Logowanie

Rejestracja

Poprzez założenie konta Użytkownika w serwisie e-prawnik.pl wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu wykonania zobowiązań przez Legalsupport sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, przy ul. Gabrieli Zapolskiej 36, kod poczt. 30-126, zarejestrowaną w Sądzie Rejonowym dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie, NIP 676-21-64-973, kapitał zakładowy 133.000,00 zł, zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
Równocześnie akceptuję regulamin serwisu e-Prawnik.pl

Bezpłatny dostęp tylko dla zarejestrowanych

masz już konto?

  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i akceptuję Regulamin serwisu e-Prawnik.pl (więcej)

  • Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Legalsupport sp. z o.o. informacji handlowej (więcej)

Klauzule niedozwolone

Sygnatura Data wpisu Branża Treść
XVII AmC1049/16 29.11.2016 Handel elektroniczny "Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu bez podania przyczyn i bez wcześniejszych uprzedzeń. Zmiany te będą publikowane na bieżąco na łamach serwisu. Po zmianie każdy Użytkownik ma obowiązek zapoznania się z nowym regulaminem."
XVII AmC 1032/16 29.11.2016 Inne usługi "Firma zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówień budzących wątpliwości"
XVII AmC 881/11 24.11.2016 Usługi bankowe "Bank może wypowiedzieć umowę (?) w przypadku (?) niespłacenia należności wymagalnych (?)."
XVII AmC 13307/12 24.11.2016 Inne usługi "W przypadku anulowania rezerwacji w terminie krótszym niż 2 dni przed terminem wynajmu lub w przypadku nie odebrania samochodu zgodnie z rezerwacją pobierana jest opłata za rezygnację w wysokości 100% środków wpłaconych na poczet rezerwacji."
XVII AmC 13928/12 24.11.2016 Sprzedaż konsumencka "Zaliczka uiszczona przez Kupującego zostaje zatrzymana przez Sprzedawcę w następujących wypadkach: a) nieuiszczenie przez Kupującego pozostałej części ceny samochodu do dnia jego odbioru ustalonego ze Sprzedawcą; b) niezapewnienie przez Kupującego finansowania pozostałej części ceny samochodu do dnia jego odbioru ustalonego ze Sprzedawcą"; c) złożenie przez Kupującego oświadczenia o rezygnacji z zamówionego samochodu"
XVII AmC 20276/13 24.11.2016 Handel elektroniczny "Sklep nie uwzględnia reklamacji wynikłych z uszkodzeń produktu podczas transportu. Sklep dokłada wszelkich starań, aby paczka była dobrze zabezpieczona. Wszelkie reklamacje tego typu należy kierować do Poczty Polskiej lub Kuriera - w zależności od wybranego sposobu dostawy paczki."
XVII AmC 40438/13 24.11.2016 Handel elektroniczny "Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego według przepisów Kodeksu postępowania cywilnego."
XVII AmC 27584/13 24.11.2016 Handel elektroniczny "Zawartość paczki musi być sprawdzona przy kurierze - prosimy odebrać paczkę i w obecności kuriera sprawdzić czy zawartość zgadza się z otrzymaną fakturą oraz czy towary wewnątrz nie są uszkodzone. W przypadku zaistnienia jednego z w/w należy natychmiast spisać protokół, posługując się nazewnictwem z faktury i niezwłocznie poinformować sklep o zaistniałej sytuacji. Nie ma możliwości późniejszego spisania protokołu, tylko protokół kuriera jest podstawą do otrzymania odszkodowania. W razie niedopełnienia w/w czynności sklep nie przyjmuje reklamacji."
XVII AmC 701/16 24.11.2016 Handel elektroniczny "W terminie 7 dni od sprawdzenia towaru sklep zwraca klientowi zapłaconą kwotę pomniejszoną o koszty realizacji zamówienia"
XVII AmC 2147/14 24.11.2016 Handel elektroniczny "Złożenie zamówienia w sklepie internetowym oznacza zaakceptowanie postanowień niniejszego regulaminu w brzmieniu z dnia złożenia zamówienia oraz oznacza wyrażenie przez Kupującego zgody na otrzymywanie informacji handlowej w rozumieniu "Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną"
XVII AmC 967/16 24.11.2016 Handel elektroniczny "Przy odbiorze przesyłki Klient jest zobowiązany do rozpakowania przesyłki w celu sprawdzenia stanu i kompletności jej zawartości w obecności kuriera firmy przewozowej lub na poczcie. W razie stwierdzenia braku lub uszkodzenia, należy sporządzić protokół szkody, nie przyjmując towaru. Protokół szkody będzie podstawą do rozpatrzenia reklamacji."
XVII AmC 869/16 24.11.2016 Handel elektroniczny "W przypadku korzystania z wyżej wymienionego prawa zwracany towar należy odesłać na własny koszt włącznie z ubezpieczeniem przesyłki na adres ZUHIP Sp. z o.o., 62-731 Przykona, Olszówka 4C (?) Zwracany towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy: a/ Z kompletną jego zawartością zgodną ze stanem w chwili nabycia, b/ Produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone bez jakichkolwiek śladów ich użytkowania".
