Logowanie

Rejestracja

Poprzez założenie konta Użytkownika w serwisie e-prawnik.pl wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu wykonania zobowiązań przez Legalsupport sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, przy ul. Gabrieli Zapolskiej 36, kod poczt. 30-126, zarejestrowaną w Sądzie Rejonowym dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie, NIP 676-21-64-973, kapitał zakładowy 133.000,00 zł, zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
Równocześnie akceptuję regulamin serwisu e-Prawnik.pl

Bezpłatny dostęp tylko dla zarejestrowanych

masz już konto?

  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i akceptuję Regulamin serwisu e-Prawnik.pl (więcej)

  • Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Legalsupport sp. z o.o. informacji handlowej (więcej)


2013-08-02, 21:37

Nagrywanie rozmów telefonicznych

pilocik

Witam.
Czy Firma do której dzwonią klienci, która na 1000% rejestruje każdą
rozmowę musi o tym fakcie informować ?
Dzwoniłem kilka razy i nie usłyszałem takowego komunikatu a każdy
konsultant z którym rozmawiałem i którego o to zapytałem potwierdził że
rozmowa jest rejestrowana.

Pozdrawiam

Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!


Odpowiedzi do: Nagrywanie rozmów telefonicznych

  • "Stokrotka" 2013-08-02, 21:48

    Re: Nagrywanie rozmC3łw telefonicz nych

    > Czy Firma do której dzwonią klienci, która na 1000% rejestruje każdą
    > rozmowę musi o tym fakcie informować ?
    > Dzwoniłem kilka razy i nie usłyszałem takowego komunikatu a każdy
    > konsultant z którym rozmawiałem i którego o to zapytałem potwierdził że
    > rozmowa jest rejestrowana.
    >

    Dziwne, ale prawdopodobne. Prawie zawsze jak dzwonię jest taka katarynka.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)
    Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali umysłowo,
    nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom. http://ortografia.3-2-1.pl/

  • Andrzej Lawa 2013-08-02, 21:49

    Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych

    W dniu 02.08.2013 21:37, pilocik pisze:
    > Witam.
    > Czy Firma do której dzwonią klienci, która na 1000% rejestruje
    > każdąrozmowę

    Znaczy się robi od razu 10 kopii? Skąd wiesz?

    > musi o tym fakcie informować ?

    Nie.

    --
    Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy
    są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju.
    I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością...
    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!

  • witek 2013-08-02, 22:11

    Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych

    On 8/2/2013 9:37 PM, pilocik wrote:
    > Witam.
    > Czy Firma do której dzwonią klienci, która na 1000% rejestruje każdą
    > rozmowę musi o tym fakcie informować ?
    > Dzwoniłem kilka razy i nie usłyszałem takowego komunikatu a każdy
    > konsultant z którym rozmawiałem i którego o to zapytałem potwierdził że
    > rozmowa jest rejestrowana.
    >
    > Pozdrawiam

    Nie musi.
    Ty tez nie musisz.
    Kazdą rozmowę, której jestes uczestnikiem możesz sobie nagrac bez
    informowania kogokolwiek.

  • Budzik 2013-08-02, 23:30

    Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych

    Osobnik posiadający mail pilocik_NOSPAM@neostrada.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Witam.
    > Czy Firma do której dzwonią klienci, która na 1000% rejestruje każdą
    > rozmowę musi o tym fakcie informować ?
    > Dzwoniłem kilka razy i nie usłyszałem takowego komunikatu a każdy
    > konsultant z którym rozmawiałem i którego o to zapytałem potwierdził że
    > rozmowa jest rejestrowana.
    >
    Zdaje sie, ze musi tylko poinformowac swoich pracowników.
    Ciebie nie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    "Moi ludzie pracują na okrągło! Czasem nawet po 2, 3 godziny na dobę!!!"
    kpt. Bertorelli/Dzielna Armia Włoska/Allo, Allo

  • Maciej Bebenek 2013-08-03, 01:32

    Re:20Nagrywanie20rozmC3łw20telefonicznych

    Budzik wrote:
    > Osobnik posiadający mail pilocik_NOSPAM@neostrada.pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:
    >
    >> Witam.
    >> Czy Firma do której dzwonią klienci, która na 1000% rejestruje każdą
    >> rozmowę musi o tym fakcie informować ?
    >> Dzwoniłem kilka razy i nie usłyszałem takowego komunikatu a każdy
    >> konsultant z którym rozmawiałem i którego o to zapytałem potwierdził że
    >> rozmowa jest rejestrowana.
    >>
    > Zdaje sie, ze musi tylko poinformowac swoich pracowników.

