Logowanie

Rejestracja

Poprzez założenie konta Użytkownika w serwisie e-prawnik.pl wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu wykonania zobowiązań przez Legalsupport sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, przy ul. Gabrieli Zapolskiej 36, kod poczt. 30-126, zarejestrowaną w Sądzie Rejonowym dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie, NIP 676-21-64-973, kapitał zakładowy 133.000,00 zł, zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
Równocześnie akceptuję regulamin serwisu e-Prawnik.pl

Bezpłatny dostęp tylko dla zarejestrowanych

masz już konto?

  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i akceptuję Regulamin serwisu e-Prawnik.pl (więcej)

  • Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Legalsupport sp. z o.o. informacji handlowej (więcej)


2013-08-02, 21:37

Nagrywanie rozmów telefonicznych

pilocik

Witam.
Czy Firma do której dzwonią klienci, która na 1000% rejestruje każdą
rozmowę musi o tym fakcie informować ?
Dzwoniłem kilka razy i nie usłyszałem takowego komunikatu a każdy
konsultant z którym rozmawiałem i którego o to zapytałem potwierdził że
rozmowa jest rejestrowana.

Pozdrawiam

Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!


Odpowiedzi do: Nagrywanie rozmów telefonicznych

  • "Stokrotka" 2013-08-02, 21:48

    Re: Nagrywanie rozmC3łw telefonicz nych

    > Czy Firma do której dzwonią klienci, która na 1000% rejestruje każdą
    > rozmowę musi o tym fakcie informować ?
    > Dzwoniłem kilka razy i nie usłyszałem takowego komunikatu a każdy
    > konsultant z którym rozmawiałem i którego o to zapytałem potwierdził że
    > rozmowa jest rejestrowana.
    >

    Dziwne, ale prawdopodobne. Prawie zawsze jak dzwonię jest taka katarynka.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)
    Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali umysłowo,
    nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom. http://ortografia.3-2-1.pl/

  • Andrzej Lawa 2013-08-02, 21:49

    Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych

    W dniu 02.08.2013 21:37, pilocik pisze:
    > Witam.
    > Czy Firma do której dzwonią klienci, która na 1000% rejestruje
    > każdąrozmowę

    Znaczy się robi od razu 10 kopii? Skąd wiesz?

    > musi o tym fakcie informować ?

    Nie.

    --
    Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy
    są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju.
    I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością...
    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!

  • witek 2013-08-02, 22:11

    Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych

    On 8/2/2013 9:37 PM, pilocik wrote:
    > Witam.
    > Czy Firma do której dzwonią klienci, która na 1000% rejestruje każdą
    > rozmowę musi o tym fakcie informować ?
    > Dzwoniłem kilka razy i nie usłyszałem takowego komunikatu a każdy
    > konsultant z którym rozmawiałem i którego o to zapytałem potwierdził że
    > rozmowa jest rejestrowana.
    >
    > Pozdrawiam

    Nie musi.
    Ty tez nie musisz.
    Kazdą rozmowę, której jestes uczestnikiem możesz sobie nagrac bez
    informowania kogokolwiek.

  • Budzik 2013-08-02, 23:30

    Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych

    Osobnik posiadający mail pilocik_NOSPAM@neostrada.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Witam.
    > Czy Firma do której dzwonią klienci, która na 1000% rejestruje każdą
    > rozmowę musi o tym fakcie informować ?
    > Dzwoniłem kilka razy i nie usłyszałem takowego komunikatu a każdy
    > konsultant z którym rozmawiałem i którego o to zapytałem potwierdził że
    > rozmowa jest rejestrowana.
    >
    Zdaje sie, ze musi tylko poinformowac swoich pracowników.
    Ciebie nie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    "Moi ludzie pracują na okrągło! Czasem nawet po 2, 3 godziny na dobę!!!"
    kpt. Bertorelli/Dzielna Armia Włoska/Allo, Allo

  • Maciej Bebenek 2013-08-03, 01:32

    Re:20Nagrywanie20rozmC3łw20telefonicznych

    Budzik wrote:
    > Osobnik posiadający mail pilocik_NOSPAM@neostrada.pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:
    >
    >> Witam.
    >> Czy Firma do której dzwonią klienci, która na 1000% rejestruje każdą
    >> rozmowę musi o tym fakcie informować ?
    >> Dzwoniłem kilka razy i nie usłyszałem takowego komunikatu a każdy
    >> konsultant z którym rozmawiałem i którego o to zapytałem potwierdził że
    >> rozmowa jest rejestrowana.
    >>
    > Zdaje sie, ze musi tylko poinformowac swoich pracowników.

