Logowanie

Rejestracja

Poprzez założenie konta Użytkownika w serwisie e-prawnik.pl wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu wykonania zobowiązań przez Legalsupport sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, przy ul. Gabrieli Zapolskiej 36, kod poczt. 30-126, zarejestrowaną w Sądzie Rejonowym dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie, NIP 676-21-64-973, kapitał zakładowy 133.000,00 zł, zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
Równocześnie akceptuję regulamin serwisu e-Prawnik.pl

Bezpłatny dostęp tylko dla zarejestrowanych

masz już konto?

  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i akceptuję Regulamin serwisu e-Prawnik.pl (więcej)

  • Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Legalsupport sp. z o.o. informacji handlowej (więcej)


2006-03-09, 15:43

Zwrot zakupionego towaru

"Wizard"

Witam.
Jak wyglada obecnie sprawa mozliwosci zwrotu zakupionego towaru? (konkretnie
odziezy)

Mila Pani w Carry powiedziala mi, ze to jest tylko dobra wola sklepu, ktory
moze, ale nie musi zgodzic sie na zwrot (gdy na przyklad kupuje cos na
prezent i nie trafie w rozmiar), a ze brakowalo mi argumentow to sie nie
klocilem tylko teatralnie wyszedlem, ze sklepu z lekko podkulonym ogonem ;)

Z gory dziekuje za pomoc.

Pozdrawiam,
Szymon Adamus

PS. czy przecena ma w tym przypadku jakies znaczenie?

Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!


Odpowiedzi do: Zwrot zakupionego towaru

  • "Luiza" 2006-03-09, 14:46

    Re: Zwrot zakupionego towaru

    nie ma zwrotów.To tylko dobra wola sklepu
    Użytkownik "Wizard" napisał w wiadomości
    news:dupev3$eni$1@sunflower.man.poznan.pl...
    > Witam.
    > Jak wyglada obecnie sprawa mozliwosci zwrotu zakupionego towaru?
    (konkretnie
    > odziezy)
    >
    > Mila Pani w Carry powiedziala mi, ze to jest tylko dobra wola sklepu,
    ktory
    > moze, ale nie musi zgodzic sie na zwrot (gdy na przyklad kupuje cos na
    > prezent i nie trafie w rozmiar), a ze brakowalo mi argumentow to sie nie
    > klocilem tylko teatralnie wyszedlem, ze sklepu z lekko podkulonym ogonem
    ;)
    >
    > Z gory dziekuje za pomoc.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Szymon Adamus
    >
    > PS. czy przecena ma w tym przypadku jakies znaczenie?
    >
    >

  • maho 2006-03-09, 15:57

    Re: Zwrot zakupionego towaru

    Luiza napisał(a):
    > nie ma zwrotów.To tylko dobra wola sklepu
    > Użytkownik "Wizard" napisał w wiadomości

    Tak swoją drogą, to strasznie silna jest pamięć w narodzie, skoro
    przepis który pozwalał na zwrot towaru do iluśtam dni przestał
    obowiązywać zaraz po końcu PRLu, a ciągle ludzie (głównie młodzi lub
    nawet bardzo młodzi) z niedowierzaniem pytają się "to naprawdę jest
    tylko dobra wola sklepu?".

    pozdrav

    maHo

  • "Katri" 2006-03-09, 16:24

    Re: Zwrot zakupionego towaru

    są sklepy, które gwarantują nawet zwrot kasy !! Orsay, H&M...
    korzystałam z tego i bez żadnego problemu mi zwrócono kesz
    i jeśli kupuję coś z ciuchów na prezenty, to właśnie tam
    bo wiem, że zawsze mi wymienią, albo zwrot kasy gwarantują

    ale są też sklepy, takie jak Carry, Mapp, Terranova, Camaieu...
    które niestety nie biorą tego pod uwagę
    ewentualnie wymiana na inny rozmiar lub ciuch
    a najczęściej jest, że nie ma innego rozmiaru tego akurat dobrego
    a na siłę ciężko coś wybrać...i najlepiej jeszcze w tej samej cenie
    i w ten sposób tracą klientów :)))

    pozdr. :)



  • "jagna" 2006-03-09, 16:41

    Odp: Zwrot zakupionego towaru


    Użytkownik Wizard w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:dupev3$eni$1@sunflower.man.poznan.pl...
    > Witam.
    > Jak wyglada obecnie sprawa mozliwosci zwrotu zakupionego towaru?
    (konkretnie
    > odziezy)
    >
    > Mila Pani w Carry powiedziala mi, ze to jest tylko dobra wola sklepu,
    ktory
    > moze, ale nie musi zgodzic sie na zwrot (gdy na przyklad kupuje cos na
    > prezent i nie trafie w rozmiar), a ze brakowalo mi argumentow to sie nie
    > klocilem tylko teatralnie wyszedlem, ze sklepu z lekko podkulonym ogonem
    ;)
    >
    > Z gory dziekuje za pomoc.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Szymon Adamus
    >
    > PS. czy przecena ma w tym przypadku jakies znaczenie?
    >
    >



    http://www.konsument.net4.pl/

    Beneficium legis non debet esse captiosum .

