Logowanie

Rejestracja

Poprzez założenie konta Użytkownika w serwisie e-prawnik.pl wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu wykonania zobowiązań przez Legalsupport sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, przy ul. Gabrieli Zapolskiej 36, kod poczt. 30-126, zarejestrowaną w Sądzie Rejonowym dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie, NIP 676-21-64-973, kapitał zakładowy 133.000,00 zł, zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
Równocześnie akceptuję regulamin serwisu e-Prawnik.pl

Bezpłatny dostęp tylko dla zarejestrowanych

masz już konto?

  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i akceptuję Regulamin serwisu e-Prawnik.pl (więcej)

  • Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Legalsupport sp. z o.o. informacji handlowej (więcej)


2011-08-25, 23:34

Potwierdzenie odbioru

"Veronika"

Wysłałam do firmy pismo reklamacyjne.
Listem poleconym, za potwierdzeniem odbioru.
Oczywiście firma nie pofatygowała się aby potwierdzić odbiór listu.
Potwierdzenia nie otrzymałam.
Czy to może oznaczać, że pismo nie dotarło? I nie ma podstaw do reklamacji?

Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!


Odpowiedzi do: Potwierdzenie odbioru

  • Liwiusz 2011-08-25, 23:38

    Re: Potwierdzenie odbioru

    W dniu 2011-08-25 23:34, Veronika pisze:
    > Wysłałam do firmy pismo reklamacyjne.
    > Listem poleconym, za potwierdzeniem odbioru.
    > Oczywiście firma nie pofatygowała się aby potwierdzić odbiór listu.
    > Potwierdzenia nie otrzymałam.
    > Czy to może oznaczać, że pismo nie dotarło? I nie ma podstaw do reklamacji?

    Jeśli nie dostałaś zwrotki, to pewnie zaginęła w drodze powrotnej. Złóż
    reklamację na poczcie.

    --
    Liwiusz

  • Bydlę 2011-08-25, 23:45

    Re: Potwierdzenie odbioru

    On 2011-08-25 21:34:02 +0000, "Veronika" said:

    > Czy to może oznaczać, że pismo nie dotarło?

    Może.



    > I nie ma podstaw do reklamacji?

    To jest podstawa do reklamacji na poczcie...
    --
    Bydlę

  • "Veronika" 2011-08-26, 00:32

    Re: Potwierdzenie odbioru


    Użytkownik "Liwiusz" napisał w wiadomości
    news:j36fbr$q3r$1@news.onet.pl...
    >W dniu 2011-08-25 23:34, Veronika pisze:
    >> Wysłałam do firmy pismo reklamacyjne.
    >> Listem poleconym, za potwierdzeniem odbioru.
    >> Oczywiście firma nie pofatygowała się aby potwierdzić odbiór listu.
    >> Potwierdzenia nie otrzymałam.
    >> Czy to może oznaczać, że pismo nie dotarło? I nie ma podstaw do
    >> reklamacji?
    >
    > Jeśli nie dostałaś zwrotki, to pewnie zaginęła w drodze powrotnej. Złóż
    > reklamację na poczcie.


    Chodziło mi raczej o to, czy firma może przyjąć pismo i nie podpisać
    potwierdzenia odbioru.

  • Bydlę 2011-08-26, 00:48

    Re: Potwierdzenie odbioru

    On 2011-08-25 22:32:01 +0000, "Veronika" said:

    > Chodziło mi raczej o to, czy firma może przyjąć pismo i nie podpisać
    > potwierdzenia odbioru.

    Pytasz o przepis, czy możliwość wystąpienia zdarzenia?

    Bo przepis mówi, że nie, a życie, że tak.
    :-)


    Więc złóż reklamację...


    --
    Bydlę

  • "Veronika" 2011-08-26, 00:49

    Re: Potwierdzenie odbioru


    Użytkownik "Bydlę" napisał w wiadomości
    news:j36jfb$oci$1@inews.gazeta.pl...
    > On 2011-08-25 22:32:01 +0000, "Veronika"
    > said:
    >
    >> Chodziło mi raczej o to, czy firma może przyjąć pismo i nie podpisać
    >> potwierdzenia odbioru.
    >
    > Pytasz o przepis, czy możliwość wystąpienia zdarzenia?
    >
    > Bo przepis mówi, że nie, a życie, że tak.
    > :-)
    >
    >
    > Więc złóż reklamację...


