Logowanie

Rejestracja

Poprzez założenie konta Użytkownika w serwisie e-prawnik.pl wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu wykonania zobowiązań przez Legalsupport sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, przy ul. Gabrieli Zapolskiej 36, kod poczt. 30-126, zarejestrowaną w Sądzie Rejonowym dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie, NIP 676-21-64-973, kapitał zakładowy 133.000,00 zł, zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
Równocześnie akceptuję regulamin serwisu e-Prawnik.pl

Bezpłatny dostęp tylko dla zarejestrowanych

masz już konto?

  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i akceptuję Regulamin serwisu e-Prawnik.pl (więcej)

  • Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Legalsupport sp. z o.o. informacji handlowej (więcej)

Klauzule niedozwolone

Sygnatura Data wpisu Branża Treść
XVII AmC 186/16 20.3.2017 Handel elektroniczny "Sklep dokłada wszelkich starań, aby zdjęcia, opisy i dane techniczne oferowanych produktów były zgodne z rzeczywistością. Sklep nie ponosi jednak odpowiedzialności za błędne podanie parametrów i właściwości towaru, lub ich zmianę przez producenta, przed zakupem prosimy każdorazowo sprawdzić parametry danego produktu na oficjalnej stronie producenta lub w oficjalnym katalogu."
XVII AmC 1784/16 20.3.2017 Handel elektroniczny "Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest spisanie w dniu otrzymania przesyłki w obecności pracownika firmy spedycyjnej protokołu reklamacyjnego na druku firmy transportowej oraz przesłanie protokołu na adres sklepu."
XVII AmC 1732/16 20.3.2017 Handel elektroniczny "Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie."
XVII AmC 1850/16 20.3.2017 Inne usługi "W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia sprzętu z winy użytkownika, sklep ma prawo obciążyć Klienta kosztami manipulacyjnymi (koszty ekspertyz, transportu)"
XVII AmC 1834/16 20.3.2017 Inne usługi "Klient ponosi koszty przesyłki towaru "w obie strony" tj. przesyłka do klienta i przesylka do Sklepu."
XVII AmC 1830/16 20.3.2017 Inne usługi "W przypadku faktury VAT warunkiem zwrotu pieniędzy jest odesłanie towaru, a następnie podpisanie i odesłanie faktury korygującej."
XVII AmC 983/16 20.3.2017 Inne usługi "Zwracany towar nie może nosić śladów użycia, w tym montażu oraz eksploatacji, i powinien być odesłany w stanie, w którym trafił do Kupującego."
XVII AmC 414/16 20.3.2017 Handel elektroniczny "Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu paczki będą rozpatrywane tylko na podstawie spisanego wraz z kurierem protokołu reklamacyjnego."
XVII AmC 35/16 20.3.2017 Inne usługi "Złożenie zamówienia oznacza akceptację postanowień niniejszego regulaminu"
XVII AmC 134/16 20.3.2017 Handel elektroniczny "Uszkodzenia powstałe w czasie dostawy i transportu będą rozpatrywane tylko wtedy, gdy usterka zostanie ujawniona w obecności pracownika Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej. W takim przypadku niezbędne jest spisanie protokołu szkody potwierdzonego przez pracownika firmy kurierskiej lub pracownika poczty."
XVII AmC 241/16 20.3.2017 Handel elektroniczny "Zwroty dopuszczalne są tylko w przypadku towaru: -nie używanego (nie noszącego jakichkolwiek śladów używania) -oryginalnie opakowanego, jeżeli towar występował w opakowaniu - nie zniszczonego w inny sposób - nie pozbawionego metek, zarówno wewnętrznych, jak i dołączonych do produktu -kompletnego tj zawierającego wszystkie elementy w tym zapasowe guziki, zamki etc o ile takie zostały do produktu dołączone"
XVII AmC 269/16 20.3.2017 Inne usługi "Kwota do zwrotu zostanie pomniejszona o koszt wysyłki"
XVII AmC 1529/16 20.3.2017 Handel elektroniczny "Sprzedawca zastrzega sobie prawo do weryfikacji zlecenia. W przypadku budzących uzasadnione obawy oraz gdy nie jest przestrzegany niniejszy Regulamin Sprzedawca odstąpi od realizacji zlecenia"
XVII AmC 1407/16 20.3.2017 Inne usługi "Właściwym sądem do rozstrzygnięcia sporów powstałych na tle działalności prowadzonej przez Sprzedawcę jest sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy"
XVII AmC 1211/16 20.3.2017 Inne usługi "Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru w obecności spedytora. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z dostarczycielem protokołu reklamacyjnego"
XVII AmC 1235/16 20.3.2017 Handel elektroniczny "...Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru (nie zwracamy pieniędzy za koszt przesyłki). Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 7 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta lub przekazem pocztowym pod adres wskazany w zamówieniu"
XVII AmC 1768/16 20.3.2017 Handel elektroniczny "Odsyłany towar nie może być używany (nie może nosić najmniejszych śladów uzywania- ocenia to sklep) i musi posiadać wszystkie oryginalne metki, opakowania, a także fakturę VAT lub, jeżeli nie zostala wystaiona faktura VAT, oryginalny paragon fiskalny"
XVII AmC 1025/16 20.3.2017 Handel elektroniczny "Klient zobowiązany jest do sprawdzenia przesyłki, czy produkt nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu oraz jej kompletność w obecności osoby dostarczającej towar. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji ilościowej bądź jakościowej jest spisanie w obecności pracownika firmy spedycyjnej "Protokołu Reklamacji"
XVII AmC 392/15 20.3.2017 Inne usługi "Zastrzegamy sobie prawo do nierealizowania zamówień z ważnych powodów ekonomicznych."
XVII AmC 486/15 20.3.2017 Sprzedaż konsumencka "Wszelkie ewentualne spory wynikające z transakcji kupna-sprzedaży będzie rozstrzygał Sąd działający w miejscu działalności sprzedającego - to jest w Koszalinie"
XVII AmC 1753/16 20.3.2017 Handel elektroniczny "Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie."
XVII AmC 2998/14 20.3.2017 Inne usługi "Reklamacji nie podlegają uszkodzenia mechaniczne, uszkodzenia na skutek niewłaściwego użytkowania lub konserwowania oraz naturalnego zużycia."
XVII AmC 732/16 20.3.2017 Handel elektroniczny "Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby ceramika centrum.pl."
XVII AmC 590/16 20.3.2017 Handel elektroniczny Termin w którym Klientowi przysługuje prawo do reklamacji produktu wynosi 30 dni od momentu odebrania towaru."
XVII AmC 1383/16 20.3.2017 Inne usługi "Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkodowego podpisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki."
XVII AmC 1361/16 20.3.2017 Sprzedaż konsumencka "Podstawą przyjęcia zwrotu jest dowód zakupu towaru (paragon fiskalny lub FV)"
XVII AmC 1067/16 20.3.2017 Inne usługi "Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego"
XVII AmC 943/16 20.3.2017 Handel elektroniczny "Sklep domitp.pl zastrzega sobie prawo do ewentualnych błędów."
XVII AmC 1452/16 20.3.2017 Inne usługi "Sprawdzenie stanu przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia, niezgodności z zamówieniem czy okradzenia przesyłki w transporcie."
XVII AmC 495/16 20.3.2017 Inne usługi "Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze i ewentualne spisanie protokołu uszkodzeń jest warunkiem koniecznym do uwzględnienia reklamacji na uszkodzenia towaru powstałe w transporcie"
< >