    Niezupełnie tak. Pracownik musi wyrazić zgodę na rejestrowanie jego rozmów
    i dalsze przetwarzanie

    > Ciebie nie.

    Oczywiście

  • Budzik 2013-08-03, 02:00

    Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych

    Osobnik posiadający mail maciej_pmt@tpsa.waw.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    >>> Witam.
    >>> Czy Firma do której dzwonią klienci, która na 1000% rejestruje każdą
    >>> rozmowę musi o tym fakcie informować ?
    >>> Dzwoniłem kilka razy i nie usłyszałem takowego komunikatu a każdy
    >>> konsultant z którym rozmawiałem i którego o to zapytałem potwierdził
    >>> że rozmowa jest rejestrowana.
    >>>
    >> Zdaje sie, ze musi tylko poinformowac swoich pracowników.
    >
    > Niezupełnie tak. Pracownik musi wyrazić zgodę na rejestrowanie jego
    > rozmów i dalsze przetwarzanie
    >
    Z czego to wynika?
    dotychczas słyszałem, ze z racji tego ze to jest sprzet pracodawcy, to
    jedyny obowiązek to poinformowanie pracownika.

    >> Ciebie nie.
    >
    > Oczywiście
    >


    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    Wątroba była cały dzień śledziona

  • "Robert Tomasik" 2013-08-03, 10:45

    Re: Nagrywanie rozmC3łw telefonicz nych

    Użytkownik "pilocik" napisał w wiadomości
    news:51fc0a70$0$1460$65785112@news.neostrada.pl...
    > Witam.
    > Czy Firma do której dzwonią klienci, która na 1000% rejestruje każdą
    > rozmowę musi o tym fakcie informować ?
    > Dzwoniłem kilka razy i nie usłyszałem takowego komunikatu a każdy
    > konsultant z którym rozmawiałem i którego o to zapytałem potwierdził że
    > rozmowa jest rejestrowana.

    Każdy może zapisywać sobie notatki z rozmowy, również poprzez jej nagranie.
    Te komunikaty o nagrywaniu mają na celu zdyscyplinowanie klientów, by nie
    wylewali swoich żalów na biednych konsultantów w sposób chamski. To jedynie
    prewencja. Natomiast nie ma żadnego znaczenia prawnego.

  • Maciej Bebenek 2013-08-03, 17:21

    Re:20Nagrywanie20rozmC3łw20telefonicznych

    Budzik wrote:
    > Osobnik posiadający mail maciej_pmt@tpsa.waw.pl napisał(a) w poprzednim
    > odcinku co następuje:

    >>> Zdaje sie, ze musi tylko poinformowac swoich pracowników.
    >>
    >> Niezupełnie tak. Pracownik musi wyrazić zgodę na rejestrowanie jego
    >> rozmów i dalsze przetwarzanie
    >>
    > Z czego to wynika?
    > dotychczas słyszałem, ze z racji tego ze to jest sprzet pracodawcy, to
    > jedyny obowiązek to poinformowanie pracownika.
    >

