Logowanie

Rejestracja

Poprzez założenie konta Użytkownika w serwisie e-prawnik.pl wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu wykonania zobowiązań przez Legalsupport sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, przy ul. Gabrieli Zapolskiej 36, kod poczt. 30-126, zarejestrowaną w Sądzie Rejonowym dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie, NIP 676-21-64-973, kapitał zakładowy 133.000,00 zł, zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
Równocześnie akceptuję regulamin serwisu e-Prawnik.pl

Bezpłatny dostęp tylko dla zarejestrowanych

masz już konto?

  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i akceptuję Regulamin serwisu e-Prawnik.pl (więcej)

  • Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Legalsupport sp. z o.o. informacji handlowej (więcej)

Klauzule niedozwolone

Sygnatura Data wpisu Branża Treść
XVII AmC 1351/16 31.1.2017 Sprzedaż konsumencka "Warunkiem rozpatrzenia ewentualnej reklamacji jest spisanie w obecności pracownika firmy spedycyjnej "Protokołu Reklamacji". Wymagany podpis klienta i kuriera na protokole"
XVII AmC 1014/16 31.1.2017 Inne usługi "W przypadku rezygnacji z winy Zamawiającego ~ Zamawiający zobowiązuje się do pokrycia kosztów wykonawcy w kwocie dwustu złotych"
XVII AmC 1397/16 31.1.2017 Inne usługi "Wszelkie spory strony poddają pod rozstrzygnięcie właściwego miejscowo z biura K-Consult Sp. z o.o. sądu powszechnego"
XVII AmC 1538/16 31.1.2017 Handel elektroniczny "Korzystanie z usług sklepu CentrumWalizek.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu"
XVII AmC 1494/16 31.1.2017 Inne usługi "Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki, które powstały podczas transportu będą rozpatrywane tylko w przypadku spisania w obecności przedstawiciela firmy spedycyjnej protokołu reklamacyjnego, w momencie odbioru przesyłki"
XVII AmC 995/16 31.1.2017 Handel elektroniczny "Przed podpisaniem odbioru paczki, koniecznie sprawdź w obecności kuriera, czy zawartość paczki nie została naruszona. Jeżeli jej stan budzi Twoje wątpliwości spisz protokół szkody. Jest to jedyna podstawa do złożenia reklamacji."
XVII AmC 1238/16 31.1.2017 Handel elektroniczny "Warunkami przyjęcia zwrotu są: -dokument potwierdzający zakup towaru -dostarczenie towaru nieużywanego, w oryginalnym opakowaniu -dostarczenie towaru w stanie nienaruszonym i niezniszczonym (...) wcześniej należy powiadomić sklep poprzez kontakt mailowy biuro@ekolandia24.pl."
XVII AmC 1303/16 31.1.2017 Inne usługi "W przypadku zaginięcia lub zniszczenia garderoby odszkodowanie dla Klienta stanowi kwotę odpowiadającą jej wartości, nie więcej jednak niż równowartość 10-krotnej ceny za wykonaną usługę"
XVII AmC 969/16 31.1.2017 Handel elektroniczny "Kupujący zakładając konto w sklepie internetowym, wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych dotyczących korzystania z oferowanych przez nas serwisów, usług i funkcjonalności w celach statystycznych i marketingowych."
XVII AmC 1263/16 31.1.2017 Sprzedaż konsumencka "Zastrzegamy sobie prawo do zmiany treści regulaminu i cen, bez wcześniejszego uprzedzenia."
XVII AmC 1169/16 31.1.2017 Handel elektroniczny "Sądem właściwym dla rozpatrywania ewentualnych sporów, mogących wynikać z działalności prowadzonej przez sklep internetowy TISSOTOYS, jest Sąd właściwy dla siedziby TISSO-TOYS Marcin Banach."
XVII AmC 709/16 31.1.2017 Inne usługi "W przypadku stwierdzenia ewentualnych uszkodzeń powstałych w czasie transportu, protokół reklamacji jest podstawą rozpatrzenia ewentualnych reklamacji."
XVII AmC 1489/16 31.1.2017 Handel elektroniczny "Towar zwrócony nie może mieć śladów używania: nie może być otwierany, uszkodzony lub pozbawiony oryginalnego opakowania"
XVII AmC 1408/16 31.1.2017 Sprzedaż konsumencka " Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia"
XVII AmC 1346/16 31.1.2017 Handel elektroniczny "Wszelkie spory, powstałe pomiędzy Operatorem oraz Użytkownikami na tle wykonywania obsługi w zakresie określonym niniejszym Regulaminem, strony poddają pod rozstrzygnięcie Sądu właściwego dla siedziby Operatora"
XVII AmC 1036/16 31.1.2017 Inne usługi "Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu"
XVII AmC 1572/16 31.1.2017 Inne usługi "Cena samochodu nie może ulec podwyższeniu poza wypadkiem zmian przepisów prawa lub ich urzędowej interpretacji a w szczególności wzrostu stawek podatkowych lub celnych mających wpływ na cenę samochodu"
XVII AmC 1572/16 31.1.2017 Inne usługi "W związku z powyższym do zwrotu zaliczki KUPUJĄCEMU oraz następstw odstąpienia od umowy nie stosuje się (?) art. 494 Kodeksu Cywilnego"
XVII AmC 1572/16 31.1.2017 Inne usługi "SPRZEDAJĄCY i KUPUJĄCY zgodnie oświadczają że rozwiązanie umowy w trybie określonym w punkcie 1 nie wywołuje ani w dacie jej rozwiązania ani w przyszłości obowiązku jakichkolwiek świadczeń na rzecz drugiej Strony z wyjątkiem zwrotu zaliczki KUPUJĄCEMU"
XVII AmC 1572/16 31.1.2017 Inne usługi "W wypadku odstąpienia od umowy lub nie wywiązania się z jej postanowień przez KUPUJĄCEGO, SPRZEDAJĄCY zatrzymuje zaliczkę"
XVII AmC 1572/16 31.1.2017 Inne usługi "Niedokonanie przez KUPUJĄCEGO wpłaty ceny samochodu w trybie określonym w § 2.2 lub zaliczki zgodnie z § 2.3, a w szczególności niedokonanie wpłaty w zakreślonym terminie lub na powołane konto będzie równoznaczne ze złożeniem przez KUPUJĄCEGO oświadczenia o dostąpieniu od umowy"
XVII AmC 1040/16 31.1.2017 Handel elektroniczny "Zwracany w takim trybie towar będzie przyjęty przez Sklep wyłącznie wówczas, gdy zostanie odesłany: całkowicie sprawny, kompletny, w oryginalnym opakowaniu, nie będzie nosił jakichkolwiek śladów użycia, dostarczony wraz z kompletem dokumentów (faktura VAT lub paragon, karta gwarancyjna), wszelkich materiałów informacyjnych i reklamowych (metki, naklejki, zawieszki) oraz ewentualnych gratisów dołączonych do towaru. Jeśli zwracany towar był w momencie zakupu w częściach do samodzielnego montażu (np. rowerek), nie może być wcześniej zmontowany przez kupującego, a potem rozmontowany w celu zwrotu."
XVII AmC 443/16 31.1.2017 Inne usługi "Złożenie zamówienia równoznaczne jest z akceptacją niniejszego regulaminu."
XVII AmC 1370/16 31.1.2017 Sprzedaż konsumencka "Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu."
XVII AmC 1173/16 31.1.2017 Inne usługi "Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze i spisanie protokołu szkody jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy ubytku przesyłki w transporcie"
XVII AmC 734/16 31.1.2017 Inne usługi " W terminie 14 dni od sprawdzenia towaru Sklep zwraca Klientowi zapłaconą kwotę, pomniejszoną o koszty realizacji zamówienia. Klient powinien wskazać numer rachunku bankowego, na jaki ma zostać przelana zwracana kwota. W przypadku płatności karta płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę"
XVII AmC 1356/16 31.1.2017 Sprzedaż konsumencka "Reklamację dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłek, powstałych w trakcie transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu reklamacyjnego podpisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki. Reklamację na uszkodzenia mechaniczne, nie będą rozpatrywane bez poprawnie wypełnionego protokołu szkody oraz fabrycznego opakowania reklamowanego towaru"
XVII AmC 1047/16 31.1.2017 Sprzedaż konsumencka "Ouou zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu."
XVII AmC 1322/16 31.1.2017 Handel elektroniczny "Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób zniszczony. Zwracany towar musi posiadać niezniszczone, oryginalne opakowanie producenta, nienaruszone metki, powinien być kompletny i nie może nosić śladów użytkowania."
XVII AmC 1391/16 31.1.2017 Handel elektroniczny "Sądem właściwym dla rozpatrzenia ewentualnych sporów wynikających z realizacji umowy zakupu jest sąd właściwy dla siedziby wykonawcy usługi."
< >

