pilocik
Re: Nagrywanie rozmC3łw telefonicz nych
> Czy Firma do której dzwonią klienci, która na 1000% rejestruje każdą
> rozmowę musi o tym fakcie informować ?
> Dzwoniłem kilka razy i nie usłyszałem takowego komunikatu a każdy
> konsultant z którym rozmawiałem i którego o to zapytałem potwierdził że
> rozmowa jest rejestrowana.
>
Dziwne, ale prawdopodobne. Prawie zawsze jak dzwonię jest taka katarynka.
--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali umysłowo,
nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom. http://ortografia.3-2-1.pl/
Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych
W dniu 02.08.2013 21:37, pilocik pisze:
> Witam.
> Czy Firma do której dzwonią klienci, która na 1000% rejestruje
> każdąrozmowę
Znaczy się robi od razu 10 kopii? Skąd wiesz?
> musi o tym fakcie informować ?
Nie.
--
Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy
są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju.
I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością...
PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!
Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych
On 8/2/2013 9:37 PM, pilocik wrote:
> Witam.
> Czy Firma do której dzwonią klienci, która na 1000% rejestruje każdą
> rozmowę musi o tym fakcie informować ?
> Dzwoniłem kilka razy i nie usłyszałem takowego komunikatu a każdy
> konsultant z którym rozmawiałem i którego o to zapytałem potwierdził że
> rozmowa jest rejestrowana.
>
> Pozdrawiam
Nie musi.
Ty tez nie musisz.
Kazdą rozmowę, której jestes uczestnikiem możesz sobie nagrac bez
informowania kogokolwiek.
Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych
Osobnik posiadający mail pilocik_NOSPAM@neostrada.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:
> Witam.
> Czy Firma do której dzwonią klienci, która na 1000% rejestruje każdą
> rozmowę musi o tym fakcie informować ?
> Dzwoniłem kilka razy i nie usłyszałem takowego komunikatu a każdy
> konsultant z którym rozmawiałem i którego o to zapytałem potwierdził że
> rozmowa jest rejestrowana.
>
Zdaje sie, ze musi tylko poinformowac swoich pracowników.
Ciebie nie.
--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Moi ludzie pracują na okrągło! Czasem nawet po 2, 3 godziny na dobę!!!"
kpt. Bertorelli/Dzielna Armia Włoska/Allo, Allo
Re:20Nagrywanie20rozmC3łw20telefonicznych
Budzik
> Osobnik posiadający mail pilocik_NOSPAM@neostrada.pl napisał(a) w
> poprzednim odcinku co następuje:
>
>> Witam.
>> Czy Firma do której dzwonią klienci, która na 1000% rejestruje każdą
>> rozmowę musi o tym fakcie informować ?
>> Dzwoniłem kilka razy i nie usłyszałem takowego komunikatu a każdy
>> konsultant z którym rozmawiałem i którego o to zapytałem potwierdził że
>> rozmowa jest rejestrowana.
>>
> Zdaje sie, ze musi tylko poinformowac swoich pracowników.
Niezupełnie tak. Pracownik musi wyrazić zgodę na rejestrowanie jego rozmów
i dalsze przetwarzanie
> Ciebie nie.
Oczywiście
Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych
Osobnik posiadający mail maciej_pmt@tpsa.waw.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:
>>> Witam.
>>> Czy Firma do której dzwonią klienci, która na 1000% rejestruje każdą
>>> rozmowę musi o tym fakcie informować ?
>>> Dzwoniłem kilka razy i nie usłyszałem takowego komunikatu a każdy
>>> konsultant z którym rozmawiałem i którego o to zapytałem potwierdził
>>> że rozmowa jest rejestrowana.
>>>
>> Zdaje sie, ze musi tylko poinformowac swoich pracowników.
>
> Niezupełnie tak. Pracownik musi wyrazić zgodę na rejestrowanie jego
> rozmów i dalsze przetwarzanie
>
Z czego to wynika?
dotychczas słyszałem, ze z racji tego ze to jest sprzet pracodawcy, to
jedyny obowiązek to poinformowanie pracownika.
