Logowanie

Rejestracja

Poprzez założenie konta Użytkownika w serwisie e-prawnik.pl wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu wykonania zobowiązań przez Legalsupport sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, przy ul. Gabrieli Zapolskiej 36, kod poczt. 30-126, zarejestrowaną w Sądzie Rejonowym dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie, NIP 676-21-64-973, kapitał zakładowy 133.000,00 zł, zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
Równocześnie akceptuję regulamin serwisu e-Prawnik.pl

Bezpłatny dostęp tylko dla zarejestrowanych

masz już konto?

  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i akceptuję Regulamin serwisu e-Prawnik.pl (więcej)

  • Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Legalsupport sp. z o.o. informacji handlowej (więcej)


2010-08-03, 22:23

Zwrot towaru

"RUN"

Witam

Pozdrawiam wszystkich i prosze opomoc

Czy ktos moze mi wyjasnic jak jest ze zwrotem tzakupinych towarow
Towar zakupiony na fakture vat - firma firma
Towar jest uzywany i nie bylo zadnych dodatkowych umow czy innych kwitow
Przy odbiorze towaru klient nie zglaszal jakichkolwiek uwag.
Maszyna zostala uruchomiona, klient przeszkolony co do jej uzytkowania
Czy musial powstac jakis protokol odbiorczy ? czy inny dotyczacy szkolenia ?
Dostalem gotowke on fakture vat
Towar klient uzytkuje 20 dni i teraz chce go oddac
Czy ma do tego Prawo ?
Co reguluje takie przypadki ?

Bede b wdzieczny za pomoc

MAciej



Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!


Odpowiedzi do: Zwrot towaru

  • Przemysław Bernat 2010-08-03, 22:31

    Re: Zwrot towaru

    Dnia Tue, 3 Aug 2010 22:23:16 +0200, RUN napisał(a):

    > Czy ma do tego Prawo ?

    Nie ma

    > Co reguluje takie przypadki ?

    Nic nie reguluje. Jeżeli klient chce oddać, to niech poda jakąś podstawę
    prawną. Sam fakt, że mu się zakup znudził (albo wykonał już całą pracę), to
    zdecydowanie za mało.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • "Krzysztof" 2010-08-03, 22:42

    Re: Zwrot towaru


    Użytkownik "RUN" napisał

    > Czy ktos moze mi wyjasnic jak jest ze zwrotem tzakupinych towarow
    > Towar zakupiony na fakture vat - firma firma
    > Towar jest uzywany i nie bylo zadnych dodatkowych umow czy innych kwitow
    > Przy odbiorze towaru klient nie zglaszal jakichkolwiek uwag.
    > Maszyna zostala uruchomiona, klient przeszkolony co do jej uzytkowania
    > Czy musial powstac jakis protokol odbiorczy ? czy inny dotyczacy
    > szkolenia ?
    > Dostalem gotowke on fakture vat
    > Towar klient uzytkuje 20 dni i teraz chce go oddac
    > Czy ma do tego Prawo ?

    Ma prawo chcieć, a Ty masz prawo się nie zgodzić i finito.
    Chyba, że mowa o sprzedaży internetowej.

    Pozdrawiam
    K.

  • "Hades" 2010-08-03, 23:08

    Re: Zwrot towaru

    > Użytkownik "Krzysztof"
    >> Czy ktos moze mi wyjasnic jak jest ze zwrotem tzakupinych towarow
    >> Towar zakupiony na fakture vat - firma firma
    >> Towar jest uzywany i nie bylo zadnych dodatkowych umow czy innych kwitow
    >> Przy odbiorze towaru klient nie zglaszal jakichkolwiek uwag.
    >> Maszyna zostala uruchomiona, klient przeszkolony co do jej uzytkowania
    >> Czy musial powstac jakis protokol odbiorczy ? czy inny dotyczacy szkolenia ?
    >> Dostalem gotowke on fakture vat
    >> Towar klient uzytkuje 20 dni i teraz chce go oddac
    >> Czy ma do tego Prawo ?

    > Ma prawo chcieć, a Ty masz prawo się nie zgodzić i finito.
    > Chyba, że mowa o sprzedaży internetowej.
    > Pozdrawiam
    > K.

