Logowanie

Rejestracja

Poprzez założenie konta Użytkownika w serwisie e-prawnik.pl wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu wykonania zobowiązań przez Legalsupport sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, przy ul. Gabrieli Zapolskiej 36, kod poczt. 30-126, zarejestrowaną w Sądzie Rejonowym dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie, NIP 676-21-64-973, kapitał zakładowy 133.000,00 zł, zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
Równocześnie akceptuję regulamin serwisu e-Prawnik.pl

Bezpłatny dostęp tylko dla zarejestrowanych

masz już konto?

  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i akceptuję Regulamin serwisu e-Prawnik.pl (więcej)

  • Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Legalsupport sp. z o.o. informacji handlowej (więcej)


2006-04-20, 13:04

Zwrot towaru zakupionego przez internet

"jarek"

Witam, wiem ze mozna zwrocic towar zakupiony przez internet, ale czy powod
moze byc taki ze towar okazal mi sie niepotrzebny?
Jak wyglada sprawa opakowania? Towar byl zapakowany w plastikowa folie ktora
musialem rozciac zeby otworzyc go? Czy to przekresla szanse zwrocenia
towaru?

Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!


Odpowiedzi do: Zwrot towaru zakupionego przez internet

  • jureq 2006-04-20, 13:07

    Re: Zwrot towaru zakupionego przez internet

    jarek wrote:

    > Witam, wiem ze mozna zwrocic towar zakupiony przez internet, ale czy
    > powod moze byc taki ze towar okazal mi sie niepotrzebny?

    Podawanie powódu nie jest potrzebne.

    > Jak wyglada sprawa opakowania? Towar byl zapakowany w plastikowa folie
    > ktora musialem rozciac zeby otworzyc go? Czy to przekresla szanse
    > zwrocenia towaru?

    Nie przekreśla. Ale pamiętaj, że są towary, których zwrócić nie można:
    płyty CD, oprogramowanie,...

  • "castrol" 2006-04-20, 14:55

    Re: Zwrot towaru zakupionego przez internet


    Użytkownik "jarek" napisał w wiadomości
    news:e27ps0$bma$1@inews.gazeta.pl...

    > Witam, wiem ze mozna zwrocic towar zakupiony przez internet, ale czy powod
    > moze byc taki ze towar okazal mi sie niepotrzebny?

    Na zwrot masz 10 dni, powodu nie musi byc zadnego.

    > Jak wyglada sprawa opakowania? Towar byl zapakowany w plastikowa folie
    > ktora
    > musialem rozciac zeby otworzyc go? Czy to przekresla szanse zwrocenia
    > towaru?

    Nie, odeslij im go listem poleconym/paczka najlepiej za potwierdzeniem
    odbioru, dolacz pisemko ze zwracasz bo tak i niech oddadza pieniazki na
    takie i takie konta, badz adres.

    --
    Pozdrawiam
    Jacek

  • "TanSid" 2006-04-20, 18:40

    Re: Zwrot towaru zakupionego przez internet

    jureq wrote:
    > Nie przekreśla. Ale pamiętaj, że są towary, których zwrócić nie
    > można: płyty CD, oprogramowanie,...


    Przy okazji, np.: zakupielem program x, instaluje czytam umowe i nie
    zadzam sie z nia, program nie bedzie dzialal i co dalej? Kupilem
    "kota w worku" czy moge oddac i dostac zwrot pieniedzy?

    TanSid

Porady prawne e-prawnik.pl:


Pomoc prawna online

Zaufało nam już:
  • 0
  • 2
  • 8
  • 3
  • 8
  • 9
  • 3
  • osób

Opinie naszych klientów

  • Dariusz

    ocena usługi:

    Porada wyczerpująca.Gorąco polecam. Dziękuję bardzo
  • Zuzanna

    ocena usługi:

    Fajna rzecz taka usługa , cena też do przyjęcia . Cieszę się , że trafiłam na tą stronę surfując po internecie . Polecam gorąco .
  • Barbara

    ocena usługi:

    Usługa wykonan bardzo rzetelnie i terminowo.
  • Marek

    ocena usługi:

    Opinia rzetelna, zrozumiała i kompletna. Jestem bardzo zadowolony. Polecam
  • Iwona

    ocena usługi:

  • Marek

    ocena usługi:

    Szybka, rzeczowa opinia prawna polecam korzystanie z usługi e-prawnika
  • Jaroslaw

    ocena usługi:

    Dziękuję. Dzięki waszej opini wyjaśniło sie wiele rzeczy i zyskałem więcej siły do walki z problemem
  • Andrzej

    ocena usługi:

  • Irek

    ocena usługi:

    Z usług tej kancelarii korzystałem w ciągu kilku lat pięciokrotnie.Niech to świadczy o standardzie tych prawników. Są świetni i daje się wyczuć oprócz fachowości,chęć pomocy. I za to dzięki.Serdecznie pozdrawiam. Podziękowania dla Pana Łukasza z Biura Obsługi.
  • Anna

    ocena usługi:

    Super i solidnie opisane zagadnienia prawne podpart przepisami -doskonale. Troszke czas oczekiwania za dlugi.
  • Marysia

    ocena usługi:

    Porady wasze bardzo mi pomogły,jestem bardzo zadowolona z waszych usług, przez co nie narobię sobie w przyszłości kłopotów. Dziękuję.
  • Violetta

    ocena usługi:

    Polecam usługi e-prawnika. Profesjonalna i rzetelna obsługa. Dziękuję za wyczerpującą odpowiedź. Pozdrawiam.
  • Witold

    ocena usługi:

    Opinia wyczerpująca ,jestem z niej zadowolony . Dziękuję.
  • Piotr

    ocena usługi:

    Jestem zadowolony z usługi serwisu e-prawnik. Szybko i profesjonalnie zostałem poinformowany o tym, jakie działania prawne mam podjąć. Polecam
  • Longin

    ocena usługi:

    W pełni profesjonalna obsługa w całości satysfakcjonująca i wyczerpująca temat nie pozostawiająca cienia wątpliwości co do celowości działania. Polecam. Longin
  • Wiesław

    ocena usługi:

    Witam.bardzo serdecznie dziękuje za opinie-wyszliście Państwo na przeciw moim oczekiwaniom w sposób optymalny..zdaję sobie sprawę ,że temat ze względu na niedookreśloność prawna wielu elementów był trudny...dołożyliście Państwo staranności i dostałem materiał ,który będzie mi pomocny w walkach ze spółdzielnią...chodzi bowiem o sam proces wyboru metody i obowiązki spóldzielni z tym związane-to jest proces mający swoje wymogi i zamierzam udowodnić,że nie zostały one spełnione. jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam.
  • Bożena

    ocena usługi:

    Serdecznie polecam usługi e-prawnika. Porady rzetelne, szybkie i bez wychodzenia z domu. DZIĘKUJĘ



Podobne wątki

  • zwrot towaru zakupionego na firme

    Dzien dobry Czy w swietle ponizszej ustawy: W przypadku zakupu towaru przez internet na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych (...)

  • Zakup towaru przez internet

    Witam Gdy (Allegro) zakupiłem towar przez internet i nie działa on jak powinien - czy mogę go odesłać i zażądać od sprzedającego zwrotu kosztów (...)

  • Zwrot zakupionego towaru

    Witam. Jak wyglada obecnie sprawa mozliwosci zwrotu zakupionego towaru? (konkretnie odziezy) Mila Pani w Carry powiedziala mi, ze to jest tylko dobra (...)

  • Zwrot zakupionego towaru

    Witam. Jak wyglada obecnie sprawa mozliwosci zwrotu zakupionego towaru? (konkretnie odziezy) Mila Pani w Carry powiedziala mi, ze to jest tylko dobra (...)

  • zwrot towaru

    witam gdzie moge znalezc zapis odnosnie zwrotu zakupionego towaru ktory przysluguje kupującemu w ciagu jak mnie pamiec nie myli 3 dni?



Informujemy, iż zgodnie z przepisem art. 25 ust. 1 pkt. 1 lit. b ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity: Dz. U. 2006 r. Nr 90 poz. 631), dalsze rozpowszechnianie artykułów i porad prawnych publikowanych w niniejszym serwisie jest zabronione.

Zapytaj prawnika – skontaktujemy się z Tobą w ciągu godziny!

* pola wymagane