XVII AmC 850/16 24.11.2016 Handel elektroniczny "Sklep internetowy jbpartner.pl nie ponosi odpowiedzialności za zamówienia złożone przez osoby trzecie wykorzystujące adres e-mail oraz hasło użytkownika naszego serwisu."
AmC 427/16 2.11.2016 Handel elektroniczny "Sklep zastrzega sobie możliwość zmian w Regulaminie."
XVII AmC 78/16 2.11.2016 Handel elektroniczny "Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia lub zagubienie przesyłki wynikające ze strony kuriera lub Poczty Polskiej."
XVII AmC 517/16 2.11.2016 Handel elektroniczny "Podmiot prowadzący Sklep nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w korzystaniu ze sklepu internetowego zaistniałe z przyczyn technicznych (konserwacja, przegląd, wymiana sprzętu, etc) lub innych od niego niezależnych."
XVII AmC 978/16 2.11.2016 Sprzedaż konsumencka "Przed wysyłką towaru należy dokonać zgłoszenia za pomocą poczty elektronicznej serwis@idealpc.com.pl lub telefonicznie celem nadania numeru reklamacyjnego RMA. Numer ten należy umieścić w widocznym miejscu na paczce. Przesyłki bez numeru mogą być nieodebrane"
XVII AmC 876/11 14.10.2016 Usługi bankowe "Bank nie ponosi odpowiedzialności za skutki wynikające z błędu w treści dyspozycji złożonej przez Posiadacza UNIKONTA lub jego pełnomocnika"
XVII AmC 33564/13 12.10.2016 Handel elektroniczny "Zalogowanie się do systemu oznacza zgodę na przetwarzanie danych dla celów marketingowych wyłącznie przez firmę e-purpose Sp. z o.o., Grupa Allegro sp. z o.o., Opineo Sp. z o.o., danych osobowych w celu wypełnienia ankiety z opinią o dokonanej transakcji"
XVII AmC 141/15 12.10.2016 Inne usługi "Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkodowego podpisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki"
XVII AmC 75/16 12.10.2016 Inne usługi "Reklamacje ilościowe oraz stwierdzenie wad jawnych, takich jak np. uszkodzenia mechaniczne, pęknięcia i stłuczenie szkła, czy głębokie zarysowania powinny być zaznaczone w Protokole odbioru robót pod rygorem utraty wszelkich roszczeń z tego tytułu"
XVII AmC 209/16 12.10.2016 Handel elektroniczny "Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby sklepu internetowego"
XVII AmC 765/16 12.10.2016 Handel elektroniczny "Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych towarów będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu reklamacyjnego podpisanego przez Kupującego i dostawcę (listonosza lub kuriera)"
XVII AmC 752/16 12.10.2016 Handel elektroniczny "Spory powstałe w wyniku realizacji Regulaminu Dostawcy będą załatwiane polubownie. W przypadku braku porozumienia, spór rozstrzygnie Sąd właściwy dla siedziby Dostawcy"
XVII AmC 344/16 12.10.2016 Inne usługi "Rezygnacja z kursu następuje drogą pisemną i zobowiązuje do uiszczenia opłaty za cały kurs w terminie do 7 dni od zgłoszenia rezygnacji"
XVII AmC 738/16 12.10.2016 Handel elektroniczny "Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkody podpisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki"
XVII AmC 940/16 12.10.2016 Handel elektroniczny "Sklep iTabak.pl zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego regulaminu bez uprzedzenia"
XVII AmC 635/16 12.10.2016 Handel elektroniczny "Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za wydłużony czas dostawy z uwagi na okoliczności, które nie są od niego zależne"
XVII AmC 12651/12 6.10.2016 Usługi telekomunikacyjne "Operator nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie Umowy w przypadku braku możliwości świadczenia Usług Telekomunikacyjnych podczas realizowania przez Abonenta połączeń w sieciach telekomunikacyjnych Operatorów Zagranicznych oraz sieciach innych operatorów"
XVII AmC 13805/12 6.10.2016 Handel elektroniczny "Wszelkie regulacje związane z wysyłką towarów określone są w regulaminach firm wysyłkowych, kurierskich. Sklep nie odpowiada za opóźnienia w dostawie towaru leżące po stronie firm wysyłkowych (np. Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej). Firma NOVUM Adam Popek nie odpowiada za szkody wynikłe w czasie transportu towaru. W momencie odbioru przesyłki Zamawiający ma prawo do sprawdzenia zawartości paczki w obecności pracownika firmy kurierskiej, a w razie stwierdzenia uszkodzeń ma prawo i obowiązek spisania protokołu reklamacyjnego w obecności kuriera"
XVII AmC 446/16 6.10.2016 Handel elektroniczny "Towar uszkodzony przez pocztę, firmę kurierską - może być reklamowany, jeżeli został spisany odpowiedni protokół - w obecności pracownika poczty,firmy kurierskiej"
