Logowanie

Rejestracja

Poprzez założenie konta Użytkownika w serwisie e-prawnik.pl wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu wykonania zobowiązań przez Legalsupport sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, przy ul. Gabrieli Zapolskiej 36, kod poczt. 30-126, zarejestrowaną w Sądzie Rejonowym dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie, NIP 676-21-64-973, kapitał zakładowy 133.000,00 zł, zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
Równocześnie akceptuję regulamin serwisu e-Prawnik.pl

Bezpłatny dostęp tylko dla zarejestrowanych

masz już konto?

  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i akceptuję Regulamin serwisu e-Prawnik.pl (więcej)

  • Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Legalsupport sp. z o.o. informacji handlowej (więcej)

2007-02-18, 20:25

rozwód, wymeldowanie, co robić??

user

witam,

żona wyrzuciła mnie z domu (1,5 mies. temu - zabrala mi klucze) na
podstawie znalezionych jakiś głupich rozmów przez gg i email... (jak i
czy moga jakies brednie ktore wypisywalem byc dowodem w sądzie...)
wyczyscila nasze konto bankowe, wyznaczyla mi termin zabrania
wszystkich swoich rzeczy, a gdy spytalem czy zamierza sprawe
zalozyc, to powiedziala, ze ja sam to zrobie, ze ona nie potrzebuje
rozwodu, zeby nie byc ze mna...

teraz chce mnie wymeldowac. co rusz, to stara sie mnie czyms
zastraszyc, a przede wszystkim sugeruje, ze ograniczy mi kontakt
z dzieckiem (troche ponad rok ma dzidzia).

nie wiem co robic, co postepowac. jak sie zachowywac. co moge, a czego
nie. na co mam sie zgodzic, a na co nie, zeby pozniej nie mogla
czasem wykorzystac tego przeciwko mnie.

nie stac mnie w chwili obecnej na prawnika, bo wszystkie pieniadze
zabrala zona, a mnie zostawila z dlugami.

prosze o pomoc i porade.

z gory dzieki
zrozpaczony

(prosze darowac sobie teksty typu sam sobie winien - i tak ledwo
kupy sie trzymam - chce byc z zona, ale ona kategorycznie nie)

Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!


Odpowiedzi do: rozwód, wymeldowanie, co robić??

  • kam 2007-02-18, 20:32

    Re: rozwód, wymeldowanie, co robić?

    user napisał(a):
    > prosze o pomoc i porade.

    a co chcesz osiągnąć?

    KG

  • user 2007-02-18, 20:44

    Re: rozwód, wymeldowanie, co robić?

    kam napisał(a):
    > user napisał(a):
    >> prosze o pomoc i porade.
    >
    > a co chcesz osiągnąć?
    >

    obawiam sie, ze zona nie zmieni zdania... chce
    wiec zostac w jednym kawalku...

    - czy zgodzic sie na wymeldowanie czy nie? (czy pozniej
    na rozprawie rozwodowej nie bedzie miala z tego powodu
    jakiegos plusa),

    - co moge a co nie - w koncu to caly czas moja rodzina,

    mam glupie wrazenie jakby od poczatku bylo to ukartowane,
    jakby tylko czekala zeby sie mnie pozbyc, a teraz jeszcze
    chce mnie upodlic...

    kazda porada i pomoc z waszej strony bedzie dla mnie wiele
    znaczyc...

  • Johnson 2007-02-18, 21:29

    Re: rozwód, wymeldowanie, co robić?

    user napisał(a):

    > mam glupie wrazenie jakby od poczatku bylo to ukartowane,
    > jakby tylko czekala zeby sie mnie pozbyc, a teraz jeszcze
    > chce mnie upodlic...

    Żałosne. Sam przyznajesz że co najmniej flirtowałeś z kimś innym, a
    teraz zwalasz na żonę. Odrobinę samokrytyki.

    >
    > kazda porada i pomoc z waszej strony bedzie dla mnie wiele
    > znaczyc...

    Idź, przeproś żonę i więcej tego nie rób.


