Forum prawne

Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!

Anulowanie zamówienia Personalizowanego

Witam,

dokonałem zamówienia presonalizowanego w sklepie internetowym, czas realizacji zamówienia według sklepu to 3-5 dni. od potwierdzenia przyjęcia go do realizacji mija dzisiaj 12 dzień.

Sprzedający po mimo zapisu w regulaminie o tym, że o ewentualnych opóźnieniach zostanę poinformowany oraz, że zostanie przesłany nowy termin realizacji. Po kilku telefonach i mailach do sprzedającego jedyne co usłyszałem, to że zamówienie jest w realizacji (brak jakichkolwiek konkretnych informacji z ich strony).

Napisałem maila z prośbą o anulowanie tego zamówienia i zwrotu kosztów. Jednak, otrzymałem informację, że nie można zwrócić zamówienia personalizowanego. (Dodam tylko tyle, że to zamówienie do mnie nie dotarło jaki i zwrot pieniędzy za jego nie zrealizowanie).

Z informacji od sprzedającego otrzymuję tylko informację typu, nie można, nie da się, zamówienie jest w trakcie realizacji.

Kontakt tylko z ogólną infolinią lub ogólnym mailem, na prośbę o przełączenie do kierownika, słychać tylko, że nie może przełączyć.

Co można w takiej sytuacji zrobić?

2019.8.2 15:48:49

Nie ma jeszcze odpowiedzi w temacie: Anulowanie zamówienia Personalizowanego

DODAJ POST W TEMACIE

Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!

Masz inne pytanie do prawnika?

Potrzebujesz pomocy prawnej?

Zapytaj prawnika