Forum prawne

Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!

Reklamacja, rękojmia dalsze postępowanie

Witam, nie znalazłam odpowiedzi nie tylko na forum ale i w innych miejscach na moje pytania. Otóż sytuacje mam taką, że zakupiłam towar w jednej z sieciówek, towar - konsolę playstation. Zakupiona konsola okazała się uszkodzona, z uwagi na to, że zanikał obraz. Pojechałam więc do sklepu, a tam mi konsole wymieniono na inną, bez formalności. Po powrocie do domu okazało się, że druga konsola też nie działa poprawnie, po telefonicznym uzgodnieniu z producentem dowiedziałam się, że konsola była zakupiona rok wcześniej i oddana ponieważ ma uszkodzony dysk. Znów więc pojechałam do sklepu i bez formalności wymienili mi sprzęt na inny. W trzeciej już konsoli pojawia się coś takiego jak "bujanie obrazu" tym razem napisałam reklamację-rękojmię z opisem całej sytuacji i żądaniem wymiany sprzętu na nowy bądź zwrotu pieniędzy za zakupiony sprzęt. W 14 dniu dostałam odpowiedź"W chwili obecnej towar został przekazany do profesjonalnego serwisu producenta w celu przeprowadzenia ekspertyzy technicznej.
Jeśli zgłaszana wada zostanie potwierdzona i nie wynika z nieprawidłowej eksploatacji,na podstawie art. 560 Kodeksu Cywilnego zawiadamiam o nieuwzględnieniu wniesionego żądania oraz
proponuję bezpłatną naprawę urządzenia"
Jak dalej mogę postąpić? Czy z punktu widzenia prawa odpowiedź którą otrzymałam jest wystaraczająca, czy to nie jest tak, że w ciągu 14 dni powinni dać konkretną odpowiedź, a nie zbywać że jeśli producent potwierdzi to naprawią? W końcu reklamacja jest do sprzedawcy a nie do producenta. Z informacji uzyskanych przez Panią która sprawą się zajmuje (z działu obsługi klienta) dowiedziałam się, że jej odpowiedź jest taka z uwagi na nierejestrowane przez pracowników wcześniejsze wymiany.
Dodam, że z każdym problemem z każdą konsolą dzwoniłam na infolinie do producenta i podawałam numery konsol. Czy jeśli poproszę od producenta informację o tych telefonach i konsolach, to na podstawie takiej informacji jestem w stanie udowodnić, że te konsole były wymieniane?
najchętniej to napisałabym odstąpienie od umowy ale z tego co udało mi się ustalić to póki wymian nie udowodnię to nie mam takiego prawa?
Rozpisałam się, ale chciałam aby wszystkie informacje były zawarte bo mogą okazać się ważne.
Jeśli ktoś ma wiedzę bądź doświadczenie podobne do mojego to proszę o pomoc w temacie.

2018.7.18 14:28:43

Nie ma jeszcze odpowiedzi w temacie: Reklamacja, rękojmia dalsze postępowanie

DODAJ POST W TEMACIE

Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!

Masz inne pytanie do prawnika?

Potrzebujesz pomocy prawnej?

Zapytaj prawnika