Logowanie

Rejestracja

Poprzez założenie konta Użytkownika w serwisie e-prawnik.pl wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu wykonania zobowiązań przez Legalsupport sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, przy ul. Karmelickiej 66, kod poczt. 31-128, zarejestrowaną w Sądzie Rejonowym dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie, NIP 676-21-64-973, kapitał zakładowy 133.000,00 zł, zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
Równocześnie akceptuję regulamin serwisu e-Prawnik.pl

Bezpłatny dostęp tylko dla zarejestrowanych

masz już konto?

  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i akceptuję Regulamin serwisu e-Prawnik.pl (więcej)

  • Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Legalsupport sp. z o.o. informacji handlowej (więcej)

2009-07-09, 11:23

Gwarancja na buty

"maanj"

Witam

Zakupilem buty w grudniu 2007 roku w zeszlym tygodniu zauwazylem
ze puszczaja nitki na szwach w butach
czy moge wnosic o reklamacje obuwia ?

gwarancja wg ustawy jest 1 rok, nizgodnosc z umową jest 2 lata
ale zadnej umowy nie podpisuje sie przy zakupie obuwia
wiec jak gwarancja wyglada?
Zadzwonilem do sklepu i dowiedzialem sie ze jest 1 rok gwarancji i drugi rok
od klienta - ale nic z tego nie rozumie

prosze o pomoc czy moge reklamowac wade w butach czy juz nie
-buty Reebok

Pozdrawiam

Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!


Odpowiedzi do: Gwarancja na buty

  • pamana 2009-07-09, 11:51

    Re: Gwarancja na buty


    > Zakupilem buty w grudniu 2007 roku w zeszlym tygodniu zauwazylem
    > ze puszczaja nitki na szwach w butach
    > czy moge wnosic o reklamacje obuwia ?
    >
    > gwarancja wg ustawy jest 1 rok, nizgodnosc z umową jest 2 lata
    > ale zadnej umowy nie podpisuje sie przy zakupie obuwia
    > wiec jak gwarancja wyglada?
    > Zadzwonilem do sklepu i dowiedzialem sie ze jest 1 rok gwarancji i drugi rok
    > od klienta - ale nic z tego nie rozumie
    >
    > prosze o pomoc czy moge reklamowac wade w butach czy juz nie
    > -buty Reebok


    paragon ma ?

    gwarancje daje producent a kolejna sklep.

    nie sądze bay ktokolwiek przyjął stare buty do reklamacji w koncu
    chodziles w nich ,kto wie moze mo deszczu,sniegu itp a moze nie mozna po
    deszczu czyli uzytkowales buty niezgodnie z instrukcją i tyle.
    p.

  • "maanj" 2009-07-09, 11:59

    Re: Gwarancja na buty


    Użytkownik "pamana" napisał w wiadomości
    news:h34e94$5c1$2@news.dialog.net.pl...
    >
    >> Zakupilem buty w grudniu 2007 roku w zeszlym tygodniu zauwazylem
    >> ze puszczaja nitki na szwach w butach
    >> czy moge wnosic o reklamacje obuwia ?
    >>
    >> gwarancja wg ustawy jest 1 rok, nizgodnosc z umową jest 2 lata
    >> ale zadnej umowy nie podpisuje sie przy zakupie obuwia
    >> wiec jak gwarancja wyglada?
    >> Zadzwonilem do sklepu i dowiedzialem sie ze jest 1 rok gwarancji i drugi
    >> rok od klienta - ale nic z tego nie rozumie
    >>
    >> prosze o pomoc czy moge reklamowac wade w butach czy juz nie
    >> -buty Reebok
    >
    >
    > paragon ma ?
    >
    > gwarancje daje producent a kolejna sklep.
    >
    > nie sądze bay ktokolwiek przyjął stare buty do reklamacji w koncu
    > chodziles w nich ,kto wie moze mo deszczu,sniegu itp a moze nie mozna po
    > deszczu czyli uzytkowales buty niezgodnie z instrukcją i tyle.
    > p.

    Paragon mam, wszystkie wady wychodza po chodzeniu w butach stare to pojecie
    wzgledne
    instrukcji do obuwia nie otrzymalem zadnej

  • januszek 2009-07-09, 12:34

    Re: Gwarancja na buty

    maanj napisał(a):

    > gwarancja wg ustawy jest 1 rok,

    Taaak? A wg jakiej ustawy?

    > nizgodnosc z umową jest 2 lata
    > ale zadnej umowy nie podpisuje sie przy zakupie obuwia

    Wiec jaka byla umowa?

    > wiec jak gwarancja wyglada?
    > Zadzwonilem do sklepu i dowiedzialem sie ze jest 1 rok gwarancji i drugi rok
    > od klienta - ale nic z tego nie rozumie

    > prosze o pomoc czy moge reklamowac wade w butach czy juz nie
    > -buty Reebok

    Zamiast wymyslac po prostu zerknij tu:
    http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?story=390

    j.