    J. :-)

  • "Wizard" 2006-03-09, 23:20

    Re: Zwrot zakupionego towaru

    > Tak swoją drogą, to strasznie silna jest pamięć w narodzie, skoro przepis
    > który pozwalał na zwrot towaru do iluśtam dni przestał obowiązywać zaraz
    > po końcu PRLu, a ciągle ludzie (głównie młodzi lub nawet bardzo młodzi) z
    > niedowierzaniem pytają się "to naprawdę jest tylko dobra wola sklepu?".

    Sa tez tacy ludzie jak ja, tez mlodzi, ktorzy po prostu nie wiedza i zanim
    zaczna krzyczec na boga winne ekspedientki chca po prostu poznac fakty.

    Tak czy inaczej dziekuje bardzo za pomoc.
    Teraz wiem na czym stoje.

    Pozdrawiam,
    Szymon Adamus

  • kam <#kamq43l@wp.pl#> 2006-03-10, 06:29

    Re: Zwrot zakupionego towaru

    maho napisał(a):
    > Tak swoją drogą, to strasznie silna jest pamięć w narodzie, skoro
    > przepis który pozwalał na zwrot towaru do iluśtam dni przestał
    > obowiązywać zaraz po końcu PRLu,

    1995 rok to nie jest zaraz po końcu PRL

    KG

  • Marcin Debowski 2006-03-18, 01:21

    Re: Zwrot zakupionego towaru

    Dnia 09.03.2006 Wizard napisał/a:
    > Sa tez tacy ludzie jak ja, tez mlodzi, ktorzy po prostu nie wiedza i zanim
    > zaczna krzyczec na boga winne ekspedientki chca po prostu poznac fakty.
    > Tak czy inaczej dziekuje bardzo za pomoc.
    > Teraz wiem na czym stoje.

    A jak chcesz wiedzieć więcej, to poczytaj na stronach Federacji
    Konsumentów www.federacja-konsumentow.org.pl.

    --
    Marcin

  • "Luiza" 2006-03-09, 14:46

    Re: Zwrot zakupionego towaru

    nie ma zwrotów.To tylko dobra wola sklepu
    Użytkownik "Wizard" napisał w wiadomości
    news:dupev3$eni$1@sunflower.man.poznan.pl...
    > Witam.
    > Jak wyglada obecnie sprawa mozliwosci zwrotu zakupionego towaru?
    (konkretnie
    > odziezy)
    >
    > Mila Pani w Carry powiedziala mi, ze to jest tylko dobra wola sklepu,
    ktory
    > moze, ale nie musi zgodzic sie na zwrot (gdy na przyklad kupuje cos na
    > prezent i nie trafie w rozmiar), a ze brakowalo mi argumentow to sie nie
    > klocilem tylko teatralnie wyszedlem, ze sklepu z lekko podkulonym ogonem
    ;)
    >
    > Z gory dziekuje za pomoc.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Szymon Adamus
    >
    > PS. czy przecena ma w tym przypadku jakies znaczenie?
    >
    >

  • maho 2006-03-09, 15:57

    Re: Zwrot zakupionego towaru

    Luiza napisał(a):
    > nie ma zwrotów.To tylko dobra wola sklepu
    > Użytkownik "Wizard" napisał w wiadomości

    Tak swoją drogą, to strasznie silna jest pamięć w narodzie, skoro
    przepis który pozwalał na zwrot towaru do iluśtam dni przestał
    obowiązywać zaraz po końcu PRLu, a ciągle ludzie (głównie młodzi lub
    nawet bardzo młodzi) z niedowierzaniem pytają się "to naprawdę jest
    tylko dobra wola sklepu?".

    pozdrav

    maHo

  • "Katri" 2006-03-09, 16:24

    Re: Zwrot zakupionego towaru

    są sklepy, które gwarantują nawet zwrot kasy !! Orsay, H&M...
    korzystałam z tego i bez żadnego problemu mi zwrócono kesz
    i jeśli kupuję coś z ciuchów na prezenty, to właśnie tam
    bo wiem, że zawsze mi wymienią, albo zwrot kasy gwarantują

    ale są też sklepy, takie jak Carry, Mapp, Terranova, Camaieu...
    które niestety nie biorą tego pod uwagę
    ewentualnie wymiana na inny rozmiar lub ciuch
    a najczęściej jest, że nie ma innego rozmiaru tego akurat dobrego
    a na siłę ciężko coś wybrać...i najlepiej jeszcze w tej samej cenie
    i w ten sposób tracą klientów :)))

    pozdr. :)



  • "jagna" 2006-03-09, 16:41

    Odp: Zwrot zakupionego towaru


    Użytkownik Wizard w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:dupev3$eni$1@sunflower.man.poznan.pl...
    > Witam.
    > Jak wyglada obecnie sprawa mozliwosci zwrotu zakupionego towaru?
    (konkretnie
    > odziezy)
    >
    > Mila Pani w Carry powiedziala mi, ze to jest tylko dobra wola sklepu,
    ktory
    > moze, ale nie musi zgodzic sie na zwrot (gdy na przyklad kupuje cos na
    > prezent i nie trafie w rozmiar), a ze brakowalo mi argumentow to sie nie
    > klocilem tylko teatralnie wyszedlem, ze sklepu z lekko podkulonym ogonem
    ;)
    >
    > Z gory dziekuje za pomoc.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Szymon Adamus
    >
    > PS. czy przecena ma w tym przypadku jakies znaczenie?
    >
    >



    http://www.konsument.net4.pl/

    Beneficium legis non debet esse captiosum .

