Logowanie

Rejestracja

Poprzez założenie konta Użytkownika w serwisie e-prawnik.pl wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu wykonania zobowiązań przez Legalsupport sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, przy ul. Gabrieli Zapolskiej 36, kod poczt. 30-126, zarejestrowaną w Sądzie Rejonowym dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie, NIP 676-21-64-973, kapitał zakładowy 133.000,00 zł, zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
Równocześnie akceptuję regulamin serwisu e-Prawnik.pl

Bezpłatny dostęp tylko dla zarejestrowanych

masz już konto?

  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i akceptuję Regulamin serwisu e-Prawnik.pl (więcej)

  • Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Legalsupport sp. z o.o. informacji handlowej (więcej)

2008-05-20, 19:05

termin rozpatrzenia reklamacji

"dropzone"

Witam!
Zgodnie z zapisami w umowie w erze:
"Operator jest zobowiązany rozpatrzyć reklamację w terminie 30 dni od dnia
jej wniesienia. W przypadku nie rozpatrzenia reklamacji w tym terminie uważa
się, iż reklamacja została uwzględniona."

Pracownicy Federacji Konsumentów powołują się na jakąś ustawę i twierdzą,
że:
"Sprzedawca ma obowiązek ustosunkować się do naszej reklamacji w ciągu 14
dni od jej złożenia. Oznacza to, że w tym terminie ma obowiązek poinformować
kupującego czy jego reklamację uznaje czy odrzuca i jak zamierza ją
załatwić. Jeśli tego nie uczyni, uważa się, że uznał reklamację za zasadną i
jest zobowiązany do zrealizowania wyrażonego w niej żądania. Terminu tego
nie można przedłużyć, nawet za zgodą konsumenta."

Jak to jest?


--
dropzone

Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!


Odpowiedzi do: termin rozpatrzenia reklamacji

  • kam 2008-05-20, 19:17

    Re: termin rozpatrzenia reklamacji

    dropzone pisze:
    > "Operator jest zobowiązany rozpatrzyć reklamację w terminie 30 dni od
    > dnia jej wniesienia. W przypadku nie rozpatrzenia reklamacji w tym
    > terminie uważa się, iż reklamacja została uwzględniona."
    >
    > Pracownicy Federacji Konsumentów powołują się na jakąś ustawę i
    > twierdzą, że:
    > "Sprzedawca ma obowiązek ustosunkować się do naszej reklamacji w ciągu
    > 14 dni od jej złożenia. Oznacza to, że w tym terminie ma obowiązek
    > poinformować kupującego czy jego reklamację uznaje czy odrzuca i jak
    > zamierza ją załatwić. Jeśli tego nie uczyni, uważa się, że uznał
    > reklamację za zasadną i jest zobowiązany do zrealizowania wyrażonego w
    > niej żądania. Terminu tego nie można przedłużyć, nawet za zgodą
    > konsumenta."
    >
    > Jak to jest?

    a dokładnie o czym piszą prawnicy Federacji?

    KG

  • "dropzone" 2008-05-20, 19:58

    Re: termin rozpatrzenia reklamacji

    Użytkownik "kam" napisał:

    > a dokładnie o czym piszą prawnicy Federacji?

    Cytowany fragment ich wypowiedzi odnosił się do reklamacji biżuterii, zatem
    zauważonej wady zakupionego artykułu.


    --
    dropzone

  • Kamil 'czemu' Bista 2008-05-20, 20:27

    Re: termin rozpatrzenia reklamacji

    dropzone pisze:
    > Użytkownik "kam" napisał:
    >
    >> a dokładnie o czym piszą prawnicy Federacji?
    >
    > Cytowany fragment ich wypowiedzi odnosił się do reklamacji biżuterii,
    > zatem zauważonej wady zakupionego artykułu.

    Dokładnie, a termin reklamacji usług telekomunikacyjnych reguluje Prawo
    Telekomunikacyjne.

    Pytanie - co chcesz reklamować? Aparat czy usługę?


