Logowanie

Rejestracja

Poprzez założenie konta Użytkownika w serwisie e-prawnik.pl wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu wykonania zobowiązań przez Legalsupport sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, przy ul. Gabrieli Zapolskiej 36, kod poczt. 30-126, zarejestrowaną w Sądzie Rejonowym dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie, NIP 676-21-64-973, kapitał zakładowy 133.000,00 zł, zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
Równocześnie akceptuję regulamin serwisu e-Prawnik.pl

Bezpłatny dostęp tylko dla zarejestrowanych

masz już konto?

  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i akceptuję Regulamin serwisu e-Prawnik.pl (więcej)

  • Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Legalsupport sp. z o.o. informacji handlowej (więcej)


2010-11-04, 12:55

KC, reklamacja telefonu SE

"Bartosz"

Czy to prawda, że w świetle obowiązującego prawa KC jest nieskończona ilość
napraw tego samego elementu ?
Telefon już był kilka razy w serwisie i cały czas choruje na tą samą chorobę
a pobyty w seriwsie pomaga jedynie na ok 2 tygodnie, potem dalej dzieje się
to samo.

Pani z seriwsu mi podpowiada, że mogę ew wystapić o wymianę telefonu na
podstawie niezgodności telefonu z umową.
Telefon pójdzie wtedy na ekspertyzę laboratoryjną.

Niedługo skończy się gwarancja, więc pytam czy jedyne miejsce dla tego
telefonu to kosz na smieci?

Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!


Odpowiedzi do: KC, reklamacja telefonu SE

  • Liwiusz 2010-11-04, 13:00

    Re: KC, reklamacja telefonu SE

    W dniu 2010-11-04 12:55, Bartosz pisze:
    > Czy to prawda, że w świetle obowiązującego prawa KC jest nieskończona ilość
    > napraw tego samego elementu ?
    > Telefon już był kilka razy w serwisie i cały czas choruje na tą samą chorobę
    > a pobyty w seriwsie pomaga jedynie na ok 2 tygodnie, potem dalej dzieje się
    > to samo.
    >
    > Pani z seriwsu mi podpowiada, że mogę ew wystapić o wymianę telefonu na
    > podstawie niezgodności telefonu z umową.
    > Telefon pójdzie wtedy na ekspertyzę laboratoryjną.
    >
    > Niedługo skończy się gwarancja, więc pytam czy jedyne miejsce dla tego
    > telefonu to kosz na smieci?


    Pytasz o KC, niezgodność, czy gwarancję? Zdecyduj się, a wówczas
    będzie można udzielić odpowiedzi. Bo każda z tych dróg jest inna.

    --
    Liwiusz

  • Herald 2010-11-05, 10:31

    Re: KC, reklamacja telefonu SE

    Dnia Thu, 4 Nov 2010 12:55:32 +0100, Bartosz napisał(a):


    > Pani z seriwsu mi podpowiada, że mogę ew wystapić o wymianę telefonu na
    > podstawie niezgodności telefonu z umową.

    Czy ten serwis to jeden podmiot, związany ze sprzedawcą?
    Bo "niezgodność" zgłaszasz sprzedawcy a nie reklamujesz go i oddajesz do
    serwisu.

    > Telefon pójdzie wtedy na ekspertyzę laboratoryjną.

    LOL
    A niech sprzedawca sobie robi z nim co chce :)))
    Może go nawet powiesić na ścianie :)
    To Ty jako konsument WYBIERASZ czy ma być wydana rzecz wolna od wad, czy
    naprawiona. W ostateczności - zwrot kasy.
    Skoro już tyle razy był w naprawie z powodu tego samego powodu - to wymiana
    na nowy telefon lub zwrot kasy, argumentując to po prostu "bublem" (o ile
    te problemy techniczne ma cała rodzina tych telefonów).

  • "Konrad" 2010-11-05, 11:18

    Re: KC, reklamacja telefonu SE


    Użytkownik "Herald" napisał w wiadomosci
    news:2mx1z9dib7g$.i8xw3zxy6ujo.dlg@40tude.net...

