e-prawnik.pl Porady prawne

Pomoc

 

1. Co zrobić, jeśli mam problemy z rejestracją?

2. Co oznaczają pola „Dane do rejestracji" i „Dane do faktury"?

3. Z jakich usług mogę skorzystać w ramach tzw. PRENUMERATY?

4. Czy mogę zrezygnować z zamówienia?

5. Mam prenumeratę „Dostęp do treści", czy aby mieć możliwość zadawania pytań muszę zamówić prenumeratę „Zapytaj prawnika"?

6. Czy muszę czekać do końca prenumeraty, aby zamówić kolejną?

7. Jaki jest okres oczekiwania na aktywację prenumeraty?

8. Czy mogę skrócić czas oczekiwania na aktywowanie prenumeraty?

9. Co to jest „Mój e-prawnik"?

10. Jak mogę zmienić moje dane?

11. Co zrobić, jeśli nie pamiętam hasła dostępu?

12. Zmieniłem adres e- mail, czy mogę sam zmienić adres w ustawieniach?

13. Do czego stosuje się cookies?

14. Jak włączyć cookies?

15. Co zrobić, gdy wybrany przeze mnie identyfikator jest już używany?

16. Czy otrzymam potwierdzenie zapłaty?

17. Co zrobić, jeśli moje dane na fakturze, którą otrzymałem są niewłaściwe?

18. Czy moje dane są sprzedawane podmiotom trzecim?

19. Jak usunąć subskrybuję newslettera?


1. Co zrobić, jeśli mam problemy z rejestracją?

Problemy z rejestracją mogą być spowodowane wieloma przyczynami. Po pierwsze, upewnij się, czy wypełniłeś wszystkie wymagane pola w formularzu rejestracyjnym, a następnie sprawdź, czy nie utraciłeś połączenia z Internetem. Jeśli problemy nadal występują, skontaktuj się z nami wysyłając e-mail na adres bok@e-prawnik.pl.

2. Co oznaczają pola „Dane do rejestracji" i „Dane do faktury"?

a. „Dane do rejestracji" - ta część przeznaczona jest dla Użytkowników, którzy chcą zarejestrować się w serwisie i korzystać z bezpłatnych usług np. subskrypcja newslettera. Użytkownicy Ci mogą pozostać anonimowi i nie muszą wypełniać drugiej części formularza rejestracyjnego.
b. „Dane do faktury" - ta część jest obowiązkowa (po wypełnieniu danych do rejestracji) dla Użytkowników, którzy chcą skorzystać z komercyjnych usług serwisu. Na podstawie tych danych nasza „księgowość" wystawia faktury za wykupione usługi.

3. Z jakich usług mogę skorzystać w ramach tzw. PRENUMERATY?

Serwis oferuje dwa rodzaje prenumeraty:
a. Prenumerata „Dostęp do treści" - w ramach tej usługi Klienci mają dostęp tylko do treści (artykuły, opinie, odpowiedzi, dokumenty, ustawy);
b. Prenumerata „Zapytaj prawnika" - w ramach tej usługi Klienci mają dostęp do treści (artykuły, opinie, odpowiedzi, dokumenty, ustawy) oraz możliwość zadawania pytań do redakcji. Na pytania odpowiadają współpracujący z serwisem prawnicy. Ta usługa objęta jest gwarancją „Dziś pytanie - dziś odpowiedź" co oznacza, że każde pytanie przesłane do godziny 15:00 jest objęte gwarancją i Pytający otrzyma odpowiedź tego samego dnia. Pytania zarejestrowane po godzinie 15:00 objęte są gwarancją następnego dnia roboczego.

4. Czy mogę zrezygnować z zamówienia?

Tak, jeśli w okresie 14 dni od daty złożenia zamówienia prenumerata nie zostanie opłacona, system automatycznie usunie zamówienie z naszej bazy.
Możesz również przesłać informację o rezygnacji na adres bok@e-prawnik.pl

5. Mam prenumeratę „Dostęp do treści", czy aby mieć możliwość zadawania pytań muszę zamówić prenumeratę „Zapytaj prawnika"?

Tak, aby mieć możliwość zadawania pytań należy wykupić prenumeratę „Zapytaj prawnika". Na przykład: jeśli wykupiłeś „Dostęp do treści" na okres 6 miesięcy i zamówisz prenumeratę „Zapytaj prawnika" na 1 miesiąc, to „Dostęp do treści" zostanie wydłużony do 7 miesięcy, a z możliwości zadawania pytań będziesz mógł korzystać przez 1 miesiąc.

