Logowanie

Rejestracja

Poprzez założenie konta Użytkownika w serwisie e-prawnik.pl wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu wykonania zobowiązań przez Legalsupport sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, przy ul. Gabrieli Zapolskiej 36, kod poczt. 30-126, zarejestrowaną w Sądzie Rejonowym dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie, NIP 676-21-64-973, kapitał zakładowy 133.000,00 zł, zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
Równocześnie akceptuję regulamin serwisu e-Prawnik.pl

Bezpłatny dostęp tylko dla zarejestrowanych

masz już konto?

  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i akceptuję Regulamin serwisu e-Prawnik.pl (więcej)

  • Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Legalsupport sp. z o.o. informacji handlowej (więcej)


2012-02-21, 16:23

reklamacja na wykonanie usługi pocztowej - odszkodowanie?

"Bartek"

witam:

wysyłałem drobny przedmiot do naprawy listem poleconym priorytetowym.

jako że to kawalek metalu zostal opakowany w zakupioną na poczcie koperte
bombelkową.

odbierająca przedmiot firma, nie przyjeła przesylki [zgodnie z sugestią
sensownego listonosza], bo przesyłka była uszkodzona - uszkodzeniu uległa
koperta, - ciężko uszkodzić kawałek solidnej stali :)
tak czy inaczej przesyłka nie została przyjęta ze względu na brak pewności
czy jest kompletna - koperta rozdarta tak, że przedmiot wypadał z niej
nazewnątrz.

pytanie:
mam zamiar nie odpuscic tematu i oczywiscie reklamować wykonanie usługi.
chcę też domagać się odszkodowania / zadośćuczynienia.
czy ktoś ma doświadczenia podobne? jakiej kwoty mogę się domagaać?

może ktoś kiedyś walczył z pocztą i coś doradzi;)


--
Pozdrawiam, Bartek

Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!


Odpowiedzi do: reklamacja na wykonanie usługi pocztowej - odszkodowanie?

  • witek 2012-02-21, 17:07

    Re: reklamacja na wykonanie usługi pocztowej - odszkodowanie3F

    On 2/21/2012 9:23 AM, Bartek wrote:
    > witam:
    >
    > wysyłałem drobny przedmiot do naprawy listem poleconym priorytetowym.
    >
    > jako że to kawalek metalu zostal opakowany w zakupioną na poczcie koperte
    > bombelkową.

    ło matko
    mają takie?

    >
    > odbierająca przedmiot firma, nie przyjeła przesylki [zgodnie z sugestią
    > sensownego listonosza], bo przesyłka była uszkodzona - uszkodzeniu uległa
    > koperta, - ciężko uszkodzić kawałek solidnej stali :)

    to znaczy wybrałeś zły rodzaj opakowania w stosunku do zawartości.

    > tak czy inaczej przesyłka nie została przyjęta ze względu na brak pewności
    > czy jest kompletna - koperta rozdarta tak, że przedmiot wypadał z niej
    > nazewnątrz.
    >
    > pytanie:
    > mam zamiar nie odpuscic tematu i oczywiscie reklamować wykonanie usługi.

    chcesz reklamować pakowanie metalu w papier?


    > chcę też domagać się odszkodowania / zadośćuczynienia.
    > czy ktoś ma doświadczenia podobne? jakiej kwoty mogę się domagaać?
    >
    > może ktoś kiedyś walczył z pocztą i coś doradzi;)
    >
    >
    zgodnie z regulaminem poczty jesli dostaniesz odkszodowanie to jest to
    iluśtamkrotność opłaty za przesyłkę.

    Na więcej nie masz szans. ALe po mojemu w ogóle nie masz szans.


  • "qwerty" 2012-02-21, 18:03

    Re: reklamacja na wykonanie usługi pocztowej - odszkodow anie3F

    Użytkownik "Bartek" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:ji0ctb$gf2$1@node2.news.atman.pl...
    > tak czy inaczej przesyłka nie została przyjęta ze względu na brak pewności czy
    > jest kompletna - koperta rozdarta tak, że przedmiot wypadał z niej nazewnątrz.