    Ok. Dzięki.

  • "emeryt" 2011-08-26, 01:49

    Re: Potwierdzenie odbioru


    > Wysłałam do firmy pismo reklamacyjne.
    > Listem poleconym, za potwierdzeniem odbioru.
    > Oczywiście firma nie pofatygowała się aby potwierdzić odbiór listu.
    > Potwierdzenia nie otrzymałam.
    > Czy to może oznaczać, że pismo nie dotarło? I nie ma podstaw do
    > reklamacji?

    próbowałaś śledzić przesyłkę na stronie poczty?
    Masz numer listu poleconego, nie wiem jak to działa
    obecnie. Paczki trakowałem i listy wysyłane zagranice
    również:
    http://sledzenie.poczta-polska.pl/

    A teraz pytanie pomocnicze:
    kiedy wysyłałas przesyłke - adresat ma bodajze 14 dni na odbiór.
    Jeżeli w ciągu 14 dni nie odbierze przesyłki, wtedy chyba uznaje
    się przesyłkę za skutecznie doręczoną? Nie wiem jak to wygląda
    w przypadku przesyłek z potwierdzeniem odbioru.

    Pzdr
    E.

  • "Veronika" 2011-08-26, 09:26

    Re: Potwierdzenie odbioru


    Użytkownik "Veronika" napisał w wiadomości
    news:4e56d174$0$2436$65785112@news.neostrada.pl...
    >
    > Użytkownik "Bydlę" napisał w wiadomości
    > news:j36jfb$oci$1@inews.gazeta.pl...
    >> On 2011-08-25 22:32:01 +0000, "Veronika"
    >> said:
    >>
    >>> Chodziło mi raczej o to, czy firma może przyjąć pismo i nie podpisać
    >>> potwierdzenia odbioru.
    >>
    >> Pytasz o przepis, czy możliwość wystąpienia zdarzenia?
    >>
    >> Bo przepis mówi, że nie, a życie, że tak.
    >> :-)
    >>
    >>
    >> Więc złóż reklamację...
    >
    >
    > Ok. Dzięki.



    No tak, ale co poczta zrobi w przypadku reklamacji?
    Przecież to świstek jedynie, a nie wartościowa paczka.

  • "Veronika" 2011-08-26, 09:31

    Re: Potwierdzenie odbioru


    Użytkownik "emeryt" napisał w wiadomości
    news:j36n2v$ivq$1@news.onet.pl...
    >
    >> Wysłałam do firmy pismo reklamacyjne.
    >> Listem poleconym, za potwierdzeniem odbioru.
    >> Oczywiście firma nie pofatygowała się aby potwierdzić odbiór listu.
    >> Potwierdzenia nie otrzymałam.
    >> Czy to może oznaczać, że pismo nie dotarło? I nie ma podstaw do
    >> reklamacji?
    >
    > próbowałaś śledzić przesyłkę na stronie poczty?
    > Masz numer listu poleconego, nie wiem jak to działa
    > obecnie. Paczki trakowałem i listy wysyłane zagranice
    > również:
    > http://sledzenie.poczta-polska.pl/


    Oooo. Dzięki. Spróbowałam, ale u mnie na wsi jakieś za krótkie są nr listów
    poleconych.
    Tego samego dnia wysyłałam również paczkę i jest informacja o jej
    doręczeniu.


    > A teraz pytanie pomocnicze:
    > kiedy wysyłałas przesyłke - adresat ma bodajze 14 dni na odbiór.
    > Jeżeli w ciągu 14 dni nie odbierze przesyłki, wtedy chyba uznaje
    > się przesyłkę za skutecznie doręczoną? Nie wiem jak to wygląda
    > w przypadku przesyłek z potwierdzeniem odbioru.