>> Ciebie nie.
>
> Oczywiście
>
--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
Wątroba była cały dzień śledziona
Re: Nagrywanie rozmC3łw telefonicz nych
Użytkownik "pilocik"
news:51fc0a70$0$1460$65785112@news.neostrada.pl...
> Witam.
> Czy Firma do której dzwonią klienci, która na 1000% rejestruje każdą
> rozmowę musi o tym fakcie informować ?
> Dzwoniłem kilka razy i nie usłyszałem takowego komunikatu a każdy
> konsultant z którym rozmawiałem i którego o to zapytałem potwierdził że
> rozmowa jest rejestrowana.
Każdy może zapisywać sobie notatki z rozmowy, również poprzez jej nagranie.
Te komunikaty o nagrywaniu mają na celu zdyscyplinowanie klientów, by nie
wylewali swoich żalów na biednych konsultantów w sposób chamski. To jedynie
prewencja. Natomiast nie ma żadnego znaczenia prawnego.
Re:20Nagrywanie20rozmC3łw20telefonicznych
Budzik
> Osobnik posiadający mail maciej_pmt@tpsa.waw.pl napisał(a) w poprzednim
> odcinku co następuje:
>>> Zdaje sie, ze musi tylko poinformowac swoich pracowników.
>>
>> Niezupełnie tak. Pracownik musi wyrazić zgodę na rejestrowanie jego
>> rozmów i dalsze przetwarzanie
>>
> Z czego to wynika?
> dotychczas słyszałem, ze z racji tego ze to jest sprzet pracodawcy, to
> jedyny obowiązek to poinformowanie pracownika.
>
Z Prawa telekomunikacyjnego, art. 159 ust. 2 i podpunkty
Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych
W dniu 2013-08-03 10:45, Robert Tomasik pisze:
> Użytkownik "pilocik"
> news:51fc0a70$0$1460$65785112@news.neostrada.pl...
>> Witam.
>> Czy Firma do której dzwonią klienci, która na 1000% rejestruje każdą
>> rozmowę musi o tym fakcie informować ?
>> Dzwoniłem kilka razy i nie usłyszałem takowego komunikatu a każdy
>> konsultant z którym rozmawiałem i którego o to zapytałem potwierdził
>> że rozmowa jest rejestrowana.
>
> Każdy może zapisywać sobie notatki z rozmowy, również poprzez jej
> nagranie. Te komunikaty o nagrywaniu mają na celu zdyscyplinowanie
> klientów, by nie wylewali swoich żalów na biednych konsultantów w sposób
> chamski. To jedynie prewencja. Natomiast nie ma żadnego znaczenia prawnego.
Ale równoczesne zwrotne poinformowanie (przeważnie dzwoniącego)
konsultanta/sprzedawcy/telemarketera, że "my również nagrywamy" bardzo
często (w moim doświadczeniu - jakieś 2/3 przypadków) kończy się
rozłączeniem/zakończeniem rozmowy ze strony konsultanta.
--
| Bartłomiej Kuźniewski
| sibi@drut.org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/
| http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid338173
Re: Nagrywanie rozmC3łw telefonicz nych
"BartekK"
news:ktjj8a$eak$1@mx1.internetia.pl...
>> Każdy może zapisywać sobie notatki z rozmowy, również poprzez jej
>> nagranie. Te komunikaty o nagrywaniu mają na celu zdyscyplinowanie
>> klientów, by nie wylewali swoich żalów na biednych konsultantów w sposób
>> chamski. To jedynie prewencja. Natomiast nie ma żadnego znaczenia prawnego.
