e-prawnik.pl Porady prawne

Prawo pracy forum prawne - Strona 155

(5078 tematów na forum)

  • witam mam taki problem bardzo często wyjeżdżam na delegacje służbowym autem i czy należy mi się jakieś wynagrodzenie za prowadzenia tego auta? mój szef twierdzi, że nie jestem kierowcą i mogę (...) czytaj dalej»

    (Zobacz 0 odpowiedzi)

  • witam mam takie pytanko czy może ktoś wie jakich zawodów nie powinna wykonywać osoba która miała problemy z prawem? z góry dziękuję za odpowiedź czytaj dalej»

    (Zobacz 0 odpowiedzi)

  • Witam Chciałam się zapytać do czego jest potrzebny numer pesel pracodawcy? i jakie mogą być kary nałożone przez PIP? Z góry dziękuję za odpowiedzi czytaj dalej»

    (Zobacz 0 odpowiedzi)

  • witam Mam takie pytanie jakie są korzyści ze zwolnienia grupowego a zwolnienia indywidualnego? i czy są jakieś w ogóle korzyści z takich zwolnień? z góry dziękuję za pomoc czytaj dalej»

    (Zobacz 0 odpowiedzi)

  • Witam mam pytanie pracuję w firmie (spółka z.o.o) która zatrudnia więcej niż 50 osób i niestety nie ma żadnego pakietu socjalnego . Kiedy pracodawca jest zobowiązany aby firma taki pakiet posiadała?Z (...) czytaj dalej»

    (Zobacz 0 odpowiedzi)

  • witam mam pytanie czy jest to zgodne z prawem jeśli pracodawca umieścił w umowie zakaz prowadzenia własnej działalności gospodarczej o tym samym charakterze co działalność pracodawcy w tym samym (...) czytaj dalej»

    (Zobacz 0 odpowiedzi)

  • witam mam pytanie czy umowa jest ważna jeśli w treści a dokładnie w nazwie ulicy na której znajduje się siedziba firmy został popełniony błąd literowy? z góry dziękuję za odpowiedzi czytaj dalej»

    (Zobacz 0 odpowiedzi)

  • Witam Czy jest to zgodne z prawem, aby pracodawca stworzył listę na którą trzeba się wpisywać jeśli chce się rozpocząć przerwę? czy z takiej listy można wykluczyć kierownika?z góry dziękuję (...) czytaj dalej»

    (Zobacz 0 odpowiedzi)