Logowanie

Rejestracja

Poprzez założenie konta Użytkownika w serwisie e-prawnik.pl wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu wykonania zobowiązań przez Legalsupport sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, przy ul. Karmelickiej 66, kod poczt. 31-128, zarejestrowaną w Sądzie Rejonowym dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie, NIP 676-21-64-973, kapitał zakładowy 133.000,00 zł, zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
Równocześnie akceptuję regulamin serwisu e-Prawnik.pl

Bezpłatny dostęp tylko dla zarejestrowanych

masz już konto?

  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i akceptuję Regulamin serwisu e-Prawnik.pl (więcej)

  • Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Legalsupport sp. z o.o. informacji handlowej (więcej)

2009-07-09, 11:23

Gwarancja na buty

"maanj"

Witam

Zakupilem buty w grudniu 2007 roku w zeszlym tygodniu zauwazylem
ze puszczaja nitki na szwach w butach
czy moge wnosic o reklamacje obuwia ?

gwarancja wg ustawy jest 1 rok, nizgodnosc z umową jest 2 lata
ale zadnej umowy nie podpisuje sie przy zakupie obuwia
wiec jak gwarancja wyglada?
Zadzwonilem do sklepu i dowiedzialem sie ze jest 1 rok gwarancji i drugi rok
od klienta - ale nic z tego nie rozumie

prosze o pomoc czy moge reklamowac wade w butach czy juz nie
-buty Reebok

Pozdrawiam

Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!


Odpowiedzi do: Gwarancja na buty

  • pamana 2009-07-09, 11:51

    Re: Gwarancja na buty


    > Zakupilem buty w grudniu 2007 roku w zeszlym tygodniu zauwazylem
    > ze puszczaja nitki na szwach w butach
    > czy moge wnosic o reklamacje obuwia ?
    >
    > gwarancja wg ustawy jest 1 rok, nizgodnosc z umową jest 2 lata
    > ale zadnej umowy nie podpisuje sie przy zakupie obuwia
    > wiec jak gwarancja wyglada?
    > Zadzwonilem do sklepu i dowiedzialem sie ze jest 1 rok gwarancji i drugi rok
    > od klienta - ale nic z tego nie rozumie
    >
    > prosze o pomoc czy moge reklamowac wade w butach czy juz nie
    > -buty Reebok


    paragon ma ?

    gwarancje daje producent a kolejna sklep.

    nie sądze bay ktokolwiek przyjął stare buty do reklamacji w koncu
    chodziles w nich ,kto wie moze mo deszczu,sniegu itp a moze nie mozna po
    deszczu czyli uzytkowales buty niezgodnie z instrukcją i tyle.
    p.

  • "maanj" 2009-07-09, 11:59

    Re: Gwarancja na buty


    Użytkownik "pamana" napisał w wiadomości
    news:h34e94$5c1$2@news.dialog.net.pl...
    >
    >> Zakupilem buty w grudniu 2007 roku w zeszlym tygodniu zauwazylem
    >> ze puszczaja nitki na szwach w butach
    >> czy moge wnosic o reklamacje obuwia ?
    >>
    >> gwarancja wg ustawy jest 1 rok, nizgodnosc z umową jest 2 lata
    >> ale zadnej umowy nie podpisuje sie przy zakupie obuwia
    >> wiec jak gwarancja wyglada?
    >> Zadzwonilem do sklepu i dowiedzialem sie ze jest 1 rok gwarancji i drugi
    >> rok od klienta - ale nic z tego nie rozumie
    >>
    >> prosze o pomoc czy moge reklamowac wade w butach czy juz nie
    >> -buty Reebok
    >
    >
    > paragon ma ?
    >
    > gwarancje daje producent a kolejna sklep.
    >
    > nie sądze bay ktokolwiek przyjął stare buty do reklamacji w koncu
    > chodziles w nich ,kto wie moze mo deszczu,sniegu itp a moze nie mozna po
    > deszczu czyli uzytkowales buty niezgodnie z instrukcją i tyle.
    > p.