    Co ma do tego zagadnienie sprzedazy internetowej?
    AM

  • "cef" 2010-08-03, 23:46

    Re: Zwrot towaru

    Przemysław Bernat wrote:

    >> Czy ma do tego Prawo ?
    >
    > Nie ma

    Jak to nie?
    Ma prawo oddać. Natomiast może być problem
    z rozliczeniem, bo sprzedający nie ma obowiązku
    oddawać wpłaconych pieniędzy.

  • Budzik 2010-08-03, 23:57

    Re: Zwrot towaru

    Osobnik posiadający mail kdoriain@lnteria.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    >> Czy ktos moze mi wyjasnic jak jest ze zwrotem tzakupinych towarow
    >> Towar zakupiony na fakture vat - firma firma
    >> Towar jest uzywany i nie bylo zadnych dodatkowych umow czy innych kwitow
    >> Przy odbiorze towaru klient nie zglaszal jakichkolwiek uwag.
    >> Maszyna zostala uruchomiona, klient przeszkolony co do jej uzytkowania
    >> Czy musial powstac jakis protokol odbiorczy ? czy inny dotyczacy
    >> szkolenia ?
    >> Dostalem gotowke on fakture vat
    >> Towar klient uzytkuje 20 dni i teraz chce go oddac
    >> Czy ma do tego Prawo ?
    >
    > Ma prawo chcieć, a Ty masz prawo się nie zgodzić i finito.
    > Chyba, że mowa o sprzedaży internetowej.
    >
    a jak sie zmeinai sytuacja w przypadku zakupu internetowego w tej sprawei?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    "Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie
    liczyć wszystkich innych form, których próbowano od czasu do czasu."
    Winston Churchill

  • "PiotRek" 2010-08-04, 00:02

    Re: Zwrot towaru

    Użytkownik "cef" napisał w wiadomości news:4c588e67$0$2591$65785112@news.neostrada.pl...
    > Przemysław Bernat wrote:
    > > > Czy ma do tego Prawo ?
    > > Nie ma
    >
    > Jak to nie?
    > Ma prawo oddać. Natomiast może być problem
    > z rozliczeniem, bo sprzedający nie ma obowiązku
    > oddawać wpłaconych pieniędzy.

    Sugerujesz, że sprzedawca ma obowiązek przyjąć (nawet
    bez zwrotu należności) używany towar? To bardzo śmiała teza,
    ale nieprawdziwa. Chyba że o czymś nie wiem (podasz jakąś
    podstawę prawną?).

    --
    Pozdrawiam

    Piotr

  • "PiotRek" 2010-08-04, 00:06

    Re: Zwrot towaru

    Użytkownik "Krzysztof" napisał w wiadomości news:i39v0m$2dq$1@news.onet.pl...
    > Ma prawo chcieć, a Ty masz prawo się nie zgodzić i finito.
    > Chyba, że mowa o sprzedaży internetowej.

    W relacjach firma-firma fakt, że coś sprzedano/kupiono
    przez internet, nie ma znaczenia. Nie wprowadzaj ludzi w błąd.

    BTW - "chyba że" (bez przecinka przed "że").

    --
    Pozdrawiam

    Piotr

  • "cef" 2010-08-04, 00:22

    Re: Zwrot towaru

    PiotRek wrote:

    >> Ma prawo oddać. Natomiast może być problem
    >> z rozliczeniem, bo sprzedający nie ma obowiązku
    >> oddawać wpłaconych pieniędzy.
    >
    > Sugerujesz, że sprzedawca ma obowiązek przyjąć (nawet
    > bez zwrotu należności) używany towar?

    Ty sugerujesz. Sprzedawca może to olać.




  • "PiotRek" 2010-08-04, 00:27

    Re: Zwrot towaru

    Użytkownik "cef" napisał w wiadomości news:4c5896af$0$17105$65785112@news.neostrada.pl...
    > PiotRek wrote:
    > > > Ma prawo oddać. Natomiast może być problem
    > > > z rozliczeniem, bo sprzedający nie ma obowiązku
    > > > oddawać wpłaconych pieniędzy.
    > >
    > > Sugerujesz, że sprzedawca ma obowiązek przyjąć (nawet
    > > bez zwrotu należności) używany towar?
    >
    > Ty sugerujesz. Sprzedawca może to olać.

    No to co to za prawo, które druga strona może olać?

    --
    Pozdrawiam

    Piotr

  • "cef" 2010-08-04, 07:45

    Re: Zwrot towaru

    PiotRek wrote:

    > No to co to za prawo, które druga strona może olać?