    Miała jakieś "wystające" krawędzie, czy to była płaska powierzchnia?

  • "Bartek" 2012-02-21, 19:22

    Re: reklamacja na wykonanie usługi pocztowej - odszkodowanie?

    Użytkownik "qwerty" napisał w wiadomości
    news:ji0in0$9sa$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Bartek" napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:ji0ctb$gf2$1@node2.news.atman.pl...
    >> tak czy inaczej przesyłka nie została przyjęta ze względu na brak
    >> pewności czy jest kompletna - koperta rozdarta tak, że przedmiot wypadał
    >> z niej nazewnątrz.
    >
    > Miała jakieś "wystające" krawędzie, czy to była płaska powierzchnia?

    płaska powieszchnia o zaokrąglonych rogach;) w tym cały urok.

    a czy ktoś dysponuje jakąś konkretną wiedzą na temat reklamacji czy teraz
    będziemy flejmować w temacie - czy może nie było tak płasko jak wyglądało?


    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • spp 2012-02-21, 19:37

    Re: reklamacja na wykonanie us?ugi pocztowej - odszkodowanie?

    On 2012-02-21 19:22, Bartek wrote:

    >>> tak czy inaczej przesy?ka nie zosta?a przyj?ta ze wzgl?du na brak
    >>> pewno?ci czy jest kompletna - koperta rozdarta tak, ?e przedmiot wypada?
    >>> z niej nazewn?trz.

    > a czy kto? dysponuje jak?? konkretn? wiedz? na temat reklamacji czy teraz
    > b?dziemy flejmowa? w temacie - czy mo?e nie by?o tak p?asko jak wygl?da?o?

    Bo nikomu tematem za 3,50 nie chce się zajmować. :(

    "
    Jakie przysługuje odszkodowanie?

    Ustawa Prawo pocztowe określa, że z tytułu niewykonania lub
    nienależytego wykonania powszechnej usługi pocztowej przysługuje
    odszkodowanie:

    za utratę przesyłki poleconej - w wysokości żądanej przez nadawcę, nie
    wyższej jednak niż pięćdziesięciokrotność opłaty pobranej przez
    operatora publicznego za traktowanie przesyłki jako przesyłki poleconej;

    za ubytek zawartości lub uszkodzenie paczki pocztowej lub przesyłki
    poleconej - w wysokości żądanej przez nadawcę lub w wysokości zwykłej
    wartości utraconych lub uszkodzonych rzeczy, nie wyższej jednak niż
    maksymalna wysokość odszkodowania, o którym mowa w pkt 1 lub 2;
    "

    Wybierz który z tych punktów Ci pasuje i pisz reklamację...

    --
    spp

  • "ESD" 2012-02-21, 19:59

    Re: reklamacja na wykonanie usługi pocztowej - odszkodowanie?

    Te.. Mistrzu od 'wypadow'....
    Jestes tu po to aby ludziom pomoc czy tez masz jakis problem? Moze ze soba?
    Zamiast p...c o zwyczajach poczty i szacowc szanse - daj czlowiekowi
    konkretna wskazowke, albo tak jak lubisz -wypad!

    ESD

  • "Bartek" 2012-02-22, 08:24

    Re: reklamacja na wykonanie us?ugi pocztowej - odszkodowanie?

    Użytkownik "spp" napisał w wiadomości
    news:ji0o9c$pol$1@inews.gazeta.pl...
    > On 2012-02-21 19:22, Bartek wrote:
    >
    >>>> tak czy inaczej przesy?ka nie zosta?a przyj?ta ze wzgl?du na brak
    >>>> pewno?ci czy jest kompletna - koperta rozdarta tak, ?e przedmiot
    >>>> wypada?
    >>>> z niej nazewn?trz.
    >
    >> a czy kto? dysponuje jak?? konkretn? wiedz? na temat reklamacji czy teraz
    >> b?dziemy flejmowa? w temacie - czy mo?e nie by?o tak p?asko jak
    >> wygl?da?o?
    >
    > Bo nikomu tematem za 3,50 nie chce się zajmować. :(


    ja mam wrazenie ze w obecnym czasie w usenecie nikomu nie chce sie zajmować
    żadnym tematem, po za dopierdalaniem się do słówek, stwierdzeń i oglnym
    czepialstwem.

    tak że dzięki za to co wkleiłeś - znalazłem właśnie też te informacje,
    natomiast znalazłem też nieco inne - mówiące o 10 krotności wartości.

    tak czy inaczej dziękuję, i idę pisać.