    Niezupełnie tak. Pracownik musi wyrazić zgodę na rejestrowanie jego rozmów
    i dalsze przetwarzanie

    > Ciebie nie.

    Oczywiście

  • Budzik 2013-08-03, 02:00

    Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych

    Osobnik posiadający mail maciej_pmt@tpsa.waw.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    >>> Witam.
    >>> Czy Firma do której dzwonią klienci, która na 1000% rejestruje każdą
    >>> rozmowę musi o tym fakcie informować ?
    >>> Dzwoniłem kilka razy i nie usłyszałem takowego komunikatu a każdy
    >>> konsultant z którym rozmawiałem i którego o to zapytałem potwierdził
    >>> że rozmowa jest rejestrowana.
    >>>
    >> Zdaje sie, ze musi tylko poinformowac swoich pracowników.
    >
    > Niezupełnie tak. Pracownik musi wyrazić zgodę na rejestrowanie jego
    > rozmów i dalsze przetwarzanie
    >
    Z czego to wynika?
    dotychczas słyszałem, ze z racji tego ze to jest sprzet pracodawcy, to
    jedyny obowiązek to poinformowanie pracownika.

    >> Ciebie nie.
    >
    > Oczywiście
    >


    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    Wątroba była cały dzień śledziona

  • "Robert Tomasik" 2013-08-03, 10:45

    Re: Nagrywanie rozmC3łw telefonicz nych

    Użytkownik "pilocik" napisał w wiadomości
    news:51fc0a70$0$1460$65785112@news.neostrada.pl...
    > Witam.
    > Czy Firma do której dzwonią klienci, która na 1000% rejestruje każdą
    > rozmowę musi o tym fakcie informować ?
    > Dzwoniłem kilka razy i nie usłyszałem takowego komunikatu a każdy
    > konsultant z którym rozmawiałem i którego o to zapytałem potwierdził że
    > rozmowa jest rejestrowana.

    Każdy może zapisywać sobie notatki z rozmowy, również poprzez jej nagranie.
    Te komunikaty o nagrywaniu mają na celu zdyscyplinowanie klientów, by nie
    wylewali swoich żalów na biednych konsultantów w sposób chamski. To jedynie
    prewencja. Natomiast nie ma żadnego znaczenia prawnego.

  • Maciej Bebenek 2013-08-03, 17:21

    Re:20Nagrywanie20rozmC3łw20telefonicznych

    Budzik wrote:
    > Osobnik posiadający mail maciej_pmt@tpsa.waw.pl napisał(a) w poprzednim
    > odcinku co następuje:

    >>> Zdaje sie, ze musi tylko poinformowac swoich pracowników.
    >>
    >> Niezupełnie tak. Pracownik musi wyrazić zgodę na rejestrowanie jego
    >> rozmów i dalsze przetwarzanie
    >>
    > Z czego to wynika?
    > dotychczas słyszałem, ze z racji tego ze to jest sprzet pracodawcy, to
    > jedyny obowiązek to poinformowanie pracownika.
    >

    Z Prawa telekomunikacyjnego, art. 159 ust. 2 i podpunkty

  • BartekK 2013-08-03, 20:32

    Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych

    W dniu 2013-08-03 10:45, Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "pilocik" napisał w wiadomości
    > news:51fc0a70$0$1460$65785112@news.neostrada.pl...
    >> Witam.
    >> Czy Firma do której dzwonią klienci, która na 1000% rejestruje każdą
    >> rozmowę musi o tym fakcie informować ?
    >> Dzwoniłem kilka razy i nie usłyszałem takowego komunikatu a każdy
    >> konsultant z którym rozmawiałem i którego o to zapytałem potwierdził
    >> że rozmowa jest rejestrowana.
    >
    > Każdy może zapisywać sobie notatki z rozmowy, również poprzez jej
    > nagranie. Te komunikaty o nagrywaniu mają na celu zdyscyplinowanie
    > klientów, by nie wylewali swoich żalów na biednych konsultantów w sposób
    > chamski. To jedynie prewencja. Natomiast nie ma żadnego znaczenia prawnego.
    Ale równoczesne zwrotne poinformowanie (przeważnie dzwoniącego)
    konsultanta/sprzedawcy/telemarketera, że "my również nagrywamy" bardzo
    często (w moim doświadczeniu - jakieś 2/3 przypadków) kończy się
    rozłączeniem/zakończeniem rozmowy ze strony konsultanta.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    | sibi@drut.org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/
    | http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid338173

