Logowanie

Rejestracja

Poprzez założenie konta Użytkownika w serwisie e-prawnik.pl wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu wykonania zobowiązań przez Legalsupport sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, przy ul. Gabrieli Zapolskiej 36, kod poczt. 30-126, zarejestrowaną w Sądzie Rejonowym dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie, NIP 676-21-64-973, kapitał zakładowy 133.000,00 zł, zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
Równocześnie akceptuję regulamin serwisu e-Prawnik.pl

Bezpłatny dostęp tylko dla zarejestrowanych

masz już konto?

  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i akceptuję Regulamin serwisu e-Prawnik.pl (więcej)

  • Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Legalsupport sp. z o.o. informacji handlowej (więcej)


2010-11-23, 16:12

Nagrywanie rozmów przez callcenter.

MW

Zapewne wszyscy z nas mieli doświadczenia z callcenter i ich słynna
formułka dotycząca nagrywania rozmów "bla bla jeżeli nie wyrażają
państwo zgody proszę się rozłączyć"

Załóżmy że jestem wyjątkowo nieufnym klientem i obawiając sie że akurat
istotny fragment rozmowy z konsultantem zniknie z "powodów technicznych"
chciałbym również nagrać rozmowę.
Czy mam obowiązek informować konsultanta o fakcie nagrywania?
Jakie przepisy to regulują?
p,M

Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!


Odpowiedzi do: Nagrywanie rozmów przez callcenter.

  • Liwiusz 2010-11-23, 16:52

    Re: Nagrywanie rozmów przez callcenter.

    W dniu 2010-11-23 16:12, MW pisze:
    > Zapewne wszyscy z nas mieli doświadczenia z callcenter i ich słynna
    > formułka dotycząca nagrywania rozmów "bla bla jeżeli nie wyrażają
    > państwo zgody proszę się rozłączyć"
    >
    > Załóżmy że jestem wyjątkowo nieufnym klientem i obawiając sie że akurat
    > istotny fragment rozmowy z konsultantem zniknie z "powodów technicznych"
    > chciałbym również nagrać rozmowę.
    > Czy mam obowiązek informować konsultanta o fakcie nagrywania?
    > Jakie przepisy to regulują?


    Nie masz obowiązku informowania.

    --
    Liwiusz

  • Tomasz Pyra 2010-11-24, 01:52

    Re: Nagrywanie rozmów przez callcenter.

    W dniu 2010-11-23 16:12, MW pisze:

    > Załóżmy że jestem wyjątkowo nieufnym klientem i obawiając sie że akurat
    > istotny fragment rozmowy z konsultantem zniknie z "powodów technicznych"
    > chciałbym również nagrać rozmowę.
    > Czy mam obowiązek informować konsultanta o fakcie nagrywania?

    Odtwórz im takie samo nagranie w czasie, kiedy ich automat odtwarza swoje ;)

  • "Massai" 2010-11-24, 10:14

    Re: Nagrywanie rozmC3łw przez callcenter.

    Tomasz Pyra wrote:

    > W dniu 2010-11-23 16:12, MW pisze:
    >
    > > Załóżmy że jestem wyjątkowo nieufnym klientem i obawiając sie
    > > że akurat istotny fragment rozmowy z konsultantem zniknie z
    > > "powodów technicznych" chciałbym również nagrać rozmowę.
    > > Czy mam obowiązek informować konsultanta o fakcie nagrywania?
    >
    > Odtwórz im takie samo nagranie w czasie, kiedy ich automat odtwarza
    > swoje ;)

    Albo po nagraniu powiedz tylko "Ja też". ;-)

    --
    Pozdro
    Massai

  • "niusy.pl" 2010-11-24, 13:27

    Re: Nagrywanie rozmC3łw przez call center.


    Użytkownik "Massai"

    >> > Załóżmy że jestem wyjątkowo nieufnym klientem i obawiając sie
    >> > że akurat istotny fragment rozmowy z konsultantem zniknie z
    >> > "powodów technicznych" chciałbym również nagrać rozmowę.
    >> > Czy mam obowiązek informować konsultanta o fakcie nagrywania?
    >>
    >> Odtwórz im takie samo nagranie w czasie, kiedy ich automat odtwarza
    >> swoje ;)
    >
    > Albo po nagraniu powiedz tylko "Ja też". ;-)

    Można jeszcze co jakiś czas gwizdnąć i wypowiedzieć słowa "rozmowa
    nagrywana" i znowu gwizdnąć :-)

  • Andrzej Lawa 2010-11-24, 20:31

    Re: Nagrywanie rozmów przez callcenter.