    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • Ariusz 2012-02-22, 08:59

    Re: reklamacja na wykonanie us?ugi pocztowej - odszkodowanie?

    [ciach]
    > Bo nikomu tematem za 3,50 nie chce się zajmować. :(
    >
    > "
    > Jakie przysługuje odszkodowanie?
    >
    > Ustawa Prawo pocztowe określa, że z tytułu niewykonania lub
    > nienależytego wykonania powszechnej usługi pocztowej przysługuje
    > odszkodowanie:
    >
    > za utratę przesyłki poleconej - w wysokości żądanej przez nadawcę, nie
    > wyższej jednak niż pięćdziesięciokrotność opłaty pobranej przez
    > operatora publicznego za traktowanie przesyłki jako przesyłki poleconej;
    >
    > za ubytek zawartości lub uszkodzenie paczki pocztowej lub przesyłki
    > poleconej - w wysokości żądanej przez nadawcę lub w wysokości zwykłej
    > wartości utraconych lub uszkodzonych rzeczy, nie wyższej jednak niż
    > maksymalna wysokość odszkodowania, o którym mowa w pkt 1 lub 2;
    > "
    >
    > Wybierz który z tych punktów Ci pasuje i pisz reklamację...
    >
    W skrócie dostane coś powyżej 100 zł.

    Na przyszłość ubezpieczać lub wysyłać kurierem tam są lepsze ubezpieczenia.

    Choć znajomy ostatnio zamówił brodzik do prysznica przywiózł go kurier
    po odebraniu i rozpakowaniu w obecności kuriera okazało się, że
    uszkodzony. Złożył reklamację w firmie w której zamawiał brodzik nie
    kazali mu odsyłać i mieli mu wysłać nowy - ale że procedura miała trwać
    ze 2 tygodnie, a jemu się spieszyło to dogadał się, że zapłaci za nowy
    oni mu przyślą, a potem oddadzą kasę za ten uszkodzony. Jak się umówili
    tak zrobili ale po 3 tygodniach firma sprzedająca brodzik odmówiła
    zwrotu kasy bo ubezpieczyciel firmy kurierskiej odmówił wypłacenia
    odszkodowania - więc i kurierem nie zawsze jest lepiej.

    Ariusz

  • cyklista 2012-02-22, 09:03

    Re: reklamacja na wykonanie us?ugi pocztowej - odszkodowanie?

    Użytkownik Bartek napisał:
    > Użytkownik "spp" napisał w wiadomosci
    > news:ji0o9c$pol$1@inews.gazeta.pl...
    >> On 2012-02-21 19:22, Bartek wrote:
    >>
    >>>>> tak czy inaczej przesy?ka nie zosta?a przyj?ta ze wzgl?du na brak
    >>>>> pewno?ci czy jest kompletna - koperta rozdarta tak, ?e przedmiot
    >>>>> wypada?
    >>>>> z niej nazewn?trz.
    >>
    >>> a czy kto? dysponuje jak?? konkretn? wiedz? na temat reklamacji czy t
    eraz
    >>> b?dziemy flejmowa? w temacie - czy mo?e nie by?o tak p?asko jak
    >>> wygl?da?o?
    >>
    >> Bo nikomu tematem za 3,50 nie chce się zajmować. :(
    >
    >
    > ja mam wrazenie ze w obecnym czasie w usenecie nikomu nie chce sie zajm
    ować
    > żadnym tematem, po za dopierdalaniem się do słówek, stwierdzeń
    i oglnym
    > czepialstwem.
    >
    > tak że dzięki za to co wkleiłes - znalazłem własnie też
    te informacje,
    > natomiast znalazłem też nieco inne - mówiące o 10 krotnosci w
    artosci.
    >
    > tak czy inaczej dziękuję, i idę pisać.
    >
    >


    Bo w dobie internetu nikomu się nie chce samemu najpierw poszukać20
    informacji, tylko zaczyna od pytania na grupie.