6. Czy muszę czekać do końca prenumeraty, aby zamówić kolejną?

Nie, jeśli prenumerata jest aktywna i chcesz zamówić kolejną możesz to zrobić, ponieważ dni prenumeraty kumulują się. Oznacza to, że do aktywnej prenumeraty zostanie dodana ilość dni odpowiadających okresowi prenumeraty, która została zamówiona i opłacona.

7. Jaki jest okres oczekiwania na aktywację prenumeraty?

Okres ten zależy od sposobu wnoszenia opłaty za prenumeratę:
a. płacę kartą - dostęp do usługi aktywowany jest po autoryzacji transakcji przez system eCard;
b. płacę przelewem na konto w banku - dostęp do usługi aktywowany jest po uznaniu środków na naszym koncie. Pracownik serwisu sprawdza stan konta po każdej sesji bankowej. Okres oczekiwania wynosi do 2 dni roboczych;
c. płacę przelewem na konto, ale na poczcie lub w agencji - dostęp do usługi aktywowany jest po uznaniu środków na naszym koncie. Pracownik serwisu sprawdza stan konta po każdej sesji bankowej i uruchamia prenumeraty. Okres oczekiwania wynosi do 10 dni roboczych;
d. płacę przekazem - dostęp do usługi aktywowany jest po otrzymaniu wpłaty od listonosza. Okres oczekiwania wynosi do 10 dni roboczych.

8. Czy mogę skrócić czas oczekiwania na aktywowanie prenumeraty?

Tak, w tym celu należy na nr 12 / 395 34 27 lub na adres e-mail bok@e-prawnik.pl przesłać potwierdzenie zapłaty. Akceptujemy również potwierdzenia z bankowości elektronicznej.

9. Co to jest „Mój e-prawnik"?

Jest to strona profilowa dostępna tylko dla Ciebie, na której masz możliwość wglądu w swoje dane, ich modyfikację, przeglądanie odpowiedzi, składać zamówienia na prenumeratę, itp.

10. Jak mogę zmienić moje dane?

W celu zmiany zapisanych danych podczas rejestracji należy zalogować się w serwisie, następnie na stronie „Mój e-prawnik" wybrać z lewego menu zakładkę Moje dane - edycja. Pamiętaj - jeśli zmienisz dane z sekcji „Dane do faktury", przy kolejnym zamówieniu faktura zostanie wygenerowana automatycznie z uwzględnieniem zmian.

11. Co zrobić, jeśli nie pamiętam hasła dostępu?

Hasło można przypomnieć sobie z maila, który został wysłany jako potwierdzenie rejestracji w serwisie. Jeśli nie zachowałeś tego maila, możesz skorzystać z funkcji - ZAPOMNIAŁEM HASŁA w oknie - ZALOGUJ SIĘ na prawym marginesie.

12. Zmieniłem adres e- mail, czy mogę sam zmienić adres w ustawieniach?

Tak, w tym celu należy zalogować się w serwisie, następnie na stronie „Mój e-prawnik" wybrać z lewego menu zakładkę „Moje dane - edycja". W polu Adres e-mail wpisz nowy adres i zapisz zmiany. System automatycznie wygeneruje wiadomość, która zostanie przesłana na nowy adres w celu weryfikacji zmiany. Po potwierdzeniu zmiany zgodnie z instrukcją przedstawioną w wiadomości, informacje będą przesyłane na nowy adres e-mail.

13. Do czego stosuje się cookies?

Cookies służą między innymi do:
- zapamiętywania preferencji użytkowników,
- zapamiętywania informacji o użytkowniku.

14. Jak włączyć cookies?

Polska wersja przeglądarkiAngielska wersja przeglądarki

Microsoft Internet Explorer 6.x, 7.x
Menu górne: Narzędzia
-> Opcje internetowe
-> Prywatność
-> Zaawansowane:
Zastąp automatyczną obsługę plików cookies - Włącz
Pliki cookie tej samej firmy - Zaakceptuj, Pliki cookie innych firm - Zaakceptuj
Zawsze zezwalaj na pliki cookie dotyczące jednej sesji - Włącz