    Z Prawa telekomunikacyjnego, art. 159 ust. 2 i podpunkty

  • BartekK 2013-08-03, 20:32

    Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych

    W dniu 2013-08-03 10:45, Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "pilocik" napisał w wiadomości
    > news:51fc0a70$0$1460$65785112@news.neostrada.pl...
    >> Witam.
    >> Czy Firma do której dzwonią klienci, która na 1000% rejestruje każdą
    >> rozmowę musi o tym fakcie informować ?
    >> Dzwoniłem kilka razy i nie usłyszałem takowego komunikatu a każdy
    >> konsultant z którym rozmawiałem i którego o to zapytałem potwierdził
    >> że rozmowa jest rejestrowana.
    >
    > Każdy może zapisywać sobie notatki z rozmowy, również poprzez jej
    > nagranie. Te komunikaty o nagrywaniu mają na celu zdyscyplinowanie
    > klientów, by nie wylewali swoich żalów na biednych konsultantów w sposób
    > chamski. To jedynie prewencja. Natomiast nie ma żadnego znaczenia prawnego.
    Ale równoczesne zwrotne poinformowanie (przeważnie dzwoniącego)
    konsultanta/sprzedawcy/telemarketera, że "my również nagrywamy" bardzo
    często (w moim doświadczeniu - jakieś 2/3 przypadków) kończy się
    rozłączeniem/zakończeniem rozmowy ze strony konsultanta.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    | sibi@drut.org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/
    | http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid338173

  • "m4rkiz" 2013-08-04, 13:05

    Re: Nagrywanie rozmC3łw telefonicz nych

    "BartekK" wrote in message
    news:ktjj8a$eak$1@mx1.internetia.pl...
    >> Każdy może zapisywać sobie notatki z rozmowy, również poprzez jej
    >> nagranie. Te komunikaty o nagrywaniu mają na celu zdyscyplinowanie
    >> klientów, by nie wylewali swoich żalów na biednych konsultantów w sposób
    >> chamski. To jedynie prewencja. Natomiast nie ma żadnego znaczenia prawnego.
    > Ale równoczesne zwrotne poinformowanie (przeważnie dzwoniącego)
    > konsultanta/sprzedawcy/telemarketera, że "my również nagrywamy" bardzo często
    > (w moim doświadczeniu - jakieś 2/3 przypadków) kończy się
    > rozłączeniem/zakończeniem rozmowy ze strony konsultanta.

    dlatego jezeli chce sie cos zalatwic to najprosciej im tego nie mowic

  • BartekK 2013-08-04, 16:31

    Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych

    W dniu 2013-08-04 13:05, m4rkiz pisze:
    > "BartekK" wrote in message
    > news:ktjj8a$eak$1@mx1.internetia.pl...
    >>> Każdy może zapisywać sobie notatki z rozmowy, również poprzez jej
    >>> nagranie. Te komunikaty o nagrywaniu mają na celu zdyscyplinowanie
    >>> klientów, by nie wylewali swoich żalów na biednych konsultantów w sposób
    >>> chamski. To jedynie prewencja. Natomiast nie ma żadnego znaczenia
    >>> prawnego.
    >> Ale równoczesne zwrotne poinformowanie (przeważnie dzwoniącego)
    >> konsultanta/sprzedawcy/telemarketera, że "my również nagrywamy" bardzo
    >> często (w moim doświadczeniu - jakieś 2/3 przypadków) kończy się
    >> rozłączeniem/zakończeniem rozmowy ze strony konsultanta.
    >
    > dlatego jezeli chce sie cos zalatwic to najprosciej im tego nie mowic
    No ja to raczej stosuje w przeciwnym kierunku, kiedy to oni chcą coś
    załatwić (znaczy wcisnąć mi, jako niebywałą okazję).

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    | sibi@drut.org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/
    | http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid338173

  • Chocobo 2013-08-04, 17:17

    Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych

    W dniu 2013-08-04 16:31, BartekK pisze:

    >> dlatego jezeli chce sie cos zalatwic to najprosciej im tego nie mowic
    > No ja to raczej stosuje w przeciwnym kierunku, kiedy to oni chcą coś
    > załatwić (znaczy wcisnąć mi, jako niebywałą okazję).