    No właśnie minęło już 14 dni, a potwierdzenia odbioru nie mam. No i
    zastanawiam się czy firma, w któej składałam reklamację może powiedzieć, że
    nic nie otrzymała.

    Swoją drogą ciekawe zjawisko.
    Zdarzało mi się wysyłać pisma do paru urzędów, lub własnej firmy, zawsze
    otrzymywałam potwierdzenie odbioru. A tutaj po raz drugi w przypadku pisma
    reklamacyjnego zwrotki brak.

  • Tomasz Kaczanowski 2011-08-26, 09:34

    Re: Potwierdzenie odbioru

    emeryt pisze:
    > A teraz pytanie pomocnicze:
    > kiedy wysyłałas przesyłke - adresat ma bodajze 14 dni na odbiór.
    > Jeżeli w ciągu 14 dni nie odbierze przesyłki, wtedy chyba uznaje
    > się przesyłkę za skutecznie doręczoną?

    Dotyczy to jedynie urzędów państwowych....


    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • Liwiusz 2011-08-26, 09:42

    Re: Potwierdzenie odbioru

    W dniu 2011-08-26 09:26, Veronika pisze:
    >
    > Użytkownik "Veronika" napisał w
    > wiadomości news:4e56d174$0$2436$65785112@news.neostrada.pl...
    >>
    >> Użytkownik "Bydlę" napisał w wiadomości
    >> news:j36jfb$oci$1@inews.gazeta.pl...
    >>> On 2011-08-25 22:32:01 +0000, "Veronika"
    >>> said:
    >>>
    >>>> Chodziło mi raczej o to, czy firma może przyjąć pismo i nie podpisać
    >>>> potwierdzenia odbioru.
    >>>
    >>> Pytasz o przepis, czy możliwość wystąpienia zdarzenia?
    >>>
    >>> Bo przepis mówi, że nie, a życie, że tak.
    >>> :-)
    >>>
    >>>
    >>> Więc złóż reklamację...
    >>
    >>
    >> Ok. Dzięki.
    >
    >
    >
    > No tak, ale co poczta zrobi w przypadku reklamacji?
    > Przecież to świstek jedynie, a nie wartościowa paczka.


    To jest list polecony, a jeśli zaginęła sama zwrotka, to zostanie
    sporządzony duplikat.

    --
    Liwiusz

  • Liwiusz 2011-08-26, 09:43

    Re: Potwierdzenie odbioru

    W dniu 2011-08-26 09:31, Veronika pisze:
    > No właśnie minęło już 14 dni, a potwierdzenia odbioru nie mam

    To czekaj cierpliwie. Zakładając kilka dni wędrówki listu "do", 14 dni
    na poczcie i potem droga powrotna, to się okaże, że od wysłania do
    otrzymania zwrotki może minąć nawet miesiąc.

    --
    Liwiusz

  • "Hades" 2011-08-26, 09:46

    Re: Potwierdzenie odbioru

    > Użytkownik "emeryt"
    >> Wysłałam do firmy pismo reklamacyjne.
    >> Listem poleconym, za potwierdzeniem odbioru.
    >> Oczywiście firma nie pofatygowała się aby potwierdzić odbiór listu.
    >> Potwierdzenia nie otrzymałam.
    >> Czy to może oznaczać, że pismo nie dotarło? I nie ma podstaw do reklamacji?

    > próbowałaś śledzić przesyłkę na stronie poczty?
    > Masz numer listu poleconego, nie wiem jak to działa
    > obecnie. Paczki trakowałem i listy wysyłane zagranice
    > również:
    > http://sledzenie.poczta-polska.pl/

    Z mojego doswiadczenia (i chyba tak niestety jest) wynika ze system
    nie dziala w odniesieniu do listow poleconych.

    > A teraz pytanie pomocnicze:
    > kiedy wysyłałas przesyłke - adresat ma bodajze 14 dni na odbiór.
    > Jeżeli w ciągu 14 dni nie odbierze przesyłki, wtedy chyba uznaje
    > się przesyłkę za skutecznie doręczoną? Nie wiem jak to wygląda
    > w przypadku przesyłek z potwierdzeniem odbioru.
    > Pzdr
    > E.