  • "m4rkiz" 2013-08-04, 13:05

    Re: Nagrywanie rozmC3łw telefonicz nych

    "BartekK" wrote in message
    news:ktjj8a$eak$1@mx1.internetia.pl...
    >> Każdy może zapisywać sobie notatki z rozmowy, również poprzez jej
    >> nagranie. Te komunikaty o nagrywaniu mają na celu zdyscyplinowanie
    >> klientów, by nie wylewali swoich żalów na biednych konsultantów w sposób
    >> chamski. To jedynie prewencja. Natomiast nie ma żadnego znaczenia prawnego.
    > Ale równoczesne zwrotne poinformowanie (przeważnie dzwoniącego)
    > konsultanta/sprzedawcy/telemarketera, że "my również nagrywamy" bardzo często
    > (w moim doświadczeniu - jakieś 2/3 przypadków) kończy się
    > rozłączeniem/zakończeniem rozmowy ze strony konsultanta.

    dlatego jezeli chce sie cos zalatwic to najprosciej im tego nie mowic

  • BartekK 2013-08-04, 16:31

    Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych

    W dniu 2013-08-04 13:05, m4rkiz pisze:
    > "BartekK" wrote in message
    > news:ktjj8a$eak$1@mx1.internetia.pl...
    >>> Każdy może zapisywać sobie notatki z rozmowy, również poprzez jej
    >>> nagranie. Te komunikaty o nagrywaniu mają na celu zdyscyplinowanie
    >>> klientów, by nie wylewali swoich żalów na biednych konsultantów w sposób
    >>> chamski. To jedynie prewencja. Natomiast nie ma żadnego znaczenia
    >>> prawnego.
    >> Ale równoczesne zwrotne poinformowanie (przeważnie dzwoniącego)
    >> konsultanta/sprzedawcy/telemarketera, że "my również nagrywamy" bardzo
    >> często (w moim doświadczeniu - jakieś 2/3 przypadków) kończy się
    >> rozłączeniem/zakończeniem rozmowy ze strony konsultanta.
    >
    > dlatego jezeli chce sie cos zalatwic to najprosciej im tego nie mowic
    No ja to raczej stosuje w przeciwnym kierunku, kiedy to oni chcą coś
    załatwić (znaczy wcisnąć mi, jako niebywałą okazję).

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    | sibi@drut.org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/
    | http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid338173

  • Chocobo 2013-08-04, 17:17

    Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych

    W dniu 2013-08-04 16:31, BartekK pisze:

    >> dlatego jezeli chce sie cos zalatwic to najprosciej im tego nie mowic
    > No ja to raczej stosuje w przeciwnym kierunku, kiedy to oni chcą coś
    > załatwić (znaczy wcisnąć mi, jako niebywałą okazję).

    Możesz im powiedzieć na zakończenie rozmowy, że nagrywałeś :)

    Marcin

  • "m4rkiz" 2013-08-04, 18:32

    Re: Nagrywanie rozmC3łw telefonicz nych

    "BartekK" wrote in message
    news:ktlph0$av9$1@mx1.internetia.pl...
    >>>> Każdy może zapisywać sobie notatki z rozmowy, również poprzez jej
    >>>> nagranie. Te komunikaty o nagrywaniu mają na celu zdyscyplinowanie
    >>>> klientów, by nie wylewali swoich żalów na biednych konsultantów w sposób
    >>>> chamski. To jedynie prewencja. Natomiast nie ma żadnego znaczenia
    >>>> prawnego.
    >>> Ale równoczesne zwrotne poinformowanie (przeważnie dzwoniącego)
    >>> konsultanta/sprzedawcy/telemarketera, że "my również nagrywamy" bardzo
    >>> często (w moim doświadczeniu - jakieś 2/3 przypadków) kończy się
    >>> rozłączeniem/zakończeniem rozmowy ze strony konsultanta.
    >> dlatego jezeli chce sie cos zalatwic to najprosciej im tego nie mowic
    > No ja to raczej stosuje w przeciwnym kierunku, kiedy to oni chcą coś załatwić
    > (znaczy wcisnąć mi, jako niebywałą okazję).