    Możesz im powiedzieć na zakończenie rozmowy, że nagrywałeś :)

    Marcin

  • "m4rkiz" 2013-08-04, 18:32

    Re: Nagrywanie rozmC3łw telefonicz nych

    "BartekK" wrote in message
    news:ktlph0$av9$1@mx1.internetia.pl...
    >>>> Każdy może zapisywać sobie notatki z rozmowy, również poprzez jej
    >>>> nagranie. Te komunikaty o nagrywaniu mają na celu zdyscyplinowanie
    >>>> klientów, by nie wylewali swoich żalów na biednych konsultantów w sposób
    >>>> chamski. To jedynie prewencja. Natomiast nie ma żadnego znaczenia
    >>>> prawnego.
    >>> Ale równoczesne zwrotne poinformowanie (przeważnie dzwoniącego)
    >>> konsultanta/sprzedawcy/telemarketera, że "my również nagrywamy" bardzo
    >>> często (w moim doświadczeniu - jakieś 2/3 przypadków) kończy się
    >>> rozłączeniem/zakończeniem rozmowy ze strony konsultanta.
    >> dlatego jezeli chce sie cos zalatwic to najprosciej im tego nie mowic
    > No ja to raczej stosuje w przeciwnym kierunku, kiedy to oni chcą coś załatwić
    > (znaczy wcisnąć mi, jako niebywałą okazję).

    fakt, jakos przeoczylem to co w nawiasach

  • Maciej Osuchowski 2013-08-05, 09:02

    Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych

    W dniu 2013-08-02 21:37, pilocik pisze:
    > Witam.
    > Czy Firma do której dzwonią klienci, która na 1000% rejestruje każdą
    > rozmowę musi o tym fakcie informować ?
    > Dzwoniłem kilka razy i nie usłyszałem takowego komunikatu a każdy
    > konsultant z którym rozmawiałem i którego o to zapytałem potwierdził że
    > rozmowa jest rejestrowana.
    >
    > Pozdrawiam
    A jeżeli ja nagrywam obligatoryjnie wszystkie rozmowy w swojej kom. nie
    informując o tym rozmówcy, to mogę taką wykorzystać przed organami
    Państwa jako dowód? Czy druga strona będzie miała prawo wnieść sprzeciw
    co do tego dowodu, jako że nie była o tym poinformowana?
    Pozdrawiam, M.O.

  • Liwiusz 2013-08-05, 09:16

    Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych

    W dniu 2013-08-05 09:02, Maciej Osuchowski pisze:
    > W dniu 2013-08-02 21:37, pilocik pisze:
    >> Witam.
    >> Czy Firma do której dzwonią klienci, która na 1000% rejestruje każdą
    >> rozmowę musi o tym fakcie informować ?
    >> Dzwoniłem kilka razy i nie usłyszałem takowego komunikatu a każdy
    >> konsultant z którym rozmawiałem i którego o to zapytałem potwierdził że
    >> rozmowa jest rejestrowana.
    >>
    >> Pozdrawiam
    > A jeżeli ja nagrywam obligatoryjnie wszystkie rozmowy w swojej kom. nie
    > informując o tym rozmówcy, to mogę taką wykorzystać przed organami
    > Państwa jako dowód? Czy druga strona będzie miała prawo wnieść sprzeciw
    > co do tego dowodu, jako że nie była o tym poinformowana?
    > Pozdrawiam, M.O.

    O dopuszczeniu dowodu decyduje sąd.

    --
    Liwiusz

  • marek 2013-08-05, 10:47

    Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych

    On 2013-08-05 09:16, Liwiusz wrote:

    > O dopuszczeniu dowodu decyduje sąd.

    Czy można zaskarżyć decyzję sądu o niedopuszczeniu dowodu
    rozstrzygającego w sprawie jeśli jest pozyskany niezgodnie z prawem?

    marek

  • Liwiusz 2013-08-05, 10:51

    Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych

    W dniu 2013-08-05 10:47, marek pisze:
    > On 2013-08-05 09:16, Liwiusz wrote:
    >
    >> O dopuszczeniu dowodu decyduje sąd.
    >
    > Czy można zaskarżyć decyzję sądu o niedopuszczeniu dowodu
    > rozstrzygającego w sprawie jeśli jest pozyskany niezgodnie z prawem?

    Nie ma zakazu zaskarżania.

