Logowanie

Rejestracja

Poprzez założenie konta Użytkownika w serwisie e-prawnik.pl wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu wykonania zobowiązań przez Legalsupport sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, przy ul. Gabrieli Zapolskiej 36, kod poczt. 30-126, zarejestrowaną w Sądzie Rejonowym dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie, NIP 676-21-64-973, kapitał zakładowy 133.000,00 zł, zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
Równocześnie akceptuję regulamin serwisu e-Prawnik.pl

Bezpłatny dostęp tylko dla zarejestrowanych

masz już konto?

  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i akceptuję Regulamin serwisu e-Prawnik.pl (więcej)

  • Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Legalsupport sp. z o.o. informacji handlowej (więcej)


Jak wygląda harmonogram pracy listonosza?

"Dziennik" dotarł do najbardziej - jak twierdzi - absurdalnej instrukcji dla pracowników. Dyrekcja Poczty Polskiej w oficjalnym dokumencie określa co do sekundy w jakim czasie musi się zmieścić listonosz, wykonując każdą czynność.

(...)Te normy wzięte są z kosmosu, mówi "Dziennikowi" jeden z listonoszy i zadaje retoryczne pytanie: czy mam wołać przez drzwi do emeryta, że ma 15 sekund na odebranie pieniędzy?

Życie Warszawy 30.11.2006 r.

  • Podziel się:

 

Komentarze: Jak wygląda harmonogram pracy listonosza?

  • listonoszka111 2011-03-20 17:23:26

    Re: Jak wygląda harmonogram pracy listonosza?

    Jestem listonoszką od pół roku. Mój dzień pracy wygląda tak: Przychodzę na 7 rano- rozdzielamy najpierw listy - my listonosze _ na rejony, a potem każdy z nas układa listy już wg swojego rejonu.Listy polecone często są żle naniesione _więc trzeba sprawdzić, Pieniądze na rejon trzeba sprawdzić.... Na to wszystko mamy godzinę czasu (Co jeszcze nikomu z nas się nie udało). O skrzynki kontaktowe sami musimy zadbać , żeby jakiś kolega po fachu dowiózł.Ktoś ustalił, że w poniedziałki mamy 10 godzin pracy a np. we wtorki 6 ( oczywiście ilość listów , rent i rozbiórek jest nieistotna).Na koniec pracy musimy się ze wszystkiego rozliczyć i opisać tzw zwrotki przy nieczytelnym podpisie klienta napisać wyrażnie jego imię nazwisko datę...na to mamy 20 minut.Przy powiedzmy 150 listach poleconych i choćby kilku rentach niestety to trochę więcej czasu zajmuje.Do tego jeszcze domofony przed klatką schodową nawet jeśli mam tylko zwykłe listy musi mi ktoś otworzyć...Jeśli pracuję dłużej niż to jest przewidziane w grafiku to muszę pisać oświadczenie dlaczego...Czym więcej klientów przejdzie do banku pocztowego albo zaprenumeruje gazety to może będzie premia.Ostatnia moja pensja 1100 zł napiwki może 200 zł ilość przepracowanych godzin w tygodniu 12- dlatego że bardzo duże listy awizowałam. Od miesiąca szukam w moim mieści "normalnej" pracy.


Dodaj komentarz

Administratorem danych osobowych jest Legalsupport sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie przy ul. Gabrieli Zapolskiej 36. Podane przez Użytkownika dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji umowy i w zakresie niezbędnym do świadczenia usług oraz w celach statystycznych. Podanie danych osobowych przez użytkownika jest dobrowolne. Użytkownik ma prawo dostępu do ich treści oraz poprawy.

Pomoc prawna online

Zaufało nam już:
  • 0
  • 2
  • 9
  • 9
  • 3
  • 6
  • 0
  • osób

Opinie naszych klientów

  • Katarzyna

    ocena usługi:

  • Mirosława

    ocena usługi:

    Jestem zadowolona z uzyskanej opinii, gdyż w bardzo przystępny i wyczerpujący sposób odpowiada na moje zapytanie. Dziękuję !
  • Teresa

    ocena usługi:

    Bardzo dziękuję za udzieloną odpowiedz, opinia ta pozwoliła mi na podjęcie działań w nurtującej mnie sprawie - bardzo dziękuję
  • Wiesław

    ocena usługi:

  • Mirosław

    ocena usługi:

    Opinia w pełni wyjaśniła, potwierdziła mi moje stanowisko w sprawie z jaką zwróciłem się do serwisu, a o to właśnie mi chodziło. Dziękuję i z pewnością skorzystam w przyszłości.
  • jolanta

    ocena usługi:

    Jestem bardzo zadowolona i polecam.
  • Wioletta

    ocena usługi:

    Dziękuję bardzo za fachową pomoc w rozwiązaniu mojego problemu i rzetelne podejście zarówno do sprawy jak i terminu odpowiedzi na pismo Polecam Państwa Firmę
  • Joanna

    ocena usługi:

  • Katarzyna

    ocena usługi:

    Bardzo szybka i wyczerpująca odpowiedz. Dziękuję.
  • Ewa

    ocena usługi:

    Fantastyczna opcja dla wszystkich mieszkających za granicą. Polecam! Opinia była wyczrpująca i dała jasną odpowiedź na moje pytanie.
  • Ewa

    ocena usługi:

    Opinia została wydana profesjonalnie i w ustalonym terminie. Polecam każdemu.
  • Joanna

    ocena usługi:

    Jestem bardzo zadowolona z uslug kanelarii. Bardzo profesjonalne i szybkie podejście do mojej sprawy oraz pomoc w jej rozwiązaniu. Polecam każdemu skorzystanie z usług Porad prawnych.
  • Jarek

    ocena usługi:

    Zrozumiale wytłumaczone . dziękuję
  • Przemysław

    ocena usługi:

  • Agnieszka

    ocena usługi:

  • Sylwia

    ocena usługi:

    Bardzo wyczerpująca, obszerna, pomocna i bardzo fachowa opinia na zadane pytania
  • ryszard

    ocena usługi:

    jestem zadowolony




Informujemy, iż zgodnie z przepisem art. 25 ust. 1 pkt. 1 lit. b ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity: Dz. U. 2006 r. Nr 90 poz. 631), dalsze rozpowszechnianie artykułów i porad prawnych publikowanych w niniejszym serwisie jest zabronione.

Zapytaj prawnika – skontaktujemy się z Tobą w ciągu godziny!

* pola wymagane