II Polski Kongres Prawa Własności Intelektualnej 2014
II Polski Kongres Prawa Własności Intelektualnej 2014 odbędzie się 10 czerwca w Warszawie. Poświęcamy go przemysłowi gier komputerowych. Kongres będzie doskonałą okazją do debaty na temat zmian w prawie autorskim, ochrony prywatności i danych osobowych uczestników gier komputerowych, a także prywatnoprawnych aspektów obrotu grami komputerowych.
Praktycy świata biznesu zajmującego się grami komputerowymi opowiedzą, jak dziś wygląda świat gier i jakie są perspektywy jego rozwoju, czym różni się rynek polski od światowego? Eksperci biorący udział w kongresowych obradach będą odpowiadali również na pytania Uczestników Kongresu – liczymy na Państwa aktywność!
Oto kolejna seria szczegółowych kwestii wystąpień eksperckich
- Kluczowe tytuły czyli od Farmvilla przez Angry Birds do Candy Crash Saga, Clash of Clans i World of Tanks – jak zarobić miliard dolarów w rok na jednej grze?
- Co to jest analityka gier – AB Testy, DNA gracza, BigData
- Góry lodowane – prawa autorskie w odniesieniu do grafiki/doku vs prawa do DNA gracza
- Analiza wielkości rynku i jego segmentacja (konsole, PC, online, mobile – co rośnie, a co się kończy)
Tematyka II Polskiego Kongresu Prawa Własności Intelektualnej 2014 zainteresowała redakcję Dziennika Gazeta Prawna, która zamieściła jego zapowiedź.
Udział w II Polskim Kongresie Własności Intelektualnej 2014 to możliwość uzyskania punktów, które prawnicy mogą wliczyć do swojego obowiązkowego doskonalenia zawodowego (uchwała NRA nr 57/2011 z dnia 19 listopada 2011 r.).
źródło: materiały prasowe Instytutu Allerhanda
Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne
Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?