    --
    Pozdrawiam,
    Kamil 'czemu' Bista
    czemu atka czemu dotka org

  • "dropzone" 2008-05-20, 22:03

    Re: termin rozpatrzenia reklamacji

    Użytkownik "Kamil 'czemu' Bista" napisał:

    > Dokładnie, a termin reklamacji usług telekomunikacyjnych reguluje Prawo
    > Telekomunikacyjne.
    >
    > Pytanie - co chcesz reklamować? Aparat czy usługę?

    Rozumiem. W tym wypadku reklamuję usługę, a dokładnie niesłuszne naliczenie
    opłat za usługę za którą płacę ryczałtowo, a oni naliczają opócz ryczałtu
    opłaty za każde zdarzenie.


    --
    dropzone

  • witek 2008-05-20, 23:12

    Re: termin rozpatrzenia reklamacji

    dropzone wrote:
    > Witam!
    > Zgodnie z zapisami w umowie w erze:
    > "Operator jest zobowiązany rozpatrzyć reklamację w terminie 30 dni od
    > dnia jej wniesienia. W przypadku nie rozpatrzenia reklamacji w tym
    > terminie uważa się, iż reklamacja została uwzględniona."
    >
    > Pracownicy Federacji Konsumentów powołują się na jakąś ustawę i
    > twierdzą, że:
    > "Sprzedawca ma obowiązek ustosunkować się do naszej reklamacji w ciągu
    > 14 dni od jej złożenia. Oznacza to, że w tym terminie ma obowiązek
    > poinformować kupującego czy jego reklamację uznaje czy odrzuca i jak
    > zamierza ją załatwić. Jeśli tego nie uczyni, uważa się, że uznał
    > reklamację za zasadną i jest zobowiązany do zrealizowania wyrażonego w
    > niej żądania. Terminu tego nie można przedłużyć, nawet za zgodą
    > konsumenta."
    >
    > Jak to jest?
    >
    >
    tak jak napisane.

Porady prawne e-prawnik.pl:


Pomoc prawna online

Zaufało nam już:
  • 0
  • 2
  • 3
  • 3
  • 0
  • 8
  • 0
  • osób

Opinie naszych klientów

  • Zbigniew

    ocena usługi:

    Jestem usatysfakcjonowany szybką, profesjonalną obsługą portalu e-prawnik. Podoba mi się szerokie podejście do rozwiązywanych problemów prawnych, ich uzasadnianie piśmiennictwem, oraz kontakty w celu sprecyzowania tych problemów.
  • Bożena

    ocena usługi:

    Polecam ,fachowa szybka obsługa kompetentni doradcy , szybka odpowiedz pomocna, bez wychodzenia z domu.Wiem jak rozwiązac mój problem dziękuję.
  • Józef

    ocena usługi:

    Opinia w pełni spełniła moje oczekiwania . Zagadnienia zostały opisane wielowątkowo co rozwiało nurtujące mnie wątpliwości. Napisana językiem wystarczająco zrozumiałym.
  • Janusz

    ocena usługi:

    Dziękuję za opinię, chocjaż nie po mojej myśli ale dobra. Cieszy mnie że istnieje coś takiego jak e-prawnik.pl Dzięki Janusz
  • Ela

    ocena usługi:

    Korzystalam z porad e-prawnik kilka razy.Jestem bardzo zadowolona z uslug.Opinie sa bardzo przejrzyste i zrozumiale.Zdecydowanie polecam i pozdrawiam caly zespol
  • Ireneusz

    ocena usługi:

    Dziękując Państwu za opinię dodam, że korzystałem z usług e-prawnika już wielokrotnie będąc zadowolonym z treści odpowiedzi i kontaktu z Biurem Obsługi. Państwa usługi polecałem również swym znajomym i rodzinie, a ich podziękowania najlepiej świadczą o profesjonalizmie Waszych odpowiedzi. Dziękując, serdecznie Was polecam i pozdrawiam cały Zespół - Ireneusz
  • Jadwiga

    ocena usługi:

    Opinia sporządzona jest rzetelnie i zawiera dobrze uzasadnioną odpowiedź na zadane pytanie. Profesjonalna usługa warta polecenia. Dziekuję.
  • Bożena

    ocena usługi:

    Opinia jasna i zrozumiała .Polecam e prawnik.pl Dziękuję bardzo za wyjasnienie mi mojego problemu.
  • J.Ś

    ocena usługi:

    Serdecznie dziękuję za udzieloną mi pomoc ,polecam i pozdrawiam J.Ś
  • Izabela

    ocena usługi:

    Jestem bardzo zadowolona z istnienia tak profesjonalnej firmy. Opinie są rzetelne,wnikliwie i jasno wytłumaczone. Polecam wszystkim potrzebującym porady prawnej.Otrzymacie wszystkie odpowiedzi na nurtujące Was problemy i odpowiedż na pytania. Bardzo dziękuję całemu zespołowi portalu e-prawnik pl. za rozwiązanie moich problemów prawnych. Polecam wszystkim. Dziękuję i pozdrawiam cały Zespół. Izabela
  • Agnieszka

    ocena usługi:

    Pomoc zespołu bardzo dobra i szybka, rzetelna ocena. Mogę z czystym sumieniem polecić e-prawnik.pl.
  • Marian

    ocena usługi:

    Opinia jasna i zrozumiała tak jak i opinie sporządzane wcześniej w innych sprawach.Polecam usługi prawników z e-prawnik. Pozdrawiam Marian
  • Barbara

    ocena usługi:

    Barbara 04.06.2015 Jestem zadowolona z uzyskanej opinii prawnej- fachowa, szczegółowa z podaniem podstaw prawnych dla konkretnej sytuacji. Koszt obsługi umiarkowany. Korzystałam z tej porady prawnej drugi raz i z pewnością, w razie potrzeby zwrócę się ponownie o opinię, Barbara
  • Alicja

    ocena usługi:

    Jestem bardzo zadowolona z wykonanej usługi.Polecam!Pozdrawiam.Alicja
  • Bożena

    ocena usługi:

    Opinia bardzo rzetelna, pomocna , przygotowana niemal błyskawicznie. bardzo dziękuję całemu Zespołowi za pomoc. Bożena.
  • Stefania

    ocena usługi:

    Dziękuję za tak perfekcyjne załatwienie.Otrzymałam opinię bardzo szcegolowo. Napewno jeszcze nie raz skorzystam. Bardzo dziekuję i pozdrawiam. Stenia
  • Sylwia

    ocena usługi:

    Bardzo dziękuję za szybką, rzetelną i wyczerpującą odpowiedź bez wychodzenia z domu, bez zbędnych formalności w bardzo korzystnej cenie. Korzystałam już w przeszłości z usług portalu i na pewno w przyszłości też będę z tych usług korzystać. Pozdrawiam. S.Schuhmann

Podobne wątki

  • termin rozpatrzenia reklamacji firma-firma

    Witam, w przypadku konsumentów termin rozpatrzenia reklamacji to chyba 14 dni. A jak to jest w przypadku gdy reklamację na dostarczone towary składa (...)

  • Kasacja - termin odpowiedzi....

    Jaki jest termin do rozpatrzenia kasacji? czy jak po zlozeniu kasacji zlozony zostal wniosek o wznowienie postepowania (odrzucony) to przedluzylo to (...)

  • Reklamacja do ZDM - termin

    Witam, Czy ktoś może mnie oświecić w sprawie terminu rozpatrzenia reklamacji odnośnie SPPN (systemu parkowania płatnego niestrzeżonego) przez (...)

  • reklamacja - obciążenie_kosztami_(firma

    Witam, czy w przypadku złożenia reklamacji firma-firma (co wiąże się z obciążeniem kosztami) zasady są takie same jak w przypadku konsument-firma? (...)

  • aspekty reklamacji

    Nie mogę tego wygooglać, wic pytam tu:) W jakim czasie od zgłoszenia (mailowo) kupujący ma obowiązek dostarczyc towar do sprzedawcy w celu rozpatrzenia (...)


Informujemy, iż zgodnie z przepisem art. 25 ust. 1 pkt. 1 lit. b ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity: Dz. U. 2006 r. Nr 90 poz. 631), dalsze rozpowszechnianie artykułów i porad prawnych publikowanych w niniejszym serwisie jest zabronione.

<

Zadaj pytanie – porady prawne w 24h już od 30zł

* pola wymagane