    --
    @2007 Johnson
    johnson@pookmail.com
    "Ars iuris non habet osorem nisi ignorantem"

  • Marcin_Żyła 2007-02-18, 23:57

    Re: rozwód, wymeldowanie, co robić?

    Johnson napisał(a):
    > user napisał(a):
    >
    >> mam glupie wrazenie jakby od poczatku bylo to ukartowane,
    >> jakby tylko czekala zeby sie mnie pozbyc, a teraz jeszcze
    >> chce mnie upodlic...
    >
    > Żałosne. Sam przyznajesz że co najmniej flirtowałeś z kimś innym, a
    > teraz zwalasz na żonę. Odrobinę samokrytyki.
    >
    >>
    >> kazda porada i pomoc z waszej strony bedzie dla mnie wiele
    >> znaczyc...
    >
    > Idź, przeproś żonę i więcej tego nie rób.
    >
    >
    A co robić ma facet w sytuacji gdy zaczepiła do na GG czy inaczej jakaś
    wirtualna znajomośc?
    Zakładam tutaj złą wole małżonki, mającej dosyć faceta i chącej by było
    z winy faceta.
    Co prawda ten ciężki kretyn nie odrzucił zaproszenia, jednak zawsze może
    być tak, ze żona sobie znalazła metode na szybki i łatwy rozwód.
    MZ

  • Andrzej Lawa 2007-02-19, 02:53

    Re: rozwód, wymeldowanie, co robić?

    user wrote:

    > żona wyrzuciła mnie z domu (1,5 mies. temu - zabrala mi klucze) na

    Siłą? Herod-baba... Trzeba było poprosić o pomoc policję - za naruszenie
    posiadania ona by odpowiadała :)

    Teraz to już chyba troszkę za późno...

    > podstawie znalezionych jakiś głupich rozmów przez gg i email... (jak i
    > czy moga jakies brednie ktore wypisywalem byc dowodem w sądzie...)

    A może to ona wypisywała, a teraz twierdzi, ze to Ty?

    [ciach]

    > teraz chce mnie wymeldowac. co rusz, to stara sie mnie czyms
    > zastraszyc, a przede wszystkim sugeruje, ze ograniczy mi kontakt
    > z dzieckiem (troche ponad rok ma dzidzia).

    Dyktafon oczywiście masz i wszystko nagrywasz? Czy nie pomyślałeś o
    czymś tak oczywistym?

    [ciach]

    > (prosze darowac sobie teksty typu sam sobie winien - i tak ledwo
    > kupy sie trzymam - chce byc z zona, ale ona kategorycznie nie)

    No, na to to nic nie poradzisz.

  • Johnson 2007-02-19, 06:17

    Re: rozwód, wymeldowanie, co robić?

    Marcin Żyła napisał(a):

    >>
    > A co robić ma facet w sytuacji gdy zaczepiła do na GG czy inaczej jakaś
    > wirtualna znajomośc?

    Naprawdę nie wiesz? Porozmawiać? Ale jest rozmowa i rozmowa. I nie
    bardzo wierzę że za zwykłą rozmowę ze znajomą żona robi wielkie halo.

    > Zakładam tutaj złą wole małżonki, mającej dosyć faceta i chącej by było
    > z winy faceta.

    Ale po co cokolwiek zakładać?
    Przecież pan wyraźnie napisał że coś z tymi rozmowami było nie tak.
    Gdyby były to niewinne rozmowy, to martwiłby się czy mogą być dowodem
    przed sądem? Nie sądzę.

    > Co prawda ten ciężki kretyn nie odrzucił zaproszenia, jednak zawsze może
    > być tak, ze żona sobie znalazła metode na szybki i łatwy rozwód.

    Jasne. Zwłaszcza jak mówi że nie będzie występowała o rozwód, bo jej to
    nie jest potrzebne. Ta jego żona tak naprawdę, chcę jeszcze z nim być.


    --
    @2007 Johnson
    johnson@pookmail.com
    "Ars iuris non habet osorem nisi ignorantem"

  • Paweł 2007-02-19, 08:32

    Re: rozwód, wymeldowanie, co robić???