    Większość praw jest przecież takich - mamy prawo do pewnych
    rzczy, które są obojetne drugiej stronie.
    W tym akurat wypadku nie możesz przecież powiedzieć, ze kupujący
    ma zakaz zwrotu towaru :-)
    Ma prawo chcieć oddać, to czy uda mu się
    to prawo zrealizować czy nie to już odrębna sprawa.

    Ale widzę, że zmierzamy do analizy czy "oddać" czy "próbować oddać",
    a nie o to przecież chodzi.

  • Liwiusz 2010-08-04, 08:02

    Re: Zwrot towaru

    cef pisze:
    > PiotRek wrote:
    >
    >> No to co to za prawo, które druga strona może olać?
    >
    > Większość praw jest przecież takich - mamy prawo do pewnych
    > rzczy, które są obojetne drugiej stronie.
    > W tym akurat wypadku nie możesz przecież powiedzieć, ze kupujący
    > ma zakaz zwrotu towaru :-)
    > Ma prawo chcieć oddać, to czy uda mu się
    > to prawo zrealizować czy nie to już odrębna sprawa.
    >
    > Ale widzę, że zmierzamy do analizy czy "oddać" czy "próbować oddać",
    > a nie o to przecież chodzi.

    "Prawo do" tak naprawdę nic nie znaczy, np. "prawo do pracy" ani nie
    nakazuje pracy, ani nie zapewnia pracy, ani nie nakazuje komuś kogoś
    zatrudnić.

    Jest to pomylenie pojęcia. Skuteczne może być tylko prawo unikania
    czegoś, np. niby "mam prawo do" oglądania ładnych pań, ale ładne panie
    mają większe prawo unikać podglądania (np. w przebieralni).



    --
    Liwiusz

  • Andrzej Lawa 2010-08-04, 10:06

    Re: Zwrot towaru

    RUN pisze:

    > Towar klient uzytkuje 20 dni i teraz chce go oddac
    > Czy ma do tego Prawo ?

    Jasne, że ma - to jest jego własność i może ją podarować komu zechce.

  • Maddy 2010-08-04, 10:17

    Re: Zwrot towaru

    W dniu 04-08-2010 10:06, Andrzej Lawa pisze:
    > RUN pisze:
    >
    >> Towar klient uzytkuje 20 dni i teraz chce go oddac
    >> Czy ma do tego Prawo ?
    >
    > Jasne, że ma - to jest jego własność i może ją podarować komu zechce.

    Ale darowizna ma to do siebie, że obdarowany może jej nie przyjać :-)

    --
    *** Stosujesz sie do powyższych teorii na własną odpowiedzialność ***

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID maddy@esi.com.pl
    GG: 5303813

  • Andrzej Lawa 2010-08-04, 11:09

    Re: Zwrot towaru

    Maddy pisze:
    > W dniu 04-08-2010 10:06, Andrzej Lawa pisze:
    >> RUN pisze:
    >>
    >>> Towar klient uzytkuje 20 dni i teraz chce go oddac
    >>> Czy ma do tego Prawo ?
    >>
    >> Jasne, że ma - to jest jego własność i może ją podarować komu zechce.
    >
    > Ale darowizna ma to do siebie, że obdarowany może jej nie przyjać :-)
    >

    No to do. Pytanie było, czy ma prawo oddać. Ma. Jeden nie przyjmie
    prezentu to może oddać komuś innemu.

  • Gotfryd Smolik news 2010-08-04, 12:18

    Re: Zwrot towaru

    On Tue, 3 Aug 2010, cef wrote:

    > Przemysław Bernat wrote:
    >
    >>> Czy ma do tego Prawo ?
    >>
    >> Nie ma
    >
    > Jak to nie?
    > Ma prawo oddać.

    Widzę że było, ale również zaprotestuję.

