SKUTECZNA WINDYKACJA TELEFONICZNA B2B vs. B2C

27.1.2014

Zespółe-prawnik.pl

Zespół
e-prawnik.pl

„SKUTECZNA WINDYKACJA TELEFONICZNA B2B vs. B2C”

Zapraszamy Państwa bardzo serdecznie do udziału w spotkaniach „Skuteczna Windykacja Telefoniczna B2B” oraz „Skuteczna Windykacja Telefoniczna B2C”, które odbędą się  w dniach 12-13 marca, 2014 roku, w warszawskim hotelu Sheraton.  

Kameralna atmosfera, spotkanie w grupie praktyków bez presji czasu oraz obowiązków służbowych to gwarancja skuteczności spotkania oraz gwarancja jakości warsztatu. Warto zainwestować w spotkanie, które może bardzo szybko przynieść zysk. Nasze spotkania rozpoznawalne są na Polskim rynku dzięki unikatowej platformie wymiany doświadczeń umożliwiającej  poszerzenie relacji biznesowych, umocnienie wizerunku firmy, jak i pogłębienie swojej wiedzy. Potwierdzić to mogą nasi uczestnicy, którzy biorą udział w cyklicznie w każdej edycji organizowanych przez BMS Polska spotkań windykacyjnych. Zachęcam do odwiedzenia naszej strony www.bmspolska.pl oraz zakładki „referencje”.

Podczas spotkań poruszymy następujące zagadnienia:

„Skuteczna Windykacja Telefoniczna B2B” - 12 marca 2014 r.

  • Efektywna windykacja z klientem B2B
  • Windykacja telefoniczna a specyfika współpracy z klientem biznesowym
  • Schematy prowadzenia rozmów telefonicznych na przykładzie: DHL Express, Rovese, TB Truck&Trailer, Bergerat Monnoyer- Case Studies
  • Wskaźniki raportujące efektywność rozmowy windykacyjnej
  • Wsparcie systemowe dla zapisu wyniku rozmów telefonicznych
  • Rozmowa telefoniczna lub spotkanie z klientem ? wady i zalety
  • Czy schematy/skrypty mają sens? Jak je układać?

„skuteczna Windykacja Telefoniczna B2C” -13 marca 2014r.

  • Skuteczna i efektywna windykacja telefoniczna z klientem masowym B2C
  • Wachlarz oddziaływania- czyli jak maksymalizować korzyści z windykacji telefonicznej
  • telewindykator – trywialny zawód czy agent do zadań specjalnych
  • klient czy dłużnik- skuteczna windykacja i budowanie relacji
  • ocena kanałów komunikacji z Klientem na przykładzie przeprowadzonych badań
  • miejsce rozmowy telefonicznej w schemacie działań miękkiej windykacji
  • czego wymagać od windykatora?
  • „bliżej klienta-bliżej spłaty”  projekt Millennium Bank
  • Architektura zaangażowania-  nowy trend Call Center windykacyjnym

Do dyskusji zaproszą Państwa: Dyrektorów Działów Windykacji, Kierowników Działów Windykacji, Managerów Działów Windykacji, Dyrektorów Działów Call Center, Dyrektorów, Kierowników, Managerów ds. Jakości Obsługi Klienta, Dyrektorów, Kierowników, Managerów ds. Monitowania Należności, Credit Managerów, Kontrolerów ds. należności.

Szczegóły na : www.bmspolska.pl lub pod numerem telefonu: (22) 412 50 62.

Zapytania prosimy kierować na adres: info@bmspolska.pl

Porady prawne

Potrzebujesz porady prawnej?

Zapytaj prawnika:

Dodaj załącznikDodaj załącznik

Oświadczenia i zgody RODO:


Porady prawne