    > To Ty jako konsument WYBIERASZ czy ma być wydana rzecz wolna od wad,
    czy
    > naprawiona. W ostatecznosci - zwrot kasy.

    Bzdura.


    K.

  • Herald 2010-11-05, 14:25

    Re: KC, reklamacja telefonu SE

    Dnia Fri, 5 Nov 2010 11:18:37 +0100, Konrad napisał(a):


    >> To Ty jako konsument WYBIERASZ czy ma być wydana rzecz wolna od wad, czy
    >> naprawiona. W ostateczności - zwrot kasy.
    >
    > Bzdura.

    ROTFL

  • "Konrad" 2010-11-05, 14:26

    Re: KC, reklamacja telefonu SE


    Użytkownik "Herald" napisał w wiadomosci
    news:f4h3qzzr55hz$.1fbpifxd53z16$.dlg@40tude.net...
    > Dnia Fri, 5 Nov 2010 11:18:37 +0100, Konrad napisał(a):
    >20
    >20
    >>> To Ty jako konsument WYBIERASZ czy ma być wydana rzecz wolna od
    wad, czy
    >>> naprawiona. W ostatecznosci - zwrot kasy.
    >>20
    >> Bzdura.
    >20
    > ROTFL

    FOTLW


    K.

  • Herald 2010-11-05, 14:34

    Re: KC, reklamacja telefonu SE

    Dnia Fri, 5 Nov 2010 11:18:37 +0100, Konrad napisał(a):

    >> To Ty jako konsument WYBIERASZ czy ma być wydana rzecz wolna od wad, czy
    >> naprawiona. W ostateczności - zwrot kasy.
    >
    > Bzdura.

    Fajnie że się przedstawiłeś, ale wróćmy do sedna wątku :)

    //Wybór konkretnego roszczenia w ramach sekwencji - naprawa lub wymiana -
    należy do kupującego.

    http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?story139#2
    //

    //
    Mamy prawo domagać się od sprzedawcy nieodpłatnej naprawy towaru albo
    wymiany. Wybór należy do nas, nie do sprzedawcy. Dopóki jest możliwa
    wymiana albo naprawa, nie możemy żądać zwrotu pieniędzy za wadliwy towar.
    Jeżeli wymiana nie jest możliwa, pozostaje nam naprawa. Zgłoszone przez nas
    żądanie stanowi zobowiązanie dla sprzedawcy. Nie może on zatem sam
    zadecydować, że zamiast wymiany towaru na nowy naprawi go bez naszej zgody.
    Sprzedawca nie będzie musiał wymieniać towaru na nowy tylko wtedy, gdy nie
    jest to możliwe albo wymaga nadmiernych kosztów i sprzedawca to udowodni.

    http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?story390
    //

    //
    Stosownie do treści art. 8 ust. 1 ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży
    konsumenckiej, jeżeli towar konsumpcyjny jest niezgodny z umową kupujący
    może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną
    naprawę albo wymianę na nowy.

    Roszczenie o naprawę towaru lub jego wymianę na nowy jest podstawowym
    roszczeniem konsumenta w przypadku zaistnienia "wadliwości" towaru.
    Skorzystanie natomiast przez kupującego z uprawnienia do żądania obniżenia
    ceny lub z prawa odstąpienia od umowy ma charakter wyjątku i jest
    uwarunkowane szeregiem okoliczności.

    http://www.finanseosobiste.pl/artykuly/roszczenia-konsumenta-z-tytulu-niezgodnosci-towaru-z-umowa.html
    //

    or more....
    http://www.google.pl/#hlpl&biw1440&bih692&qRoszczenia+konsumenta+z+tytu%C5%82u+niezgodno%C5%9Bci+towaru+z+umow%C4%85&aqf&aqi&aql&oq&gs_rfai&fpffdee2be4ac63c1c

    Dobra, nie będę cię więcej szkolił ;)
    Powiedz teraz co masz na swoją bzdurę?

