Logowanie

Rejestracja

Poprzez założenie konta Użytkownika w serwisie e-prawnik.pl wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu wykonania zobowiązań przez Legalsupport sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, przy ul. Karmelickiej 66, kod poczt. 31-128, zarejestrowaną w Sądzie Rejonowym dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie, NIP 676-21-64-973, kapitał zakładowy 133.000,00 zł, zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
Równocześnie akceptuję regulamin serwisu e-Prawnik.pl

Bezpłatny dostęp tylko dla zarejestrowanych

masz już konto?

  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i akceptuję Regulamin serwisu e-Prawnik.pl (więcej)

  • Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Legalsupport sp. z o.o. informacji handlowej (więcej)

Jak wygląda harmonogram pracy listonosza?

"Dziennik" dotarł do najbardziej - jak twierdzi - absurdalnej instrukcji dla pracowników. Dyrekcja Poczty Polskiej w oficjalnym dokumencie określa co do sekundy w jakim czasie musi się zmieścić listonosz, wykonując każdą czynność.

(...)Te normy wzięte są z kosmosu, mówi "Dziennikowi" jeden z listonoszy i zadaje retoryczne pytanie: czy mam wołać przez drzwi do emeryta, że ma 15 sekund na odebranie pieniędzy?

Życie Warszawy 30.11.2006 r.

  • Podziel się:

 

Komentarze: Jak wygląda harmonogram pracy listonosza?

  • listonoszka111 2011-03-20 17:23:26

    Re: Jak wygląda harmonogram pracy listonosza?

    Jestem listonoszką od pół roku. Mój dzień pracy wygląda tak: Przychodzę na 7 rano- rozdzielamy najpierw listy - my listonosze _ na rejony, a potem każdy z nas układa listy już wg swojego rejonu.Listy polecone często są żle naniesione _więc trzeba sprawdzić, Pieniądze na rejon trzeba sprawdzić.... Na to wszystko mamy godzinę czasu (Co jeszcze nikomu z nas się nie udało). O skrzynki kontaktowe sami musimy zadbać , żeby jakiś kolega po fachu dowiózł.Ktoś ustalił, że w poniedziałki mamy 10 godzin pracy a np. we wtorki 6 ( oczywiście ilość listów , rent i rozbiórek jest nieistotna).Na koniec pracy musimy się ze wszystkiego rozliczyć i opisać tzw zwrotki przy nieczytelnym podpisie klienta napisać wyrażnie jego imię nazwisko datę...na to mamy 20 minut.Przy powiedzmy 150 listach poleconych i choćby kilku rentach niestety to trochę więcej czasu zajmuje.Do tego jeszcze domofony przed klatką schodową nawet jeśli mam tylko zwykłe listy musi mi ktoś otworzyć...Jeśli pracuję dłużej niż to jest przewidziane w grafiku to muszę pisać oświadczenie dlaczego...Czym więcej klientów przejdzie do banku pocztowego albo zaprenumeruje gazety to może będzie premia.Ostatnia moja pensja 1100 zł napiwki może 200 zł ilość przepracowanych godzin w tygodniu 12- dlatego że bardzo duże listy awizowałam. Od miesiąca szukam w moim mieści "normalnej" pracy.


Dodaj komentarz

Administratorem danych osobowych jest Legalsupport sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie przy ul. Karmelickiej 66. Podane przez Użytkownika dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji umowy i w zakresie niezbędnym do świadczenia usług oraz w celach statystycznych. Podanie danych osobowych przez użytkownika jest dobrowolne. Użytkownik ma prawo dostępu do ich treści oraz poprawy.

Zamów poradę prawną »

Zaufało nam już:
  • 0
  • 2
  • 1
  • 6
  • 8
  • 4
  • 8
  • osób

Opinie naszych klientów

  • Maciej

    ocena usługi:

    Szybko, przystępnie, na temat
  • Włodzimierz

    ocena usługi:

    Dziękuję za jasną i wyczerpującą odpowiedż.Jestem zadowolony.Pozdrawiam cały zespół.
  • Michał

    ocena usługi:

  • Malgorzata

    ocena usługi:

    kompetentna i wyczerpujaca
  • Grzegorz

    ocena usługi:

    Opinia wyczerpująca , napisana zrozumiałym językiem ,wyjaśnila wątpliwości. Polecam tą kancelarię. Grzegorz
  • Krzysztof

    ocena usługi:

  • barbara

    ocena usługi:

    Witam .Dziękuję za opinię prawną ,która pomogła mi i rozwiała wątpliwości co do dalszych procedur.Skorzystałam z udzielonych porad ,napisałam pisma do sądu i oczekujemy na postanowienia sądu . Napiszę jak zakończy się sprawa wyznaczona na 16.12.2014r. Dziekuję i będę państwa polecać innym. Barbara
  • Damian

    ocena usługi:

  • Anna

    ocena usługi:

  • Mateusz Jeleń

    ocena usługi:

    Wszystko jak najlepszym porządku polecam
  • Izabela

    ocena usługi:

    Jestem bardzo zadowolona,dostałam bardzo szybko odpowiedż w mojej sprawie,nie tylko opinię ale także szczegółowe wyjaśnienie . Jeżeli znajde się jeszcze kiedyś w trudnej sytuacji napewno będzie to portal do ktorego zgloszę się o pomoc,bo wiem że pracują tu najlepsi. Dziękuję calemu zespołowi. Pozdrawiam i polecam. Izabela
  • piotrbarszcz

    ocena usługi:

  • MARZANNA

    ocena usługi:

    Opinia bardzo rzeczowa i pomocna. Polecam!
  • ewa

    ocena usługi:

  • Adam

    ocena usługi:

    Dziękuję za bardzo dobrą profesjonalną odpowieź na moje zapytanie.
  • Marta

    ocena usługi:

  • Wiesław

    ocena usługi:

    Obsługa w pełni profesjonalna.Szybko,fachowo i rzetelnie. Polecam.Wiesław


Informujemy, iż zgodnie z przepisem art. 25 ust. 1 pkt. 1 lit. b ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity: Dz. U. 2006 r. Nr 90 poz. 631), dalsze rozpowszechnianie artykułów i porad prawnych publikowanych w niniejszym serwisie jest zabronione.

Zadaj pytanie – porady prawne w 24h już od 30zł

* pola wymagane