Logowanie

Rejestracja

Poprzez założenie konta Użytkownika w serwisie e-prawnik.pl wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu wykonania zobowiązań przez Legalsupport sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, przy ul. Gabrieli Zapolskiej 36, kod poczt. 30-126, zarejestrowaną w Sądzie Rejonowym dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie, NIP 676-21-64-973, kapitał zakładowy 133.000,00 zł, zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
Równocześnie akceptuję regulamin serwisu e-Prawnik.pl

Bezpłatny dostęp tylko dla zarejestrowanych

masz już konto?

  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i akceptuję Regulamin serwisu e-Prawnik.pl (więcej)

  • Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Legalsupport sp. z o.o. informacji handlowej (więcej)

Klauzule niedozwolone

Sygnatura Data wpisu Branża Treść
Sygn. akt XVII AmC 169/16 25.5.2017 SPRZEDAŻ KONSUMENCKA "Przesyłki nieoznaczone numerem zwrotu nie będą przez Sprzedawcę przyjmowane, podobnie jak przesyłki, których zawartość nie jest kompletna i zgodna z przedmiotem sprzedaży."
Sygn. akt XVII AmC 206/16 25.5.2017 SPRZEDAŻ KONSUMENCKA "Mimo zachowania należytej staranności w ofercie prezentowanej na www.cmyk.pl mogą wystąpić błędy, które nie mogą być podstawą roszczeń wobec Sprzedawcy."
XVII AmC 486/15 20.3.2017 Sprzedaż konsumencka "Wszelkie ewentualne spory wynikające z transakcji kupna-sprzedaży będzie rozstrzygał Sąd działający w miejscu działalności sprzedającego - to jest w Koszalinie"
XVII AmC 1361/16 20.3.2017 Sprzedaż konsumencka "Podstawą przyjęcia zwrotu jest dowód zakupu towaru (paragon fiskalny lub FV)"
XVII AmC 1352/16 20.3.2017 Sprzedaż konsumencka "Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie (przed wysłaniem towar jest szczegółowo sprawdzony przez fachowca oraz dokładnie zabezpieczony aby dostarczyć go w idealnym stanie)."
XVII AmC 2640/14 20.3.2017 Sprzedaż konsumencka "Jednak tylko wtedy, gdy produkt jest pełnowartościowy, czyli nie był używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony."
XVII AmC 1198/16 16.2.2017 Sprzedaż konsumencka "Sklep nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem firmy kurierskiej i ewentualne wydłużenie czasu dostawy, a także za uszkodzenia towaru powstałe w trakcie dostawy od przewoźnika"
XVII AmC 1497/16 16.2.2017 Sprzedaż konsumencka "Podpisany przez Kupującego i kuriera protokół jest niezwykle ważnym dokumentem, gdyż stanowi podstawowy warunek umożliwiający dochodzenie przez Kupującego od Sprzedającego, a także Sprzedającego od Kuriera roszczeń wynikających z uszkodzeń lub niekompletnej przesyłki"
XVII AmC 1730/16 16.2.2017 Sprzedaż konsumencka "Składając zamówienie Kupujący akceptuje powyższy regulamin"
XVII AmC 1406/16 16.2.2017 Sprzedaż konsumencka "Zwracany towar nie może nosić śladów użycia lub być uszkodzony"
XVII AmC 924/16 16.2.2017 Sprzedaż konsumencka "GoDog zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w treści niniejszego Regulaminu bez wcześniejszego powiadamiania Klientów. Wszelkie zmiany Regulaminu obowiązują od daty opublikowania ich na stronie www.go-dog.pl;
XVII AmC 1625/16 16.2.2017 Sprzedaż konsumencka "Wraz z zwracanym towarem należy przesłać oryginał dowodu zakupu."
XVII AmC 1480/16 16.2.2017 Sprzedaż konsumencka "Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru (paragon fiskalny lub FV)"
XVII AmC 1582/16 16.2.2017 Sprzedaż konsumencka "Warunkiem rozpatrzenia ewentualnej reklamacji jest spisanie w obecności firmy kurierskiej protokołu reklamacji."
XVII AmC 642/16 16.2.2017 Sprzedaż konsumencka "Kupujący jest zobowiązany sprawdzić stan przesyłki podczas odbioru w obecności pracownika firmy kurierskiej. W przypadku uszkodzeń niezwłocznie zgłosić stosowną reklamację do firmy przewozowej oraz poinformować o tym fakcie Sklep. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu podpisanego przez odbiorcę (Kupującego) i dostawcę przesyłki."
