"Mr.BLUE"
Re: Koniec działalności a koszty
On Tue, 7 Feb 2006, Mr.BLUE wrote:
> Witam...
> Właśnie w zeszłym roku w marcu zamknąłem swoją działalność gospodarczą
> ale w maju musiałem ponieść jeszcze koszty z tym związane a mianowicie
> z firmą z którą współpracowałem musiałem zapłacić za uszkodzenie środka
> trwałego ( samochodu ) nie małą sumkę.
> Natomiast w czerwcu podjąłem pracę na podstawie umowy o pracę i pracowałem
> do końca roku.
Praca nie ma IMO nic do rzeczy.
> Czy koszty poniesione z tytułu uszkodzenia samochodu mogę sobie jakoś
> odliczyć ?? czy w ogóle można coś z tym zrobić ??
A dlaczego nie ??
Były "związane z uzyskaniem przychodu" ? - były.
Poproszę o krytykę takiego postawienia sprawy :)
--
pozdrowienia, Gotfryd
(KPiR, VAT, memoriał, ZUS)
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
Informujemy, iż zgodnie z przepisem art. 25 ust. 1 pkt. 1 lit. b ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity: Dz. U. 2006 r. Nr 90 poz. 631), dalsze rozpowszechnianie artykułów i porad prawnych publikowanych w niniejszym serwisie jest zabronione.