    fakt, jakos przeoczylem to co w nawiasach

  • Maciej Osuchowski 2013-08-05, 09:02

    Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych

    W dniu 2013-08-02 21:37, pilocik pisze:
    > Witam.
    > Czy Firma do której dzwonią klienci, która na 1000% rejestruje każdą
    > rozmowę musi o tym fakcie informować ?
    > Dzwoniłem kilka razy i nie usłyszałem takowego komunikatu a każdy
    > konsultant z którym rozmawiałem i którego o to zapytałem potwierdził że
    > rozmowa jest rejestrowana.
    >
    > Pozdrawiam
    A jeżeli ja nagrywam obligatoryjnie wszystkie rozmowy w swojej kom. nie
    informując o tym rozmówcy, to mogę taką wykorzystać przed organami
    Państwa jako dowód? Czy druga strona będzie miała prawo wnieść sprzeciw
    co do tego dowodu, jako że nie była o tym poinformowana?
    Pozdrawiam, M.O.

  • Liwiusz 2013-08-05, 09:16

    Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych

    W dniu 2013-08-05 09:02, Maciej Osuchowski pisze:
    > W dniu 2013-08-02 21:37, pilocik pisze:
    >> Witam.
    >> Czy Firma do której dzwonią klienci, która na 1000% rejestruje każdą
    >> rozmowę musi o tym fakcie informować ?
    >> Dzwoniłem kilka razy i nie usłyszałem takowego komunikatu a każdy
    >> konsultant z którym rozmawiałem i którego o to zapytałem potwierdził że
    >> rozmowa jest rejestrowana.
    >>
    >> Pozdrawiam
    > A jeżeli ja nagrywam obligatoryjnie wszystkie rozmowy w swojej kom. nie
    > informując o tym rozmówcy, to mogę taką wykorzystać przed organami
    > Państwa jako dowód? Czy druga strona będzie miała prawo wnieść sprzeciw
    > co do tego dowodu, jako że nie była o tym poinformowana?
    > Pozdrawiam, M.O.

    O dopuszczeniu dowodu decyduje sąd.

    --
    Liwiusz

  • marek 2013-08-05, 10:47

    Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych

    On 2013-08-05 09:16, Liwiusz wrote:

    > O dopuszczeniu dowodu decyduje sąd.

    Czy można zaskarżyć decyzję sądu o niedopuszczeniu dowodu
    rozstrzygającego w sprawie jeśli jest pozyskany niezgodnie z prawem?

    marek

  • Liwiusz 2013-08-05, 10:51

    Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych

    W dniu 2013-08-05 10:47, marek pisze:
    > On 2013-08-05 09:16, Liwiusz wrote:
    >
    >> O dopuszczeniu dowodu decyduje sąd.
    >
    > Czy można zaskarżyć decyzję sądu o niedopuszczeniu dowodu
    > rozstrzygającego w sprawie jeśli jest pozyskany niezgodnie z prawem?

    Nie ma zakazu zaskarżania.

    Natomiast dowód w postaci nagrania dokonanego bez wiedzy drugiego
    rozmówcy nie jest dowodem pozyskanym niezgodnie z prawem.

    --
    Liwiusz

  • marek 2013-08-05, 10:55

    Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych

    On 2013-08-05 10:51, Liwiusz wrote:
    > Nie ma zakazu zaskarżania.
    >
    > Natomiast dowód w postaci nagrania dokonanego bez wiedzy drugiego
    > rozmówcy nie jest dowodem pozyskanym niezgodnie z prawem.

