Logowanie

Rejestracja

Poprzez założenie konta Użytkownika w serwisie e-prawnik.pl wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu wykonania zobowiązań przez Legalsupport sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, przy ul. Gabrieli Zapolskiej 36, kod poczt. 30-126, zarejestrowaną w Sądzie Rejonowym dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie, NIP 676-21-64-973, kapitał zakładowy 133.000,00 zł, zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
Równocześnie akceptuję regulamin serwisu e-Prawnik.pl

Bezpłatny dostęp tylko dla zarejestrowanych

masz już konto?

  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i akceptuję Regulamin serwisu e-Prawnik.pl (więcej)

  • Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Legalsupport sp. z o.o. informacji handlowej (więcej)


2008-04-08, 15:55

brak awizo, brak powtornego awizo

JW

witam,

czy istnieje jakas podstawa prawna do zdyscyplinowania poczty polskiej
w sytuacji, gdy nie dostarczaja awizo?
przyklad: czekalem na paczke dwa tygodnie, dzwonie do nadawcy -
wyslana, dzwonie na poczte - czeka w kolejce do odeslania. udaje sie
na poczte (cale szczescie to tylko 500 metrow), a pani w okienku na
moje pytanie "dlaczego pomimo niedostarczenia awizo paczka wyladowala
w kolejce do odeslania do nadawcy?" odpowiada "bo tak - to nie jej
wina, ze listonosz nie zostawial awizo". rece mi opadly.

skladac skarge? czy istnieje jakakolwiek mozliwosc zdyscyplinowania
lokalnej placowki pocztowej? czy tez za kazdym razem, gdy oczekuje na
paczke mam dzwonic na poczte i pytac, czy juz doszla i czy unizony
klient PP moze przyjsc i ja odebrac?

pozdrawiam,
JW

Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!


Odpowiedzi do: brak awizo, brak powtornego awizo

  • witek 2008-04-08, 16:09

    Re: brak awizo, brak powtornego awizo

    JW wrote:
    > witam,
    >
    > czy istnieje jakas podstawa prawna do zdyscyplinowania poczty polskiej
    > w sytuacji, gdy nie dostarczaja awizo?
    > przyklad: czekalem na paczke dwa tygodnie, dzwonie do nadawcy -
    > wyslana, dzwonie na poczte - czeka w kolejce do odeslania. udaje sie
    > na poczte (cale szczescie to tylko 500 metrow), a pani w okienku na
    > moje pytanie "dlaczego pomimo niedostarczenia awizo paczka wyladowala
    > w kolejce do odeslania do nadawcy?" odpowiada "bo tak - to nie jej
    > wina, ze listonosz nie zostawial awizo". rece mi opadly.
    >
    > skladac skarge? czy istnieje jakakolwiek mozliwosc zdyscyplinowania
    > lokalnej placowki pocztowej? czy tez za kazdym razem, gdy oczekuje na
    > paczke mam dzwonic na poczte i pytac, czy juz doszla i czy unizony
    > klient PP moze przyjsc i ja odebrac?
    >
    składać, ale nie na pocztę tylko na listonosza. To oddzielna gałąż w
    poczcie.

  • Mithos 2008-04-08, 17:29

    Re: brak awizo, brak powtornego awizo

    witek pisze:
    > składać, ale nie na pocztę tylko na listonosza. To oddzielna gałąż w
    > poczcie.

    Dodajmy, ze nic to nie da, bo listonoszy w Polsce jest deficyt
    (przynajmniej w wiekszych miastach) i przyjmuje kogo sie da, a i tak nie
    daja rady zapelnic etatow. Do mnie juz od jakiegos czasu donosi listy
    jakis listonosz "wypozyczony" z innej placowki co wydluza czas
    otrzymywania przesylek o 1 dzien, a i odebrac listu tego samego dnia bez
    awantury na poczcie sie nie da ("bo listonosz jeszcze nie przyniosl").


    --
    Mithos

  • Andrzej Lawa 2008-04-08, 17:57

    Re: brak awizo, brak powtornego awizo

    Mithos pisze:
    > witek pisze:
    >> składać, ale nie na pocztę tylko na listonosza. To oddzielna gałąż w
    >> poczcie.
    >
    > Dodajmy, ze nic to nie da, bo listonoszy w Polsce jest deficyt
    > (przynajmniej w wiekszych miastach) i przyjmuje kogo sie da, a i tak nie

    Nie tylko w większych...

  • "Kret z domu" 2008-04-08, 19:44

    Re: brak awizo, brak powtornego awizo

    Użytkownik "JW" napisał w wiadomości

    > czy istnieje jakakolwiek mozliwosc zdyscyplinowania
    > lokalnej placowki pocztowej? czy tez za kazdym razem, gdy oczekuje na
    > paczke mam dzwonic na poczte i pytac, czy juz doszla i czy unizony
    > klient PP moze przyjsc i ja odebrac?


    Może nie do końca oto chodzi ale u mnie sprawdza się "numer" "za pobraniem"
    Te paczki rozwozi inny listonosz (inny dział poczty ??) i zawsze zostawia
    awizo że był.