> Ale równoczesne zwrotne poinformowanie (przeważnie dzwoniącego)
> konsultanta/sprzedawcy/telemarketera, że "my również nagrywamy" bardzo często
> (w moim doświadczeniu - jakieś 2/3 przypadków) kończy się
> rozłączeniem/zakończeniem rozmowy ze strony konsultanta.
dlatego jezeli chce sie cos zalatwic to najprosciej im tego nie mowic
Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych
W dniu 2013-08-04 13:05, m4rkiz pisze:
> "BartekK"
> news:ktjj8a$eak$1@mx1.internetia.pl...
>>> Każdy może zapisywać sobie notatki z rozmowy, również poprzez jej
>>> nagranie. Te komunikaty o nagrywaniu mają na celu zdyscyplinowanie
>>> klientów, by nie wylewali swoich żalów na biednych konsultantów w sposób
>>> chamski. To jedynie prewencja. Natomiast nie ma żadnego znaczenia
>>> prawnego.
>> Ale równoczesne zwrotne poinformowanie (przeważnie dzwoniącego)
>> konsultanta/sprzedawcy/telemarketera, że "my również nagrywamy" bardzo
>> często (w moim doświadczeniu - jakieś 2/3 przypadków) kończy się
>> rozłączeniem/zakończeniem rozmowy ze strony konsultanta.
>
> dlatego jezeli chce sie cos zalatwic to najprosciej im tego nie mowic
No ja to raczej stosuje w przeciwnym kierunku, kiedy to oni chcą coś
załatwić (znaczy wcisnąć mi, jako niebywałą okazję).
--
| Bartłomiej Kuźniewski
| sibi@drut.org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/
| http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid338173
Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych
W dniu 2013-08-04 16:31, BartekK pisze:
>> dlatego jezeli chce sie cos zalatwic to najprosciej im tego nie mowic
> No ja to raczej stosuje w przeciwnym kierunku, kiedy to oni chcą coś
> załatwić (znaczy wcisnąć mi, jako niebywałą okazję).
Możesz im powiedzieć na zakończenie rozmowy, że nagrywałeś :)
Marcin
Re: Nagrywanie rozmC3łw telefonicz nych
"BartekK"
news:ktlph0$av9$1@mx1.internetia.pl...
>>>> Każdy może zapisywać sobie notatki z rozmowy, również poprzez jej
>>>> nagranie. Te komunikaty o nagrywaniu mają na celu zdyscyplinowanie
>>>> klientów, by nie wylewali swoich żalów na biednych konsultantów w sposób
>>>> chamski. To jedynie prewencja. Natomiast nie ma żadnego znaczenia
>>>> prawnego.
>>> Ale równoczesne zwrotne poinformowanie (przeważnie dzwoniącego)
>>> konsultanta/sprzedawcy/telemarketera, że "my również nagrywamy" bardzo
>>> często (w moim doświadczeniu - jakieś 2/3 przypadków) kończy się
>>> rozłączeniem/zakończeniem rozmowy ze strony konsultanta.
>> dlatego jezeli chce sie cos zalatwic to najprosciej im tego nie mowic
> No ja to raczej stosuje w przeciwnym kierunku, kiedy to oni chcą coś załatwić
> (znaczy wcisnąć mi, jako niebywałą okazję).
fakt, jakos przeoczylem to co w nawiasach
Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych
W dniu 2013-08-02 21:37, pilocik pisze:
> Witam.
> Czy Firma do której dzwonią klienci, która na 1000% rejestruje każdą
> rozmowę musi o tym fakcie informować ?
> Dzwoniłem kilka razy i nie usłyszałem takowego komunikatu a każdy
> konsultant z którym rozmawiałem i którego o to zapytałem potwierdził że
> rozmowa jest rejestrowana.
>
> Pozdrawiam
A jeżeli ja nagrywam obligatoryjnie wszystkie rozmowy w swojej kom. nie
informując o tym rozmówcy, to mogę taką wykorzystać przed organami
Państwa jako dowód? Czy druga strona będzie miała prawo wnieść sprzeciw
co do tego dowodu, jako że nie była o tym poinformowana?
Pozdrawiam, M.O.
Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych
W dniu 2013-08-05 09:02, Maciej Osuchowski pisze:
> W dniu 2013-08-02 21:37, pilocik pisze:
>> Witam.
>> Czy Firma do której dzwonią klienci, która na 1000% rejestruje każdą
>> rozmowę musi o tym fakcie informować ?
>> Dzwoniłem kilka razy i nie usłyszałem takowego komunikatu a każdy
>> konsultant z którym rozmawiałem i którego o to zapytałem potwierdził że
>> rozmowa jest rejestrowana.
>>
>> Pozdrawiam
> A jeżeli ja nagrywam obligatoryjnie wszystkie rozmowy w swojej kom. nie
> informując o tym rozmówcy, to mogę taką wykorzystać przed organami
> Państwa jako dowód? Czy druga strona będzie miała prawo wnieść sprzeciw
> co do tego dowodu, jako że nie była o tym poinformowana?
> Pozdrawiam, M.O.
O dopuszczeniu dowodu decyduje sąd.
--
Liwiusz
Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych
On 2013-08-05 09:16, Liwiusz wrote:
> O dopuszczeniu dowodu decyduje sąd.
Czy można zaskarżyć decyzję sądu o niedopuszczeniu dowodu
rozstrzygającego w sprawie jeśli jest pozyskany niezgodnie z prawem?
marek
Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych
W dniu 2013-08-05 10:47, marek pisze:
> On 2013-08-05 09:16, Liwiusz wrote:
>
>> O dopuszczeniu dowodu decyduje sąd.
>
> Czy można zaskarżyć decyzję sądu o niedopuszczeniu dowodu
> rozstrzygającego w sprawie jeśli jest pozyskany niezgodnie z prawem?
Nie ma zakazu zaskarżania.
Natomiast dowód w postaci nagrania dokonanego bez wiedzy drugiego
rozmówcy nie jest dowodem pozyskanym niezgodnie z prawem.
--
Liwiusz
Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych
On 2013-08-05 10:51, Liwiusz wrote:
> Nie ma zakazu zaskarżania.
>
> Natomiast dowód w postaci nagrania dokonanego bez wiedzy drugiego
> rozmówcy nie jest dowodem pozyskanym niezgodnie z prawem.
W sytuacjach odurzenia farmakologicznego specyfikami skłaniającymi do
prawdomówności i powodujących amnezję również? W sumie prawdę się mówi...
marek
Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych
Osobnik posiadający mail lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:
>>> Czy Firma do której dzwonią klienci, która na 1000% rejestruje każdą
>>> rozmowę musi o tym fakcie informować ?
>>> Dzwoniłem kilka razy i nie usłyszałem takowego komunikatu a każdy
>>> konsultant z którym rozmawiałem i którego o to zapytałem potwierdził że
>>> rozmowa jest rejestrowana.
>>>
>>> Pozdrawiam
>> A jeżeli ja nagrywam obligatoryjnie wszystkie rozmowy w swojej kom. nie
>> informując o tym rozmówcy, to mogę taką wykorzystać przed organami
>> Państwa jako dowód? Czy druga strona będzie miała prawo wnieść sprzeciw
>> co do tego dowodu, jako że nie była o tym poinformowana?
>> Pozdrawiam, M.O.
>
> O dopuszczeniu dowodu decyduje sąd.
>
Ale co do zasady - trudno znaleźc formalne przeciwskazania do nagrywania
własnych rozmów.
wiec podważenie takiego dowodu to moze być np. przez zarzucenie manipulacji
przy pliku.
Ale sam fakt nagrywania nie powinien powodowac odrzucenia dowodu.
--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji."
Frank Herbert
Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych
On Mon, 5 Aug 2013, Maciej Osuchowski wrote:
> A jeżeli ja nagrywam obligatoryjnie wszystkie rozmowy w swojej kom. nie
> informując o tym rozmówcy, to mogę taką wykorzystać przed organami Państwa
> jako dowód?
W sprawie formalnej: *którego* Państwa?