    Natomiast dowód w postaci nagrania dokonanego bez wiedzy drugiego
    rozmówcy nie jest dowodem pozyskanym niezgodnie z prawem.

    --
    Liwiusz

  • marek 2013-08-05, 10:55

    Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych

    On 2013-08-05 10:51, Liwiusz wrote:
    > Nie ma zakazu zaskarżania.
    >
    > Natomiast dowód w postaci nagrania dokonanego bez wiedzy drugiego
    > rozmówcy nie jest dowodem pozyskanym niezgodnie z prawem.

    W sytuacjach odurzenia farmakologicznego specyfikami skłaniającymi do
    prawdomówności i powodujących amnezję również? W sumie prawdę się mówi...

    marek

  • Budzik 2013-08-05, 11:00

    Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych

    Osobnik posiadający mail lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    >>> Czy Firma do której dzwonią klienci, która na 1000% rejestruje każdą
    >>> rozmowę musi o tym fakcie informować ?
    >>> Dzwoniłem kilka razy i nie usłyszałem takowego komunikatu a każdy
    >>> konsultant z którym rozmawiałem i którego o to zapytałem potwierdził że
    >>> rozmowa jest rejestrowana.
    >>>
    >>> Pozdrawiam
    >> A jeżeli ja nagrywam obligatoryjnie wszystkie rozmowy w swojej kom. nie
    >> informując o tym rozmówcy, to mogę taką wykorzystać przed organami
    >> Państwa jako dowód? Czy druga strona będzie miała prawo wnieść sprzeciw
    >> co do tego dowodu, jako że nie była o tym poinformowana?
    >> Pozdrawiam, M.O.
    >
    > O dopuszczeniu dowodu decyduje sąd.
    >
    Ale co do zasady - trudno znaleźc formalne przeciwskazania do nagrywania
    własnych rozmów.
    wiec podważenie takiego dowodu to moze być np. przez zarzucenie manipulacji
    przy pliku.
    Ale sam fakt nagrywania nie powinien powodowac odrzucenia dowodu.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    "Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji."
    Frank Herbert

  • Gotfryd Smolik news 2013-08-05, 13:33

    Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych

    On Mon, 5 Aug 2013, Maciej Osuchowski wrote:

    > A jeżeli ja nagrywam obligatoryjnie wszystkie rozmowy w swojej kom. nie
    > informując o tym rozmówcy, to mogę taką wykorzystać przed organami Państwa
    > jako dowód?

    W sprawie formalnej: *którego* Państwa?

    To jest przy okazji odpowiedź na pytanie - dlaczego bank, do którego
    to banku może dzwonić ktoś z Australii lub USA, z przezorności
    "informuje".
    A nuż w tamtym państwie jest "nakaz informowania".

    pzdr, Gotfryd

  • Maciej Bebenek 2013-08-19, 11:03

    Re:20Nagrywanie20rozmC3łw20telefonicz20nych

    "Robert Tomasik" wrote:
    > Użytkownik "BartekK" napisał w wiadomości
    > news:ktjj8a$eak$1@mx1.internetia.pl...

    >> Ale równoczesne zwrotne poinformowanie (przeważnie dzwoniącego) >
    >> konsultanta/sprzedawcy/telemarketera, że "my również nagrywamy" bardzo >
    >> często (w moim doświadczeniu - jakieś 2/3 przypadków) kończy się >
    >> rozłączeniem/zakończeniem rozmowy ze strony konsultanta.
    >
    > Nie spotkałem się z takim zjawiskiem. Trochę dziwne.

    Panika. Sytuacja spoza skryptu. Lęk przed odpowiedzialnością.