    Sugerujesz ni mniej ni więcej, lecz to, że mając PRAWO
    może obciążyć byłego sprzedawcę kłopotem i kosztami związanymi
    z przechowaniem, złomowaniem lub jakimkolwiek innym pozbyciem
    się "byłego towaru".
    Znaczy weźmie, przywiezie, wstawi (wszak piszesz że ma PRAWO)
    i to sprzedawca ma się martwić co z tym zrobić.
    Nie, były kupujący NIE MA takiego *prawa*, aby wstawiał komuś
    złom do sklepu :P

    I jest to sprawa zupełnie odrębna od kwestii "czy za taki zwrot
    ktoś komuś ma coś zapłacić".
    A ściślej IMVHO kwestia rozstrzyga się tak, że były kupujący ewentualnie
    powinien być zmuszony do zapłaty odszkodowania za *BEZPRAWNE* obciążenie
    byłego sprzedawcy kłopotem!

    pzdr, Gotfryd

  • Gotfryd Smolik news 2010-08-04, 12:19

    Re: Zwrot towaru

    On Wed, 4 Aug 2010, cef wrote:

    > PiotRek wrote:
    >
    >> No to co to za prawo, które druga strona może olać?
    >
    > Większość praw jest przecież takich - mamy prawo do pewnych
    > rzczy, które są obojetne drugiej stronie.

    Wstawienie złomu do sklepu jak mniemam NIE JEST obojętne
    dla sprzedawcy. Zajmuje mu powierzchnię.

    pzdr, Gotfryd

  • Maddy 2010-08-04, 12:23

    Re: Zwrot towaru

    W dniu 04-08-2010 12:19, Gotfryd Smolik news pisze:
    > On Wed, 4 Aug 2010, cef wrote:
    >
    >> PiotRek wrote:
    >>
    >>> No to co to za prawo, które druga strona może olać?
    >>
    >> Większość praw jest przecież takich - mamy prawo do pewnych
    >> rzczy, które są obojetne drugiej stronie.
    >
    > Wstawienie złomu do sklepu jak mniemam NIE JEST obojętne
    > dla sprzedawcy. Zajmuje mu powierzchnię.

    W jakimś tam zakresie sprzedawca ma obowiązek przyjąć sprzęt do utylizacji.
    Ale nie ma obowiązku robić tego bezpłatnie :-)


    --
    *** Stosujesz sie do powyższych teorii na własną odpowiedzialność ***

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID maddy@esi.com.pl
    GG: 5303813

  • "cef" 2010-08-04, 14:57

    Re: Zwrot towaru

    Gotfryd Smolik news wrote:

    >>> No to co to za prawo, które druga strona może olać?
    >>
    >> Większość praw jest przecież takich - mamy prawo do pewnych
    >> rzczy, które są obojetne drugiej stronie.
    >
    > Wstawienie złomu do sklepu jak mniemam NIE JEST obojętne
    > dla sprzedawcy. Zajmuje mu powierzchnię.

    Idziesz za daleko w swoich przypuszczeniach.
    To może jeszcze napiszesz, że sugeruję obowiązek
    przyjęcia tego towaru przez sprzedawcę?
    Nie. Ma prawo i niech sobie uzgadnia szczegóły.
    Najlepiej istotę tych praw oddał Liwiusz -coś jak z tym prawem do pracy -
    nie ma nakazu pracy ani obowiązku zatrudniania, ale też nikt nie zabroni Ci
    złożenia oferty, ale też może ona wylądować w kuble.
    Tylko m i nie pisz, że to rzeczy o innym "ciężarze gatunkowym".
    Jeśli ktos chce złożyć ofertę pracy w postaci kilku ton segregatorów
    swoich osiągnięć, to raczej będzie próbowal uzgodnić to ;-)

  • "RUN" 2010-08-04, 16:38

    Re: Zwrot towaru

    >
    > Ma prawo chcieć, a Ty masz prawo się nie zgodzić i finito.
    > Chyba, że mowa o sprzedaży internetowej.
    >

    nie nie bylatosprzedaz internetowa
    maszyna zostala przezamnie osobiscie dostarczona iuruchomiona
    po sprawdzeniu maszyny kupujacy otrzymal fakture a sprzedajacy pieniadze

    MAciej

  • gacek 2010-08-04, 18:50

    Re: Zwrot towaru

    RUN wrote:
    > Witam
    >
    > Pozdrawiam wszystkich i prosze opomoc
    >
    > Czy ktos moze mi wyjasnic jak jest ze zwrotem tzakupinych towarow
    > Towar zakupiony na fakture vat - firma firma
    > Towar jest uzywany i nie bylo zadnych dodatkowych umow czy innych kwitow
    > Przy odbiorze towaru klient nie zglaszal jakichkolwiek uwag.
    > Maszyna zostala uruchomiona, klient przeszkolony co do jej uzytkowania
    > Czy musial powstac jakis protokol odbiorczy ? czy inny dotyczacy
    > szkolenia ?
    > Dostalem gotowke on fakture vat
    > Towar klient uzytkuje 20 dni i teraz chce go oddac
    > Czy ma do tego Prawo ?
    > Co reguluje takie przypadki ?

