Konferencja Ogólnopolska "Wszystkie chwyty dozowlone - Prawne aspekty reklamy"
Serdecznie zapraszamy na konferencje: "Wszystkie chwyty dozwolone - Prawne aspekty reklamy", która odbędzie się w dniach:
22-23 Października na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego
W ciągu dwóch dni konferencji zaproszeni goście, praktycy i teoretycy prawa i reklamy poruszać będą takie kwestie jak: nieuczciwa reklama w orzecznictwie sądów krajowych oraz Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej, aspekty reklamy porównawczej, czy ochrona zbiorowych interesów konsumentów. Podczas Konferencji specjaliści opowiedzą także o zagadnieniach związanych z różnorodnymi rodzajami reklamy. W szczególności, omówione zostaną nowe metody, znajdujące coraz szersze zastosowanie w praktyce marketingowej.
Program Konferencji:
Zagadnienia ogólne:
1. Istotność wprowadzenia w błąd jako przesłanka ochrony konsumenta - Dr Małgorzata Sieradzka;
2. Reklama porównawcza - Dr Monika Namysłowska
3. Praktyczne aspekty postępowania sądowego w zakresie reklamy wprowadzającej w błąd i reklamy porównawczej- Michał Strzelecki - ekspert Kancelarii Grynhoff Woźny i Wspólnicy
4. Ochrona zbiorowych interesów konsumentów w zakresie reklamy - Małgorzata Cieloch Rzecznik Prasowy Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów,
5. Reklama ukryta jako nieuczciwa praktyka rynkowa i czyn nieuczciwej konkurencji - Dr Monika Namysłowska oraz mgr Karolina Sztobryn;
6. Panel dyskusyjny - Ocena implementacji dyrektywy 2005/29/WE
do prawa polskiego w zakresie nieuczciwej reklamy.
Reklama a ochrona innych dóbr materialnych:
1. Naruszenie praw autorskich w reklamie
2. Użycie cudzego znaku towarowego w reklamie porównawczej
3. Naruszenie dóbr osobistych w reklamie- Dr Teresa Grzeszak.
Reklama w mediach:
1. Reklama kontekstowa w formie linków sponsorowanych problemy prawne- Michał Strzelecki - ekspert Kancelarii Grynhoff Woźny i Wspólnicy,
2. Product placement.
Reklama produktów wrażliwych:
1. Reklama produktów leczniczych -zagadnienia ogólne. Michał Roszak - ekspert Kancelarii Grynhoff Woźny i Wspólnicy
2. Aspekty reklamy internetowej produktów leczniczych- Dr Marek Świerczyński;
3. Blaski i cienie polskich ograniczeń reklamy alkoholu- Dr Zbigniew Okoń.
Zagadnienia praktyczne:
1.Deprecjacja marki w negatywnej reklamie porównawczej- Prof. dr hab. Andrzej Falkowski oraz mgr Agnieszka Woźnica-Kowalewska;
2. Kontrowersje w reklamie- Konrad Drozdowski - Dyrektor Generalny Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy
3. Marketing szeptany-Nowe rodzaje marketingu i ich etyczne aspekty
Organizator konferencji : ELSA Łódź
Partner Merytoryczny: Kancelaria Prawna Grynhoff ,Woźny ,Wspólnicy
Partner ELSA Poland: Ernst&Young
Sponsorzy strategiczni ELSA Poland: Allen & Overy , Domański Zakrzewski Palinka, Deloitte
Zapisy na konferencje a także więcej informacji znajdą Państwo na stronie internetowej:
http://www.elsa.org.pl/reklama/dlauczestnikow.htm
Źródło: ELSA Poland
Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne
Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?