    W dniu 23.11.2010 16:12, MW pisze:

    > Załóżmy że jestem wyjątkowo nieufnym klientem i obawiając sie że akurat
    > istotny fragment rozmowy z konsultantem zniknie z "powodów technicznych"
    > chciałbym również nagrać rozmowę.

    To nagrywaj.

    > Czy mam obowiązek informować konsultanta o fakcie nagrywania?

    Nie.

    > Jakie przepisy to regulują?

    Konstytucja: żebyś nie mógł czegoś robić lub musiał coś zrobić potrzebna
    jest podstawa w formie ustawy.

Porady prawne e-prawnik.pl:


Pomoc prawna online

Opinie naszych klientów

  • derek

    ocena usługi:

    Polecam - profesjonalna usługa prawna online , nie straciłem czasu na spotkanie i dojazd , a w zamian dostałem poradę prawną . Super sprawa . Koszt usługi nie współmiernie mniejszy niż w tradycyjnym układzie.Porada podparta orzeczeniem SN.
  • Andreas

    ocena usługi:

  • Senior

    ocena usługi:

    Szybko, rzeczowo i na temat.
  • zawisza

    ocena usługi:

  • Grzegorz

    ocena usługi:

    Rewelacja, w krótkim czasie dostałem odpowiedź na dręczący naszą rodzinę problem z zawarciem wszystkich praw oraz opisami nawiązującymi do sprawy. Polecam gorąco, napewno będę się zwracał do Państwa w przyszłości kiedy będę potrzebował pomocy prawnej.
  • Alicja

    ocena usługi:

    Otrzymana opinia jest jasna,logiczna,oparta na podanych aktach prawnych- po prostu świetna .Chociaz poprzednio w w/w sprawie radzilam sie notariusza,nie otrzymalam tak wyczerpującej i konkretnej odpowiedzi jak od e-prawnika.Jeżeli podczas sprzedazy nieruchomosci wystąpią jakies problemy prawne,na pewno zwrócę się do was ponownie.Pozdrawiam caly zespół
  • Jarosław

    ocena usługi:

  • Karolina

    ocena usługi:

    Bardzo profesjonalne podejście do klienta
  • Wesołowski Jarosław

    ocena usługi:

    Jestem bardzo zadowolony z kompetencji i rzeczowej oraz wyczerpującej odpowiedzi na zadane przeze mnie pytanie !
  • Ryszard

    ocena usługi:

    Polecam, szybko i konkretnie.
  • Wojciech

    ocena usługi:

  • Krystyna

    ocena usługi:

    Polecam.
  • bea

    ocena usługi:

    konkretna odpowiedz na pytania szybki kontakt i odpowiedz. Wybor ceny
  • Beata

    ocena usługi:

    Pełen profesjonalizm. Polecam
  • Sebastian

    ocena usługi:

  • wojciech

    ocena usługi:

    Ogólnie bardzo dobrze,nieco rozbieżne z moim oczekiwaniem
  • Wiesław Kowalski

    ocena usługi:

    Bardzo profesjonalna obsługa, porady na najwyższym poziome.


Podobne wątki

  • nagrywanie rozmów a prawo autorskie

    Czesc Spotkałem się z opinią że nagrywanie woich rozmów (czyli tak jak Michnik nagrał Rywina) jest nielegalnie właśnie dlatego że nagrana osoba (...)

  • Nagrywanie rozmów audycja Janusza Weissa

    Temat powraca często jak bumerang W temacie nagrywania rozmów telefonicznych jeśli kogoś interesuje: http://www.radiozet.pl/Programy/Dzwonie-do-Pani-Pana-w-bardzo-nietypowej-sprawie Nagrywanie (...)

  • nagrywanie rozmów

    Witam. Czy pracodawca może podsłuchiwać rozmowy prowadzone przez telefon służbowy, który wcześniej udostępnił pracownikowi? Czy wolno mu to (...)

  • nagrywanie rozmow - firma

    Czytałem w archiwum, że własne rozmowy telefoniczne mogę nagrywać jak chce. Nie znalazłem jednak odpowiedzi na pytanie, czy firma może rejestrować (...)

  • nagrywanie rozmów

    Witam, Jak to w końcu jest... często słyszymy przy rozmowach na różnych infoliniach itd itp że rozmowa jest nagrywana, jeśli nie wyrażam zgody (...)



Informujemy, iż zgodnie z przepisem art. 25 ust. 1 pkt. 1 lit. b ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity: Dz. U. 2006 r. Nr 90 poz. 631), dalsze rozpowszechnianie artykułów i porad prawnych publikowanych w niniejszym serwisie jest zabronione.

Zadaj pytanie – porady prawne w 24h już od 30zł

* pola wymagane