    10krotnosć wartosci dotyczy się zaginięcia przesyłki (i jest
    to20
    10xwartosc traktowania jako polecony 9czyli jakies 112zł a nie wart
    osć20
    jaką zapłaciłes za przesyłkę)
    Skoro nic nie zginęło a jedynie uległo uszkodzeniu opakowanie to ż
    adnego20
    odszkodowania nie dostaniesz bo usługę wykonali (zawsze będą podn
    osic20
    nienależyte opakowanie przedmiotu - chyba nie będziesz powoływał

    biegłych i robił badań za tysiące dla udowodnienia trwałosci
    twojego20
    sposobu pakowania), odszkodowania to możesz sobie dochodzić tylko od

    odbiorcy który odmówił odebrania (jak miał obawy co do zawartos
    ci i20
    takiego dobrego znajomego listonosza to mogli od razu spisać zawartos
    ć20
    przesyłki i listonosz byłby swiadkiem, zwłaszcza że jak piszesz
    chodziło20
    o jedną częsci w postaci metalowej blaszki.

  • cyklista 2012-02-22, 09:05

    Re: reklamacja na wykonanie us?ugi pocztowej - odszkodowanie?

    Użytkownik Bartek napisał:
    > Użytkownik "spp" napisał w wiadomosci
    > news:ji0o9c$pol$1@inews.gazeta.pl...
    >> On 2012-02-21 19:22, Bartek wrote:
    >>
    >>>>> tak czy inaczej przesy?ka nie zosta?a przyj?ta ze wzgl?du na brak
    >>>>> pewno?ci czy jest kompletna - koperta rozdarta tak, ?e przedmiot
    >>>>> wypada?
    >>>>> z niej nazewn?trz.
    >>
    >>> a czy kto? dysponuje jak?? konkretn? wiedz? na temat reklamacji czy t
    eraz
    >>> b?dziemy flejmowa? w temacie - czy mo?e nie by?o tak p?asko jak
    >>> wygl?da?o?
    >>
    >> Bo nikomu tematem za 3,50 nie chce się zajmować. :(
    >
    >
    > ja mam wrazenie ze w obecnym czasie w usenecie nikomu nie chce sie zajm
    ować
    > żadnym tematem, po za dopierdalaniem się do słówek, stwierdzeń
    i oglnym
    > czepialstwem.
    >
    > tak że dzięki za to co wkleiłes - znalazłem własnie też
    te informacje,
    > natomiast znalazłem też nieco inne - mówiące o 10 krotnosci w
    artosci.
    >
    > tak czy inaczej dziękuję, i idę pisać.
    >
    >


    Bo w dobie internetu nikomu się nie chce samemu najpierw poszukać20
    informacji, tylko zaczyna od pytania na grupie.


    Skoro nic nie zginęło a jedynie uległo uszkodzeniu opakowanie to ż
    adnego20
    odszkodowania nie dostaniesz bo usługę wykonali (zawsze będą podn
    osić20
    nienależyte opakowanie przedmiotu - chyba nie będziesz powoływał

    biegłych i robił badań za tysiące dla udowodnienia trwałosci
    twojego20
    sposobu pakowania), odszkodowania to możesz sobie dochodzić tylko od

    odbiorcy który odmówił odebrania (jak miał obawy co do zawartos
    ci i20
    takiego dobrego znajomego listonosza to mogli od razu spisać zawartos
    ć20
    przesyłki i listonosz byłby swiadkiem, zwłaszcza że jak piszesz
    chodziło20
    o jedną częsci w postaci metalowej blaszki.