    Jeśli sprzedałeś poza lokalem przedsiębiorstwa (mowa o dostarczeniu do
    domu, nie wiem czy kupił w biurze) i nie możesz udowodnić że przekazałes
    na piśmie informację o prawie do zwrotu w ciagu 10 dni (i inne też
    trzeba - ustawa) to wydaje mi się, że ma 3 miesiące na rozmyślenie się.


    gacek

  • "PiotRek" 2010-08-04, 19:01

    Re: Zwrot towaru

    Użytkownik "gacek" napisał w wiadomości news:i3c5o4$n5a$1@news.task.gda.pl...
    > Jeśli sprzedałeś poza lokalem przedsiębiorstwa (mowa o dostarczeniu do domu, nie wiem czy kupił w biurze) i nie możesz udowodnić
    > że przekazałes na piśmie informację o prawie do zwrotu w ciagu 10 dni (i inne też trzeba - ustawa) to wydaje mi się, że ma 3
    > miesiące na rozmyślenie się.

    O czym Ty piszesz??? Przecież to nie działa w relacjach firma-firma!

    --
    Pozdrawiam

    Piotr

  • "Krzysztof" 2010-08-04, 21:30

    Re: Zwrot towaru


    Użytkownik "Hades" napisał w wiadomości
    news:4c588554$0$19172$65785112@news.neostrada.pl...
    >> Użytkownik "Krzysztof"
    >>> Czy ktos moze mi wyjasnic jak jest ze zwrotem tzakupinych towarow
    >>> Towar zakupiony na fakture vat - firma firma
    >>> Towar jest uzywany i nie bylo zadnych dodatkowych umow czy innych
    >>> kwitow
    >>> Przy odbiorze towaru klient nie zglaszal jakichkolwiek uwag.
    >>> Maszyna zostala uruchomiona, klient przeszkolony co do jej uzytkowania
    >>> Czy musial powstac jakis protokol odbiorczy ? czy inny dotyczacy
    >>> szkolenia ?
    >>> Dostalem gotowke on fakture vat
    >>> Towar klient uzytkuje 20 dni i teraz chce go oddac
    >>> Czy ma do tego Prawo ?
    >
    >> Ma prawo chcieć, a Ty masz prawo się nie zgodzić i finito.
    >> Chyba, że mowa o sprzedaży internetowej.
    >> Pozdrawiam
    >> K.
    >
    > Co ma do tego zagadnienie sprzedazy internetowej?

    To, że towar zakupiony przez internet można zwrócić bez podania powodu w
    ciągu bodajże 10 dni od daty zakupu.
    Ale po przemyśleniu dochodzę do wniosku, że dotyczy to tylko osób
    fizycznych (nie znam dokładnie tego przepisu).

    Pozdrawiam
    K.

  • Cyb 2010-08-04, 21:35

    Re: Zwrot towaru

    On Wed, 4 Aug 2010 21:30:19 +0200, "Krzysztof"
    wrote:

    >
    >Użytkownik "Hades" napisał w wiadomości
    >news:4c588554$0$19172$65785112@news.neostrada.pl...
    >>> Użytkownik "Krzysztof"
    >>>> Czy ktos moze mi wyjasnic jak jest ze zwrotem tzakupinych towarow
    >>>> Towar zakupiony na fakture vat - firma firma
    >>>> Towar jest uzywany i nie bylo zadnych dodatkowych umow czy innych
    >>>> kwitow
    >>>> Przy odbiorze towaru klient nie zglaszal jakichkolwiek uwag.
    >>>> Maszyna zostala uruchomiona, klient przeszkolony co do jej uzytkowania
    >>>> Czy musial powstac jakis protokol odbiorczy ? czy inny dotyczacy
    >>>> szkolenia ?
    >>>> Dostalem gotowke on fakture vat
    >>>> Towar klient uzytkuje 20 dni i teraz chce go oddac
    >>>> Czy ma do tego Prawo ?
    >>
    >>> Ma prawo chcieć, a Ty masz prawo się nie zgodzić i finito.
    >>> Chyba, że mowa o sprzedaży internetowej.
    >>> Pozdrawiam
    >>> K.
    >>
    >> Co ma do tego zagadnienie sprzedazy internetowej?
    >
    >To, że towar zakupiony przez internet można zwrócić bez podania powodu w
    >ciągu bodajże 10 dni od daty zakupu.
    >Ale po przemyśleniu dochodzę do wniosku, że dotyczy to tylko osób
    >fizycznych (nie znam dokładnie tego przepisu).