  • "Konrad" 2010-11-08, 09:31

    Re: KC, reklamacja telefonu SE


    Użytkownik "Herald" napisał w wiadomosci
    news:1sw4ww132mnw7$.1kds0xs9sqyiw$.dlg@40tude.net...
    > Dnia Fri, 5 Nov 2010 11:18:37 +0100, Konrad napisał(a):
    >20
    >>> To Ty jako konsument WYBIERASZ czy ma być wydana rzecz wolna od
    wad, czy
    >>> naprawiona. W ostatecznosci - zwrot kasy.
    >>20
    >> Bzdura.
    >20
    > Fajnie że się przedstawiłes, ale wróćmy do sedna wątku
    :)
    >20
    > //Wybór konkretnego roszczenia w ramach sekwencji - naprawa lub
    wymiana -
    > należy do kupującego.20
    >20
    > http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?story3D139#2

    Cytowanie bezsensownych komentarzy opartych na zasadzie "dałabym ci
    chleba z masłem alem go zjadła" nie zwalnia z obowiązku logiczmego
    myslenia a jeżeli takowym nie dysponujemy to przynajmniej
    przeczytania kilu rozstrzygnięć sądowych w podobnych sprawach.
    Bzdura napisana przez kogo innego nadal niestety pozostaje bzdurą.


    K.

Pomoc prawna online

Opinie naszych klientów

  • Ilona

    ocena usługi:

  • K

    ocena usługi:

    Szybka i konkretna pomoc dziękuję
  • K

    ocena usługi:

    Szybka i konkretna pomoc dziękuję
  • Martyna

    ocena usługi:

  • hi

    ocena usługi:

  • Tadeusz

    ocena usługi:

  • Tadeusz

    ocena usługi:

  • Tadeusz

    ocena usługi:

  • Tadeusz

    ocena usługi:

  • Pajączek

    ocena usługi:

    Bardzo szybka obsługa
  • Marzena

    ocena usługi:

    Jestem bardzo zadowolona z Państwa usługi. Już drugi raz pomogliście mi profesjonalnie. Polecam wszystkim korzystanie z Państwa usług!
  • Marzena

    ocena usługi:

    Jestem bardzo zadowolona z Państwa usługi. Już drugi raz pomogliście mi profesjonalnie. Polecam wszystkim korzystanie z Państwa usług!
  • Marzena

    ocena usługi:

    Jestem bardzo zadowolona z Państwa usługi. Już drugi raz pomogliście mi profesjonalnie. Polecam wszystkim korzystanie z Państwa usług!
  • Mariusz Sperczyński

    ocena usługi:

    Otrzymałem bardzo rzetelną, wyczerpującą odpowiedź. Nie mam wątpliwości z ew. dalszą interpretacją zagadnienia wskazanego w zapytaniu. Jako przedsiębiorca i jako osoba prywatna jestem bardzo zadowolony. Dziękuję i polecam!
  • Mariusz Sperczyński

    ocena usługi:

    Otrzymałem bardzo rzetelną, wyczerpującą odpowiedź. Nie mam wątpliwości z ew. dalszą interpretacją zagadnienia wskazanego w zapytaniu. Jako przedsiębiorca i jako osoba prywatna jestem bardzo zadowolony. Dziękuję i polecam!
  • Mariusz Sperczyński

    ocena usługi:

    Otrzymałem bardzo rzetelną, wyczerpującą odpowiedź. Nie mam wątpliwości z ew. dalszą interpretacją zagadnienia wskazanego w zapytaniu. Jako przedsiębiorca i jako osoba prywatna jestem bardzo zadowolony. Dziękuję i polecam!
  • Agnieszka

    ocena usługi:





Informujemy, iż zgodnie z przepisem art. 25 ust. 1 pkt. 1 lit. b ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity: Dz. U. 2006 r. Nr 90 poz. 631), dalsze rozpowszechnianie artykułów i porad prawnych publikowanych w niniejszym serwisie jest zabronione.

Zadaj pytanie – porady prawne w 24h już od 30zł

* pola wymagane