    Użytkownik "user" napisał w wiadomości
    news:eraahc$15h$2@nemesis.news.tpi.pl...
    > kam napisał(a):
    >> user napisał(a):
    >>> prosze o pomoc i porade.
    >> a co chcesz osiągnąć?
    > obawiam sie, ze zona nie zmieni zdania... chce
    > wiec zostac w jednym kawalku...
    > - czy zgodzic sie na wymeldowanie czy nie? (czy pozniej
    > na rozprawie rozwodowej nie bedzie miala z tego powodu
    > jakiegos plusa),

    Jeśli nie mieszkasz w domu to trzeba Cię wymeldować.
    Do kogo należy dom?

    --
    Paweł

  • "raportnowaka.pl" 2007-02-19, 13:17

    Re: rozwód, wymeldowanie, co robić???

    On 18 Lut, 20:25, user wrote:
    > witam,
    >
    > żona wyrzuciła mnie z domu (1,5 mies. temu - zabrala mi klucze) na
    > podstawie znalezionych jakiś głupich rozmów przez gg i email... (jak i
    > czy moga jakies brednie ktore wypisywalem byc dowodem w sądzie...)
    > wyczyscila nasze konto bankowe, wyznaczyla mi termin zabrania
    > wszystkich swoich rzeczy, a gdy spytalem czy zamierza sprawe
    > zalozyc, to powiedziala, ze ja sam to zrobie, ze ona nie potrzebuje
    > rozwodu, zeby nie byc ze mna...
    >
    > teraz chce mnie wymeldowac. co rusz, to stara sie mnie czyms
    > zastraszyc, a przede wszystkim sugeruje, ze ograniczy mi kontakt
    > z dzieckiem (troche ponad rok ma dzidzia).
    >
    > nie wiem co robic, co postepowac. jak sie zachowywac. co moge, a czego
    > nie. na co mam sie zgodzic, a na co nie, zeby pozniej nie mogla
    > czasem wykorzystac tego przeciwko mnie.
    >
    > nie stac mnie w chwili obecnej na prawnika, bo wszystkie pieniadze
    > zabrala zona, a mnie zostawila z dlugami.
    >
    > prosze o pomoc i porade.
    >
    > z gory dzieki
    > zrozpaczony
    >
    > (prosze darowac sobie teksty typu sam sobie winien - i tak ledwo
    > kupy sie trzymam - chce byc z zona, ale ona kategorycznie nie)

    dokonała przywloaszczenia wspolnych srodków a to jest przestpepstwo,
    poodbnie z wyzuceniem z domu, to znecanie psychiczne

    Zbigniew NOWAK

Porady prawne e-prawnik.pl:


Pomoc prawna online

Zaufało nam już:
  • 0
  • 2
  • 3
  • 7
  • 4
  • 0
  • 1
  • osób

Opinie naszych klientów

  • Krzysztof

    ocena usługi:

    Solidna firma, z pewnością dalej będę korzystał z usług e-prawnik.pl. Pozdrawiam Krzysiek
  • Barbara

    ocena usługi:

    Polecam.
  • Marian

    ocena usługi:

    Jest to moja 11 /tak jedenasta opinia/ i wszystkie były bardzo rzeczowe,zrozumiałe a najwazniejsze że pomogły mi w moich sprawach.Kontakt bardzo dobry Duże podziękowania dla Pana Łukasza. Pozdrawiam Marian
  • Anna

    ocena usługi:

  • Paweł

    ocena usługi:

    Bardzo szybka reakcja na zadane pytanie. Odpowiedź zrozumiała, jasna i wyczerpująca. Będę polecał!!! Dziękuję Paweł
  • adam

    ocena usługi:

  • Michał

    ocena usługi:

    Profesjonalne podejście do klienta i rzetelnie opracowana, jasna, przejrzysta opinia prawna.
  • ak2502

    ocena usługi:

    Zostałem ładnie wyciągnięty z błędnego toku myślenia i jestem zadowolony, mimo że racji nie miałem i postępowanie wobec mojej osoby było jednak zgodne z prawem. Sprawę można zamknąć i rozplanować spłatę długu . Sama opinia i odpowiedzi na zadane pytania były bardzo pomocne. Dziękuję! Będę polecać :)
  • kkardas

    ocena usługi:

    Jestem zadowolona z usług e-prawnika. Rzetelna i przejrzysta odpowiedź na zadane pytanie. Polecam. Marzena
  • czarodziejka

    ocena usługi:

    kolejny raz otrzymałam rzetelnie sporządzona opinie prawną i wszystkim polecam . Duży pozytw.Pozdrawiam.
  • Małgorzata

    ocena usługi:

    Bardzo dziękuję za rzetelną, a co dla mnie najważniejsze, jasno sformulowaną poradę. Jestem usatysfakcjonowana sposobem, terminowością i fachowością usługi. Polecam \"e-prawnika\"! Pozdrawiam wszystkich czytających i cały Zespół Prawny. Małgorzata
  • Aleksander

    ocena usługi:

    Jestem zachwycony działaniem e-prawnika. Bardzo szybka i sprawna reakcja na wszelkie pytania petenta. Odpowiedzi kompetentne i oparte o konkretne zapisy kodeksowe. Cena za usługi rewelacyjnie niska. Super wszystko. Polecam gorąco innym w potrzebie. Aleksander z Jastrzębia Zdroju
  • Leszek

    ocena usługi:

  • Piotr

    ocena usługi:

    Pierwsza porada z której jestem zadowolony.Polecam.
  • Bernadeta

    ocena usługi:

  • Andrzej

    ocena usługi:

    Z dużą nieufnością wysłałem zapytanie i wpłaciłem kwotę zgodną z wyceną. Otrzymana opinia prawna , mimo że niezbyt dla mnie korzystna , przeszła moje oczekiwania.Pełen profesjonalizm , powołanie aktów prawnych , język prosty i zrozumiały dla laika w kwestiach prawnych.Z całą pewnoscią skorzystam jeszcze z usług tego portalu. Andrzej
  • kama

    ocena usługi:

    Jestem bardzo zadowolona, na wcielenie w życie wskazówek, muszę trochę poczekać, ale i tak widzę światełko w całej mojej sprawie....bardzo dziękuję i pozdrawiam cały zespół mądrych ludzi

Podobne wątki

  • Rozwód a separacja

    Mam pytanie Zgodnie z KRiO jeżeli jedna strona żąda rozwodu a druga separacji to sąd orzeka rozwód. Ale jak rozumieć art. 61 Par. 2 Czy argument (...)

  • Rozwód pod nieobecność

    Witam.Złożyłem wniosek o rozwód bez orzekania o winie.Posiadamy z żoną intercyzę i nie posiadamy wspólnego majątku który mogłby być przedmiotem sporu.Miejsce (...)

  • Ile kosztuje tani rozwód?

    Ile może kosztowac rozwód? Tani, jesli takie coś może różnie kosztować, to ile może wynieśc koszt rozwodu przy załozeniu: - oboje małżonków (...)

  • rozwód - zmiana "bez" na orzekanie o win ie

    Witam. O rozwód wystąpił mąż. Zgodziłam się na rozwód bez orzekania o winie miejąc nadzieje ze sprawa zakończy się szybko i jak najmniej (...)

  • rozwód (2)

    Czy jedyną podstawą do wniesienia pozwu o rozwód może być zdrada małżeńska (wierność)? Czy orzecznictwo sądowe, praktykuje takie przypadki (...)


Informujemy, iż zgodnie z przepisem art. 25 ust. 1 pkt. 1 lit. b ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity: Dz. U. 2006 r. Nr 90 poz. 631), dalsze rozpowszechnianie artykułów i porad prawnych publikowanych w niniejszym serwisie jest zabronione.

Zadaj pytanie – porady prawne w 24h już od 30zł

* pola wymagane