Pomoc prawna online

Zaufało nam już:
  • 0
  • 2
  • 8
  • 8
  • 6
  • 1
  • 6
  • osób

Opinie naszych klientów

  • Radosław

    ocena usługi:

  • Danuta

    ocena usługi:

    Bardzo rzetelna i fachowa. Pomaga ocenić sytuację prawną i w tych kłopotach widać chęć pomocy, a nie bezduszne prawo. Bardzo dziękuję i polecam Państwa usługi. Danuta B.
  • Dorota

    ocena usługi:

  • Robert

    ocena usługi:

  • Mirosława

    ocena usługi:

    Porada wyczerpująca, napisana zrozumiałym językiem.Dziękuję i polecam
  • Leszek

    ocena usługi:

    Dobra robota
  • DOROTA

    ocena usługi:

    Jestem zadowolona.Pozdrawiam. DOROTA
  • Anna

    ocena usługi:

    Rzetelność, klarowność, szybkość. Polecam serdecznie. W przypadku kolejnych kwestii do rozstrzygnięcia na pewno skorzystam właśnie z pomocy e-prawnika.
  • Weronika

    ocena usługi:

    Porada opisana jasno i wyczerpująco. Polecam
  • Dagmara i Tomasz

    ocena usługi:

    Porada wyczerpująca. Jestem zadowolona. Szybko, sprawnie, niedrogo. Dziękuję i pozdrawiam !
  • Małgorzata

    ocena usługi:

  • Maria

    ocena usługi:

  • Agnieszka

    ocena usługi:

  • Sebastian

    ocena usługi:

  • Sebastian

    ocena usługi:

  • Jolanta

    ocena usługi:

    Ogólnie jestem zadowolona.Pozdrawiam.
  • Ryszard

    ocena usługi:

    Wszystko Profesjonalnie , mam jeszcze inną sprawę którą zaraz opiszę.





Informujemy, iż zgodnie z przepisem art. 25 ust. 1 pkt. 1 lit. b ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity: Dz. U. 2006 r. Nr 90 poz. 631), dalsze rozpowszechnianie artykułów i porad prawnych publikowanych w niniejszym serwisie jest zabronione.

Zapytaj prawnika – skontaktujemy się z Tobą w ciągu godziny!

* pola wymagane