"Mirosław R"
Re: brak odpowiedzi na zgłoszenie reklamacyjne
> Czy brak reakcji z ich strony po takim czasie należy rozumieć, że
> reklamacja jest z automatu uznana?
tak ale nie oznacza to, ze dostaniesz to czego chcesz... np. naprawia
zamiast wymienic
pzdr
Re: brak odpowiedzi na zgłoszenie reklamacyjne
Użytkownik "Mario"
news:ijc4ft$gne$1@inews.gazeta.pl...
>> Czy brak reakcji z ich strony po takim czasie należy rozumieć, że reklamacja
>> jest z automatu uznana?
>
> tak ale nie oznacza to, ze dostaniesz to czego chcesz... np. naprawia zamiast
> wymienic
A ile taka naprawa wymiana może trwać ?
Czekam juz ponad miesiąc i cisza.
Re: brak odpowiedzi na zgoszenie reklamacyjne
Użytkownik "Mirosław R"
news:ijbhkr$19d$1@news.onet.pl...
> Witam grup
>
> Szanowni Pastwo, co powinienem zrobi, jeli sklep nie reaguje w przecigu 2
> tygodni na zgoszenie reklamacyjne?
> Czy brak reakcji z ich strony po takim czasie naley rozumie, e reklamacja
> jest z automatu uznana?
>
Oznacza to uznanie reklamacji. Teraz musisz powalczyc dopiero :-)
Moga np. naprawic, zamiast np. wymiany ktorej to Ty zadales w wypadku
uznania reklamacji.
Jeszcze zalezy z jakiego tytulu skladales zgloszenie reklamacyjne
(gwarancja, czy niezgodnosc towaru z umowa).
Re: brak odpowiedzi na zgłoszenie reklamacyjn e
On 2/15/2011 1:37 AM, mz wrote:
>
> Użytkownik "Mario"
> news:ijc4ft$gne$1@inews.gazeta.pl...
>>> Czy brak reakcji z ich strony po takim czasie należy rozumieć, że
>>> reklamacja jest z automatu uznana?
>>
>> tak ale nie oznacza to, ze dostaniesz to czego chcesz... np. naprawia
>> zamiast wymienic
>
> A ile taka naprawa wymiana może trwać ?
> Czekam juz ponad miesiąc i cisza.
nie ma limitu.
Re: brak odpowiedzi na zgłoszenie reklamacyjne
> A ile taka naprawa wymiana może trwać ?
> Czekam juz ponad miesiąc i cisza.
ustawa nie wskazuje terminu az tak dokladnie...
skoro sami sie nie odzywaja to nekaj ich telefonami, odwiedzaj... dalej sa
tez instytucje ktore pomagaja...
pzdr
Re: brak odpowiedzi na zgC582oszeni e reklamacyjne
Użytkownik "Mirosław R" napisał
> Szanowni Państwo, co powinienem zrobić, je?li sklep nie reaguje w
> przecišgu 2 tygodni na zgłoszenie reklamacyjne?
> Czy brak reakcji z ich strony po takim czasie należy rozumieć, że
> reklamacja jest z automatu uznana?
Zacząć należy od pytania czy reklamacja była z tytułu gwarancji producenta
czy ustawy?
Jeśli to pierwsze to wszystko powinno odbywać się zgodnie z zapisami w tejże
karcie gwarancyjnej.
Pozdrawiam
tp
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
Informujemy, iż zgodnie z przepisem art. 25 ust. 1 pkt. 1 lit. b ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity: Dz. U. 2006 r. Nr 90 poz. 631), dalsze rozpowszechnianie artykułów i porad prawnych publikowanych w niniejszym serwisie jest zabronione.