Pomoc prawna online

Opinie naszych klientów

  • Małgorzata

    ocena usługi:

    wszystkim niezdecydowanym serdecznie polecam portal e-prawnik.Ogromny plus dla portalu, że moja sprawa została bardzo dogłębnie zbadana. Stanowisko prawne i dalsza ścieżka postępowania jasno określona.Wszystkie moje wątpliwości, które nasuwały mi się po otrzymaniu opinii sukcesywnie przez kilka dni zostały wyjaśnione.Drugi ogromny plus za bardzo szybki czas reakcji na moja wysyłana korespondencję.Dzięki kontaktowi z portalem e-prawnik mam poczucie, że nie jestem sama z problemem.Biorąc pod uwagę konkurencyjną na rynku cenę za usługę, z całym przekonaniem mogę potwierdzić, że była tego warta.
  • Z. Wiśniewski

    ocena usługi:

    Jestem wysoce usatysfakcjonowany pracą zespołu e-prawnik.pl Gorąco polecam
  • Renata

    ocena usługi:

  • Damian

    ocena usługi:

  • Zbyszek

    ocena usługi:

    Biuro e-prawnik pomogło w sprawie, za co dziękuje.
  • Agnieszka

    ocena usługi:

    Bardzo trafna i rzeczowa obsługa Polecam wszystkim, którzy potrzebują porady prawnej
  • Sławomir

    ocena usługi:

    Dziękuję za poradę. Bardzo pomocny serwis, rzeczowe odpowiedzi, krótki czas oczekiwania na wycenę opinii. Naprawdę jestem zadowolony. Polecam
  • Wiesława

    ocena usługi:

    Dziękuję..., otrzymałam jasną i profesjonalną odpowiedź polecam Wiesława
  • Adam

    ocena usługi:

    Dzięki bardzo merytorycznej opinii oszczędzono mi przegranej sprawy w Sądzie .
  • Dorota

    ocena usługi:

    polecam, szybko i konkretnie
  • Anna

    ocena usługi:

  • Halina

    ocena usługi:

    Jestem zadowolona, otrzymałam jasną dla mnie jasną odpowiedź. Polecam.
  • Halina

    ocena usługi:

    Jestem zadowolona, otrzymałam jasną dla mnie jasną odpowiedź. Polecam.
  • Katarzyna

    ocena usługi:

    Profesjonalnie i dokladnie.napewno będę jeszcze korzystać. Dziękuję Katarzyna
  • Adam

    ocena usługi:

    Bardzo wyczerpująca opinia, na temat, bez zbędnych komentarzy.
  • Małgorzata

    ocena usługi:

    Bardzo dobra, fachowa obsługa, rzetelne i profesjonalne podejście do tematu, bardzo dziękuję i polecam
  • Piotr

    ocena usługi:

    jestem bardzo zadowolony. pelny profesjonalizm, polecam wszystkim osobom potrzebujacym porady prawnej




Informujemy, iż zgodnie z przepisem art. 25 ust. 1 pkt. 1 lit. b ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity: Dz. U. 2006 r. Nr 90 poz. 631), dalsze rozpowszechnianie artykułów i porad prawnych publikowanych w niniejszym serwisie jest zabronione.

Zadaj pytanie – porady prawne w 24h już od 30zł

* pola wymagane