Logowanie

Rejestracja

Poprzez założenie konta Użytkownika w serwisie e-prawnik.pl wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu wykonania zobowiązań przez Legalsupport sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, przy ul. Gabrieli Zapolskiej 36, kod poczt. 30-126, zarejestrowaną w Sądzie Rejonowym dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie, NIP 676-21-64-973, kapitał zakładowy 133.000,00 zł, zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
Równocześnie akceptuję regulamin serwisu e-Prawnik.pl

Bezpłatny dostęp tylko dla zarejestrowanych

masz już konto?

  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i akceptuję Regulamin serwisu e-Prawnik.pl (więcej)

  • Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Legalsupport sp. z o.o. informacji handlowej (więcej)

Klauzule niedozwolone

Sygnatura Data wpisu Branża Treść
XVII AmC 186/16 20.3.2017 Handel elektroniczny "Sklep dokłada wszelkich starań, aby zdjęcia, opisy i dane techniczne oferowanych produktów były zgodne z rzeczywistością. Sklep nie ponosi jednak odpowiedzialności za błędne podanie parametrów i właściwości towaru, lub ich zmianę przez producenta, przed zakupem prosimy każdorazowo sprawdzić parametry danego produktu na oficjalnej stronie producenta lub w oficjalnym katalogu."
XVII AmC 1784/16 20.3.2017 Handel elektroniczny "Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest spisanie w dniu otrzymania przesyłki w obecności pracownika firmy spedycyjnej protokołu reklamacyjnego na druku firmy transportowej oraz przesłanie protokołu na adres sklepu."
XVII AmC 1732/16 20.3.2017 Handel elektroniczny "Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie."
XVII AmC 1850/16 20.3.2017 Inne usługi "W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia sprzętu z winy użytkownika, sklep ma prawo obciążyć Klienta kosztami manipulacyjnymi (koszty ekspertyz, transportu)"
XVII AmC 1834/16 20.3.2017 Inne usługi "Klient ponosi koszty przesyłki towaru "w obie strony" tj. przesyłka do klienta i przesylka do Sklepu."
XVII AmC 1830/16 20.3.2017 Inne usługi "W przypadku faktury VAT warunkiem zwrotu pieniędzy jest odesłanie towaru, a następnie podpisanie i odesłanie faktury korygującej."
XVII AmC 983/16 20.3.2017 Inne usługi "Zwracany towar nie może nosić śladów użycia, w tym montażu oraz eksploatacji, i powinien być odesłany w stanie, w którym trafił do Kupującego."
XVII AmC 414/16 20.3.2017 Handel elektroniczny "Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu paczki będą rozpatrywane tylko na podstawie spisanego wraz z kurierem protokołu reklamacyjnego."
XVII AmC 35/16 20.3.2017 Inne usługi "Złożenie zamówienia oznacza akceptację postanowień niniejszego regulaminu"
XVII AmC 134/16 20.3.2017 Handel elektroniczny "Uszkodzenia powstałe w czasie dostawy i transportu będą rozpatrywane tylko wtedy, gdy usterka zostanie ujawniona w obecności pracownika Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej. W takim przypadku niezbędne jest spisanie protokołu szkody potwierdzonego przez pracownika firmy kurierskiej lub pracownika poczty."
XVII AmC 241/16 20.3.2017 Handel elektroniczny "Zwroty dopuszczalne są tylko w przypadku towaru: -nie używanego (nie noszącego jakichkolwiek śladów używania) -oryginalnie opakowanego, jeżeli towar występował w opakowaniu - nie zniszczonego w inny sposób - nie pozbawionego metek, zarówno wewnętrznych, jak i dołączonych do produktu -kompletnego tj zawierającego wszystkie elementy w tym zapasowe guziki, zamki etc o ile takie zostały do produktu dołączone"
XVII AmC 269/16 20.3.2017 Inne usługi "Kwota do zwrotu zostanie pomniejszona o koszt wysyłki"
XVII AmC 1529/16 20.3.2017 Handel elektroniczny "Sprzedawca zastrzega sobie prawo do weryfikacji zlecenia. W przypadku budzących uzasadnione obawy oraz gdy nie jest przestrzegany niniejszy Regulamin Sprzedawca odstąpi od realizacji zlecenia"
XVII AmC 1407/16 20.3.2017 Inne usługi "Właściwym sądem do rozstrzygnięcia sporów powstałych na tle działalności prowadzonej przez Sprzedawcę jest sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy"
XVII AmC 1211/16 20.3.2017 Inne usługi "Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru w obecności spedytora. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z dostarczycielem protokołu reklamacyjnego"
XVII AmC 1235/16 20.3.2017 Handel elektroniczny "...Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru (nie zwracamy pieniędzy za koszt przesyłki). Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 7 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta lub przekazem pocztowym pod adres wskazany w zamówieniu"
XVII AmC 1768/16 20.3.2017 Handel elektroniczny "Odsyłany towar nie może być używany (nie może nosić najmniejszych śladów uzywania- ocenia to sklep) i musi posiadać wszystkie oryginalne metki, opakowania, a także fakturę VAT lub, jeżeli nie zostala wystaiona faktura VAT, oryginalny paragon fiskalny"
XVII AmC 1025/16 20.3.2017 Handel elektroniczny "Klient zobowiązany jest do sprawdzenia przesyłki, czy produkt nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu oraz jej kompletność w obecności osoby dostarczającej towar. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji ilościowej bądź jakościowej jest spisanie w obecności pracownika firmy spedycyjnej "Protokołu Reklamacji"
XVII AmC 392/15 20.3.2017 Inne usługi "Zastrzegamy sobie prawo do nierealizowania zamówień z ważnych powodów ekonomicznych."
XVII AmC 486/15 20.3.2017 Sprzedaż konsumencka "Wszelkie ewentualne spory wynikające z transakcji kupna-sprzedaży będzie rozstrzygał Sąd działający w miejscu działalności sprzedającego - to jest w Koszalinie"
XVII AmC 1753/16 20.3.2017 Handel elektroniczny "Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie."
XVII AmC 2998/14 20.3.2017 Inne usługi "Reklamacji nie podlegają uszkodzenia mechaniczne, uszkodzenia na skutek niewłaściwego użytkowania lub konserwowania oraz naturalnego zużycia."
XVII AmC 732/16 20.3.2017 Handel elektroniczny "Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby ceramika centrum.pl."
XVII AmC 590/16 20.3.2017 Handel elektroniczny Termin w którym Klientowi przysługuje prawo do reklamacji produktu wynosi 30 dni od momentu odebrania towaru."
XVII AmC 1383/16 20.3.2017 Inne usługi "Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkodowego podpisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki."
XVII AmC 1361/16 20.3.2017 Sprzedaż konsumencka "Podstawą przyjęcia zwrotu jest dowód zakupu towaru (paragon fiskalny lub FV)"
XVII AmC 1067/16 20.3.2017 Inne usługi "Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego"
XVII AmC 943/16 20.3.2017 Handel elektroniczny "Sklep domitp.pl zastrzega sobie prawo do ewentualnych błędów."
XVII AmC 1452/16 20.3.2017 Inne usługi "Sprawdzenie stanu przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia, niezgodności z zamówieniem czy okradzenia przesyłki w transporcie."
XVII AmC 495/16 20.3.2017 Inne usługi "Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze i ewentualne spisanie protokołu uszkodzeń jest warunkiem koniecznym do uwzględnienia reklamacji na uszkodzenia towaru powstałe w transporcie"
< >