  • Zenek 2012-02-22, 14:05

    Re: reklamacja na wykonanie us?ugi pocztowej - odszkodowanie?


    > ja mam wrazenie ze w obecnym czasie w usenecie nikomu nie chce sie zajmować
    > żadnym tematem, po za dopierdalaniem się do słówek, stwierdzeń i oglnym
    > czepialstwem.
    >
    > tak że dzięki za to co wkleiłeś - znalazłem właśnie też te informacje,
    > natomiast znalazłem też nieco inne - mówiące o 10 krotności wartości.
    >
    > tak czy inaczej dziękuję, i idę pisać.
    >
    >

    Tak czy inaczej wyslalem kiedys komputer poczta pakowana paczka na
    warunkach szczegolnych ubezpieczona przy pani w okienku. Klient na mnie
    z ryjem ze paczka uszkodzona a komputer rozjebany w drobny mak.

    Zlozylem reklamacje przy tej samej pani z okienka ktora go pakowala i
    wiesz co mi odpisali ?

    Odpisali mi ze reklamcja bezzasadna bo towar zle opakowany i moge sie
    sadzic w sadzie i pewnie powinni dopisac zebym spierdalal na drzewo.

  • spp 2012-02-22, 18:38

    Re: reklamacja na wykonanie us?ugi pocztowej - odszkodowanie?

    On 2012-02-22 08:59, Ariusz wrote:

    >> "
    >> Jakie przysługuje odszkodowanie?
    >>
    >> Ustawa Prawo pocztowe określa, że z tytułu niewykonania lub
    >> nienależytego wykonania powszechnej usługi pocztowej przysługuje
    >> odszkodowanie:
    >>
    >> za utratę przesyłki poleconej - w wysokości żądanej przez nadawcę, nie
    >> wyższej jednak niż pięćdziesięciokrotność opłaty pobranej przez
    >> operatora publicznego za traktowanie przesyłki jako przesyłki poleconej;
    >>
    >> za ubytek zawartości lub uszkodzenie paczki pocztowej lub przesyłki
    >> poleconej - w wysokości żądanej przez nadawcę lub w wysokości zwykłej
    >> wartości utraconych lub uszkodzonych rzeczy, nie wyższej jednak niż
    >> maksymalna wysokość odszkodowania, o którym mowa w pkt 1 lub 2;
    >> "
    >>
    >> Wybierz który z tych punktów Ci pasuje i pisz reklamację...
    >>
    > W skrócie dostane coś powyżej 100 zł.

    A za co? Za zniszczoną kopertę?
    Przecież nic nie zginęło. :(

    --
    spp

  • witek 2012-02-22, 18:54

    Re: reklamacja na wykonanie us?ugi pocztowej - odszkodowanie?

    On 2/22/2012 11:38 AM, spp wrote:
    >>>
    >> W skrócie dostane coś powyżej 100 zł.
    >
    > A za co? Za zniszczoną kopertę?
    > Przecież nic nie zginęło. :(
    >

    za czas pracy potrzebny na powtorne wyslanie przesyłki

  • spp 2012-02-22, 18:55

    Re: reklamacja na wykonanie us?ugi pocztowej - odszkodowanie?

    On 2012-02-22 18:54, witek wrote:

    >>> W skrócie dostane coś powyżej 100 zł.
    >>
    >> A za co? Za zniszczoną kopertę?
    >> Przecież nic nie zginęło. :(
    >>
    >
    > za czas pracy potrzebny na powtorne wyslanie przesyłki

    Ale to już będzie _inna_ przesyłka. :)

    --
    spp

  • Krzysztof 'kw1618' z Warszawy 2012-02-22, 20:04

    Re: reklamacja na wykonanie usługi pocztowej - odszkodowanie?