    J. :-)

  • "Wizard" 2006-03-09, 23:20

    Re: Zwrot zakupionego towaru

    > Tak swoją drogą, to strasznie silna jest pamięć w narodzie, skoro przepis
    > który pozwalał na zwrot towaru do iluśtam dni przestał obowiązywać zaraz
    > po końcu PRLu, a ciągle ludzie (głównie młodzi lub nawet bardzo młodzi) z
    > niedowierzaniem pytają się "to naprawdę jest tylko dobra wola sklepu?".

    Sa tez tacy ludzie jak ja, tez mlodzi, ktorzy po prostu nie wiedza i zanim
    zaczna krzyczec na boga winne ekspedientki chca po prostu poznac fakty.

    Tak czy inaczej dziekuje bardzo za pomoc.
    Teraz wiem na czym stoje.

    Pozdrawiam,
    Szymon Adamus

  • kam <#kamq43l@wp.pl#> 2006-03-10, 06:29

    Re: Zwrot zakupionego towaru

    maho napisał(a):
    > Tak swoją drogą, to strasznie silna jest pamięć w narodzie, skoro
    > przepis który pozwalał na zwrot towaru do iluśtam dni przestał
    > obowiązywać zaraz po końcu PRLu,

    1995 rok to nie jest zaraz po końcu PRL

    KG

  • Marcin Debowski 2006-03-18, 01:21

    Re: Zwrot zakupionego towaru

    Dnia 09.03.2006 Wizard napisał/a:
    > Sa tez tacy ludzie jak ja, tez mlodzi, ktorzy po prostu nie wiedza i zanim
    > zaczna krzyczec na boga winne ekspedientki chca po prostu poznac fakty.
    > Tak czy inaczej dziekuje bardzo za pomoc.
    > Teraz wiem na czym stoje.

    A jak chcesz wiedzieć więcej, to poczytaj na stronach Federacji
    Konsumentów www.federacja-konsumentow.org.pl.

    --
    Marcin

Pomoc prawna online

Opinie naszych klientów

  • Ilona

    ocena usługi:

  • K

    ocena usługi:

    Szybka i konkretna pomoc dziękuję
  • K

    ocena usługi:

    Szybka i konkretna pomoc dziękuję
  • Martyna

    ocena usługi:

  • hi

    ocena usługi:

  • Tadeusz

    ocena usługi:

  • Tadeusz

    ocena usługi:

  • Tadeusz

    ocena usługi:

  • Tadeusz

    ocena usługi:

  • Pajączek

    ocena usługi:

    Bardzo szybka obsługa
  • Marzena

    ocena usługi:

    Jestem bardzo zadowolona z Państwa usługi. Już drugi raz pomogliście mi profesjonalnie. Polecam wszystkim korzystanie z Państwa usług!
  • Marzena

    ocena usługi:

    Jestem bardzo zadowolona z Państwa usługi. Już drugi raz pomogliście mi profesjonalnie. Polecam wszystkim korzystanie z Państwa usług!
  • Marzena

    ocena usługi:

    Jestem bardzo zadowolona z Państwa usługi. Już drugi raz pomogliście mi profesjonalnie. Polecam wszystkim korzystanie z Państwa usług!
  • Mariusz Sperczyński

    ocena usługi:

    Otrzymałem bardzo rzetelną, wyczerpującą odpowiedź. Nie mam wątpliwości z ew. dalszą interpretacją zagadnienia wskazanego w zapytaniu. Jako przedsiębiorca i jako osoba prywatna jestem bardzo zadowolony. Dziękuję i polecam!
  • Mariusz Sperczyński

    ocena usługi:

    Otrzymałem bardzo rzetelną, wyczerpującą odpowiedź. Nie mam wątpliwości z ew. dalszą interpretacją zagadnienia wskazanego w zapytaniu. Jako przedsiębiorca i jako osoba prywatna jestem bardzo zadowolony. Dziękuję i polecam!
  • Mariusz Sperczyński

    ocena usługi:

    Otrzymałem bardzo rzetelną, wyczerpującą odpowiedź. Nie mam wątpliwości z ew. dalszą interpretacją zagadnienia wskazanego w zapytaniu. Jako przedsiębiorca i jako osoba prywatna jestem bardzo zadowolony. Dziękuję i polecam!
  • Agnieszka

    ocena usługi:





Informujemy, iż zgodnie z przepisem art. 25 ust. 1 pkt. 1 lit. b ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity: Dz. U. 2006 r. Nr 90 poz. 631), dalsze rozpowszechnianie artykułów i porad prawnych publikowanych w niniejszym serwisie jest zabronione.

Zadaj pytanie – porady prawne w 24h już od 30zł

* pola wymagane