XVII AmC 518/16 6.10.2016 Handel elektroniczny "Uszkodzenia powstałe w czasie dostawy i transportu będą rozpatrywane tylko wtedy, gdy usterka zostanie ujawniona w obecności pracownika Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej. W takim przypadku niezbędne jest spisanie protokołu szkody potwierdzonego przez pracownika firmy kurierskiej lub pracownika poczty".
XVII AmC 18272/13 6.10.2016 Handel elektroniczny "W przypadku rezygnacji klient dostarcza towar na własny koszt, do przesyłki należy bezwzględnie dołączyć paragon lub fakturę, oświadczenie o rezygnacji z zakupu oraz podać dokładne dane i numer konta, na który ma nastapić zwrot pieniędzy, zwroty niezawierające powyższych dokumentów nie będą realizowane do czasu ich dostarczenia pocztą"
XVII AmC 658/15 6.10.2016 Handel elektroniczny "Z towaru zakupionego w naszym sklepie możecie Państwo zrezygnować bez podania przyczyny w terminie 10 dni od daty otrzymania przesyłki"
XVII AmC 1158/16 6.10.2016 Handel elektroniczny "Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki, powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkodowego podpisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki (kuriera)"
XVII AmC 632/15 6.10.2016 Handel elektroniczny "1.Złożenie przez klienta zamówienia na określony towar oznacza akceptację postanowień niniejszego Regulaminu"
XVII AmC 633/15 6.10.2016 Handel elektroniczny "2. Mimo dołożenia szczególnych starań nie gwarantujemy, że zamieszczone na stronach naszego sklepu opisy produktów nie zawierają błędów. Nie są one jednak podstawą do ewentualnych roszczeń"
XVII AmC 634/15 6.10.2016 Handel elektroniczny "1. Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru (paragon lub faktura VAT)"
XVII AmC 635/15 6.10.2016 Handel elektroniczny "Konsument ma mozliwość dokonania zwrotu zakupionego i zapłaconego przy odbiorze przesyłki towaru w terminie 10 dni od daty jego odebrania"
XVII AmC 636/15 6.10.2016 Handel elektroniczny "10.Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta"
XVII AmC 637/15 6.10.2016 Handel elektroniczny "2. Wszystkie sprawy sporne strony będą się starały rozwiązać na drodze polubownej a w razie gdy porozumienie takie byłoby niemożliwe, spór rozstrzygać będzie sąd właściwy rzeczowo dla siedziby Sprzedawcy"
XVII AmC 638/15 6.10.2016 Handel elektroniczny "5. Dokładamy najwyższych starań, aby fotografie oraz opisy oferowanych towarów odpowiadały rzeczywistości w najwyższym możliwym stopniu. Nie możemy jednak wykluczyć pomyłek, które nie mogą stanowić podstawy do wysuwania jakichkolwiek roszczeń pod adresem firmy"
XVII AmC 639/15 6.10.2016 Handel elektroniczny "Sklep zastrzega sobie możliwość zmian w Regulaminie. Informacje o zmianach będą publikowane na stronie"
XVII AmC 843/16 6.10.2016 Handel elektroniczny "Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu oraz kompletności dostawy będą rozpatrywane tylko po sprawdzeniu towaru w obecności kuriera przy odbiorze. Bezwględnie warunkiem przyjęcia reklamacji będzie spisany wraz z kurierem protokół szkody w momencie odbioru towaru i dostarczenie protokołu na adres firmy poczta w terminie 5 dni. Po tym czasie Klient traci prawo do złożenia reklamacji z tytułu uszkodzenia przesyłki w transporcie. Bez protokołu szkody żadne reklamacje nie będą rozpatrywane"
XVII AmC 32895/13 30.9.2016 Handel elektroniczny "W przypadku zwrotu towaru, Klient ponosi koszty za transport w obie strony. W przypadku "darmowej wysyłki", faktyczny koszt wysyłki ponoszony przez Centrum Sportu "MAX" jest przenoszony na Klienta wg pełnych stawek transportowych"
XVII AmC 40450/13 30.9.2016 Handel elektroniczny "Właściwym sądem do rozstrzygania sporów powstałych na tle działalności prowadzonej przez Sprzedawcę jest sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy"
XVII AmC 30943/13 30.9.2016 Handel elektroniczny "Zawarcie umowy, a jednocześnie realizacja zamówienia, wymaga potwierdzenia złożonego zamówienia, poprzez kliknięcie w link zamieszczony w wysłanej do nabywcy wiadomości email"
XVII AmC 2115/14 30.9.2016 Handel elektroniczny "Sklep zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwość"
XVII AmC 27685/13 30.9.2016 Handel elektroniczny "W przypadku, gdy zwrot, reklamacja lub wymiana towaru nie zostanie uznana, np. z powodu odesłania po upływie 30 dni, braku rachunku, braku opisu usterek, lub opakowania, będzie on odesłany na koszt Klienta"
XVII AmC 548/16 30.9.2016 Edukacja "Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem. Zwrotowi nie podlega koszt dostawy (...)"
< >