    Paragon mam, wszystkie wady wychodza po chodzeniu w butach stare to pojecie
    wzgledne
    instrukcji do obuwia nie otrzymalem zadnej

  • januszek 2009-07-09, 12:34

    Re: Gwarancja na buty

    maanj napisał(a):

    > gwarancja wg ustawy jest 1 rok,

    Taaak? A wg jakiej ustawy?

    > nizgodnosc z umową jest 2 lata
    > ale zadnej umowy nie podpisuje sie przy zakupie obuwia

    Wiec jaka byla umowa?

    > wiec jak gwarancja wyglada?
    > Zadzwonilem do sklepu i dowiedzialem sie ze jest 1 rok gwarancji i drugi rok
    > od klienta - ale nic z tego nie rozumie

    > prosze o pomoc czy moge reklamowac wade w butach czy juz nie
    > -buty Reebok

    Zamiast wymyslac po prostu zerknij tu:
    http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?story=390

    j.

  • "maanj" 2009-07-09, 12:41

    Re: Gwarancja na buty


    Użytkownik "januszek" napisał w wiadomości
    news:slrnh5bhu7.ub3.januszek@gimli.mierzwiak.com...
    > maanj napisał(a):
    >
    >> gwarancja wg ustawy jest 1 rok,
    >
    > Taaak? A wg jakiej ustawy?
    >
    >> nizgodnosc z umową jest 2 lata
    >> ale zadnej umowy nie podpisuje sie przy zakupie obuwia
    >
    > Wiec jaka byla umowa?
    >
    >> wiec jak gwarancja wyglada?
    >> Zadzwonilem do sklepu i dowiedzialem sie ze jest 1 rok gwarancji i drugi
    >> rok
    >> od klienta - ale nic z tego nie rozumie
    >
    >> prosze o pomoc czy moge reklamowac wade w butach czy juz nie
    >> -buty Reebok
    >
    > Zamiast wymyslac po prostu zerknij tu:
    > http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?story=390
    >
    > j.


    dzieki za linka

Porady prawne e-prawnik.pl:


Pomoc prawna online

Zaufało nam już:
  • 0
  • 2
  • 1
  • 0
  • 7
  • 8
  • 3
  • osób

Opinie naszych klientów

  • bozena

    ocena usługi:

    Z porad e-prawnik korzystamjuż drugi raz..Podobnie jak w 2013r tak i teraz otrzymałam fachową opinię ,piszą w sposób zrozumiały i tak jak piszą nie pobierają dodatkowych opłat za kolejne pytania w sprawie.Odpowiadają szybko i są godni polecenia. Bożena
  • Barbara

    ocena usługi:

    Dziękuję bardzo, za bardzo wyczerpującą odpowiedz na moje pytanie,jestem zadowolona z tej formy porady prawniczej,na pewno skorzystam jeszcze z usług prawników pracujących na tym portalu.Z poważaniem Barbara Adamczyk
  • Barbara Stusińska

    ocena usługi:

    Dziekujęza profesjonalną opinię oraz rzetelnie wykonaną pracę przez E-PRAWNIK Polecam w 100% Barbara
  • Juliusz

    ocena usługi:

  • Iwona

    ocena usługi:

    Dziękuję za szybką i zrozumiałą odpowiedź. Naprawde polecam!!!
  • ANETA

    ocena usługi:

    Witam. Bardzo jestem zadowolona z Państwa porady. Teraz jestem pewniejsza i bardziej stanowcza. Bardzo szczegółowo opisana sprawa. Dziękuję
  • Anna

    ocena usługi:

    Bardzo dziękuję za profesjonalną i czytelną opinię prawną, która wyjaśniła wszystkie moje wątpliwości. Polecam wszystkim !!! Pozdrawiam wszystkich prawników. Anna
  • Janusz Prager

    ocena usługi:

    Bardzo wyczerpująca opinia,poparta aktami prawnymi.Polecam Janusz
  • Jolanta

    ocena usługi:

    Dziekuje za wyczerpujaca opinie.Mam malo czasu na zajmowanie sie swoimi sprawami,a przez internet jest to super sprawa,dostaje wiadomosc do domu bez szukania kancelarii prawnych.Otrzymalam odpowiedz na poziomie jakiego oczekiwalam,jeszcze raz bardzo dziekuje. Z powazaniem. Jolanta
  • Daniela

    ocena usługi:

    Rzeczowa opinia, będę polecać innym usługi e-prawnik
  • Lucyna

    ocena usługi:

    Jestem bardzo zadowolona z udzielonej mi pomocy. W mojej małej miejscowości wiedza prawnicza adwokatów, notariuszy a przede wszystkim Referendarza KW ma wiele do życzenia. Poprostu Ci ludzie nie znają prawa ! Opinia prawna, którą otrzymałam była rzetelna i fachowa. Dalsza pomoc okazała się b.profesjonalna, dzięki czemu moja sprawa zakończyła się dla mnie pomyślnie -:) Wygrałam ! Jestem wdzięczna i każdemu polecam korzystanie z biura e-prawnik. Pozdrawiam z wyrazami szacunku. Lucyna
  • Monika

    ocena usługi:

    Bardzo obszerna ocena : rzeczowa, konkretna, wyczerpująca wszystkie prawne opcje. Przynajmniej z mojego punktu widzenia..Poziom świadczonych usług jest niewątpliwie wysoki.Czas oczekiwania na wycenę jest stosunkowo krótki jak również oczekiwanie na opinię prawną.Cena jest przystępna i na pewno adekwatna do jakości świadczonych usług.Kontakt z biurem klienta jest nienaganny. Pełen szacunek dla potencjalnego klienta.Polecam skorzystanie z usług prawników z e-prawnik.pl.
  • Teresa

    ocena usługi:

    Dziękuję za rzetelną opinię. Jest zrozumiała i poparta podstawą prawną. W przyszłości w razie kłopotów prawnych zapewne skorzystam z Państwa usług. Teresa
  • Halina

    ocena usługi:

    Dziekuję za wyczerpujące informacje - są zrozumiałe i poparte odpowiednią podstawą prawną. Jestem bardzo zadowolona.Polecam tę firmę innym.Powodzenia. Halina
  • Zdzisław

    ocena usługi:

    Opinia bardzo profesjonalna. Rozwiewa wszystkie wątpliwości. Gorąco polecam!!!
  • Andrzej

    ocena usługi:

    Korzystam z usług e-prawnik od dość dawna i jak dotychczas nie zawiodłem się. Polecam - Andrzej
  • czarodziejka42

    ocena usługi:

    profesjonalna i rzeczowa opinia . Pollecam .

Podobne wątki

  • Buty - gwarancja

    Witam. Kupilem około 3 miesiecy temu buty sportowe Reeboka (249 zł). Po jakis 2 miesiacach zauwazylem ze pękają nici i sie zrobiy dziury, nadmieniam (...)

  • Z czego skorzystać3A_reklamacja_czy_niez godnosć_towaru_z_umową3F

    Zakupiłem zimowe buty: http://www.ambraobuwie.pl/shop/product/2/61/727/Traper/AS-SD62612R Buty zakupiłem 21.11.2012, za cenę 109zł w salonie na (...)

  • Buty i gwarancja

    Witam Chcialbym sie poradzic/dowiedziec jakie sa prawa w przypadku zakupu butów. Chodzi o gwarancje. Firma Go Sport daje 2 lata na buty. Buty rozwalaja (...)

  • Gwarancja na buty

    Mam takie pytanie, czy przy zakupie butów sprzedawca musi dać mi warunki gwarancji na piśmie czy też nie? I jakie konkretnie przepisy to regulują Pozdrawiam (...)

  • Buty jednorazowego użytku

    Kupiłam córce buty. Po jednokrotnym użyciu (26.08.) oddałam do reklamacji, ponieważ cholewka przestała stanowić jedność z podeszwą. Dziś, (...)


Informujemy, iż zgodnie z przepisem art. 25 ust. 1 pkt. 1 lit. b ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity: Dz. U. 2006 r. Nr 90 poz. 631), dalsze rozpowszechnianie artykułów i porad prawnych publikowanych w niniejszym serwisie jest zabronione.

Zadaj pytanie – porady prawne w 24h już od 30zł

* pola wymagane