    Konsumentow w mysl ustawy, czyli mniej wiecej osob fizycznych :)

    pozdarwiam,
    Cyb

  • "Hades" 2010-08-04, 21:57

    Re: Zwrot towaru

    > Użytkownik "Krzysztof"
    [ciach]

    >> Co ma do tego zagadnienie sprzedazy internetowej?

    > To, że towar zakupiony przez internet można zwrócić bez podania powodu w ciągu
    > bodajże 10 dni od daty zakupu.
    > Ale po przemyśleniu dochodzę do wniosku, że dotyczy to tylko osób fizycznych
    > (nie znam dokładnie tego przepisu).
    > Pozdrawiam
    > K.


    Tylko w relacjach osoba fizyczna (kupujacy) - firma (sprzedawca).
    W wypadku aukcji internetowej przepis ten dotyczy wylacznie
    zakupu w opcji Kup Teraz. Zakup w aukcji z licytacja nie daje zadnej
    podstawy do rezygnacji z zakupu w ciagu 10 dni od daty zakupu.
    AM

  • Gotfryd Smolik news 2010-08-05, 00:28

    Re: Zwrot towaru

    On Wed, 4 Aug 2010, cef wrote:

    > Gotfryd Smolik news wrote:
    >
    >> Wstawienie złomu do sklepu jak mniemam NIE JEST obojętne
    >> dla sprzedawcy. Zajmuje mu powierzchnię.
    >
    > Idziesz za daleko w swoich przypuszczeniach.
    > To może jeszcze napiszesz, że sugeruję obowiązek
    > przyjęcia tego towaru przez sprzedawcę?

    Ależ nie, zapis że (były) kupujący ma *PRAWO* do
    zwrotu, wcale nie zobowiązuje sprzedawcy co przyjęcia,
    racja. Zmusza go ("w stanie faktycznym") do zrobienia
    "coś" po tym jak mający prawo z tego prawa skorzysta.

    > Nie. Ma prawo i niech sobie uzgadnia szczegóły.

    Nie, to nie jest "prawo", to jest "swoboda zawarcia
    umowy z (byłym) sprzedawcą".
    Prawo to prawo - "mogę i won mi z drogi" (o ile inny
    przepis nie stanowi inaczej rzecz jasna :P)

    > Najlepiej istotę tych praw oddał Liwiusz -coś jak z tym prawem do pracy

    Owszem, ten zapis jest nieporozumieniem :>, tu się zgadzam.
    Bo to nie jest "prawo".
    Prawem jest np. prawo wyborcze - masz prawo (o ile inny przepis nie
    stanowi inaczej, o czym przypominam) iść na wybory i nikt nie ma prawa
    się temu sprzeciwić.

    > Tylko m i nie pisz, że to rzeczy o innym "ciężarze gatunkowym".

    Ależ nie.
    W zupełności akceptuję pogląd że w Konstytucji zapisano bzdurę
    (bo jeśli przyznano PRAWO, to znaczy że można iść i ŻĄDAĆ)

    pzdr, Gotfryd

  • januszek 2010-08-05, 07:48

    Re: Zwrot towaru

    Krzysztof napisa?(a):

    [...]

    > (nie znam dokładnie tego przepisu).

    To po co pchasz się na afisz?

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widac z niego do Apteki na Solnym...

  • "Krzysztof" 2010-08-05, 09:02

    Re: Zwrot towaru

    "januszek" napisał w

    > To po co pchasz się na afisz?

    Żebyś potem mógł do mnie zagadać przy porannej kawie.

    Pozdrawiam
    K.

  • januszek 2010-08-05, 10:28

    Re: Zwrot towaru

    Krzysztof napisa?(a):

    >> To po co pchasz się na afisz?

    > Żebyś potem mógł do mnie zagadać przy porannej kawie.

