Logowanie

Rejestracja

Poprzez założenie konta Użytkownika w serwisie e-prawnik.pl wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu wykonania zobowiązań przez Legalsupport sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, przy ul. Gabrieli Zapolskiej 36, kod poczt. 30-126, zarejestrowaną w Sądzie Rejonowym dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie, NIP 676-21-64-973, kapitał zakładowy 133.000,00 zł, zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
Równocześnie akceptuję regulamin serwisu e-Prawnik.pl

Bezpłatny dostęp tylko dla zarejestrowanych

masz już konto?

  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i akceptuję Regulamin serwisu e-Prawnik.pl (więcej)

  • Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Legalsupport sp. z o.o. informacji handlowej (więcej)


2008-11-22, 00:27

niezgodność towaru z umową

Jacek Soltysik

Czy w przypadku reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową,
kupionego przez Internet, kupujący dostanie zwrot tylko kosztu samego
towaru czy również przesyłki? i jeśli przesyłki też, to czy w obie
strony? (zakup + zwrot)

Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!


Odpowiedzi do: niezgodność towaru z umową

  • Liwiusz 2008-11-22, 00:34

    Re: niezgodność towaru z umową

    Jacek Soltysik pisze:
    > Czy w przypadku reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową,
    > kupionego przez Internet, kupujący dostanie zwrot tylko kosztu samego
    > towaru czy również przesyłki? i jeśli przesyłki też, to czy w obie
    > strony? (zakup + zwrot)


    Zwrot przesyłki w obie strony - po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.

    --
    Liwiusz

  • Jacek Soltysik 2008-11-22, 01:52

    Re: niezgodność towaru z umową

    Liwiusz pisze:
    > Jacek Soltysik pisze:
    >> Czy w przypadku reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową,
    >> kupionego przez Internet, kupujący dostanie zwrot tylko kosztu samego
    >> towaru czy również przesyłki? i jeśli przesyłki też, to czy w obie
    >> strony? (zakup + zwrot)
    >
    >
    > Zwrot przesyłki w obie strony - po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.
    >

    A czy sprzedawca ma prawo żądać wysyłki przez pocztę polską paczką
    ekonomiczną - bez żadnego ubezpieczenia, potwierdzenia odbioru itp?
    jeśli tak to kto ponosi odpowiedzialność jeśli paczka nie dojdzie albo
    dojdzie z inną zawartością?

  • Flo 2008-11-22, 09:45

    Re: niezgodność towaru z umową

    Jacek Soltysik pisze:

    >> Zwrot przesyłki w obie strony - po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.

    > A czy sprzedawca ma prawo żądać wysyłki przez pocztę polską paczką
    > ekonomiczną - bez żadnego ubezpieczenia, potwierdzenia odbioru itp?
    > jeśli tak to kto ponosi odpowiedzialność jeśli paczka nie dojdzie albo
    > dojdzie z inną zawartością?

    Żądać to On sobie może.
    Na tobie spoczywa obowiązek dostarczenia produktu. Obowiązek ten
    przenosisz na firmę kurierską (pocztę polską). Aby się zabezpieczyć
    wybierasz opcję z ubezpieczeniem i tyle.

    Niech Ci sprzedawca przyśle dokument (maila) w którym nakazuje Ci
    wysłanie towaru zwykłą przesyłką nieubezpieczoną. Jeśli tak zrobi to
    odpowiedzialność za przesyłkę przenosi na siebie i to już jego ból.

    --
    I wszystko jasne :)
    GG - 2539855
    http://www.bezpieczenstwo-osobiste.com/

Pomoc prawna online

Opinie naszych klientów

  • Ilona

    ocena usługi:

  • K

    ocena usługi:

    Szybka i konkretna pomoc dziękuję
  • K

    ocena usługi:

    Szybka i konkretna pomoc dziękuję
  • Martyna

    ocena usługi:

  • hi

    ocena usługi:

  • Tadeusz

    ocena usługi:

  • Tadeusz

    ocena usługi:

  • Tadeusz

    ocena usługi:

  • Tadeusz

    ocena usługi:

  • Pajączek

    ocena usługi:

    Bardzo szybka obsługa
  • Marzena

    ocena usługi:

    Jestem bardzo zadowolona z Państwa usługi. Już drugi raz pomogliście mi profesjonalnie. Polecam wszystkim korzystanie z Państwa usług!
  • Marzena

    ocena usługi:

    Jestem bardzo zadowolona z Państwa usługi. Już drugi raz pomogliście mi profesjonalnie. Polecam wszystkim korzystanie z Państwa usług!
  • Marzena

    ocena usługi:

    Jestem bardzo zadowolona z Państwa usługi. Już drugi raz pomogliście mi profesjonalnie. Polecam wszystkim korzystanie z Państwa usług!
  • Mariusz Sperczyński

    ocena usługi:

    Otrzymałem bardzo rzetelną, wyczerpującą odpowiedź. Nie mam wątpliwości z ew. dalszą interpretacją zagadnienia wskazanego w zapytaniu. Jako przedsiębiorca i jako osoba prywatna jestem bardzo zadowolony. Dziękuję i polecam!
  • Mariusz Sperczyński

    ocena usługi:

    Otrzymałem bardzo rzetelną, wyczerpującą odpowiedź. Nie mam wątpliwości z ew. dalszą interpretacją zagadnienia wskazanego w zapytaniu. Jako przedsiębiorca i jako osoba prywatna jestem bardzo zadowolony. Dziękuję i polecam!
  • Mariusz Sperczyński

    ocena usługi:

    Otrzymałem bardzo rzetelną, wyczerpującą odpowiedź. Nie mam wątpliwości z ew. dalszą interpretacją zagadnienia wskazanego w zapytaniu. Jako przedsiębiorca i jako osoba prywatna jestem bardzo zadowolony. Dziękuję i polecam!
  • Agnieszka

    ocena usługi:





Informujemy, iż zgodnie z przepisem art. 25 ust. 1 pkt. 1 lit. b ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity: Dz. U. 2006 r. Nr 90 poz. 631), dalsze rozpowszechnianie artykułów i porad prawnych publikowanych w niniejszym serwisie jest zabronione.

Zadaj pytanie – porady prawne w 24h już od 30zł

* pola wymagane