    W sytuacjach odurzenia farmakologicznego specyfikami skłaniającymi do
    prawdomówności i powodujących amnezję również? W sumie prawdę się mówi...

    marek

  • Budzik 2013-08-05, 11:00

    Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych

    Osobnik posiadający mail lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    >>> Czy Firma do której dzwonią klienci, która na 1000% rejestruje każdą
    >>> rozmowę musi o tym fakcie informować ?
    >>> Dzwoniłem kilka razy i nie usłyszałem takowego komunikatu a każdy
    >>> konsultant z którym rozmawiałem i którego o to zapytałem potwierdził że
    >>> rozmowa jest rejestrowana.
    >>>
    >>> Pozdrawiam
    >> A jeżeli ja nagrywam obligatoryjnie wszystkie rozmowy w swojej kom. nie
    >> informując o tym rozmówcy, to mogę taką wykorzystać przed organami
    >> Państwa jako dowód? Czy druga strona będzie miała prawo wnieść sprzeciw
    >> co do tego dowodu, jako że nie była o tym poinformowana?
    >> Pozdrawiam, M.O.
    >
    > O dopuszczeniu dowodu decyduje sąd.
    >
    Ale co do zasady - trudno znaleźc formalne przeciwskazania do nagrywania
    własnych rozmów.
    wiec podważenie takiego dowodu to moze być np. przez zarzucenie manipulacji
    przy pliku.
    Ale sam fakt nagrywania nie powinien powodowac odrzucenia dowodu.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    "Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji."
    Frank Herbert

  • Gotfryd Smolik news 2013-08-05, 13:33

    Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych

    On Mon, 5 Aug 2013, Maciej Osuchowski wrote:

    > A jeżeli ja nagrywam obligatoryjnie wszystkie rozmowy w swojej kom. nie
    > informując o tym rozmówcy, to mogę taką wykorzystać przed organami Państwa
    > jako dowód?

    W sprawie formalnej: *którego* Państwa?

    To jest przy okazji odpowiedź na pytanie - dlaczego bank, do którego
    to banku może dzwonić ktoś z Australii lub USA, z przezorności
    "informuje".
    A nuż w tamtym państwie jest "nakaz informowania".

    pzdr, Gotfryd

  • Maciej Bebenek 2013-08-19, 11:03

    Re:20Nagrywanie20rozmC3łw20telefonicz20nych

    "Robert Tomasik" wrote:
    > Użytkownik "BartekK" napisał w wiadomości
    > news:ktjj8a$eak$1@mx1.internetia.pl...

    >> Ale równoczesne zwrotne poinformowanie (przeważnie dzwoniącego) >
    >> konsultanta/sprzedawcy/telemarketera, że "my również nagrywamy" bardzo >
    >> często (w moim doświadczeniu - jakieś 2/3 przypadków) kończy się >
    >> rozłączeniem/zakończeniem rozmowy ze strony konsultanta.
    >
    > Nie spotkałem się z takim zjawiskiem. Trochę dziwne.

    Panika. Sytuacja spoza skryptu. Lęk przed odpowiedzialnością.

  • "Robert Tomasik" 2013-08-19, 14:52

    Re: Nagrywanie rozmC3łw telefonicz nych

    Użytkownik "Maciej Bebenek" napisał w wiadomości
    news:5211df5c$0$1222$65785112@news.neostrada.pl...
    >
    >>> Ale równoczesne zwrotne poinformowanie (przeważnie dzwoniącego) >
    >>> konsultanta/sprzedawcy/telemarketera, że "my również nagrywamy" bardzo
    >>> >
    >>> często (w moim doświadczeniu - jakieś 2/3 przypadków) kończy się >
    >>> rozłączeniem/zakończeniem rozmowy ze strony konsultanta.
    >> Nie spotkałem się z takim zjawiskiem. Trochę dziwne.
    > Panika. Sytuacja spoza skryptu. Lęk przed odpowiedzialnością.


    A odpowiedzialności za rozłączenie się nie boją? Trochę nietrafiony
    argument moim zdaniem.