  • "Robert Tomasik" 2013-08-19, 14:52

    Re: Nagrywanie rozmC3łw telefonicz nych

    Użytkownik "Maciej Bebenek" napisał w wiadomości
    news:5211df5c$0$1222$65785112@news.neostrada.pl...
    >
    >>> Ale równoczesne zwrotne poinformowanie (przeważnie dzwoniącego) >
    >>> konsultanta/sprzedawcy/telemarketera, że "my również nagrywamy" bardzo
    >>> >
    >>> często (w moim doświadczeniu - jakieś 2/3 przypadków) kończy się >
    >>> rozłączeniem/zakończeniem rozmowy ze strony konsultanta.
    >> Nie spotkałem się z takim zjawiskiem. Trochę dziwne.
    > Panika. Sytuacja spoza skryptu. Lęk przed odpowiedzialnością.


    A odpowiedzialności za rozłączenie się nie boją? Trochę nietrafiony
    argument moim zdaniem.

  • Maciej Bebenek 2013-08-19, 15:38

    Re:20Nagrywanie20rozmC3łw20telefonicz20nych

    "Robert Tomasik" wrote:
    > Użytkownik "Maciej Bebenek" napisał w wiadomości
    > news:5211df5c$0$1222$65785112@news.neostrada.pl...
    >>
    >>>> Ale równoczesne zwrotne poinformowanie (przeważnie dzwoniącego) >
    >>>> konsultanta/sprzedawcy/telemarketera, że "my również nagrywamy" bardzo >>> >
    >>>> często (w moim doświadczeniu - jakieś 2/3 przypadków) kończy się >
    >>>> rozłączeniem/zakończeniem rozmowy ze strony konsultanta.
    >>> Nie spotkałem się z takim zjawiskiem. Trochę dziwne.
    >> Panika. Sytuacja spoza skryptu. Lęk przed odpowiedzialnością.
    >
    >
    > A odpowiedzialności za rozłączenie się nie boją? Trochę nietrafiony argument moim zdaniem.

    Z powodów zawodowych mam dość dobry przegląd sytuacji ekstremalnych w
    branży telco. Wewnętrzne CC są raczej przygotowane na tego typu sytuacje,
    chyba że komuś nerwy puszczą - też się zdarza, szczególnie przy wciskaniu
    "rewelacyjnych", a niedopowiedzianych ofert. Przy zewnętrznych problem jest
    częstszy. No ale czego wymagać od pracowników po 6 zł/godz?
    Zdarzyło się, że po takiej przerwanej rozmowie do klienta zadzwonił
    menedżer z bożej łaski, grożąc i strasząc m.in. konstytucją, ustawą o
    ochronie danych osobowych i prawem telekomunikacyjnym. Klient spokojnie
    wysłuchał, a potem powiedział, że może pan złożyć pisemną reklamację, która
    będzie rozpatrzona w okresie 30 dni.
    Od tej pory miał już spokój z takimi telefonami ;-)

Porady prawne e-prawnik.pl:


Pomoc prawna online

Zaufało nam już:
  • 0
  • 3
  • 1
  • 1
  • 5
  • 0
  • 6
  • osób

Opinie naszych klientów

  • Zofia Lewandowska

    ocena usługi:

    Korzystam z pomocy portalu e-prawnik kilkanaście lat. Zawsze najwyższa klasa. Dziękuję. Zofia Lewandowska
  • Mieczysława

    ocena usługi:

  • Katarzyna

    ocena usługi:

    Wszystko przebiegło bez zarzutu. Opinia była wyczerpująca.
  • Marek

    ocena usługi:

  • Marek

    ocena usługi:

  • Marek

    ocena usługi:

  • Danuta

    ocena usługi:

    Dziękuję bardzo za odpowiedz.Jestem zadowolona z usługi jest na wysokim poziomie. Jeśli będę w potrzebie na pewno skorzystam z waszych usług. Pozdrawiam Danuta
  • Magdalena

    ocena usługi:

  • Justyna

    ocena usługi:

    Odpowiedź dotycząca mojego zapytania bardzo szczegółowa i wyczerpująca. Mam nadzieję, że zgodnie z radą e-prawnik problem zostanie rozwiązany po mojej myśli.Polecam i dziękuję za radę- Justyna
  • Dorota

    ocena usługi:

  • Teresa

    ocena usługi:

  • Dariusz

    ocena usługi:

  • Piotr

    ocena usługi:

    Bardzo dobrze przygotowane pismo, przystępna cena i szybka realizacjia Bardzo polecam
  • Leszek

    ocena usługi:

    Jestem bardzo zadowolony z przesłanej opinii. Dała mi ona obraz sytuacji prawnej w temacie z którym się zwracałem. Bardzo dziękuje i pozdrawiam. Leszek
  • Sławomir

    ocena usługi:

    Tym razem o wyborze Państwa oferty spośród innych, nie ukrywam, że zadecydowała przede wszystkim cena, ale następnym razem zadecyduje ta jakość, do której się przekonałem. Dziękuję, za bardzo krótki czas realizacji, ale przede wszystkim dziękuję za formę wypowiedzi, za prosto i jasno zbudowane zdania, dziękuję, że utwierdziliście mnie Państwo w przekonaniu, że czasami prosty człowiek,taki jak ja, wie lepiej, niż urzędnik, czy księgowy, który powinien wiedzieć, a zamiast odpowiedzi twierdzącej, każde zdanie kończy się pytająco, żeby nie użyć stwierdzenia po prostu \"nie wiem\". Ja teraz już wiem, gdzie następnym razem się zgłosić. DZIĘKUJĘ!
  • Agnieszka

    ocena usługi:

    Jestem bardzo zadowolona z usługi. Bardzo szybko uzyskałam odpowiedź na interesujące mnie pytanie. Opinia prawna była przejrzysta i zrozumiała, podane zostały przepisy prawne. Nie osniesiono się po krótce jedynie do mojego krótkiego pytania lecz opisano kilka aspektów mojej sytuacji. Z pewnością bezpośredni kontakt z prawnikiem daje więcej możliwości ale tak jak w moim przypadku, potrzebując szybkiej porady bez zbyt długiej zwłoki i bez wychodzenia z domu, skorzystanie z usług e-prawnik.pl jest moim zdaniem najlepszym rozwiązaniem. Polecam! Dziękuję!
  • Adam

    ocena usługi:

    Moja druga sprawa w tej kancelarii. Cena nieco w górę (a raczej rabat w dół), co jak sądzę trzeba po prostu zaakceptować. Prawo rynku. Co do jakości usług i podejścia, to są na tym samym wysokim poziomie. Opinia szczegółowa, na moją prośbę bardzo szybko i gratisowo uzupełniona o ważne dla mnie szczegóły. Polecam e-prawnika.


Podobne wątki

  • Nagrywanie rozmów audycja Janusza Weissa

    Temat powraca często jak bumerang W temacie nagrywania rozmów telefonicznych jeśli kogoś interesuje: http://www.radiozet.pl/Programy/Dzwonie-do-Pani-Pana-w-bardzo-nietypowej-sprawie Nagrywanie (...)

  • nagrywanie rozmów a prawo autorskie

    Czesc Spotkałem się z opinią że nagrywanie woich rozmów (czyli tak jak Michnik nagrał Rywina) jest nielegalnie właśnie dlatego że nagrana osoba (...)

  • Nagrywanie rozmow telefonicznych

    Witam powiedzcie prosze, czy nagrywanie rozmow bez wiedzy nagrywanego (tzn mam telefon, dzwonie do kogos i go nagrywam) jest zgodne z prawem, i czy (...)

  • Nagrywanie rozmow telefonicznych

    Witam, Czy osoba prywatna, badz firma do ktorej dzwonie moze bez informowania mnie stosowna informacja nagrywac przebieg rozmowy ?

  • Nagrywanie rozmow telefonicznych

    Witam, Czy osoba prywatna, badz firma do ktorej dzwonie moze bez informowania mnie stosowna informacja nagrywac przebieg rozmowy ?



Informujemy, iż zgodnie z przepisem art. 25 ust. 1 pkt. 1 lit. b ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity: Dz. U. 2006 r. Nr 90 poz. 631), dalsze rozpowszechnianie artykułów i porad prawnych publikowanych w niniejszym serwisie jest zabronione.

Zapytaj prawnika – skontaktujemy się z Tobą w ciągu godziny!

* pola wymagane