    AM

  • "Hades" 2011-08-26, 09:50

    Re: Potwierdzenie odbioru

    > Użytkownik "Veronika"
    [ciach]

    >> próbowałaś śledzić przesyłkę na stronie poczty?
    >> Masz numer listu poleconego, nie wiem jak to działa
    >> obecnie. Paczki trakowałem i listy wysyłane zagranice
    >> również:
    >> http://sledzenie.poczta-polska.pl/

    > Oooo. Dzięki. Spróbowałam, ale u mnie na wsi jakieś za krótkie są nr listów
    > poleconych.
    > Tego samego dnia wysyłałam również paczkę i jest informacja o jej doręczeniu.


    Na twojej wsi nie sa za krotkie tylko panienka w okienku na
    potwierdzeniu nadania listu poleconego nie wpisuje calego
    numeru skladajacego sie z 20 cyfr jaki potrzebny jest do
    wpisania w formularzu. Nie zmienia to jednak tego ze system
    (jak napisalem powyzej) nie dziala w odniesieniu do listow
    poleconych.

    AM

  • Gotfryd Smolik news 2011-08-26, 09:59

    Re: Potwierdzenie odbioru

    On Fri, 26 Aug 2011, emeryt wrote:

    > A teraz pytanie pomocnicze:
    > kiedy wysyłałas przesyłke - adresat ma bodajze 14 dni na odbiór.
    > Jeżeli w ciągu 14 dni nie odbierze przesyłki, wtedy chyba uznaje
    > się przesyłkę za skutecznie doręczoną?

    A mechanizm "domniemania doręczenia" działa w kontaktach prywatnych,
    albo jak kto woli: przy niesądowych czynnościach cywilnoprawnych?
    Nie wydaje mi się, nie byłoby potrzeby robienia akcji w stylu
    "wjazdu" do biura firmy z kamerą i notariuszem.

    pzdr, Gotfryd

  • Liwiusz 2011-08-26, 10:04

    Re: Potwierdzenie odbioru

    W dniu 2011-08-26 09:50, Hades pisze:

    > wpisania w formularzu. Nie zmienia to jednak tego ze system
    > (jak napisalem powyzej) nie dziala w odniesieniu do listow
    > poleconych

    Czasem działa.

    --
    Liwiusz

  • Liwiusz 2011-08-26, 10:04

    Re: Potwierdzenie odbioru

    W dniu 2011-08-26 09:59, Gotfryd Smolik news pisze:
    > On Fri, 26 Aug 2011, emeryt wrote:
    >
    >> A teraz pytanie pomocnicze:
    >> kiedy wysyłałas przesyłke - adresat ma bodajze 14 dni na odbiór.
    >> Jeżeli w ciągu 14 dni nie odbierze przesyłki, wtedy chyba uznaje
    >> się przesyłkę za skutecznie doręczoną?
    >
    > A mechanizm "domniemania doręczenia" działa w kontaktach prywatnych,
    > albo jak kto woli: przy niesądowych czynnościach cywilnoprawnych?

    Jest przecież przepis o oświadczeniu woli i terminie, kiedy strona
    "mogła się z nim zapoznać". IMHO słusznie można pod to podciągnąć
    awizowanie.

    > Nie wydaje mi się, nie byłoby potrzeby robienia akcji w stylu
    > "wjazdu" do biura firmy z kamerą i notariuszem.

    A są takie akcje? Programy typu UWAGA pomijam.

    --
    Liwiusz

  • mvoicem 2011-08-26, 10:08

    Re: Potwierdzenie odbioru

    (26.08.2011 09:43), Liwiusz wrote:
    > W dniu 2011-08-26 09:31, Veronika pisze:
    >> No właśnie minęło już 14 dni, a potwierdzenia odbioru nie mam
    >
    > To czekaj cierpliwie. Zakładając kilka dni wędrówki listu "do", 14 dni
    > na poczcie i potem droga powrotna, to się okaże, że od wysłania do
    > otrzymania zwrotki może minąć nawet miesiąc.
    >

    Wiele razy dostawałem odpowiedź od klienta (listowną, poleconą,
    ekonomiczną) na dłuugo zanim przyszła zwrotka (priorytetowa).

    p. m.