To jest przy okazji odpowiedź na pytanie - dlaczego bank, do którego
to banku może dzwonić ktoś z Australii lub USA, z przezorności
"informuje".
A nuż w tamtym państwie jest "nakaz informowania".
pzdr, Gotfryd
Re:20Nagrywanie20rozmC3łw20telefonicz20nych
"Robert Tomasik"
> Użytkownik "BartekK"
> news:ktjj8a$eak$1@mx1.internetia.pl...
>> Ale równoczesne zwrotne poinformowanie (przeważnie dzwoniącego) >
>> konsultanta/sprzedawcy/telemarketera, że "my również nagrywamy" bardzo >
>> często (w moim doświadczeniu - jakieś 2/3 przypadków) kończy się >
>> rozłączeniem/zakończeniem rozmowy ze strony konsultanta.
>
> Nie spotkałem się z takim zjawiskiem. Trochę dziwne.
Panika. Sytuacja spoza skryptu. Lęk przed odpowiedzialnością.
Re: Nagrywanie rozmC3łw telefonicz nych
Użytkownik "Maciej Bebenek"
news:5211df5c$0$1222$65785112@news.neostrada.pl...
>
>>> Ale równoczesne zwrotne poinformowanie (przeważnie dzwoniącego) >
>>> konsultanta/sprzedawcy/telemarketera, że "my również nagrywamy" bardzo
>>> >
>>> często (w moim doświadczeniu - jakieś 2/3 przypadków) kończy się >
>>> rozłączeniem/zakończeniem rozmowy ze strony konsultanta.
>> Nie spotkałem się z takim zjawiskiem. Trochę dziwne.
> Panika. Sytuacja spoza skryptu. Lęk przed odpowiedzialnością.
A odpowiedzialności za rozłączenie się nie boją? Trochę nietrafiony
argument moim zdaniem.
Re:20Nagrywanie20rozmC3łw20telefonicz20nych
"Robert Tomasik"
> Użytkownik "Maciej Bebenek"
> news:5211df5c$0$1222$65785112@news.neostrada.pl...
>>
>>>> Ale równoczesne zwrotne poinformowanie (przeważnie dzwoniącego) >
>>>> konsultanta/sprzedawcy/telemarketera, że "my również nagrywamy" bardzo >>> >
>>>> często (w moim doświadczeniu - jakieś 2/3 przypadków) kończy się >
>>>> rozłączeniem/zakończeniem rozmowy ze strony konsultanta.
>>> Nie spotkałem się z takim zjawiskiem. Trochę dziwne.
>> Panika. Sytuacja spoza skryptu. Lęk przed odpowiedzialnością.
>
>
> A odpowiedzialności za rozłączenie się nie boją? Trochę nietrafiony argument moim zdaniem.
Z powodów zawodowych mam dość dobry przegląd sytuacji ekstremalnych w
branży telco. Wewnętrzne CC są raczej przygotowane na tego typu sytuacje,
chyba że komuś nerwy puszczą - też się zdarza, szczególnie przy wciskaniu
"rewelacyjnych", a niedopowiedzianych ofert. Przy zewnętrznych problem jest
częstszy. No ale czego wymagać od pracowników po 6 zł/godz?
Zdarzyło się, że po takiej przerwanej rozmowie do klienta zadzwonił
menedżer z bożej łaski, grożąc i strasząc m.in. konstytucją, ustawą o
ochronie danych osobowych i prawem telekomunikacyjnym. Klient spokojnie
wysłuchał, a potem powiedział, że może pan złożyć pisemną reklamację, która
będzie rozpatrzona w okresie 30 dni.
Od tej pory miał już spokój z takimi telefonami ;-)
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
Informujemy, iż zgodnie z przepisem art. 25 ust. 1 pkt. 1 lit. b ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity: Dz. U. 2006 r. Nr 90 poz. 631), dalsze rozpowszechnianie artykułów i porad prawnych publikowanych w niniejszym serwisie jest zabronione.