Logowanie

Rejestracja

Poprzez założenie konta Użytkownika w serwisie e-prawnik.pl wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu wykonania zobowiązań przez Legalsupport sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, przy ul. Gabrieli Zapolskiej 36, kod poczt. 30-126, zarejestrowaną w Sądzie Rejonowym dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie, NIP 676-21-64-973, kapitał zakładowy 133.000,00 zł, zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
Równocześnie akceptuję regulamin serwisu e-Prawnik.pl

Bezpłatny dostęp tylko dla zarejestrowanych

masz już konto?

  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i akceptuję Regulamin serwisu e-Prawnik.pl (więcej)

  • Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Legalsupport sp. z o.o. informacji handlowej (więcej)

2006-04-20, 13:04

Zwrot towaru zakupionego przez internet

"jarek"

Witam, wiem ze mozna zwrocic towar zakupiony przez internet, ale czy powod
moze byc taki ze towar okazal mi sie niepotrzebny?
Jak wyglada sprawa opakowania? Towar byl zapakowany w plastikowa folie ktora
musialem rozciac zeby otworzyc go? Czy to przekresla szanse zwrocenia
towaru?

Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!


Odpowiedzi do: Zwrot towaru zakupionego przez internet

  • jureq 2006-04-20, 13:07

    Re: Zwrot towaru zakupionego przez internet

    jarek wrote:

    > Witam, wiem ze mozna zwrocic towar zakupiony przez internet, ale czy
    > powod moze byc taki ze towar okazal mi sie niepotrzebny?

    Podawanie powódu nie jest potrzebne.

    > Jak wyglada sprawa opakowania? Towar byl zapakowany w plastikowa folie
    > ktora musialem rozciac zeby otworzyc go? Czy to przekresla szanse
    > zwrocenia towaru?

    Nie przekreśla. Ale pamiętaj, że są towary, których zwrócić nie można:
    płyty CD, oprogramowanie,...

  • "castrol" 2006-04-20, 14:55

    Re: Zwrot towaru zakupionego przez internet


    Użytkownik "jarek" napisał w wiadomości
    news:e27ps0$bma$1@inews.gazeta.pl...

    > Witam, wiem ze mozna zwrocic towar zakupiony przez internet, ale czy powod
    > moze byc taki ze towar okazal mi sie niepotrzebny?

    Na zwrot masz 10 dni, powodu nie musi byc zadnego.

    > Jak wyglada sprawa opakowania? Towar byl zapakowany w plastikowa folie
    > ktora
    > musialem rozciac zeby otworzyc go? Czy to przekresla szanse zwrocenia
    > towaru?

    Nie, odeslij im go listem poleconym/paczka najlepiej za potwierdzeniem
    odbioru, dolacz pisemko ze zwracasz bo tak i niech oddadza pieniazki na
    takie i takie konta, badz adres.

    --
    Pozdrawiam
    Jacek

  • "TanSid" 2006-04-20, 18:40

    Re: Zwrot towaru zakupionego przez internet

    jureq wrote:
    > Nie przekreśla. Ale pamiętaj, że są towary, których zwrócić nie
    > można: płyty CD, oprogramowanie,...


    Przy okazji, np.: zakupielem program x, instaluje czytam umowe i nie
    zadzam sie z nia, program nie bedzie dzialal i co dalej? Kupilem
    "kota w worku" czy moge oddac i dostac zwrot pieniedzy?

    TanSid

Porady prawne e-prawnik.pl:


Pomoc prawna online

Zaufało nam już:
  • 0
  • 2
  • 6
  • 5
  • 5
  • 6
  • 6
  • osób

Opinie naszych klientów

  • anna

    ocena usługi:

    dziękuje ,otrzymałam bardzo konkretna i profesjonalna opinia, cena nie wysoka .Polecam
  • krystyna

    ocena usługi:

    Doskonała ,szybka ,i profesjonalna.
  • Beata

    ocena usługi:

    Opinia przedstawiona w sposób przejrzysty,czytelny, konkretny i szczegółowy dla zwykłego człowieka nie mającego wogle do czynienia z przepisami i ustawami z zakresu prawa cywilnego. Polecam.
  • aga

    ocena usługi:

    Profesjonalne podejście do przedstawionego problemu oraz wskazanie rozwiązania. Zdecydowanie polecam ten portal. Aga
  • Mirosław

    ocena usługi:

    Opinia rzetelna i wyczerpująca. Polecam. Będę korzystał również w przyszłości jeśli zajdzie taka potrzeba
  • Irena

    ocena usługi:

    Bardzo dziękuję za opinię, która jest jasna i konkretna, bardzo mnie uspokoiła na tym etapie procesu sądowego!!! Będę korzystać z Państwa porad prawnych i innych zachęcam!!!
  • Jan

    ocena usługi:

    Po prostu jestem zadowolony; nie oczekiwałem niczego więcej za stosunkowo niewysoką cenę. Doceniam też przyjazny i sprawny czat, który pozwolił doprecyzować moje potrzeby.
  • Jacek

    ocena usługi:

  • aurelia

    ocena usługi:

    Opinia okazała się przydatna. Dziękuję za obszerną odpowiedź.
  • DARIUSZ

    ocena usługi:

  • Anna

    ocena usługi:

    Jestem bardzo zadowolona, że udało mi się trafić na Państwa portal. W pełni profesjonalna i rzeczowa obsługa zgłoszonego problemu. Z pełną świadomością będę polecać Państwa usługi prawne. z pewnością będę korzystać w razie potrzeby z Państwa pomocy. Gorąco polecam!!! :-)
  • wanda

    ocena usługi:

    polecam wszystkim potrzebujacym szybkiej i rzetelnej odpowiedzi na nurtujace panstwa pytania wszystko w rozsadnej cenie super szybka obsluga jestem bardzo zadowolona i usatysfakcjonowana takim obrotem sprawy jeszcze raz serdeczne dzieki i pozdrawiam cieplutko
  • tadeusz

    ocena usługi:

    Świetny sposób na rozwiązanie nurtującego nas problemu prawnego. Bez szukania prawnika, zamawiania wizyt i dojazdu do biura prawnego. Myślę także, że usługa realizowana przez e-prawnik.pl jest dużo tańsza,co ma niebagatelne znaczenie dla osób uboższych. Profesjonalizm, chęć pomocy, przyjazne nastawienie do klienta, wyrozumiałość i cierpliwość, to cechy trudne do oszacowania w dzisiejszej, skomercjalizowanej rzeczywistości. Jestem niezwykle usatysfakcjonowany opinią prawną zgłoszonego problemu, a powoływanie się w jej treści na konkretne artykuły Kodeksu Cywilnego, pozwala na samodzielne zgłębienie naszej sprawy w świetle obowiązującego prawa. Szczerze polecam korzystanie z porad prawnych na e-prawnik.pl.
  • Katarzyna

    ocena usługi:

    Odpowiedź konkretna przekazana zrozumiałym językiem, jestem zadowolona jeżeli będę kiedyś potrzebować porady prawnej to skorzystam z portalu e-prawnik. Jak najbardziej polecam.
  • Beata

    ocena usługi:

  • Irena

    ocena usługi:

    Profesjonalne podejście do sprawy, wyczerpująca analiza tematu, krótki czas oczekiwania,rzetelne traktowanie klientów. Uzyskałam pomoc, dzięki której w krótkim czasie uzyskałam pewność co do prawidłowości zamierzonych działań. Wystawiam szóstkę za całość obsługi i zdecydowanie polecam!
  • JUSTYNA

    ocena usługi:

    opinia jest taka jak powinna i wyszła w niej nasza racja a to nam dużo pomoże wiemy co robić i gdzie się kierować oby pomogło w ukaraniu jednej osoby i do tego doprowadzimy

Podobne wątki

  • zwrot towaru zakupionego na firme

    Dzien dobry Czy w swietle ponizszej ustawy: W przypadku zakupu towaru przez internet na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych (...)

  • Zakup towaru przez internet

    Witam Gdy (Allegro) zakupiłem towar przez internet i nie działa on jak powinien - czy mogę go odesłać i zażądać od sprzedającego zwrotu kosztów (...)

  • Zwrot zakupionego towaru

    Witam. Jak wyglada obecnie sprawa mozliwosci zwrotu zakupionego towaru? (konkretnie odziezy) Mila Pani w Carry powiedziala mi, ze to jest tylko dobra (...)

  • Zwrot zakupionego towaru

    Witam. Jak wyglada obecnie sprawa mozliwosci zwrotu zakupionego towaru? (konkretnie odziezy) Mila Pani w Carry powiedziala mi, ze to jest tylko dobra (...)

  • zwrot towaru

    witam gdzie moge znalezc zapis odnosnie zwrotu zakupionego towaru ktory przysluguje kupującemu w ciagu jak mnie pamiec nie myli 3 dni?


Informujemy, iż zgodnie z przepisem art. 25 ust. 1 pkt. 1 lit. b ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity: Dz. U. 2006 r. Nr 90 poz. 631), dalsze rozpowszechnianie artykułów i porad prawnych publikowanych w niniejszym serwisie jest zabronione.

Zadaj pytanie – porady prawne w 24h już od 30zł

* pola wymagane