  • "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" 2011-08-26, 10:11

    Re: Potwierdzenie odbioru

    W dniu 2011-08-26 10:08, mvoicem pisze:
    > (26.08.2011 09:43), Liwiusz wrote:
    >> W dniu 2011-08-26 09:31, Veronika pisze:
    >>> No właśnie minęło już 14 dni, a potwierdzenia odbioru nie mam
    >>
    >> To czekaj cierpliwie. Zakładając kilka dni wędrówki listu "do", 14 dni
    >> na poczcie i potem droga powrotna, to się okaże, że od wysłania do
    >> otrzymania zwrotki może minąć nawet miesiąc.
    >>
    >
    > Wiele razy dostawałem odpowiedź od klienta (listowną, poleconą,
    > ekonomiczną) na dłuugo zanim przyszła zwrotka (priorytetowa).

    Zwrotki nie są priorytetowe. Są traktowane jak list zwykły.

  • Tomasz Kaczanowski 2011-08-26, 10:19

    Re: Potwierdzenie odbioru

    Gotfryd Smolik news pisze:
    > On Fri, 26 Aug 2011, emeryt wrote:
    >
    >> A teraz pytanie pomocnicze:
    >> kiedy wysyłałas przesyłke - adresat ma bodajze 14 dni na odbiór.
    >> Jeżeli w ciągu 14 dni nie odbierze przesyłki, wtedy chyba uznaje
    >> się przesyłkę za skutecznie doręczoną?
    >
    > A mechanizm "domniemania doręczenia" działa w kontaktach prywatnych,
    > albo jak kto woli: przy niesądowych czynnościach cywilnoprawnych?

    Chyba nie do końca działa, bo tego typu przepisy, które umieszczane np w
    regulaminach firm telekomunikacyjnych były podważane i jako klauzule
    niedozwolone nakazywano zmiany tych punktów regulaminu/umowy.


    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • "emeryt" 2011-08-26, 10:43

    Re: Potwierdzenie odbioru

    >> A teraz pytanie pomocnicze:
    >> kiedy wysyłałas przesyłke - adresat ma bodajze 14 dni na odbiór.
    >> Jeżeli w ciągu 14 dni nie odbierze przesyłki, wtedy chyba uznaje
    >> się przesyłkę za skutecznie doręczoną?
    >
    > Dotyczy to jedynie urzędów państwowych....

    a jak to sie ma np. do art61KC?

  • Tomasz Kaczanowski 2011-08-26, 10:51

    Re: Potwierdzenie odbioru

    emeryt pisze:
    >>> A teraz pytanie pomocnicze:
    >>> kiedy wysyłałas przesyłke - adresat ma bodajze 14 dni na odbiór.
    >>> Jeżeli w ciągu 14 dni nie odbierze przesyłki, wtedy chyba uznaje
    >>> się przesyłkę za skutecznie doręczoną?
    >>
    >> Dotyczy to jedynie urzędów państwowych....
    >
    > a jak to sie ma np. do art61KC?

    A co ma być?


    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • Bydlę 2011-08-26, 10:57

    Re: Potwierdzenie odbioru

    On 2011-08-26 07:26:37 +0000, "Veronika" said:

    > No tak, ale co poczta zrobi w przypadku reklamacji?

    Sprawdzi.
    I dowie się autorka, czy przesyłka:
    -czeka na odbiór
    -została zagubiona
    -wraca
    -...


    > Przecież to świstek jedynie, a nie wartościowa paczka.

    A kto mówi o pieniądzach?

    --
    Bydlę

  • Bydlę 2011-08-26, 10:58

    Re: Potwierdzenie odbioru

    On 2011-08-26 08:11:22 +0000, "Maciej Bebenek (news.onet.pl)"
    said:

    > Zwrotki nie są priorytetowe. Są traktowane jak list zwykły.

    A priorytet to opłata za dobre samopoczucie, nie gwarantująca (zgodnie
    z regulaminem) niczego.