XVII AmC 1377/16 31.1.2017 Sprzedaż konsumencka "Przy odbiorze przesyłki Kupujący ma obowiązek sprawdzić, w obecności osoby doręczającej, przesyłkę pod względem jej stanu - wygląd, brak uszkodzeń. Następnie potwierdzić podpisem fakt otrzymania towaru. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane, gdy zostaną zgłoszone w momencie odbioru przesyłki w obecności osoby doręczającej. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie poprawnie wypełniony protokół stwierdzający odpowiedzialność przewoźnika. Przed wypełnieniem i podpisaniem protokołu zaleca się kontakt z firmą TERM-SYSTEM"
XVII AmC 1654/16 31.1.2017 Sprzedaż konsumencka "Złożenie zamówienia w Sklepie oznacza zaakceptowanie postanowień regulaminu tego sklepu; jak również akceptację wszystkich zasad zakupu towaru w Sklepie."
XVII AmC 1351/16 31.1.2017 Sprzedaż konsumencka "Warunkiem rozpatrzenia ewentualnej reklamacji jest spisanie w obecności pracownika firmy spedycyjnej "Protokołu Reklamacji". Wymagany podpis klienta i kuriera na protokole"
XVII AmC 1263/16 31.1.2017 Sprzedaż konsumencka "Zastrzegamy sobie prawo do zmiany treści regulaminu i cen, bez wcześniejszego uprzedzenia."
XVII AmC 1408/16 31.1.2017 Sprzedaż konsumencka " Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia"
XVII AmC 1370/16 31.1.2017 Sprzedaż konsumencka "Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu."
XVII AmC 1356/16 31.1.2017 Sprzedaż konsumencka "Reklamację dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłek, powstałych w trakcie transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu reklamacyjnego podpisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki. Reklamację na uszkodzenia mechaniczne, nie będą rozpatrywane bez poprawnie wypełnionego protokołu szkody oraz fabrycznego opakowania reklamowanego towaru"
XVII AmC 1047/16 31.1.2017 Sprzedaż konsumencka "Ouou zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu."
XVII AmC 469/16 31.1.2017 Sprzedaż konsumencka "Sklep dołożył wszelkich starań, aby publikowane dane były wolne od uchybień lub błędów. Błędne dane nie stanowią jednak podstawy do jakichkolwiek roszczeń."
XVII AmC 487/16 31.1.2017 Sprzedaż konsumencka "Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją powyższego regulaminu"
XVII AmC 1429/16 30.1.2017 Sprzedaż konsumencka "Zwracany towar należy odesłać razem z otrzymaną wraz z nim paragonem lub fakturą z czytelnym podpisem i adnotacją na odwrocie paragonu lub faktury "zwrot"?"
XVII AmC 13922/12 2.1.2017 Sprzedaż konsumencka "Zaliczka uiszczona przez Kupującego zostanie zatrzymana przez Sprzedawcę w następujących wypadkach: a) nieuiszczenie przez Kupującego pozostałej części ceny samochodu do dnia jego odbioru ustalonego ze Sprzedawcą; b) niezapewnienie przez Kupującego finansowania pozostałej części ceny samochodu od dnia jego odbioru ustalonego ze Sprzedawcą; c) złożenie przez Kupującego oświadczenia o rezygnacji z zamówionego samochodu"
XVII AmC 13887/12 2.1.2017 Sprzedaż konsumencka "Zaliczka uiszczona przez Kupującego zostanie zatrzymana przez Sprzedawcę w następujących wypadkach: a) nieuiszczenie przez Kupującego pozostałej części ceny samochodu do dnia jego odbioru ustalonego ze Sprzedawcą; b) niezapewnienie przez Kupującego finansowania pozostałej części ceny samochodu od dnia jego odbioru ustalonego ze Sprzedawcą; c) złożenie przez Kupującego oświadczenia o rezygnacji z zamówionego samochodu"
XVII AmC 11049/12 29.11.2016 Sprzedaż konsumencka "Zaliczka uiszczona przez Kupującego zostaje zatrzymana przez Sprzedawcę w następujących wypadkach: b) niezapewnienie przez Kupującego finansowania pozostałej części ceny samochodu do dnia jego odbioru ustalonego ze Sprzedawcą."
XVII AmC 13928/12 24.11.2016 Sprzedaż konsumencka "Zaliczka uiszczona przez Kupującego zostaje zatrzymana przez Sprzedawcę w następujących wypadkach: a) nieuiszczenie przez Kupującego pozostałej części ceny samochodu do dnia jego odbioru ustalonego ze Sprzedawcą; b) niezapewnienie przez Kupującego finansowania pozostałej części ceny samochodu do dnia jego odbioru ustalonego ze Sprzedawcą"; c) złożenie przez Kupującego oświadczenia o rezygnacji z zamówionego samochodu"
< >