  • "maanj" 2009-07-09, 12:41

    Re: Gwarancja na buty


    Użytkownik "januszek" napisał w wiadomości
    news:slrnh5bhu7.ub3.januszek@gimli.mierzwiak.com...
    > maanj napisał(a):
    >
    >> gwarancja wg ustawy jest 1 rok,
    >
    > Taaak? A wg jakiej ustawy?
    >
    >> nizgodnosc z umową jest 2 lata
    >> ale zadnej umowy nie podpisuje sie przy zakupie obuwia
    >
    > Wiec jaka byla umowa?
    >
    >> wiec jak gwarancja wyglada?
    >> Zadzwonilem do sklepu i dowiedzialem sie ze jest 1 rok gwarancji i drugi
    >> rok
    >> od klienta - ale nic z tego nie rozumie
    >
    >> prosze o pomoc czy moge reklamowac wade w butach czy juz nie
    >> -buty Reebok
    >
    > Zamiast wymyslac po prostu zerknij tu:
    > http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?story=390
    >
    > j.


    dzieki za linka

Porady prawne e-prawnik.pl:


Pomoc prawna online

Zaufało nam już:
  • 0
  • 2
  • 0
  • 7
  • 3
  • 9
  • 6
  • osób

Opinie naszych klientów

  • Monika

    ocena usługi:

    Bardzo obszerna ocena : rzeczowa, konkretna, wyczerpująca wszystkie prawne opcje. Przynajmniej z mojego punktu widzenia..Poziom świadczonych usług jest niewątpliwie wysoki.Czas oczekiwania na wycenę jest stosunkowo krótki jak również oczekiwanie na opinię prawną.Cena jest przystępna i na pewno adekwatna do jakości świadczonych usług.Kontakt z biurem klienta jest nienaganny. Pełen szacunek dla potencjalnego klienta.Polecam skorzystanie z usług prawników z e-prawnik.pl.
  • Teresa

    ocena usługi:

    Dziękuję za rzetelną opinię. Jest zrozumiała i poparta podstawą prawną. W przyszłości w razie kłopotów prawnych zapewne skorzystam z Państwa usług. Teresa
  • Halina

    ocena usługi:

    Dziekuję za wyczerpujące informacje - są zrozumiałe i poparte odpowiednią podstawą prawną. Jestem bardzo zadowolona.Polecam tę firmę innym.Powodzenia. Halina
  • Zdzisław

    ocena usługi:

    Opinia bardzo profesjonalna. Rozwiewa wszystkie wątpliwości. Gorąco polecam!!!
  • Andrzej

    ocena usługi:

    Korzystam z usług e-prawnik od dość dawna i jak dotychczas nie zawiodłem się. Polecam - Andrzej
  • czarodziejka42

    ocena usługi:

    profesjonalna i rzeczowa opinia . Pollecam .
  • Wanda

    ocena usługi:

    Dziękuję , opinia bardzo rzetelna . W pełni profesjonalna ! Będę polecać wszystkim potrzebującym . Wanda
  • Justyna

    ocena usługi:

  • Marek

    ocena usługi:

    Otrzymana opinia jest dokładna, jestem zadowolony. Polecam. Marek
  • BRGFCA

    ocena usługi:

    Dziękuję za wyczerpującą i profesjonalną opinię w mojej sprawie. Cena nie wysoka, a termin realizacji szybki. Ja zapewne skorzystam jeszcze nie raz z Państwa usług. Polecam je również innym. Pozdrawiam z wyrazami szacunku. Barbara.
  • Urszula

    ocena usługi:

  • Grażyna

    ocena usługi:

    Bardzo rzetelna firma. Korzystam już trzeci raz i jestem bardzo zadowolona. Polecam. Grażyna
  • Grażyna

    ocena usługi:

    Bardzo rzetelna firma. Korzystam już trzeci raz i jestem bardzo zadowolona. Polecam. Grażyna
  • AGNIESZKA

    ocena usługi:

  • Aleksandra

    ocena usługi:

    Uprzejmnie dziękuję za udzielenie mi profesjonalnej porady prawnej wraz z wniskiem do sądu, jestem w pełni zadowolona i rozwiały mi się wszystkie wątpliwości. Będę korzystała dalej z Państa usług . Pozdrawiam, z wyrazami szacunka. A. Leszczyńska
  • Jolanta

    ocena usługi:

    Dziękuję Państwu za pomoc.Rzetelna,fachowa porada.Z poważaniem Jolanta Jankowska
  • Jozef Ewa Czapczuk

    ocena usługi:

    Rewelacyjnie,solidnie i uczciwie pmogliscie mi Panstwo kolejny raz !dziekuje,polecam innym !

Podobne wątki

  • Buty - gwarancja

    Witam. Kupilem około 3 miesiecy temu buty sportowe Reeboka (249 zł). Po jakis 2 miesiacach zauwazylem ze pękają nici i sie zrobiy dziury, nadmieniam (...)

  • Z czego skorzystać3A_reklamacja_czy_niez godnosć_towaru_z_umową3F

    Zakupiłem zimowe buty: http://www.ambraobuwie.pl/shop/product/2/61/727/Traper/AS-SD62612R Buty zakupiłem 21.11.2012, za cenę 109zł w salonie na (...)

  • Buty i gwarancja

    Witam Chcialbym sie poradzic/dowiedziec jakie sa prawa w przypadku zakupu butów. Chodzi o gwarancje. Firma Go Sport daje 2 lata na buty. Buty rozwalaja (...)

  • Gwarancja na buty

    Mam takie pytanie, czy przy zakupie butów sprzedawca musi dać mi warunki gwarancji na piśmie czy też nie? I jakie konkretnie przepisy to regulują Pozdrawiam (...)

  • Buty jednorazowego użytku

    Kupiłam córce buty. Po jednokrotnym użyciu (26.08.) oddałam do reklamacji, ponieważ cholewka przestała stanowić jedność z podeszwą. Dziś, (...)

Śledź najnowsze informacje


Informujemy, iż zgodnie z przepisem art. 25 ust. 1 pkt. 1 lit. b ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity: Dz. U. 2006 r. Nr 90 poz. 631), dalsze rozpowszechnianie artykułów i porad prawnych publikowanych w niniejszym serwisie jest zabronione.

Zapytaj prawnika – skontaktujemy się z Tobą w ciągu godziny!

* pola wymagane