    --
    Bydlę

  • Liwiusz 2011-08-26, 11:20

    Re: Potwierdzenie odbioru

    W dniu 2011-08-26 10:58, Bydlę pisze:
    > On 2011-08-26 08:11:22 +0000, "Maciej Bebenek (news.onet.pl)"
    > said:
    >
    >> Zwrotki nie są priorytetowe. Są traktowane jak list zwykły.
    >
    > A priorytet to opłata za dobre samopoczucie, nie gwarantująca (zgodnie z
    > regulaminem) niczego.

    Statystycznie jednak coś zapewnia.

    --
    Liwiusz

  • "emeryt" 2011-08-26, 11:40

    [OT] Potwierdzenie odbioru

    > A priorytet to opłata za dobre samopoczucie, nie gwarantująca (zgodnie z
    > regulaminem) niczego.

    nie wiem ile listów Ty nadajesz, ja robię to niezbyt często,
    W moim przypadku dostawa priorytetów miała 100% skutecznośc.
    Dostawa ekonomicznych przesyłek 90% skuteczność - raz wysłany
    list został doręczony po 2tyg albo 3tyg.

    E.

    P.S. jak wyślesz przesyłkę kurierem w trybie standard, też nie
    masz gwarancji a jedynie kurier deklaruje ze przesyłka powinna
    znaleźć się jutro u odbiorcy.

  • Bydlę 2011-08-26, 12:32

    Re: [OT] Potwierdzenie odbioru

    On 2011-08-26 09:40:15 +0000, "emeryt" said:

    >> A priorytet to opłata za dobre samopoczucie, nie gwarantująca (zgodnie
    >> z regulaminem) niczego.
    >
    > nie wiem ile listów Ty nadajesz,

    Teraz mniej, ale całkiem niedawno kilkadziesiąt miesięcznie.

    > ja robię to niezbyt często,

    Czytałeś regulamin tej usługi i co gwarantuje?
    A wiesz ile wynosi odszkodowanie za niewykonanie tej płatnej usługi?


    > P.S. jak wyślesz przesyłkę kurierem w trybie standard, też nie
    > masz gwarancji

    Inaczej - czy płacę, czy nie, gwarantują mi to samo.
    Przeczytaj regulamin...



    --
    Bydlę

  • Gotfryd Smolik news 2011-08-26, 17:37

    Re: Potwierdzenie odbioru

    On Fri, 26 Aug 2011, Liwiusz wrote:

    > W dniu 2011-08-26 09:59, Gotfryd Smolik news pisze:
    >>
    >> A mechanizm "domniemania doręczenia" działa w kontaktach prywatnych,
    >> albo jak kto woli: przy niesądowych czynnościach cywilnoprawnych?
    >
    > Jest przecież przepis o oświadczeniu woli i terminie, kiedy strona "mogła się
    > z nim zapoznać". IMHO słusznie można pod to podciągnąć awizowanie.

    Hm... rozumiem że sądy tak podchodzą do przedstawienia wrotki?
    (i co z wersjami "adresata nie zastano"!)

    >> Nie wydaje mi się, nie byłoby potrzeby robienia akcji w stylu
    >> "wjazdu" do biura firmy z kamerą i notariuszem.
    >
    > A są takie akcje? Programy typu UWAGA pomijam.

    Cóż, parę lat temu był taki "fakt prasowy", znaczy znam tylko
    z opisu w prasie, aczkolwiek ta prasa zdecydowanie nie nazywała
    się "fakt" ;)

    pzdr, Gotfryd

  • "Marcin Wasilewski" 2011-08-27, 14:05

    Re: Potwierdzenie odbioru

    Użytkownik "Liwiusz" napisał w wiadomości
    news:j37oh6$q7r$1@news.onet.pl...

    >> A priorytet to opłata za dobre samopoczucie, nie gwarantująca (zgodnie z
    >> regulaminem) niczego.
    > Statystycznie jednak coś zapewnia.

    Tzn. zapewnia krótsze leżakowanie listu w docelowej sortowni.