Pomoc prawna online

Opinie naszych klientów

  • Monika

    ocena usługi:

    Jestem zadowolona, wykorzystam poradę prawną. Dziękuje
  • Olimpia

    ocena usługi:

    Porada jasno i rzeczowo wyjaśniona.
  • Katarzyna

    ocena usługi:

    cena porady prawnej jest proporcjonalan do jakości i rzetelności udzielanej porady prawnej. Bardzo ważną dla mnie cechą w \"e- prawnik\" jest możliwość darmowego dopytania i sprecyzowania nasuwających się tematów bądź problemów związanych z danym problemem prawnym. Jestem bardzo zadowolona z usługi jaką przedstawia \"e-Prawnik\". W przyszłości będę Państwa polecać innym.
  • Małgorzata

    ocena usługi:

    Bardzo dziękuję za opinię prawną, która okazała się bardzo pomocna, rzetelna i czytelna dla pracownika.
  • Damian

    ocena usługi:

  • Krzysztof

    ocena usługi:

  • Małgorzata

    ocena usługi:

    Rzetelna i przydatna opinia. Krótki czas oczekiwania. Cena na każdą kieszeń
  • Mikolaj

    ocena usługi:

  • Zofia

    ocena usługi:

    Jestem bardzo zadowolona z udzielonej porady na tym etapie mojej sprawy
  • Patryk

    ocena usługi:

    Gorąco polecam usługi e-prawnik.pl ! Porada fachowa i zrozumiała, cena również w pełni uzasadniona. I to wszystko bez wychodzenia z domu! Dzięki poradzie zrezygnowałem z zakupu działki. Gdyby nie to, zostałbym oszukany przez biuro nieruchomości na blisko 50000zł. Gorąco pozdrawiam cały zespół e-prawnik.pl.
  • Mikołaj

    ocena usługi:

  • Barbara

    ocena usługi:

  • Ana K

    ocena usługi:

    Jestem bardzo zadowolona z uslug . Dziekuje.
  • Tomasz

    ocena usługi:

  • Hanna

    ocena usługi:

    Polecam, konkretna, wyczerpująca odpowiedź na zadane pytanie
  • Izabella

    ocena usługi:

  • Jacek S.

    ocena usługi:

    Szybka i SPRAWNA usługa. Jestem pod wrażeniem. Ujął mnie fakt że e-prawnik udzielił mi z własnej inicjatywy dodatkowe porady, zwrócił uwagę na błędy które mogłyby opóżnić moją sprawę, podrażając jednocześnie koszty.




Informujemy, iż zgodnie z przepisem art. 25 ust. 1 pkt. 1 lit. b ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity: Dz. U. 2006 r. Nr 90 poz. 631), dalsze rozpowszechnianie artykułów i porad prawnych publikowanych w niniejszym serwisie jest zabronione.

Zadaj pytanie – porady prawne w 24h już od 30zł

* pola wymagane