    Dnia Tue, 21 Feb 2012 16:23:25 +0100, Bartek napisał(a):

    > może ktoś kiedyś walczył z pocztą i coś doradzi;)

    pakować przedmioty do przesyłki listowej to troche nierozsądne (kto Tobie
    doradził ? panna z okienka?), oczywiście możesz pisać reklamację, ale moim
    zdaniem dostaniesz odpowiedź, ze przedmioty przesyła się paczką pakując ją
    zgodnie z §11 regulaminu.


    --
    Zalaczam pozdrowienia i zyczenia powodzenia
    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy kontakt: http://grupy.3mam.net
    http://foto.3mam.net/fot/01/Starachowice_Radom_Suchedniow8.php

  • witek 2012-02-22, 21:29

    Re: reklamacja na wykonanie us?ugi pocztowej - odszkodowanie?

    On 2/22/2012 11:55 AM, spp wrote:
    > On 2012-02-22 18:54, witek wrote:
    >
    >>>> W skrócie dostane coś powyżej 100 zł.
    >>>
    >>> A za co? Za zniszczoną kopertę?
    >>> Przecież nic nie zginęło. :(
    >>>
    >>
    >> za czas pracy potrzebny na powtorne wyslanie przesyłki
    >
    > Ale to już będzie _inna_ przesyłka. :)
    >

    ale to jest w związku z zawaleniem poprzedniej przesyłki.
    Pytanie tylko kto zawalił.
    Czy poczta rozwalając przesyłkę która w normalnych warunkach powinna
    dojść nienaruszona, czy nadawca pakująć ją niewłaściwie do zawartości.

  • spp 2012-02-22, 21:33

    Re: reklamacja na wykonanie us?ugi pocztowej - odszkodowanie?

    On 2012-02-22 21:29, witek wrote:

    >>>>> W skrócie dostane coś powyżej 100 zł.
    >>>>
    >>>> A za co? Za zniszczoną kopertę?
    >>>> Przecież nic nie zginęło. :(
    >>>>
    >>>
    >>> za czas pracy potrzebny na powtorne wyslanie przesyłki
    >>
    >> Ale to już będzie _inna_ przesyłka. :)
    >>
    >
    > ale to jest w związku z zawaleniem poprzedniej przesyłki.

    Tak będzie twierdził klient, poczta ma inne zdanie - nie będzie
    widziiała żadnego powodu by finansować kolejne przesyłki klienta ...

    > Pytanie tylko kto zawalił.
    > Czy poczta rozwalając przesyłkę która w normalnych warunkach powinna
    > dojść nienaruszona, czy nadawca pakująć ją niewłaściwie do zawartości.

    No własnie - i dlatego mówię, że o 3,50 nie warto kruszyć kopii ...

    --
    spp

  • "Kriss" 2012-02-28, 09:28

    Re: reklamacja na wykonanie us?ugi pocztowej - odszkodowanie?


    Użytkownik "Zenek" napisał w wiadomości
    news:ji2p73$uol$1@news.dialog.net.pl...
    >
    >> ja mam wrazenie ze w obecnym czasie w usenecie nikomu nie chce sie
    >> zajmować
    >> żadnym tematem, po za dopierdalaniem się do słówek, stwierdzeń i oglnym
    >> czepialstwem.
    >>
    >> tak że dzięki za to co wkleiłeś - znalazłem właśnie też te informacje,
    >> natomiast znalazłem też nieco inne - mówiące o 10 krotności wartości.
    >>
    >> tak czy inaczej dziękuję, i idę pisać.
    >>
    >>
    >
    > Tak czy inaczej wyslalem kiedys komputer poczta pakowana paczka na
    > warunkach szczegolnych ubezpieczona przy pani w okienku. Klient na mnie z
    > ryjem ze paczka uszkodzona a komputer rozjebany w drobny mak.
    >
    > Zlozylem reklamacje przy tej samej pani z okienka ktora go pakowala i
    > wiesz co mi odpisali ?
    >
    > Odpisali mi ze reklamcja bezzasadna bo towar zle opakowany i moge sie
    > sadzic w sadzie i pewnie powinni dopisac zebym spierdalal na drzewo.