    Już kilka razy miałem okazję śledzić dziwne kalendarium dostarczania
    przesyłki niepriorytetowej na podstawie stempli na odwrocie. Przykładowo:

    dzień 0 - stempel z Wrocławia
    dzień +1 - stempel z Gorzów Wlkp. 1 (główny urząd poczt. - sortownia)
    dzień +5 - stempel z Gorzów Wlkp. 15 (poczta właściwa).

    Więc można brać za pewnik, że wszystkie przesyłki podróżują wspólnie, a
    później celowo
    leżakują w miastach docelowych.

  • "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" 2011-08-28, 22:51

    Re: Potwierdzenie odbioru

    W dniu 2011-08-27 14:05, Marcin Wasilewski pisze:

    > Więc można brać za pewnik, że wszystkie przesyłki podróżują wspólnie, a
    > później celowo
    > leżakują w miastach docelowych.

    Nie tylko, odpoczywają również w miejscach nadania.

  • "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" 2011-08-28, 22:53

    Re: Potwierdzenie odbioru

    W dniu 2011-08-26 11:20, Liwiusz pisze:
    > W dniu 2011-08-26 10:58, Bydlę pisze:
    >> On 2011-08-26 08:11:22 +0000, "Maciej Bebenek (news.onet.pl)"
    >> said:
    >>
    >>> Zwrotki nie są priorytetowe. Są traktowane jak list zwykły.
    >>
    >> A priorytet to opłata za dobre samopoczucie, nie gwarantująca (zgodnie z
    >> regulaminem) niczego.
    >
    > Statystycznie jednak coś zapewnia.
    >

    Statystycznie nie dochodzi jakiś konkretny procent przesyłek zwykłych. Z
    moich obserwacji wynika, że pogrom ten w większym procencie dotyczy
    zwrotek niż listów. Czary jakieś czy co?

  • Liwiusz 2011-08-28, 23:15

    Re: Potwierdzenie odbioru

    W dniu 2011-08-28 22:51, Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:
    > W dniu 2011-08-27 14:05, Marcin Wasilewski pisze:
    >
    >> Więc można brać za pewnik, że wszystkie przesyłki podróżują wspólnie, a
    >> później celowo
    >> leżakują w miastach docelowych.
    >
    > Nie tylko, odpoczywają również w miejscach nadania.

    Tak dla pewności ;)

    --
    Liwiusz

  • Liwiusz 2011-08-28, 23:16

    Re: Potwierdzenie odbioru

    W dniu 2011-08-28 22:53, Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:
    >
    > Statystycznie nie dochodzi jakiś konkretny procent przesyłek zwykłych. Z
    > moich obserwacji wynika, że pogrom ten w większym procencie dotyczy
    > zwrotek niż listów. Czary jakieś czy co?

    Łatwiej zgubić zwrotkę.

    --
    Liwiusz

  • "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" 2011-08-28, 23:36

    Re: Potwierdzenie odbioru

    W dniu 2011-08-28 23:16, Liwiusz pisze:
    > W dniu 2011-08-28 22:53, Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:
    >>
    >> Statystycznie nie dochodzi jakiś konkretny procent przesyłek zwykłych. Z
    >> moich obserwacji wynika, że pogrom ten w większym procencie dotyczy
    >> zwrotek niż listów. Czary jakieś czy co?
    >
    > Łatwiej zgubić zwrotkę.
    >

    ojtam, ojtam - zwrotka jest najczęściej żółta i doskonale ją widać.
    Poproszę następny strzał :-)

  • Liwiusz 2011-08-29, 04:13

    Re: Potwierdzenie odbioru

    W dniu 2011-08-28 23:36, Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:
    > W dniu 2011-08-28 23:16, Liwiusz pisze:
    >> W dniu 2011-08-28 22:53, Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:
    >>>
    >>> Statystycznie nie dochodzi jakiś konkretny procent przesyłek zwykłych. Z
    >>> moich obserwacji wynika, że pogrom ten w większym procencie dotyczy
    >>> zwrotek niż listów. Czary jakieś czy co?
    >>
    >> Łatwiej zgubić zwrotkę.
    >>
    >
    > ojtam, ojtam - zwrotka jest najczęściej żółta i doskonale ją widać.
    > Poproszę następny strzał :-)

    Kiedy ja poważnie piszę - jest mała, cienka, może się przykleić do
    innego listu itp. itd.

