Profil marki artykuły i zmiany w prawie

Influencer marketing a oznaczanie reklam

Influencer marketing a oznaczanie reklam

3.11.2022

Influencerze! Każdą sytuację rozpatruj indywidualnie: pamiętaj o przepisach, korzystaj z rekomendacji UOKiK, przyjrzyj się swojej działalności i publikowanym materiałom. Uczciwie i zdroworozsądkowo (...)

Oznaczanie treści reklamowych przez influencerów w mediach społecznościowych

Oznaczanie treści reklamowych przez influencerów w mediach społecznościowych

10.10.2022

Promujesz telefon w zamian za zniżkę na produkty tej marki? Reklamujesz swoje książki lub testujesz kosmetyki otrzymane w paczce PR? Jesteś influencerem? Czy wiesz, jak prawidłowo oznaczyć (...)

Należyta staranność w VAT

Należyta staranność w VAT

6.7.2018

Należyta staranność w VAT to wskazanie najważniejszych okoliczności, które będą brać pod uwagę urzędnicy skarbowi w ocenie działalności przedsiębiorców przy rozliczeniach VAT. 

Decyzje UOKiK. Urząd wydał zgodę na przejęcia spółek

Decyzje UOKiK. Urząd wydał zgodę na przejęcia spółek

9.4.2014

Po przeprowadzeniu postępowań antymonopolowych, urząd uznał, że koncentracje nie doprowadzą do istotnego ograniczenia konkurencji.

Ograniczenie konkurencji? Te koncentracje temu nie zagrażają

Ograniczenie konkurencji? Te koncentracje temu nie zagrażają

8.4.2014

42 decyzje w sprawie kontroli koncentracji wydał UOKiK w pierwszym kwartale 2014 r. Najnowsze dotyczą m.in. spółek: Robyg, Ferrostal Łabędy, ABC Data, OT Logistics, Rondo 1 UG, Medivet oraz Agencji (...)

Zapytaj prawnika:

Dodaj załącznikDodaj załącznik

Oświadczenia i zgody RODO:


Porady prawne