Pomoc prawna online

Opinie naszych klientów

  • Ilona

    ocena usługi:

  • K

    ocena usługi:

    Szybka i konkretna pomoc dziękuję
  • K

    ocena usługi:

    Szybka i konkretna pomoc dziękuję
  • Martyna

    ocena usługi:

  • hi

    ocena usługi:

  • Tadeusz

    ocena usługi:

  • Tadeusz

    ocena usługi:

  • Tadeusz

    ocena usługi:

  • Tadeusz

    ocena usługi:

  • Pajączek

    ocena usługi:

    Bardzo szybka obsługa
  • Marzena

    ocena usługi:

    Jestem bardzo zadowolona z Państwa usługi. Już drugi raz pomogliście mi profesjonalnie. Polecam wszystkim korzystanie z Państwa usług!
  • Marzena

    ocena usługi:

    Jestem bardzo zadowolona z Państwa usługi. Już drugi raz pomogliście mi profesjonalnie. Polecam wszystkim korzystanie z Państwa usług!
  • Marzena

    ocena usługi:

    Jestem bardzo zadowolona z Państwa usługi. Już drugi raz pomogliście mi profesjonalnie. Polecam wszystkim korzystanie z Państwa usług!
  • Mariusz Sperczyński

    ocena usługi:

    Otrzymałem bardzo rzetelną, wyczerpującą odpowiedź. Nie mam wątpliwości z ew. dalszą interpretacją zagadnienia wskazanego w zapytaniu. Jako przedsiębiorca i jako osoba prywatna jestem bardzo zadowolony. Dziękuję i polecam!
  • Mariusz Sperczyński

    ocena usługi:

    Otrzymałem bardzo rzetelną, wyczerpującą odpowiedź. Nie mam wątpliwości z ew. dalszą interpretacją zagadnienia wskazanego w zapytaniu. Jako przedsiębiorca i jako osoba prywatna jestem bardzo zadowolony. Dziękuję i polecam!
  • Mariusz Sperczyński

    ocena usługi:

    Otrzymałem bardzo rzetelną, wyczerpującą odpowiedź. Nie mam wątpliwości z ew. dalszą interpretacją zagadnienia wskazanego w zapytaniu. Jako przedsiębiorca i jako osoba prywatna jestem bardzo zadowolony. Dziękuję i polecam!
  • Agnieszka

    ocena usługi:




////

Informujemy, iż zgodnie z przepisem art. 25 ust. 1 pkt. 1 lit. b ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity: Dz. U. 2006 r. Nr 90 poz. 631), dalsze rozpowszechnianie artykułów i porad prawnych publikowanych w niniejszym serwisie jest zabronione.

Zadaj pytanie – porady prawne w 24h już od 30zł

* pola wymagane