    To nawet dobrze o poczcie świadczy, wygląda bowiem na to, że listy giną
    losowo, a rzadziej są kradzione (gdyby była nadreprezentacja listów w
    zaginionych przesyłkach, to dawałoby to do zastanowienia).

    --
    Liwiusz

  • "Hades" 2011-08-29, 17:16

    Re: Potwierdzenie odbioru

    > Użytkownik "Liwiusz"
    [ciach]

    > Kiedy ja poważnie piszę - jest mała, cienka, może się przykleić do innego
    > listu itp. itd.
    > To nawet dobrze o poczcie świadczy, wygląda bowiem na to, że listy giną
    > losowo, a rzadziej są kradzione (gdyby była nadreprezentacja listów w
    > zaginionych przesyłkach, to dawałoby to do zastanowienia).
    > Liwiusz

    Moze sie rowniez zdazyc tak (wiem, nie powinno, ale zdaza sie) ze
    doreczyciel nie zauwazy ze przesylka za potwierdzeniem odbioru i
    potwierdzenie nie zostanie podpisane i wyslane zwrotnie.
    AM

Pomoc prawna online

Opinie naszych klientów

  • Ilona

    ocena usługi:

  • K

    ocena usługi:

    Szybka i konkretna pomoc dziękuję
  • K

    ocena usługi:

    Szybka i konkretna pomoc dziękuję
  • Martyna

    ocena usługi:

  • hi

    ocena usługi:

  • Tadeusz

    ocena usługi:

  • Tadeusz

    ocena usługi:

  • Tadeusz

    ocena usługi:

  • Tadeusz

    ocena usługi:

  • Pajączek

    ocena usługi:

    Bardzo szybka obsługa
  • Marzena

    ocena usługi:

    Jestem bardzo zadowolona z Państwa usługi. Już drugi raz pomogliście mi profesjonalnie. Polecam wszystkim korzystanie z Państwa usług!
  • Marzena

    ocena usługi:

    Jestem bardzo zadowolona z Państwa usługi. Już drugi raz pomogliście mi profesjonalnie. Polecam wszystkim korzystanie z Państwa usług!
  • Marzena

    ocena usługi:

    Jestem bardzo zadowolona z Państwa usługi. Już drugi raz pomogliście mi profesjonalnie. Polecam wszystkim korzystanie z Państwa usług!
  • Mariusz Sperczyński

    ocena usługi:

    Otrzymałem bardzo rzetelną, wyczerpującą odpowiedź. Nie mam wątpliwości z ew. dalszą interpretacją zagadnienia wskazanego w zapytaniu. Jako przedsiębiorca i jako osoba prywatna jestem bardzo zadowolony. Dziękuję i polecam!
  • Mariusz Sperczyński

    ocena usługi:

    Otrzymałem bardzo rzetelną, wyczerpującą odpowiedź. Nie mam wątpliwości z ew. dalszą interpretacją zagadnienia wskazanego w zapytaniu. Jako przedsiębiorca i jako osoba prywatna jestem bardzo zadowolony. Dziękuję i polecam!
  • Mariusz Sperczyński

    ocena usługi:

    Otrzymałem bardzo rzetelną, wyczerpującą odpowiedź. Nie mam wątpliwości z ew. dalszą interpretacją zagadnienia wskazanego w zapytaniu. Jako przedsiębiorca i jako osoba prywatna jestem bardzo zadowolony. Dziękuję i polecam!
  • Agnieszka

    ocena usługi:





Informujemy, iż zgodnie z przepisem art. 25 ust. 1 pkt. 1 lit. b ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity: Dz. U. 2006 r. Nr 90 poz. 631), dalsze rozpowszechnianie artykułów i porad prawnych publikowanych w niniejszym serwisie jest zabronione.

Zadaj pytanie – porady prawne w 24h już od 30zł

* pola wymagane