    Nie musiałeś odpowiadać, w zasadzie chciałem tylko abyś to przemyślał ;)

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widac z niego do Apteki na Solnym...

  • Andrzej Lawa 2010-08-05, 14:09

    Re: Zwrot towaru

    RUN pisze:
    >>
    >> Ma prawo chcieć, a Ty masz prawo się nie zgodzić i finito.
    >> Chyba, że mowa o sprzedaży internetowej.
    >>
    >
    > nie nie bylatosprzedaz internetowa
    > maszyna zostala przezamnie osobiscie dostarczona iuruchomiona

    Ważne jest, gdzie była zawarta umowa. Ale ponieważ to było z firmą, nie
    z konsumentem, to i tak nie ma znaczenia.

  • "Krzysztof" 2010-08-05, 22:23

    Re: Zwrot towaru


    Użytkownik "januszek" napisał

    > Nie musiałeś odpowiadać, w zasadzie chciałem tylko abyś to przemyślał ;)

    Przemyślałem niemal od razu po wysłaniu maila ;-)
    Masz rację, pospieszyłem się z odpowiedzią nie będąc do końca pewnym, ale
    każdemu może się zdarzyć.

    Pozdrawiam
    K.

  • januszek 2010-08-06, 08:03

    Re: Zwrot towaru

    Krzysztof napisa?(a):

    > Masz rację, pospieszyłem się z odpowiedzią nie będąc do końca pewnym, ale
    > każdemu może się zdarzyć.

    No i wtedy przydaje się supersedes :)

    j.

    ps. http://pl.wikipedia.org/wiki/Supersedes

    --
    bing jest fajny ale nie widac z niego do Apteki na Solnym...

Pomoc prawna online

Opinie naszych klientów

  • Ilona

    ocena usługi:

  • K

    ocena usługi:

    Szybka i konkretna pomoc dziękuję
  • K

    ocena usługi:

    Szybka i konkretna pomoc dziękuję
  • Martyna

    ocena usługi:

  • hi

    ocena usługi:

  • Tadeusz

    ocena usługi:

  • Tadeusz

    ocena usługi:

  • Tadeusz

    ocena usługi:

  • Tadeusz

    ocena usługi:

  • Pajączek

    ocena usługi:

    Bardzo szybka obsługa
  • Marzena

    ocena usługi:

    Jestem bardzo zadowolona z Państwa usługi. Już drugi raz pomogliście mi profesjonalnie. Polecam wszystkim korzystanie z Państwa usług!
  • Marzena

    ocena usługi:

    Jestem bardzo zadowolona z Państwa usługi. Już drugi raz pomogliście mi profesjonalnie. Polecam wszystkim korzystanie z Państwa usług!
  • Marzena

    ocena usługi:

    Jestem bardzo zadowolona z Państwa usługi. Już drugi raz pomogliście mi profesjonalnie. Polecam wszystkim korzystanie z Państwa usług!
  • Mariusz Sperczyński

    ocena usługi:

    Otrzymałem bardzo rzetelną, wyczerpującą odpowiedź. Nie mam wątpliwości z ew. dalszą interpretacją zagadnienia wskazanego w zapytaniu. Jako przedsiębiorca i jako osoba prywatna jestem bardzo zadowolony. Dziękuję i polecam!
  • Mariusz Sperczyński

    ocena usługi:

    Otrzymałem bardzo rzetelną, wyczerpującą odpowiedź. Nie mam wątpliwości z ew. dalszą interpretacją zagadnienia wskazanego w zapytaniu. Jako przedsiębiorca i jako osoba prywatna jestem bardzo zadowolony. Dziękuję i polecam!
  • Mariusz Sperczyński

    ocena usługi:

    Otrzymałem bardzo rzetelną, wyczerpującą odpowiedź. Nie mam wątpliwości z ew. dalszą interpretacją zagadnienia wskazanego w zapytaniu. Jako przedsiębiorca i jako osoba prywatna jestem bardzo zadowolony. Dziękuję i polecam!
  • Agnieszka

    ocena usługi:





Informujemy, iż zgodnie z przepisem art. 25 ust. 1 pkt. 1 lit. b ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity: Dz. U. 2006 r. Nr 90 poz. 631), dalsze rozpowszechnianie artykułów i porad prawnych publikowanych w niniejszym serwisie jest zabronione.

Zadaj pytanie – porady prawne w 24h już od 30zł

* pola wymagane