    --

    Pozdrawiam
    Przemek - maytki(małpa)o2.pl
    www.kluchojady.prv.pl

  • Maverick 2008-04-09, 14:35

    Re: brak awizo, brak powtornego awizo

    Kret z domu wrote:
    > Użytkownik "JW" napisał w wiadomości
    >
    >> czy istnieje jakakolwiek mozliwosc zdyscyplinowania
    >> lokalnej placowki pocztowej? czy tez za kazdym razem, gdy oczekuje na
    >> paczke mam dzwonic na poczte i pytac, czy juz doszla i czy unizony
    >> klient PP moze przyjsc i ja odebrac?
    >
    >
    > Może nie do końca oto chodzi ale u mnie sprawdza się "numer" "za pobraniem"
    > Te paczki rozwozi inny listonosz (inny dział poczty ??) i zawsze
    > zostawia awizo że był.
    >
    >
    No i kosztuje jakies 6 pln wiecej? ;)

  • "juana" 2008-04-10, 15:27

    Re: brak awizo, brak powtornego awizo

    > składać, ale nie na pocztę tylko na listonosza. To oddzielna gałąż w
    > poczcie.

    Ja jak zlozylam raz tego typu skarge, to odpowiedz dostalam po ponad roku!!
    I to tez dopiero po tym, jak ponowilam skarge wysylajac e-mail.
    Mysle, ze mozna tez sprobowac sie rozmowic z listonoszem.
    Pozdrawiam,

    joan

  • witek 2008-04-10, 16:01

    Re: brak awizo, brak powtornego awizo

    juana wrote:
    >> składać, ale nie na pocztę tylko na listonosza. To oddzielna gałąż w
    >> poczcie.
    >
    > Ja jak zlozylam raz tego typu skarge, to odpowiedz dostalam po ponad
    > roku!! I to tez dopiero po tym, jak ponowilam skarge wysylajac e-mail.
    > Mysle, ze mozna tez sprobowac sie rozmowic z listonoszem.
    > Pozdrawiam,
    >
    Jak ja złożyłem skargę, to listonosz jeszcze tego samego dnia przyszedł
    mnie przeprosić.
    Poszło o zostawione awizo w momencie kiedy byłem w domu.

  • SzalonyKapelusznik 2008-04-10, 17:14

    Re: brak awizo, brak powtornego awizo

    On 10 Kwi, 15:27, "juana" wrote:
    > > składać, ale nie na pocztę tylko na listonosza. To oddzielna gałąż w
    > > poczcie.
    >
    > Ja jak zlozylam raz tego typu skarge, to odpowiedz dostalam po ponad roku!!

    > joan

    Nie listownie! Trzeba udac sie i porozmawiac z naczelnikiem oddzialu.
    U mnie listonosz nagminnie wyspisywal awiza wieczorem po rozniesieniu
    lub rano przed wyjsciem. Efekt taki ze w poniedzialek wieczorem
    szedlem odebrac cos swojego na co dostalem awizo i przy okazji
    odbieralem cos dla innego z domownikow na co awizo przychodzilo
    dopiero we wtorek. Wiec wtedy tez ktos szedl odebrac stal i nic. BO
    juz dzien wczesniej wydane.
    Porozmowie listonosz nie tylko zostawia awiza w piatek (tak ze mozna
    wieczorem odebrac z calego tygodnia) ale i zaznacza co jest ZUS co sad
    a co skarbowka.

Pomoc prawna online

Opinie naszych klientów

  • Ilona

    ocena usługi:

  • K

    ocena usługi:

    Szybka i konkretna pomoc dziękuję
  • K

    ocena usługi:

    Szybka i konkretna pomoc dziękuję
  • Martyna

    ocena usługi:

  • hi

    ocena usługi:

  • Tadeusz

    ocena usługi:

  • Tadeusz

    ocena usługi:

  • Tadeusz

    ocena usługi:

  • Tadeusz

    ocena usługi:

  • Pajączek

    ocena usługi:

    Bardzo szybka obsługa
  • Marzena

    ocena usługi:

    Jestem bardzo zadowolona z Państwa usługi. Już drugi raz pomogliście mi profesjonalnie. Polecam wszystkim korzystanie z Państwa usług!
  • Marzena

    ocena usługi:

    Jestem bardzo zadowolona z Państwa usługi. Już drugi raz pomogliście mi profesjonalnie. Polecam wszystkim korzystanie z Państwa usług!
  • Marzena

    ocena usługi:

    Jestem bardzo zadowolona z Państwa usługi. Już drugi raz pomogliście mi profesjonalnie. Polecam wszystkim korzystanie z Państwa usług!
  • Mariusz Sperczyński

    ocena usługi:

    Otrzymałem bardzo rzetelną, wyczerpującą odpowiedź. Nie mam wątpliwości z ew. dalszą interpretacją zagadnienia wskazanego w zapytaniu. Jako przedsiębiorca i jako osoba prywatna jestem bardzo zadowolony. Dziękuję i polecam!
  • Mariusz Sperczyński

    ocena usługi:

    Otrzymałem bardzo rzetelną, wyczerpującą odpowiedź. Nie mam wątpliwości z ew. dalszą interpretacją zagadnienia wskazanego w zapytaniu. Jako przedsiębiorca i jako osoba prywatna jestem bardzo zadowolony. Dziękuję i polecam!
  • Mariusz Sperczyński

    ocena usługi:

    Otrzymałem bardzo rzetelną, wyczerpującą odpowiedź. Nie mam wątpliwości z ew. dalszą interpretacją zagadnienia wskazanego w zapytaniu. Jako przedsiębiorca i jako osoba prywatna jestem bardzo zadowolony. Dziękuję i polecam!
  • Agnieszka

    ocena usługi:





Informujemy, iż zgodnie z przepisem art. 25 ust. 1 pkt. 1 lit. b ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity: Dz. U. 2006 r. Nr 90 poz. 631), dalsze rozpowszechnianie artykułów i porad prawnych publikowanych w niniejszym serwisie jest zabronione.

Zadaj pytanie – porady prawne w 24h już od 30zł

* pola wymagane