Jak sprawić by klient po prostu chciał kupować
14 lipca, Kraków
Sprzedaż Transformacyjna, czyli jak nie sprzedawać – a czynić tak, aby klient po prostu chciał kupować.
Program praktycznych warsztatów sprzedaży i negocjacji handlowych, czyli:
• Jakie narzędzia sprzedaży są przydatne w dzisiejszej sytuacji ekonomicznej w Polsce?
• Jak uzyskać satysfakcjonującą marżę, mimo, że konkurencja oferuje niższe ceny?
• Dlaczego spowodowanie, żeby klient chciał kupić jest prostsze niż mu coś sprzedać?
• Co to jest sprzedaż transformacyjna i dlaczego Ci, którzy są w czołówce taką prezentują?
Cele zasadnicze:
• Zbudowanie świadomości czym jest konkurowanie w nadchodzącej rzeczywistości rynku
wysoce konkurencyjnego (konkurencja jakościowa, nie ilościowa)
• Zbudowanie świadomości przewagi sprzedaży systemowej nad intuicyjną, w tym procesu planowania i przygotowania sprzedaży
• Poznanie i przećwiczenie taktyk i technik sprzedażowych w bezpośrednim kontakcie z Klientem
• Wprowadzenie pojęć: Sprzedaż Transformacyjna, 5 Etapów Sprzedaży i Proces Sprzedaży
(Lejek Sprzedaży) w odniesieniu do specyfiki branży
• Zbudowanie świadomości przydatności algorytmów sprzedażowych i zapoznanie z procesem ich tworzenia w firmie
• Wprowadzenie do procesu korzystania z algorytmów sprzedażowych
Data szkolenia: 2012-07-14
Miejsce: Hotel Hilton, ul. M. Konopnickiej 33, Kraków
Liczba dostępnych miejsc: w warsztatach przewidujemy udział maksimum 25 uczestników.
Niespodzianka!
Każdy uczestnik szkolenia otrzyma od nas Organizer A5 firmy ORGANIZER POLSKA o wartości 297 PLN netto!
Całkowity koszt programu (wraz z lunchem, przerwami kawowymi oraz materiałami szkoleniowymi):
- dla uczestnika konferencji „Skuteczny Przedsiębiorca” oraz dla członka BNI wynosi 779 PLN + 23% VAT/os.
- dla osób nieuczestniczących w konferencji 997 PLN + 23% VAT/os.
Informacje oraz ZAPISY: ksaja@organizerpolska.pl 530 861 914
źródło: www.facebook.com/events/450817734946534
Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne
Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?