  • Maciej Bebenek 2013-08-19, 15:38

    Re:20Nagrywanie20rozmC3łw20telefonicz20nych

    "Robert Tomasik" wrote:
    > Użytkownik "Maciej Bebenek" napisał w wiadomości
    > news:5211df5c$0$1222$65785112@news.neostrada.pl...
    >>
    >>>> Ale równoczesne zwrotne poinformowanie (przeważnie dzwoniącego) >
    >>>> konsultanta/sprzedawcy/telemarketera, że "my również nagrywamy" bardzo >>> >
    >>>> często (w moim doświadczeniu - jakieś 2/3 przypadków) kończy się >
    >>>> rozłączeniem/zakończeniem rozmowy ze strony konsultanta.
    >>> Nie spotkałem się z takim zjawiskiem. Trochę dziwne.
    >> Panika. Sytuacja spoza skryptu. Lęk przed odpowiedzialnością.
    >
    >
    > A odpowiedzialności za rozłączenie się nie boją? Trochę nietrafiony argument moim zdaniem.

    Z powodów zawodowych mam dość dobry przegląd sytuacji ekstremalnych w
    branży telco. Wewnętrzne CC są raczej przygotowane na tego typu sytuacje,
    chyba że komuś nerwy puszczą - też się zdarza, szczególnie przy wciskaniu
    "rewelacyjnych", a niedopowiedzianych ofert. Przy zewnętrznych problem jest
    częstszy. No ale czego wymagać od pracowników po 6 zł/godz?
    Zdarzyło się, że po takiej przerwanej rozmowie do klienta zadzwonił
    menedżer z bożej łaski, grożąc i strasząc m.in. konstytucją, ustawą o
    ochronie danych osobowych i prawem telekomunikacyjnym. Klient spokojnie
    wysłuchał, a potem powiedział, że może pan złożyć pisemną reklamację, która
    będzie rozpatrzona w okresie 30 dni.
    Od tej pory miał już spokój z takimi telefonami ;-)

Pomoc prawna online

Opinie naszych klientów

  • Ilona

    ocena usługi:

  • K

    ocena usługi:

    Szybka i konkretna pomoc dziękuję
  • K

    ocena usługi:

    Szybka i konkretna pomoc dziękuję
  • Martyna

    ocena usługi:

  • hi

    ocena usługi:

  • Tadeusz

    ocena usługi:

  • Tadeusz

    ocena usługi:

  • Tadeusz

    ocena usługi:

  • Tadeusz

    ocena usługi:

  • Pajączek

    ocena usługi:

    Bardzo szybka obsługa
  • Marzena

    ocena usługi:

    Jestem bardzo zadowolona z Państwa usługi. Już drugi raz pomogliście mi profesjonalnie. Polecam wszystkim korzystanie z Państwa usług!
  • Marzena

    ocena usługi:

    Jestem bardzo zadowolona z Państwa usługi. Już drugi raz pomogliście mi profesjonalnie. Polecam wszystkim korzystanie z Państwa usług!
  • Marzena

    ocena usługi:

    Jestem bardzo zadowolona z Państwa usługi. Już drugi raz pomogliście mi profesjonalnie. Polecam wszystkim korzystanie z Państwa usług!
  • Mariusz Sperczyński

    ocena usługi:

    Otrzymałem bardzo rzetelną, wyczerpującą odpowiedź. Nie mam wątpliwości z ew. dalszą interpretacją zagadnienia wskazanego w zapytaniu. Jako przedsiębiorca i jako osoba prywatna jestem bardzo zadowolony. Dziękuję i polecam!
  • Mariusz Sperczyński

    ocena usługi:

    Otrzymałem bardzo rzetelną, wyczerpującą odpowiedź. Nie mam wątpliwości z ew. dalszą interpretacją zagadnienia wskazanego w zapytaniu. Jako przedsiębiorca i jako osoba prywatna jestem bardzo zadowolony. Dziękuję i polecam!
  • Mariusz Sperczyński

    ocena usługi:

    Otrzymałem bardzo rzetelną, wyczerpującą odpowiedź. Nie mam wątpliwości z ew. dalszą interpretacją zagadnienia wskazanego w zapytaniu. Jako przedsiębiorca i jako osoba prywatna jestem bardzo zadowolony. Dziękuję i polecam!
  • Agnieszka

    ocena usługi:





Informujemy, iż zgodnie z przepisem art. 25 ust. 1 pkt. 1 lit. b ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity: Dz. U. 2006 r. Nr 90 poz. 631), dalsze rozpowszechnianie artykułów i porad prawnych publikowanych w niniejszym serwisie jest zabronione.

Zadaj pytanie – porady prawne w 24h już od 30zł

* pola wymagane