw. Polecam
  • Mateusz

    ocena usługi:

    Świetnie. Wszystko jasne i Wiem co moge zrobic . Dziekuję





Informujemy, iż zgodnie z przepisem art. 25 ust. 1 pkt. 1 lit. b ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity: Dz. U. 2006 r. Nr 90 poz. 631), dalsze rozpowszechnianie artykułów i porad prawnych publikowanych w niniejszym serwisie jest zabronione.

Zapytaj prawnika – skontaktujemy się z Tobą w ciągu godziny!

* pola wymagane