Pod Patronatem e-prawnik.pl
-
Postępowanie apelacyjne. Apelacja jako środek odwoławczy
Celem szkolenia jest przedstawienie w sposób kompleksowy i praktyczny postępowania apelacyjnego w sprawach cywilnych.
-
Kalendarium szkoleń Wolters Kluwer Polska dla prawników w styczniu
W styczniu odbędą się dodatkowe szkolenia dla prawników, którego organizatorem jest Wolters Kluwer Polska. Udział w nim umożliwia zdobycie punktów szkoleniowych. Szkolenie odbędą się w Warszawie i Krakowie.
-
Dniach 2 ? 3 luty w hotel InterContinental w Warszawie odbędzie się spotkanie dotyczące "Prawo konkurencji w praktyce". Świadome lub nieświadome naruszenie przepisów prawa konkurencji może spowodować ogromne straty finansowe i wizerunkowe dla Państwa firmy.
-
Rusza ogólnopolska akcja Bezpieczny e-Sklep
6 grudnia ruszyła I edycja konkursu ?Bezpieczny e-Sklep? organizowanego przez Instytut Logistyki i Magazynowania (www.ilim.poznan.pl).
-
Szkolenia Wolters Kluwer Polska dla prawników
W grudniu odbędzie się 6 szkoleń dla prawników, których organizatorem jest Wolters Kluwer Polska. Każdy kto zgłosi się na szkolenie i poda nazwę portalu e-prawnik, otrzyma 5% zniżki, zaś pierwsze 5 osób będzie uczestniczyło w szkoleniach z 10% zniżką.
-
Prawo Pracy 2011: najnowsze zmiany!
Już w dniach 27-28 stycznia 2011 odbędzie się X, jubileuszowa edycja Ogólnopolskiego Forum Prawa Pracy! W odpowiedzi na oczekiwania rynku prezentujemy najbardziej aktualne tematy pod hasłem Prawo Pracy 2011: najnowsze zmiany!
-
Nowelizacja ustawy o ochronie danych osobowych
Na początku 2011 roku wejdzie w życie nowelizacja ustawy o ochronie danych osobowych, w związku z czym nastąpi kilka istotnych zmian.
-
Aktualne problemy prawa zobowiązań w Polsce
25 listopada 2010 r., w Warszawie odbędzie się konferencja pt. ?Aktualne problemy prawa zobowiązań w Polsce?, podczas której uznane autorytety z dziedziny prawa cywilnego zarysują aktualne problemy związane z prawem zobowiązań.
-
Manager działu reklamacji ? rola, wyzwania, rozwiązania
Czy Twoi Klienci ciągle narzekają, że rozpatrywanie reklamacji trwa zbyt długo? Czy mają wrażenie, że firma jest w tym zakresie mało elastyczna? Czy w porównaniu z Twoją konkurencją plasujesz się na gorszej pozycji pod względem obsługi reklamacji?
-
Polityki cenowe przedsiębiorców w świetle prawa konkurencji
Celem szkolenia jest przedstawienie wieloaspektowości polityk cenowych stosowanych przez przedsiębiorców z punktu widzenia polskich i wspólnotowych regulacji prawa konkurencji.
< | > |