Manager działu reklamacji ? rola, wyzwania, rozwiązania
Być managerem trudnych sytuacji
Czy Twoi Klienci ciągle narzekają, że rozpatrywanie reklamacji trwa zbyt długo? Czy mają wrażenie, że firma jest w tym zakresie mało elastyczna? Czy w porównaniu z Twoją konkurencją plasujesz się na gorszej pozycji pod względem obsługi reklamacji? Czy pracownikom obsługującym reklamacje zdarza się o jakiejś zapomnieć, a płatności za produkty są wstrzymywane do momentu zakończenia reklamacji?
Podczas prelekcji "Manager działu reklamacji – rola, wyzwania, rozwiązania, która odbędzie się w dniu 25 listopada podczas konferencji "Strategie obsługi trudnego klienta - Zareklamuj się!" Andrzej Piróg, Trzymajklase.pl, omówi między innymi przykład modyfikacji modelu obsługi reklamacji w jednej z największych polskich firm, który pozwolił jej osiągnąć pozycję lidera w swojej branży pod względem sposobu zarządzania reklamacjami.
Dowiedz się jak to zostało osiągnięte! Poznaj program konferencji na reklamacje.nf.pl
Zarezerwuj miejsce!