Microsoft Internet Explorer 6.x, 7.x
Menu górne: Tools
-> Internet Options
-> Privacy
-> Advanced
Allow all cookies that are stored on your computer - Enabled
Allow per-session cookies (not stored) - Enabled
Microsoft Internet Explorer 5.x
Menu górne: Narzędzia
-> Opcje internetowe
-> Zabezpieczenia
-> Internet
-> Poziom niestandardowy
Zezwalaj na przechowywanie plików cookies - Włącz
Zezwalaj na pliki cookies dla jednej sesji - nie przechowywane - Włącz
Microsoft Internet Explorer 5.x
Menu górne: Tools
-> Internet Options
-> Security
-> Internet
-> Custom Level
Allow all cookies that are stored on your computer - Enabled
Allow per-session cookies (not stored) - Enabled
Microsoft Internet Explorer 4.x
Menu górne: Widok
-> Opcje internetowe
-> Zaawansowane
Zawsze akceptuj pliki cookies
Microsoft Internet Explorer 4.x
Menu górne: View
-> Internet Options
-> Advanced
Accept cookies
FireFox, Mozilla oraz Netscape 6/7.x   
Menu górne: Edycja
-> Ustawienia
-> Prywatność i Zabezpieczenia
-> Ciasteczka
Akceptuj ciasteczka pochodzące wyłącznie z serwera, z którym nawiązano połączenie pierwotnie
FireFox, Mozilla oraz Netscape 6/7.x   
Menu górne: Edit
-> Preferences
-> Privacy & Security
-> Cookies
Enable cookie for the originating web site only
Netscape 4.x
Menu górne: Edycja
-> Ustawienia
-> Zaawansowane
Akceptuj wszystkie cookies
Netscape 4.x
Menu górne: Edit
-> Preferences
-> Advanced
Accept all cookies
Opera 6.x
Menu górne: Plik
-> Ustawienia
-> Zabezpieczenia
-> Filtracja ciasteczek
Uaktywnij ciasteczka
Prawidłowe ciasteczka - Akceptuj wszystkie cookies
Ciasteczka innych firm - Akceptuj ze wszystkich serwerów
Opera 6.x
Menu górne: File
-> Preferences
-> Security
-> Cookie filter
Enable cookies
Regular cookies - Automically accept all cookies
Third party cookies - Accept from all servers
Opera 4/5.x
Menu górne: Plik
-> Ustawienia
-> Prywatność
Cookies - Akceptuj wszystkie cookies
Cookies - Akceptuj ze wszystkich serwerów
Opera 4/5.x
Menu górne: File
-> Preferences
-> Privacy
Cookies - Automically accept all cookies
Cookies - Accept from any servers
Opera 3.x
Menu górne: Ustawienia
-> Zaawansowane
Włącz cookies
Opera 3.x
Menu górne: Preferences
-> Advanced
Logging: Enable cookies

 

15. Co zrobić, gdy wybrany przeze mnie identyfikator jest już używany?

Każdy identyfikator (nazwa użytkownika) jest przypisany tylko jednemu Użytkownikowi. Nie ma zatem dwóch Użytkowników o takim samym identyfikatorze. Może się zdarzyć, że wybrany przez Ciebie identyfikator jest już używane przez innego internautę. W takiej sytuacji wybierz inny identyfikator.

16. Czy otrzymam potwierdzenie zapłaty?

Tak, każdy Klient, który skutecznie wniesie opłatę za zamówioną usługę otrzymuje fakturę VAT. Faktura wystawiana jest do siedmiu dni od daty aktywowania prenumeraty i przesyłana pocztą na adres wskazany podczas rejestracji.

17. Co zrobić, jeśli moje dane na fakturze, którą otrzymałem są niewłaściwe?

Faktury generowane są automatycznie na podstawie danych wpisanych do formularza rejestracyjnego (sekcja - Dane do faktury). Jeśli na fakturze są złe dane, należy zalogować się w serwisie, zmienić dane na właściwe i zapisać zmiany. Aby faktura mogła być zaksięgowana, możesz przesłać do nas notę korygującą.

18. Czy moje dane są sprzedawane podmiotom trzecim?

Nie, baza danych serwisu e-prawnik.pl nie jest odsprzedawana podmiotom trzecim.

19. Jak usunąć subskrybuję newslettera?

Aby zmienić parametry wysyłki newslettera, należy się zalogować do serwisu e-prawnik.pl a następnie na stronie „Mój e-prawnik" wybrać z lewego menu zakładkę „Newsletter”. Zakładka ta umożliwia aktywację oraz dezaktywację wysyłki newslettera.

Jeśli nie pamiętasz loginu lub hasła do serwisu – skorzystaj z funkcji „Zapomniałem hasła”

 

Koniec