    Trzeba nie mieć instynktu samozachowawczego żeby coś powyżej 100 zł wartości
    wysyłać PP. Ale Polak mądry po szkodzie.

  • "Kriss" 2012-02-28, 09:30

    Re: reklamacja na wykonanie usEFżBDu gi pocztowej - odszkodowanie3F


    Użytkownik "spp" napisał w wiadomości
    news:ji3jfh$3oj$1@inews.gazeta.pl...
    > On 2012-02-22 21:29, witek wrote:

    > No własnie - i dlatego mówię, że o 3,50 nie warto kruszyć kopii ...

    3,50 x 2 bo za doręczenie z powrotem nieodebranego listu też musiał
    zapłacić.

  • spp 2012-02-28, 19:06

    Re: reklamacja na wykonanie us?ugi pocztowej - odszkodowanie?

    On 2012-02-28 09:30, Kriss wrote:

    >> No własnie - i dlatego mówię, że o 3,50 nie warto kruszyć kopii ...
    >
    > 3,50 x 2 bo za doręczenie z powrotem nieodebranego listu też musiał
    > zapłacić.

    Wiem*, i własnie tę część umowy mam na myśli. W końcu list był
    dostarczony ale muchy w nocie miał odborca ... ;)

    *- byłem ciekaw czy ktoś to zauważy... ;)
    --
    spp

Pomoc prawna online

Opinie naszych klientów

  • Ilona

    ocena usługi:

  • K

    ocena usługi:

    Szybka i konkretna pomoc dziękuję
  • K

    ocena usługi:

    Szybka i konkretna pomoc dziękuję
  • Martyna

    ocena usługi:

  • hi

    ocena usługi:

  • Tadeusz

    ocena usługi:

  • Tadeusz

    ocena usługi:

  • Tadeusz

    ocena usługi:

  • Tadeusz

    ocena usługi:

  • Pajączek

    ocena usługi:

    Bardzo szybka obsługa
  • Marzena

    ocena usługi:

    Jestem bardzo zadowolona z Państwa usługi. Już drugi raz pomogliście mi profesjonalnie. Polecam wszystkim korzystanie z Państwa usług!
  • Marzena

    ocena usługi:

    Jestem bardzo zadowolona z Państwa usługi. Już drugi raz pomogliście mi profesjonalnie. Polecam wszystkim korzystanie z Państwa usług!
  • Marzena

    ocena usługi:

    Jestem bardzo zadowolona z Państwa usługi. Już drugi raz pomogliście mi profesjonalnie. Polecam wszystkim korzystanie z Państwa usług!
  • Mariusz Sperczyński

    ocena usługi:

    Otrzymałem bardzo rzetelną, wyczerpującą odpowiedź. Nie mam wątpliwości z ew. dalszą interpretacją zagadnienia wskazanego w zapytaniu. Jako przedsiębiorca i jako osoba prywatna jestem bardzo zadowolony. Dziękuję i polecam!
  • Mariusz Sperczyński

    ocena usługi:

    Otrzymałem bardzo rzetelną, wyczerpującą odpowiedź. Nie mam wątpliwości z ew. dalszą interpretacją zagadnienia wskazanego w zapytaniu. Jako przedsiębiorca i jako osoba prywatna jestem bardzo zadowolony. Dziękuję i polecam!
  • Mariusz Sperczyński

    ocena usługi:

    Otrzymałem bardzo rzetelną, wyczerpującą odpowiedź. Nie mam wątpliwości z ew. dalszą interpretacją zagadnienia wskazanego w zapytaniu. Jako przedsiębiorca i jako osoba prywatna jestem bardzo zadowolony. Dziękuję i polecam!
  • Agnieszka

    ocena usługi:





Informujemy, iż zgodnie z przepisem art. 25 ust. 1 pkt. 1 lit. b ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity: Dz. U. 2006 r. Nr 90 poz. 631), dalsze rozpowszechnianie artykułów i porad prawnych publikowanych w niniejszym serwisie jest zabronione.

Zadaj pytanie – porady prawne w 24h już od 30zł

* pola wymagane