Pomoc prawna online

Zaufało nam już:
  • 0
  • 2
  • 9
  • 5
  • 8
  • 4
  • 6
  • osób

Opinie naszych klientów

  • Agnieszka

    ocena usługi:

  • Sylwia

    ocena usługi:

    Bardzo wyczerpująca, obszerna, pomocna i bardzo fachowa opinia na zadane pytania
  • ryszard

    ocena usługi:

    jestem zadowolony
  • ryszard

    ocena usługi:

    jestem zadowolony
  • ryszard

    ocena usługi:

    jestem zadowolony
  • Yuliia

    ocena usługi:

  • Renata

    ocena usługi:

  • Magdalena

    ocena usługi:

    Profesjonalnie szybko i satysfakcjonujaco ! Polecam w 100 %
  • Andrzej

    ocena usługi:

    Dziekuje za opinie. Opinia Państwa pozwoliła mi na pełne zrozumienie mojego przypadku.Z góry dziękuję i gorąco polecam.
  • Damian

    ocena usługi:

    POLECAM!. Obsługa kompleksowa. Bardzo rzetelnie i profesjonalnie przedstawiona opinia. Damian
  • Fred

    ocena usługi:

    Wyrażam pozytywną opinię . Skorzystam zapewne jeszcze raz z porad e-prawnika. gorąco polecam.
  • Radek

    ocena usługi:

  • Marcin

    ocena usługi:

    pelen profesjonalizm
  • Marcin

    ocena usługi:

    pelen profesjonalizm
  • Adriana

    ocena usługi:

  • PIOTR

    ocena usługi:

    Opinia przydatna, cena też nie wygórowana. Polecam wszystkim
  • Marek

    ocena usługi:

    Dziekuje za opinie.Pozwolila skierowac moja sprawe w dobrym kierunku. Rozwiala moje watpliwosci.Zdecydowanie polecam.




Informujemy, iż zgodnie z przepisem art. 25 ust. 1 pkt. 1 lit. b ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity: Dz. U. 2006 r. Nr 90 poz. 631), dalsze rozpowszechnianie artykułów i porad prawnych publikowanych w niniejszym serwisie jest zabronione.

Zapytaj prawnika – skontaktujemy się z Tobą w ciągu godziny!

* pola wymagane